Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-12-14
Poznań: Dostawa ziaren zbóż, nasion roślin oleistych oraz artykułów przerobu zbóż.
Numer ogłoszenia: 512914 - 2012; data zamieszczenia: 14.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ogród Zoologiczny w Poznaniu , ul. Browarna 25, 61-063 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8768209, faks 061 8773533.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoo.poznan.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna nieposiadajaca osobowości prawnej- Ogród Zoologiczny.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa ziaren zbóż, nasion roślin oleistych oraz artykułów przerobu zbóż..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa ziaren zbóż, nasion roślin oleistych oraz artykułów przerobu zbóż. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, gdzie część stanowi zadanie nr: 1. Kukurydza (ziarno) - Ilość: 4300 kg, - dostawa od 5 do 7 razy w roku do magazynu przy ul. Browarnej 25, - pakowane w worki odpowiednio opisane o ciężarze od 25- 30 kg 2. Pszenica (ziarno) - Ilość: 3000 kg, - dostawa od 5 do 7 razy w roku do magazynu przy ul. Browarnej 25 - pakowane w worki odpowiednio opisane o ciężarze od 25- 30 kg 3. Owies (ziarno) - Ilość: 10000 kg, - dostawa od 5 do 7 razy w roku do magazynu przy ul. Browarnej 25, - pakowane w worki odpowiednio opisane o ciężarze od 25- 30 kg 4. Jęczmień (ziarno) - Ilość: 7000 kg, - dostawa od 5 do 7 razy w roku do magazynu przy ul. Browarnej 25, - pakowane w worki odpowiednio opisane o ciężarze od 25- 30 kg 5. Kanar (ziarno) - Ilość: 650 kg, - dostawa od 5 do 7 razy w roku do magazynu przy ul. Browarnej 25, - pakowane w worki odpowiednio opisane o ciężarze od 25- 30 kg 6. Konopie (ziarno) - Ilość: 200 kg, - dostawa od 5 do 7 razy w roku do magazynu przy ul. Browarnej 25, - pakowane w worki odpowiednio opisane o ciężarze od 25- 30 kg 7. Proso (ziarno) - Ilość: 850 kg, - dostawa od 5 do 7 razy w roku do magazynu przy ul. Browarnej 25, - pakowane w worki odpowiednio opisane o ciężarze od 25- 30 kg 8. Rzepik (ziarno) - Ilość: 150 kg, - dostawa od 5 do 7 razy w roku do magazynu przy ul. Browarnej 25, - pakowane w worki odpowiednio opisane o ciężarze od 25- 30 kg 9. Słonecznik (niełuskany) - Ilość: 750 kg, - dostawa od 5 do 7 razy w roku do magazynu przy ul. Browarnej 25, - pakowane w worki odpowiednio opisane o ciężarze od 25- 30 kg 10. Len paszowy (niełuskany) - Ilość: 1300 kg, - dostawa od 5 do 7 razy w roku do magazynu przy ul. Browarnej 25, - pakowane w worki odpowiednio opisane o ciężarze od 25- 30 kg 11. Pestka dyni (niełuskana) - Ilość: 300 kg, - dostawa od 5 do 7 razy w roku do magazynu przy ul. Browarnej 25, - pakowane w worki odpowiednio opisane o ciężarze od 25- 30 kg 12. Otręby pszenne - Ilość: 800 kg, - dostawa od 5 do 7 razy w roku do magazynu przy ul. Browarnej 25, - pakowane w worki odpowiednio opisane o ciężarze od 25- 30 kg 13. Płatki owsiane - Ilość: 3000 kg, - dostawa od 5 do 7 razy w roku do magazynu przy ul. Browarnej 25, - pakowane w worki odpowiednio opisane o ciężarze od 25- 30 kg 14. Ryż łuskany - Ilość: 2500 kg, - dostawa od 5 do 7 razy w roku do magazynu przy ul. Browarnej 25, - pakowane w worki odpowiednio opisane o ciężarze od 25- 30 kg 15. Kasza jęczmienna - Ilość: 250 kg, - dostawa od 5 do 7 razy w roku do magazynu przy ul. Browarnej 25, - pakowane w worki odpowiednio opisane o ciężarze od 25- 30 kg 16. Słonecznik łuskany - Ilość: 10 kg, - dostawa od 6 do 12 razy w roku na teren Nowego lub Starego Zoo, - dostarczany w opakowaniach o ciężarze 0,5 kg 17. Płatki kukurydziane (500 g)- ilość: 100 opakowań - Kaszki smakowe mleczno- ryżowe typu NESTLE lub podobne (230 g)- ilość 305 opakowań, - Musli owocowe bez cukru (300 g)- ilość: 60 opakowań - Biszkopty (350 g) lub luzem- ilość 189 opakowań - dostawa od 6 do 12 razy w roku na teren Nowego lub Starego Zoo. 18. Chleb razowy duży (600g) - Ilość: 860 sztuk, - dostawa 1 raz w tygodniu na teren Nowego Zoo Wymagania wspólne dla wszystkich zadań: - Dostawy będące przedmiotem umowy realizowane będą sukcesywnie, stosownie do zapotrzebowania Zamawiającego. - Terminy oraz wielkość dostaw częściowych zostaną uzgodniona z Wykonawcą za pośrednictwem poczty elektronicznej lub faksu z dwutygodniowym wyprzedzeniem. - Dostawy realizowane będą do magazynu przy ul. Browarnej 25 bądź bezpośrednio na teren Nowego lub Starego Zoo, w zależności od wykonywanego zadania, zgodnie z pkt 3 SIWZ. - Dopuszcza się możliwość rezygnacji z dostawy przez Zamawiającego, po uprzednim zawiadomieniu Wykonawcy. - W wyjątkowych wypadkach dopuszcza się odbiór osobisty Zamawiającego, na który Zamawiający musi wyrazić zgodę. - Wykonawca zapewnia właściwy dla utrzymania parametrów i jakości dostarczonych produktów sposób transportu. - Koszty transportu ponosi Wykonawca. - Uprawnionymi do złożenia zamówienia na poszczególne partie oraz ich odbioru są upoważnieni pracownicy Ogrodu Zoologicznego w Poznaniu. - Zamówienie może być złożone osobiście przez pracowników Ogrodu Zoologicznego, a także faksem lub za pośrednictwem poczty elektronicznej. - Odbiór każdej partii zostanie potwierdzony przez upoważnionego pracownika Ogrodu Zoologicznego. Pracownik może odmówić potwierdzenia odbioru partii w przypadku, gdy nie odpowiada ona warunkom zamówienia. - Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć produkty niezanieczyszczone, pozbawione obcych zapachów i szkodników. - Rozładunek odbywać się będzie przy pomocy pracowników Zamawiającego w miejscach wskazanych przez Zamawiającego..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.10.00.00-2, 15.61.33.00-1, 03.22.10.00-6, 03.21.10.00-3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 18.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.01.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza warunków w wyżej wymienionym zakresie.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza warunków w wyżej wymienionym zakresie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza warunków w wyżej wymienionym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza warunków w wyżej wymienionym zakresie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza warunków w wyżej wymienionym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
- odpowiednie pełnomocnictwa wraz z dokumentem potwierdzającym umocowanie do udzielania pełnomocnictw, - oświadczenie wskazujące część zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1) warunki oraz termin płatności, w przypadku konieczności uwzględnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy o udzielenie zamówienia publicznego, 2) sposób wykonania przedmiotu zamówienia, w szczególności gdy zmiana sposobu realizacji zamówienia wynika ze zmian w obowiązujących przepisach prawa bądź wytycznych mających wpływ na wykonanie zamówienia, 3) ograniczenie zakresu przedmiotu umowy, w przypadku zaistnienia okoliczności, w których zbędne będzie wykonanie danej części zamówienia wraz ze związanym z tym obniżeniem wynagrodzenia, 4) wystąpienie klęski żywiołowej lub gdy warunki atmosferyczne lub inne obiektywne okoliczności uniemożliwiają wykonanie przedmiotu umowy; w umowie zostaną wprowadzone zmiany dotyczące terminu zakończenia dostaw, 5) zmiana zakresu przedmiotu umowy i wynagrodzenia, jeżeli wystąpią okoliczności powodujące zmniejszenie zakresu przedmiotu zamówienia; w umowie zostaną wprowadzone zmiany dotyczące wynagrodzenia Wykonawcy, 6) zmiana osobowa: zmiana osób przy pomocy, których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne spełniające warunki określone w SIWZ lub zmiana - za zgodą Zamawiającego, podwykonawców wskazanych w umowie (lub zakresu wskazanego w ofercie jako planowany do powierzenia podwykonawcom); w umowie zostaną wprowadzone zmiany dotyczące osób lub/i podmiotów, przy pomocy których Wykonawca realizuje zamówienie oraz zmiany dotyczące zakresu rzeczowego wykonywanego przez podwykonawców, 7) zaistnienie okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi; zmianie może ulec termin realizacji zamówienia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zoo.poznan.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ogród Zoologiczny w Poznaniu, ul. Browarna 25, 61- 063 Poznań.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.12.2012 godzina 09:00, miejsce: Ogród Zoologiczny w Poznaniu, ul. Browarna 25, 61- 063 Poznań.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa kukurydzy (ziarna).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Ilość: 4300 kg, - dostawa od 5 do 7 razy w roku do magazynu przy ul. Browarnej 25, - pakowane w worki odpowiednio opisane o ciężarze od 25- 30 kg.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.21.10.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa pszenicy (ziarno).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Ilość: 3000 kg - dostawa od 5 do 7 razy w roku do magazynu przy ul. Browarnej 25 - pakowane w worki odpowiednio opisane o ciężarze od 25- 30 kg.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.21.10.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa owsa (ziarno).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Ilość: 10000 kg - dostawa od 5 do 7 razy w roku do magazynu przy ul. Browarnej 25 - pakowane w worki odpowiednio opisane o ciężarze od 25- 30 kg.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.21.10.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa jęczmienia (ziarno).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Ilość: 7000 kg, - dostawa od 5 do 7 razy w roku do magazynu przy ul. Browarnej 25, - pakowane w worki odpowiednio opisane o ciężarze od 25- 30 kg.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.21.10.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa kanaru (ziarno).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Ilość: 650 kg, - dostawa od 5 do 7 razy w roku do magazynu przy ul. Browarnej 25, - pakowane w worki odpowiednio opisane o ciężarze od 25- 30 kg.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.10.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa konopi (ziarna).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Ilość: 200 kg - dostawa od 5 do 7 razy w roku do magazynu przy ul. Browarnej 25 - pakowane w worki odpowiednio opisane o ciężarze od 25- 30 kg.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.10.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa prosa (ziarno).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Ilość: 850 kg - dostawa od 5 do 7 razy w roku do magazynu przy ul. Browarnej 25 - pakowane w worki odpowiednio opisane o ciężarze od 25- 30 kg.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.21.10.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dostawa rzepiku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Ilość: 150 kg - dostawa od 5 do 7 razy w roku do magazynu przy ul. Browarnej 25 - pakowane w worki odpowiednio opisane o ciężarze od 25- 30 kg.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.10.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Dostawa słonecznika (niełuskanego).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Ilość: 750 kg - dostawa od 5 do 7 razy w roku do magazynu przy ul. Browarnej 25 - pakowane w worki odpowiednio opisane o ciężarze od 25- 30 kg.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.10.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Dostawa lnu paszowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Ilość: 1300 kg - dostawa od 5 do 7 razy w roku do magazynu przy ul. Browarnej 25 - pakowane w worki odpowiednio opisane o ciężarze od 25- 30 kg.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.10.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Dostawa pestek dyni (ziarna).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Ilość: 300 kg, - dostawa od 5 do 7 razy w roku do magazynu przy ul. Browarnej 25 - pakowane w worki odpowiednio opisane o ciężarze od 25- 30 kg.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.22.10.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Dostawa otrębów pszennych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Ilość: 800 kg, - dostawa od 5 do 7 razy w roku do magazynu przy ul. Browarnej 25 - pakowane w worki odpowiednio opisane o ciężarze od 25- 30 kg.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.61.33.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Dostawa płatków owsianych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Ilość: 3000 kg, - dostawa od 5 do 7 razy w roku do magazynu przy ul. Browarnej 25 - pakowane w worki odpowiednio opisane o ciężarze od 25- 30 kg.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.61.33.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Dostawa ryżu łuskanego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Ilość: 2500 kg, - dostawa od 5 do 7 razy w roku do magazynu przy ul. Browarnej 25 - pakowane w worki odpowiednio opisane o ciężarze od 25- 30 kg.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.21.10.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Dostawa kaszy jęczmiennej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Ilość: 250 kg, - dostawa od 5 do 7 razy w roku do magazynu przy ul. Browarnej 25 - pakowane w worki odpowiednio opisane o ciężarze od 25- 30 kg.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.61.33.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Dostawa słonecznika łuskanego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - Ilość: 10 kg, - dostawa od 6 do 12 razy w roku na teren Nowego lub Starego Zoo, - dostarczany w opakowaniach o ciężarze 0,5 kg.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.10.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: - Dostawa płatków kukurydzianych (500 g), - dostawa kaszek smakowych mleczno- ryżowych typu NESTLE lub podobnych (230 g), - dostawa musli owocowego bez cukru (300 g), - dostawa biszkoptów (350 g) lub luzem.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: płatki kukurydziane (500g)- ilość: 100 opakowań, kaszki smakowe mleczno- ryżowe typu NESTLE lub podobnych (230 g)-ilość: 305 opakowań, musli owocowe bez cukru (300 g)- ilość: 60 opakowań, biszkopty (350 g) lub luzem- ilość: 189 opakowań. - dostawa od 6 do 12 razy w roku na teren Nowego lub Starego Zoo..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.61.33.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Dostawa chleba razowego dużego (600 g).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - ilość: 860 sztuk, - dostawa 1 raz w tygodniu na teren Nowego Zoo.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.61.33.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Świadczenie usługi hotelarskiej, gastronomicznej oraz wynajmu sali konferencyjnej w ramach organizowanej XII Konferencji Ekonomiczno-Leśnej "Współczesne wyzwania komunikacji społecznej w leśnictwie".
- Dokumentacja projektowa rozbiórki istniejącego i budowy nowego wiaduktu w ciągu drogi krajowej nr 92 w miejscowości Słupca
- Produkt leczniczy Talkwetamab w ramach Programu Lekowego B.54 LECZENIE CHORYCH NA SZPICZAKA PLAZMOCYTOWEGO
- Sukcesywna dostawa rękawic diagnostycznych do Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu
- Doświetlenie przejść dla pieszych na terenie Poznania realizowane w formule zaprojektuj i wybuduj - 10 lokalizacji
- Dostawa artykułów higienicznych papierowych oraz podajników dla potrzeb Wielospecjalistycznego Szpitala Miejskiego im. J. Strusia w Poznaniu
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa produktów żywnościowych dla Zespołu Szkół Samorządowych w Rzykach
- Dostawa artykułów spożywczych m.in. warzyw, owoców, jaj, mrożonek, ryb
- Zakup wraz z dostawą artykułów żywnościowych (produktów spożywczych) dla Miejskiego Przedszkola nr 24 w Rudzie Śląskiej przy ul. Energetyków 9.
- Sukcesywna dostawa warzyw, owoców, ziół i jaj na potrzeby Wrocławskiego Przedsiębiorstwa Hala Ludowa Sp. z o.o. we Wrocławiu.
- Dostawa owoców, warzyw i kiszonek dla Głogowskiego Szpitala Powiatowego sp. z o o.o.
- Dostawa artykułów żywnościowych do Zakładu Aktywności Zawodowej w Radziejowie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.