eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChełmWymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynkach nr 20, 37 i 38 Komendy Nadbużańskiego Oddziału Straży Granicznej w Chełmie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-12-14

Chełm: Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynkach nr 20, 37 i 38 Komendy Nadbużańskiego Oddziału Straży Granicznej w Chełmie
Numer ogłoszenia: 512982 - 2012; data zamieszczenia: 14.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 440586 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadbużański Oddział Straży Granicznej, ul. Trubakowska 2, 22-100 Chełm, woj. lubelskie, tel. 082 5685900, faks 082 5685716.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynkach nr 20, 37 i 38 Komendy Nadbużańskiego Oddziału Straży Granicznej w Chełmie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych przy wymianie stolarki okiennej i drzwiowej w budynkach nr 20, 37 i 38 znajdujących się na terenie Komendy Nadbużańskiego Oddziału Straży Granicznej przy ul. Trubakowskiej 2 w Chełmie.Zamawiający zaleca aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej obiektów, w których mają być przeprowadzone prace remontowe, w celu konfrontacji podanych w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia wymiarów i planowanego zakresu prac. Wizji lokalnej można dokonać w dni robocze w godz. 8:00-15:00, po wcześniejszym uzgodnieniu z Sekcją Zamówień Publicznych nr fax. (82)568-57-16. W przypadku nie skorzystania z tej możliwości Zamawiający potraktuje, że wizja została przeprowadzona i Wykonawca szczegółowo zapoznał się z zakresem przedmiotu zamówienia.Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z przepisami prawa budowlanego, Szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia (zał. nr 7 do SIWZ) oraz Specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót przy wymianie stolarki okiennej i drzwiowej w budynkach nr 20, 37 i 38 Komendy NOSG w Chełmie (zał. nr 8 do SIWZ). Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert na poszczególne części zamówienia tj.:Część I - Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynku nr 20;Część II - Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynku nr 37; Część III - Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynku nr 38.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45.42.11.31 - Instalowanie drzwi 45.42.11.32 - Instalowanie okien 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Lubelskie Centrum Okien Urszula Opydo, ul. Bursaki 18, 20-150 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 31644,75 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 38118,62

  • Oferta z najniższą ceną: 38118,62 / Oferta z najwyższą ceną: 99441,79

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynku nr 38

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Lubelskie Centrum Okien Urszula Opydo, ul. Bursaki 18, 20-150 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 73045,72 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 74882,01

  • Oferta z najniższą ceną: 74882,01 / Oferta z najwyższą ceną: 198862,28

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.