To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-12-15
Koło: Wymiana stolarki okiennej skrzynkowej w pałacu w Kościelcu adoptowanym na siedzibę Zespołu Szkół Plastycznych w Kole - etap II
Numer ogłoszenia: 513104 - 2012; data zamieszczenia: 15.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 498722 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Plastycznych w Kole, ul. Powstańców Wielkopolskich 4, 62-600 Koło, woj. wielkopolskie, tel. 63 26 22 900, faks 63 26 22 906.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana stolarki okiennej skrzynkowej w pałacu w Kościelcu adoptowanym na siedzibę Zespołu Szkół Plastycznych w Kole - etap II.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach realizacji kolejnego etapu adaptacji zabytkowego zespołu pałacowo - parkowego w Kościelcu (ul. Długa 1) na siedzibę Zespołu Szkół Plastycznych w Kole. Prace będące przedmiotem zamówienia dotyczą wymiany stolarki okiennej skrzynkowej w budynku (grubość skrzynki ca 14 cm). Do wymiany przeznaczone są następujące okna: a) okna o wymiarach 135 cm x 255 cm - szt. 5 (oznaczenie w wykazie okien - rys. A-16 - O1), b) okna o wymiarach 135 cm x 225 cm - szt. 13 (oznaczenie w wykazie okien - rys. A-16 - O8), c) okna o wymiarach 100 cm x 225 cm - szt. 1 (oznaczenie w wykazie okien - rys. A-16 - O10). Łącznie 19 szt. Charakterystyka okien i parapetów wewnętrznych oraz zewnętrznych: a) ramy z drewna klejonego sosnowego, b) szyby podwójne od wewnątrz oraz trzecia szyba od zewnątrz o współczynniku przenikania ciepła K=1,0 W/m2K, c) zawiasy dwudzielne, czopowe, regulowane, zasuwnice obwiedniowe współczesne, d) ramy stolarki okiennej w kolorze białym. 2. Zakres prac szczegółowo określają: a) Wielobranżowy projekt budowlano - wykonawczy, b) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, c) Kosztorys nakładczy (przedmiar robót). 3. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: Kościelec, ul. Długa 1 4. Prace będą prowadzone w oparciu o opracowane specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz dokumentację techniczną budowlaną na mocy której Zamawiający dysponuje prawomocnymi decyzjami pozwolenia na budowę nr: a) 672/2009 z dnia 15.12.2009 roku wraz z decyzją nr 409-2012 z dnia 27.07.2012 roku, b) 85/2011 z dnia 10.03.2011 roku. 5. Przedmiot zamówienia obejmuje również przed samą fizyczną realizacją prac budowlano - instalacyjnych dokonywanie miejscowych odkrywek pod kątem wykonania badań konserwatorskich występowania tkanki konserwatorskiej. W tym celu Wykonawca winien wykazać się dysponowaniem minimum jedną osobą posiadającą uprawnienia konserwatorskie (dyplomowanego konserwatora dzieł sztuki) Wynagrodzenie z tego tytułu Wykonawca zobowiązany jest wkalkulować w ogólną cenę oferty. Prace będą prowadzone w obiekcie wpisanym do rejestru zabytków, a szczegółowy ich zakres prac został określony w kosztorysie nakładczym (przedmiarze). 6. Wykonawca udzieli Zamawiającemu 36 - miesięcznej gwarancji na zrealizowany (wykonany) przedmiot zamówienia. 7. Przedmiot zamówienia będzie realizowany w terminie: do 27.12.2012 roku 8. Warunki finansowe rozliczeń: a) podstawą wystawienia faktury będzie obustronnie podpisany końcowy protokół odbioru robót, b) wynagrodzenie będzie płatne przelewem w terminie 30 dni od daty otrzymania oryginału faktury. c) podane w ofercie wynagrodzenie ryczałtowe jest stałe i nie podlega waloryzacji w trakcie obowiązywania umowy. 9. Kody CPV: - 45.21.23.53-5 - roboty budowlane w zakresie pałaców, - 45.45.30.00-7 - roboty remontowe i renowacyjne, - 45.42.11.30-4 - instalowanie drewnianych framug i ram okiennych..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.23.53-5, 45.45.30.00-7, 45.42.11.30-4.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.12.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FABRYKA OKIEN I DRZWI "BAS" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
FABRYKA OKIEN I DRZWI "BAS" SP. Z O.O.
- Fabryka Okien i Drzwi BAS Spółka z o. o., ul. Smoluchowskiego 1, 20-474 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 116012,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 80586,18
Oferta z najniższą ceną: 80586,18 / Oferta z najwyższą ceną: 80586,18
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamawiający realizuje wieloletni projekt adaptacji zabytkowego pałacu w Kościelcu na siedzibę Zespołu Szkól Plastycznych w Kole. Postęp realizacji zadania uzależniony jest od wysokości środków finansowych jakimi dysponuje w danym okresie (roku kalendarzowym). W bieżącym roku - w ramach podpisanych po postępowaniach przetargowych umów -zostały już zlecone do realizacji prace budowlano - instalacyjne. Pokryciem finansowym zleconych prac były środki pieniężne pochodzące z budżetu MKiDN oraz jednostki nadrzędnej Centrum Edukacji Artystycznej w Warszawie. W dniu 06.12.2012 roku budżet Zamawiającego został zwiększony o, wcześniej nie planowaną, dodatkową kwotę. Jej wydatkowanie jest uzależnione od sprawnego przeprowadzenia procedury wyłaniającej Wykonawcę prac i gwarancji, iż pozyskana dodatkowa kwota zostanie wydatkowana do końca bieżącego roku. Zachowanie ustawowych terminów dla podstawowych postępowań uniemożłiwiałoby zawarcie umowy z Wykonawcą w terminie gwarantującym szybką realizację zamówienia i wydatkowanie środków do końca 2012 roku.
INNE PRZETARGI Z KOŁA
- MODERNIZACJA KOMPLEKSU SPORTOWEGO "MOJE BOISKO - ORLIK 2012" PRZY ULICY SPORTOWEJ 12 W KOLE.
- ZADANIE NR 1-Zakup i dostawa w miejsce wbudowania mieszanki mineralno -asfaltowej drobnoziarnistej na gorąco ZADANIE NR 2-Zakup i dostawa wraz z rozładunkiem mieszanki mineralno - asfaltowej na zimno
- Ubezpieczenie majątku i odpowiedzialności cywilnej Gminy Miejskiej Koło wraz z jednostkami organizacyjnymi i instytucjami kultury
- Sukcesywny zakup leków i produktów farmaceutycznych dla potrzeb Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Kole
- BUDOWA BOISKA WIELOFUNKCYJNEGO WRAZ Z ZADASZENIEM O STAŁEJ KONSTRUKCJI PRZY SZKOLE PODSTAWOWEJ NR 2 W KOLE
więcej: przetargi w Kole »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa stacji uzdatniania wody w Radomierowicach
- Remont pomieszczenia w budynku przy ul. Jana Nowaka Jeziorańskiego 53 w Kielcach
- Wykończenie i modernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Ostrorogu
- Remont 40 pokoi biurowych w Oddziale ZUS we Wrocławiu przy ul. Pretficza.
- Modernizacja pomostów na nabrzeżu j. Ryńskiego w Rynie
- Prace remontowo-budowlane w ramach projektu pn. "Budowa Samorządowego Żłobka w Czerminie w ramach programu MALUCH+ 2022-2029 w miejscowości Czermin, 39-304 Czermin 454" - II postępowanie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.