Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-02-21
Piekary Śląskie: Dostawa materiałów opatrunkowych.
Numer ogłoszenia: 51290 - 2012; data zamieszczenia: 21.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Piekarskie Centrum Medyczne Sp. z o.o. , ul. Szpitalna 11, 41-940 Piekary Śląskie, woj. śląskie, tel. 32 39 38 100, faks 32 39 38 127.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Niepubliczny Zakład Opieki Zdrowotnej Sp. z o.o..
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów opatrunkowych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów opatrunkowych z podziałem na pakiety na potrzeby apteki Piekarskiego centrum Medycznego Sp. z o.o. 2.Szczegółowy wykaz materiałów opatrunkowych zawiera Załącznik nr 5. 3.Zaoferowane do przetargu wyroby winny spełniać warunki dopuszczenia do obrotu i stosowania określone w ustawie z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych ( Dz.U. z 2010 r. Nr 107, poz. 679 ), a także odpowiadać wszystkim wymaganiom stawianym przez Zamawiającego w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 4.Oferowane do przetargu wyroby muszą być zgodne z opisem wyrobu medycznego oraz spełniać wszystkie wymagania postawione przez Zamawiającego. 5.Dostarczane wyroby muszą być odpowiednio opakowany i oznakowany etykieta zawierającą nazwę wyrobu, firmy i adres wytwórcy oraz autoryzowanego przedstawiciela / dystrybutora/ importera; informacje niezbędne do identyfikacji wyrobu i zawartości opakowania; daty ważności, seria lub kod; wyraz JAŁOWE, STERYLNE jeżeli dotyczy; metoda sterylizacji, jeżeli dotyczy; znak CE z numerem jednostki notyfikowanej, jeżeli brała udział w ocenie zgodności. 6.Podane w załączniku nr 5 ilości zostały ustalone przez analogie do zużycia w okresie minionych 12 -tu miesięcy i należy je traktować je jako orientacyjne. Ilości te mogą w trakcie realizacji umowy ulec zmianie. Ilość zamawianych materiałów zawsze będzie uzależniona od rzeczywistych potrzeb szpitala i ilości pacjentów. 7.Wykonawcy nie przysługują roszczenia z tytułu zamówienia przez Zamawiającego mniejszej niż określona w załączniku nr 5 ilości materiałów..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.11.10-4, 33.14.11.12-8, 33.14.11.14-2, 33.14.11.16-6, 33.14.11.15-9, 33.14.11.19-7, 33.14.11.11-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia zgodnego z art 22 ust. 1 .Zamawiający przy ocenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu zastosuję formułę spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia zgodnego z art 22 ust. 1 .Zamawiający przy ocenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu zastosuję formułę spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia zgodnego z art 22 ust. 1 .Zamawiający przy ocenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu zastosuję formułę spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia zgodnego z art 22 ust. 1 .Zamawiający przy ocenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu zastosuję formułę spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia zgodnego z art 22 ust. 1 .Zamawiający przy ocenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu zastosuję formułę spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnieniu przez oferowane materiały opatrunkoweobowiązujących norm i przepisów ( Załącznika nr 3 do specyfikacji ).
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Pozostałe wymagane dokumenty: a) wypełnioną i podpisaną ofertę na formularzu Oferta ( Załącznik nr 1 do specyfikacji), b)pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli ofertę podpisuje osoba nie wymieniona w dokumencie określającym status prawny wykonawcy, c) wypełniony i podpisany formularz cenowy ( Załącznik Nr 4 do specyfikacji) .Wykonawcy składają formularze cenowe odrębnie dla każdego pakietu, do którego przystępują. W ramach pakietu muszą być wycenione wszystkie wskazane pozycje. d) zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli dotyczy danego wykonawcy w celu zweryfikowania czy oferta podpisana jest przez osobę uprawniona do reprezentowania Wykonawcy.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.W trakcie obowiązywania umowy strony dopuszczają zmiany cen wyłącznie w przypadku zmiany stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian. 2.Strony dopuszczają możliwość zmiany ceny na korzystniejszą dla Zamawiającego w trakcie trwania umowy , bez konieczności starań ze strony Zamawiającego.. 3.Zmiany cen, o których mowa w ust. 2 i 3 nie wymagają konieczności aneksowania umowy. 4.Strony dopuszczają zmianę cen jednostkowych towarów objętych umową w przypadku zmiany wielkości opakowania z zachowaniem zasady proporcjonalności w stosunku do ceny objętej umową. 5.Strony dopuszczają następujące zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie , której dokonano wyboru wykonawcy : 1) zmiana osób upoważnionych do kontaktowania się w sprawie umowy w przypadku rozwiązania umowy o pracę z tymi osobami, lub innych zmian organizacyjnych w strukturze kadrowej Zamawiającego lub Wykonawcy, 2) zmiana wielkości opakowania produktów, w przypadku braku dostępności. 6. Strony dopuszczają również możliwość zmiany umowy w części dotyczącej producenta, nazwy handlowej, kodu dostarczonego przedmiotu zamówienia jeśli na skutek okresowego niedoboru, zaprzestania lub wstrzymania produkcji, wycofania wyroby z obrotu ( w szczególności na podstawie decyzji właściwych władz ) nie jest możliwe dostarczenie asortymentu określonego w ofercie pod warunkiem, iż nowy zaoferowany przez Wykonawcę produkt posiada parametry nie gorsze niż produkt wskazany w ofercie a Zamawiający go zaakceptuje. 7.Zmiany o których mowa w pkt. 6 nie mogą skutkować wzrostem cen przedmiotu zamówienia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.piekary.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 41-940 Piekary Śląskie, ul. Szpitalna 11. Specyfikacja w wersji papierowej udostępniana odpłatnie na wniosek Wykonawcy. Cena 20 PLN za zaliczeniem pocztowym...
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.03.2012 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Piekarskiego Centrum Medycznego Sp. z o.o. w Piekarach Śląskich, ul. Szpitalna 11.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 1 obejmuje: GAZA OPATRUNKOWA BAWEŁNIANA 17-NITKOWA JAŁOWA 1m x 1m szt 600 GAZA OPATRUNKOWA BAWEŁNIANA 17-NITKOWA NIEJAŁOWA 0,90m x 100m 1mb 600 KOMPRESY Z GAZY 13 NITKOWEJ NIEJAŁOWE 12 WARSTWOWE 5cm x 5cm x 100 szt opk 2600 KOMPRESY Z GAZY 13 NITKOWEJ NIEJAŁOWE 12 WARSTWOWE 10cm x 10cm x 100 szt opk 400 KOMPRESY Z GAZY 13 NITKOWEJ NIEJAŁOWE 12 WARSTWOWE 7,5cm x 7,5cm x 100szt opk 4400 KOMPRESY Z GAZY 17 NITKOWEJ JAŁOWE 8 WARSTWOWE 7,5cm x 7,5cm x 3 szt (1*) opk 100 KOMPRESY Z GAZY 17 NITKOWEJ Z NITKĄ RTG NIEJAŁOWE 12 WARSTWOWE 10cm x 10cm x 100szt opk 800 KOMPRESY Z WŁÓKNINY 40g JAŁOWE 4 WARSTWOWE 7,5cm x 7,5cm x 2 szt opk 2000 OPASKA ELASTYCZNA TKANA Z ZAPINKĄ 15cm x 5m szt 1400 OPASKA PODTRZYMUJĄCA WISKOZOWA 10cm x 4m szt 10000 OPASKA PODTRZYMUJĄCA WISKOZOWA 15cm x 4m szt 6000 OPASKA PODTRZYMUJĄCA WISKOZOWA 5cm x 4m szt 1000 PIELUCHOMAJTKI DLA DOROSŁYCH ROZMIAR L (2*) szt 1200 PODKŁAD CHŁONNY NIEPRZEMAKALNY 60cm x 90cm szt 2200 PODKŁADY OCHRONNE JEDNORAZOWE BIBUŁOWO-FOLIOWE (ROLKA) 60cm x 50 cm opk 60 PODKŁADY OCHRONNE JEDNORAZOWE BIBUŁOWO-FOLIOWE (ROLKA) 51cm x 160cm opk 160 SERWETY JAŁOWE WŁÓKNINOWE 45cm x 45cm (3*) szt 2400 SERWETY NIEJAŁOWE WŁÓKNINOWE 210cm x 160cm (3*) szt 8400 SERWETY NIEJAŁOWE WŁÓKNINOWE 90cm x 80cm (3*) szt 4000 SERWETY NIEJAŁOWE WŁÓKNINOWE 160cm x 90cm (3*) szt 4400 SERWETY OPERACYJNE NIEJAŁOWE Z GAZY 17 NITKOWEJ Z NITKĄ RADIACYJNĄ I TASIEMKĄ 4 WARSTWOWE 45cm x 70cm szt 6000 WATA CELULOZOWA BIELONA W ARKUSZACH 60cm x 40 cm kg 4000 WATA OPATRUNKOWA BAWEŁNIANO-WISKOZOWA 200g opk 60.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 33.14.11.10-4, 33.14.11.14-2, 33.14.11.15-9, 33.14.11.16-6, 33.14.11.19-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet 2 obejmuje: OPATRUNEK STERYLNY PRZEZROCZYSTY FOLIOWY Z RAMKĄ do wkłuć centralnych 10cm x12cm szt 400 OPATRUNEK STERYLNY,SAMOPRZYLEPNY Z WŁÓKNINY,BIAŁY 7cm x 5cm szt 12000 OPATRUNEK STERYLNY,SAMOPRZYLEPNY Z WŁÓKNINY DO MOCOWANIA KANIUL 8cm x 6cm szt 50000 OPATRUNEK STERYLNY,SAMOPRZYLEPNY Z WŁÓKNINY,BIAŁY 10cm x 8cm szt 7000 OPATRUNEK STERYLNY,SAMOPRZYLEPNY Z WŁÓKNINY,BIAŁY 15cm x 8cm szt 6000 OPATRUNEK STERYLNY,SAMOPRZYLEPNY Z WŁÓKNINY,BIAŁY 20cm x 10cm szt 5000 OPATRUNEK STERYLNY,SAMOPRZYLEPNY Z WŁÓKNINY,BIAŁY 25cm x 10cm szt 4000 PLASTER Z OPATRUNKIEM NA TKANINIE 8cm x 1m szt 40 PRZYLEPIEC NIEJAŁOWY,TKANINOWY Z KLEJEM ZAWIERAJĄCYM TLENEK CYNKU,W KOLORZE SKÓRY 2,5cm x 9,14cm szt 1400 PRZYLEPIEC NIEJAŁOWY,TKANINOWY Z KLEJEM ZAWIERAJĄCYM TLENEK CYNKU,W KOLORZE SKÓRY 5cm x 9,14cm szt 500 PRZYLEPIEC NIEJAŁOWY,WŁÓKNINOWY Z HYPOALERGICZNYM KLEJEM Z AKRYLANU,KOLOR BIAŁY 2,5cm x 9,14cm szt 1000.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.11-1, 33.14.11.12-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z PIEKAR ŚLĄSKICH
- Przebudowa (modernizacja) zasobu mieszkaniowego Gminy Piekarach Śląskie - III części
- Ochrona osób i mienia - Piekary Śląskie
- Kompleksowe Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej w latach 2025-2026
- Instalacja klimatyzacji w pomieszczeniach w budynku głównym Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Chirurgii Urazowej im. dr. Janusza Daaba w Piekarach Śląskich
- Zmiana sposobu ogrzewania budynku - II części
- Oznakowanie poziome dróg publicznych na terenie Piekar Śląskich w roku 2025
więcej: przetargi w Piekarach Śląskich »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa opatrunków specjalistycznych do SP ZOZ w Głubczycach.
- Dostawa materiałów do sterylizacji - rękawy papierowe
- Dostawa wyrobów medycznych dla Powiatowego Centrum Medycznego w Grójcu spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.
- BIEŻĄCE DOSTAWY MATERIAŁÓW SZEWNYCH DLA SZPITALA POWIATOWEGO IM. TADEUSZA MALIŃSKIEGO W ŚREMIE SP. Z O. O.
- Bieżące dostawy materiałów szewnych dla Szpitala Powiatowego im. Tadeusza Malińskiego w Śremie sp. z o. o.
- Dostawa jednorazowego sprzętu medycznego dla Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu.
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.