eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Starogard Gdańskiwykonanie usług z zakresu gospodarki leśnej w 2006 roku



Ogłoszenie z dnia 2005-09-29

POZYCJA 51304

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Starogard Gdański: wykonanie usług z zakresu gospodarki leśnej w 2006 roku Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Starogard, do kontaktów: Andrzej Schleser, Adam Góralski, ul. Gdańska 12, 83-200 Starogard Gdański, tel. 058 2624028, fax 058 5624028, e-mail: starogard@gdansk.lasy.gov.pl, www.gdansk.lasy.gov.pl/article/starogard. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: inny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 27. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie usług z zakresu gospodarki leśnej w 2006 roku. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Wykonanie usług z zakresu gospodarki leśnej w Nadleśnictwie Starogard w 2006 roku, podzielonych na 19 części. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: obszar Nadleśnictwa Starogard. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 70.20.00.00 - Usługi wynajmu lub leasingu nieruchomości stanowiących własność Kod CPV wg słownika 2008: 70.20.00.00 - Usługi wynajmu lub leasingu nieruchomości stanowiących własność 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: kilku części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Powyżej 130 tys. euro. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 12; data rozpoczęcia: 01.01.2006; data zakończenia: 31.12.2006;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wadium: Część nr 1 - 21 087,97 zł Część nr 2 - 17 344,57 zł Część nr 3 - 24 806,24 zł Część nr 4 - 9 332,11 zł Część nr 5 - 5 417,90 zł Część nr 6 - 11 377,20 zł Część nr 7 - 6 819,80 zł. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Szczegółowe warunki płatności we wzorze umowy stanowiącym załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Wykonawcy, którzy ubiegają się o udzielenie niniejszego zamówienia zobowiązani są spełnić warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust.1 ustawy w szczególności: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w przedmiocie zamówienia działalności lub czynności, jeśli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia tj.: wykonali w okresie 3 ostatnich lat tj. w latach 2002-2004, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej usługi z zakresu gospodarki leśnej (pozyskanie, zrywka drewna, prace w zagospodarowaniu lasu), o wartości brutto nie mniejszej niż 50% wartości oferty na część zamówienia, o którą ubiega się wykonawca 3) dysponują osobami posiadającymi kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia w częściach zamówienia od nr 1 do nr 6 tj.: a) posiadają co najmniej 1 osobę nadzorującą z wykształceniem leśnym (min. średnim) b) w zakresie pozyskania drewna dysponują co najmniej 1 osobą na każde 1500 m sześc. drewna planowanego do pozyskania w części zamówienia, na które składana jest oferta (obowiązuje zaokrąglenie w górę do pełnej liczby całkowitej), z kwalifikacjami drwala-motorniczego uprawnionego do pracy pilarką spalinową, posiadającego aktualne badania lekarskie dopuszczające do wykonywania tych prac w terminie obowiązywania umowy c) w zakresie stosowania środków chemicznych dysponują co najmniej 1 osobą z kwalifikacjami do pracy ze środkami chemicznymi, która ukończyła kurs z zakresu stosowania środków chemicznych, 4) posiadają niezbędny potencjał techniczny do wykonania zamówienia w częściach zamówienia od 1 do 6 tj. dysponują: a) pilarkami spalinowymi w ilości nie mniejszej niż 1 szt. na każde 1500 m sześc. drewna planowanego do pozyskania w części zamówienia, na które składana jest oferta (obowiązuje zaokrąglenie w górę do pełnej liczby całkowitej b) pilarkami na wysięgniku w ilości nie mniejszej niż 4 szt. na 1 część zamówienia c) przegubowym ciągnikiem specjalistycznym do zrywki drewna dłużycowego metodą półpodwieszoną i nasiębierną w ilości min. 1 szt. (nie dotyczy części zamówienia nr 6) d) sprzętem do wykonania zabiegu chemicznego zwalczania szkodliwych organizmów w ilości nie mniejszej niż 1 opryskiwacz plecakowy lub ciągnikowy na 1 części zamówienia 5) znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. a) zawrą umowę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej Wykonawcy wobec osób trzecich na kwotę min. 200 000.00 zł. b) posiadają zdolność kredytową na poziomie min. 60 000 zł /Dotyczy prac na szkółce/ Wykonawcy, którzy ubiegają się o udzielenie zamówienia w części zamówienia Nr 7 zobowiązani są spełnić warunki udziału w postępowaniu, określone w pkt III.2.1. ppkt. 1, 2, 3a, 3c, 5 oraz zobowiązani są spełnić warunki dodatkowy tj.: dysponować sprzętem do prac szkółkarskich w ilości co najmniej: 1 rozrzutnik obornika, 1 ciągnik rolniczy z przyczepą, 1 siewnik nasion drobnych, 1 wyorywacz klamrowy, 1 pług 1-skibowy, 1 pług 2-skibowy, 1 pług 3-skibowy, 1 pług 5- skibowy, 1 rozsiewacz nawozów, 1 kultywator, 1 glebogryzarka, 1 ładowacz, 1 brona aktywna, 1 szparownik, 1 opryskiwacz ciągnikowy. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3. aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4. pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie - w przypadku konsorcjum 5. oświadczenie Wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy, sporządzone wg Załącznika nr 2 do SIWZ. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: 1. aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 2. informacja banku, w którym wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzająca zdolność kredytową wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3. polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: 1) wykaz wykonanych usług, sporządzony wg Załącznika nr 3 do SIWZ wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie, 2) wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, sporządzony wg Załącznika nr 4 do SIWZ, 3) wykaz narzędzi i urządzeń, jakie posiada wykonawca, sporządzony wg Załącznika nr 5 do SIWZ. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 01.11.2005, cena - EUR. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 10.11.2005 godzina 08:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 10.11.2005, godzina 08:15, sala konferencyjna w siedzibie zamawiajacego, ul. Gdańska 12, 83-200 Starogard Gd., ul. Gdańska 12.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 19.09.2005. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Prace z zakresu gospodarki leśnej w leśnictwach - Opalenie, Dębowo, Dębiny, Brody. 3) Zakres lub wartość: powyżej 130 tys. euro 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Prace z zakresu gospodarki leśnej w leśnictwach - Zapowiednik, Mestwinowo, Jastrzębce, Semlin. 3) Zakres lub wartość: powyżej 130 tys. euro 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 3 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Prace z zakresu gospodarki leśnej w leśnictwach - Swarożyn, Kochanki, Bukowiec, Bielawki. 3) Zakres lub wartość: powyżej 130 tys. euro 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 4 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Prace z zakresu gospodarki leśnej w leśnictwach - Orle, Szczodrowo. 3) Zakres lub wartość: poniżej 130 tys. euro 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 5 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Prace z zakresu gospodarki leśnej w leśnictwach - Borkowo, Wygoda. 3) Zakres lub wartość: poniżej 130 tys. euro 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 6 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Prace z zakresu gospodarki leśnej w leśnictwach - Boroszewo, Szpęgawsk. 3) Zakres lub wartość: powyżej 130 tys. euro 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 7 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Prace z zakresu gospodarki szkółkarskiej i nasiennictwa w Szkółce Jabłowo. 3) Zakres lub wartość: poniżej 130 tys. euro 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.