Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2020-02-17
Ogłoszenie nr 513180-N-2020 z dnia 2020-02-17 r.
Powiatowy Urząd Pracy w Brzegu: Usługi przeprowadzenia szkoleń dla osób bezrobotnych
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak
Nazwa projektu lub programu
Europejski Fundusz Społeczny: Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój w ramach projektu pn. Aktywizacja Osób Młodych pozostających bez pracy w Powiecie Brzeskim (VI), oraz Regionalny Program Operacyjny Województwa Opolskiego w ramach projektu Aktywizacja zawodowa osób bezrobotnych, w tym zwłaszcza znajdujących się w szczególnie trudnej sytuacji na rynku pracy w Powiecie Brzeskim (VI)
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiatowy Urząd Pracy w Brzegu, krajowy numer identyfikacyjny
53159670500000, ul.
ul. Armii Krajowej
32
,
49-300
Brzeg, woj.
opolskie, państwo
Polska, tel.
077 4441390 do 2, e-mail
informatyk@pup.brzeg.pl, faks
077 4441390 do 2.
Adres strony internetowej (URL): http://pup.brzeg.sosco.info/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
http://pup.brzeg.sosco.info/
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
http://pup.brzeg.sosco.info/
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Adres:
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi przeprowadzenia szkoleń dla osób bezrobotnych
Numer referencyjny:
OR-3411/1/2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
maksymalnej liczby części
3
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
3
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Przedmiotem niniejszego zamówienia są usługi przeprowadzenia szkoleń dla do 35 osób bezrobotnych. Przedmiot zamówienia został podzielony na 5 części, z których każda stanowi odrębny przedmiot zamówienia. Zadanie nr 1 Prawo jazdy kat. C ze świadectwem kwalifikacyjnym kierowców, do 8 osób Przedmiotem zamówienia objętym niniejszym postępowaniem jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń: Prawo jazdy kat. C ze świadectwem kwalifikacyjnym kierowców, finansowane ze środków Funduszu Pracy. Szkolenia nauki jazdy kierowców w zakresie bloków programowych określonych odpowiednio do: Prawo jazdy kat. C, przygotowujących do zdania egzaminu na prawo jazdy kat C, oraz uzyskanie uprawnień kierowcy: - kwalifikacji wstępna przyśpieszonej zgodnie z obowiązującymi przepisami szczegółowymi. 1. Szkoleniem planuje się objąć do 8 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Brzegu. Ww. osoby będą wysyłane na szkolenie pojedynczo. Wykonawca będzie przyjmował osoby kierowane przez Zleceniodawcę na bieżąco lub w warunkach wysokiej częstotliwości rozpoczynania szkoleń, - co najmniej jeden raz w tygodniu. 2. Zleceniodawca przed rozpoczęciem szkolenia skieruje osoby na badania lekarskie oraz psychologiczne, które potwierdzą zdolność do odbycia szkolenia oraz podjęcia zatrudnienia zgodnego z kierunkiem odbytego szkolenia. Zaświadczenie lekarskie wraz z orzeczeniem lekarskim wydane na podstawie art. 229 § 4 kodeksu pracy oraz art. 39j ust. 1 ustawy o transporcie drogowym oraz orzeczenie psychologiczne wydane na podstawie art. 39k ust. 1 ustawy o transporcie drogowym, Zleceniodawca przekaże Wykonawcy przed rozpoczęciem szkolenia. 3. Termin wykonania zamówienia: od dnia podpisania umowy do 30 listopada 2020r. Zadanie nr 2 Świadectwo kwalifikacyjne kierowców, do 7 osób, w tym: Zadanie nr 2A Świadectwo kwalifikacji wstępnej przyśpieszonej kat. C lub D - do 2 osób Zadanie nr 2B Szkolenie okresowe kat. C lub D - do 5 osób 1. Przedmiotem zamówienia objętym niniejszym postępowaniem jest zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia kierowców wykonujących przewóz drogowy w zakresie bloków programowych określonych odpowiednio do kategorii prawa jazdy, finansowane ze środków FP: a) C, C1, C+E, C1+E - kwalifikacja wstępna przyśpieszona lub szkolenie okresowe, b) D, D1, D+E, D1+E E - kwalifikacja wstępna przyśpieszona lub szkolenie okresowe. 2. Szkoleniem planuje się objąć do 7 osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Brzegu, jednak nie mniej niż 1 osobę bezrobotną, z tego: Zadanie nr 2a: Świadectwo kwalifikacji wstępnej przyśpieszonej kat. C lub D - do 2 osób Zadanie nr 2b: Szkolenie okresowe kat. C lub D - do 5 osób Ww. osoby będą wysyłane na szkolenie pojedynczo. 3. Wykonawca będzie przyjmował osoby kierowane przez Zleceniodawcę na bieżąco lub w warunkach wysokiej częstotliwości rozpoczynania szkoleń, - co najmniej jeden raz w tygodniu. 4. Zleceniodawca przed rozpoczęciem szkolenia skieruje osoby na badania lekarskie oraz psychologiczne, które potwierdzą zdolność do odbycia szkolenia oraz podjęcia zatrudnienia zgodnego z kierunkiem odbytego szkolenia. Zaświadczenie lekarskie wraz z orzeczeniem lekarskim wydane na podstawie art. 229 § 4 kodeksu pracy oraz art. 39j ust. 1 ustawy o transporcie drogowym oraz orzeczenie psychologiczne wydane na podstawie art. 39k ust. 1 ustawy o transporcie drogowym, Zleceniodawca przekaże Wykonawcy przed rozpoczęciem szkolenia. 5. Termin wykonania zamówienia: od dnia podpisania umowy do 30 listopada 2020r. Zadanie 3 Spawacz metodami MIG-MAG-TIG, do 20 osób, w tym: Zadanie nr 3A Spawacz metodami MIG-MAG-TIG z podstawami ślusarstwa, do 10 osób 1. Przedmiotem zamówienia są usługi przeprowadzenia szkolenia pn. "Spawacz (metodami MIG-MAG-TIG) z podstawami ślusarstwa" do 10 osób ze środków POWER.. 2. Cel szkolenia: Celem szkolenia jest uzyskanie uprawnień niezbędnych w zakresie spawania metodami MIG- MAG- TIG oraz zapoznanie się ze specyfiką pracy w zawodzie ślusarza. Celem szkolenia jest zapoznanie się z zakresem podstawowych operacji ślusarskich takich jak: czytanie rysunku technicznego, trasowanie, cięcie, wycinanie, piłowanie, wiercenie. Uczestnik szkolenia po pozytywnym zaliczeniu egzaminu końcowego otrzyma uprawnienia do spawania metodami MIG-MAG-TIG oraz zaświadczenie o ukończeniu szkolenia. 3. Planowany termin realizacji: I - II kwartał 2020r. Zadanie nr 3B Spawacz metodami MIG-MAG-TIG z podstawami ślusarstwa oraz modułem uprawnień na wózki jezdniowe, do 10 osób 1. Cel szkolenia: Celem szkolenia jest uzyskanie uprawnień niezbędnych w zakresie spawania metodami MIG - MAG - TIG oraz zapoznanie się ze specyfiką pracy w zawodzie ślusarza. Celem szkolenia jest zapoznanie się z zakresem podstawowych operacji ślusarskich takich jak: czytanie rysunku technicznego, trasowanie, cięcie, wycinanie, piłowanie, wiercenie. Uczestnik szkolenia po pozytywnym zaliczeniu egzaminu końcowego otrzyma uprawnienia do spawania metodami MIG-MAG-TIG oraz zaświadczenie o ukończeniu szkolenia. Osoby, które nie posiadają szkolenia i uprawnień UDT na obsługę wózków jezdniowych będą dodatkowo uczestniczyć w module B (opisanym poniżej). W takim wypadku uczestnicy zostaną teoretycznie i praktycznie przygotowani do wykonywania pracy na stanowisku operatora wózka jezdniowego podnośnikowego z mechanicznym napędem podnoszenia z wyłączeniem wózków z wysięgnikiem oraz wózków z osobą obsługującą podnoszoną wraz z ładunkiem. Szkolenie zakończy się przystąpieniem uczestników do egzaminu przed komisją UDT. 2. Planowany termin realizacji: I - II kwartał 2020r.
II.5) Główny kod CPV: 80411000-8
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
80411200-0 |
80510000-2 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia:
II.9) Informacje dodatkowe: od daty podpisania umowy oświadczenie usługi polegającej na przeprowadzeniu powyższego szkolenia, z terminami zawartymi w opisie przedmiotu zamówienia - załącznik Nr 4 do SIWZ.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Warunek zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca załączy do oferty oświadczenie o spełnianiu warunku dotyczącego posiadania aktualnego na rok 2020 wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych, prowadzonego przez Wojewódzki Urząd Pracy, właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej, w rozumieniu art. 20 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy.
Ocena spełniania ww. warunku dokonana będzie przez Zamawiającego na podstawie złożonego oświadczenia i poprzez weryfikację wpisu do RIS w elektronicznej bazie danych prowadzonej przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli instytucja szkoleniowa będzie posiadała aktualny wpis w RIS, jako instytucja aktywna w 2020 roku.
Ponadto dodatkowo dla każdego zadania odrębnie:
Zadanie nr 1 Prawo jazdy kat. C ze świadectwem kwalifikacyjnym kierowców
posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. posiadają zezwolenie na prowadzenie szkolenia kandydatów na kierowców,
posiada wpis do rejestru prowadzących ośrodek szkolenia kierowców przez właściwego starostę,
posiada akredytacje na prowadzenie w.w. szkolenia kuratora oświaty, zgodnie z prawem oświatowym,
posiada instruktorów i wykładowców wpisanych do ewidencji instruktorów prowadzonej przez właściwego wg miejsca ich zamieszkania Starostę,
na potwierdzenie dołączyć kserokopie odpowiednich dokumentów.
Zadanie nr 2 Świadectwo kwalifikacyjne kierowców, w tym:
Zadanie nr 2A Świadectwo kwalifikacji wstępnej przyśpieszonej kat. C lub D
Zadanie nr 2B Szkolenie okresowe kat. C lub D
posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, tj. posiadają zezwolenie na prowadzenie szkolenia kandydatów na kierowców,
posiada wpis do rejestru prowadzących ośrodek szkolenia kierowców przez właściwego starostę,
posiada akredytacje na prowadzenie w.w. szkolenia kuratora oświaty, zgodnie z prawem oświatowym,
posiada instruktorów i wykładowców wpisanych do ewidencji instruktorów prowadzonej przez właściwego wg miejsca ich zamieszkania Starostę.
na potwierdzenie dołączyć kserokopie odpowiednich dokumentów.
Zadanie nr 3 Spawacz metodami MIG-MAG-TIG, w tym:
Zadanie nr 3A Spawacz metodami MIG-MAG-TIG z podstawami ślusarstwa
posiada atest na przeprowadzenie szkolenia na "spawacza" przez Instytut Spawalnictwa w Gliwicach - na potwierdzenie Oświadczenie Wykonawcy.
Zadanie nr 3B Spawacz metodami MIG-MAG-TIG z podstawami ślusarstwa oraz modułem uprawnień na wózki jezdniowe
posiada atest na przeprowadzenie szkolenia szkolenia na "spawacza" nadany przez Instytut Spawalnictwa w Gliwicach - na potwierdzenie Oświadczenie Wykonawcy.
Wykonawca musi posiadać akredytację programu na operatora wózka jezdniowego podnośnikowego z mechanicznym napędem podnoszenia z wyłączeniem wózków z wysięgnikiem oraz wózków z osobą obsługującą podnoszoną wraz z ładunkiem przez Urząd Dozoru Technicznego.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
W zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej warunek zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca złoży ogólne oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, którego wzór stanowi załącznik Nr 2 do SIWZ. Zamawiający nie określa żadnych warunków w tym zakresie.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Warunek 1
Zadanie nr 1 Prawo jazdy kat. C ze świadectwem kwalifikacyjnym kierowców
Zadanie nr 2 Świadectwo kwalifikacyjne kierowców, w tym:
Zadanie nr 2A Świadectwo kwalifikacji wstępnej przyśpieszonej kat. C lub D
Zadanie nr 2B Szkolenie okresowe kat. C lub D
posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia.
posiada sprzęt dydaktyczny do prawidłowego przebiegu szkolenia, tj. filmy lub inne dostępne pomoce dydaktyczne prezentujące zagadnienia poruszane w trakcie szkolenia, środki audiowizualne do prezentowania filmów lub odpowiednie urządzenia do wizualizacji prezentowanych zagadnień zgodnie z szczegółowymi przepisami, załącznik Nr 6 i 7 do SIWZ.
zapewnia pojazdy samochodowe w liczbie zapewniającej należytą realizację szkolenia, spełniające wymagania szkolenia kandydatów na kierowców i kierowców w zakresie kwalifikacji, załącznik Nr 6 i 7 do SIWZ.
Pojazdy samochodowe muszą być przystosowane do nauki jazdy, a także posiadać ważne badanie techniczne oraz dokumenty potwierdzające zawarcie obowiązkowego ubezpieczenia OC.
Zadanie nr 3 Spawacz metodami MIG-MAG-TIG
Zadanie nr 3A Spawacz metodami MIG-MAG-TIG z podstawami ślusarstwa
posiada lub dysponuje prostownikowymi zasilaczami spawalniczymi min. 5 na każdą metodę, urządzenia ślusarskie, załącznik Nr 6 i 7 do SIWZ.
Zadanie nr 3B Spawacz metodami MIG-MAG-TIG z podstawami ślusarstwa oraz modułem uprawnień na wózki jezdniowe
posiada lub dysponuje prostownikowymi zasilaczami spawalniczymi min. 5 na każdą metodę, urządzenia ślusarskie, załącznik Nr 6 i 7 do SIWZ.
posiada lub dysponuje w czasie szkolenia, co najmniej 2 wózkami jezdniowymi.
posiada lub będzie mieć udostępniony na czas realizacji szkolenia plac manewrowy.
Warunek 2
W zakresie zdolności technicznej i zawodowej warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, iż na czas realizacji zamówienia będzie dysponował odpowiednio wykwalifikowaną kadrą, wykazaną w załączniku Nr 5 do SIWZ.
Kadra realizująca szkolenie musi posiadać kwalifikacje z zakresu tematyki szkolenia, jako wykładowca/instruktor, tj. ukończone, co najmniej trzy szkolenia przez Wykładowcę w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert.
Wykazane osoby muszą posiadać wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
W celu potwierdzenia spełniania niniejszego warunku Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności.
Warunek 3
Wykonawca musi posiadać doświadczenie w prowadzeniu szkoleń tj. przeprowadzenie po min. 3 szkoleń dla każdego zadania w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - to w tym krótszym okresie, jak też każde z tych szkoleń musiało być adresowane do grupy, co najmniej 10 osób, wykazane w załączniku Nr 11 do SIWZ.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Tak
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
Tak (podstawa wykluczenia określona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
Załącznik Nr 3 - Oświadczenie Wykonawcy o niepodleganiu wykluczeniu z udziału w postępowaniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 5 Pzp, oraz niepodleganiu wykluczeniu w zakresie dotyczącym podwykonawców i podmiotów trzecich. Załącznik Nr 8 - Informacja dotycząca funkcjonowania w ramach grupy kapitałowej Załącznik Nr 9 - Oświadczenie o braku powiązań osobowych lub kapitałowych z Zamawiającym
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Załącznik Nr 2 - Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych przez Zamawiającego
Załącznik Nr 5 - Kwestionariusz Osobowy Kadry dydaktycznej
Załącznik Nr 6 - Wykaz dotyczący warunków lokalowych i sprzętowych wykonawcy
Załącznik Nr 7 - Wykaz niezbędnych urządzeń i narzędzi, jakimi dysponuje wykonawca.
Załącznik Nr 11 - Wykaz wykonanych usług
Załącznik Nr 12 - Zobowiązanie innego podmiotu do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
Załącznik Nr 10 - Program szkolenia, wraz z załącznikami.
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)Załącznik Nr 1 - Formularz ofertowy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem)
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Posiadane kwalifikacje kadry dydaktycznej (do oceny oferty) max do 2 wykładowców | 30,00 |
Posiadanie przez Wykonawcę Certyfikatu, Jakości Usług | 10,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
1. W uzasadnionych przypadkach Zamawiający może wyrazić zgodę na wydłużenie /przesunięcie terminu realizacji usługi wynikającej z umowy, gdy będzie to podyktowane czynnikami niezależnymi od Wykonawcy, a Wykonawca wystąpi do Zamawiającego o niewielkie tj. do 7 dni wydłużenie/przesunięcie terminu realizacji usługi i to szczegółowo uzasadni. Powyższa zgoda jest uprawnieniem Zamawiającego, nie zaś jego obowiązkiem. W przypadku wyrażenia przez Zamawiającego zgody na przesunięcie/wydłużenie terminu realizacji usługi nie będą naliczane kary umowne. 2. Wykonawca może dokonać wymiany osób, które zaproponował w ofercie, jako wykładowców na szkoleniu. W takiej sytuacji Wykonawca zobowiązany jest wskazać Zamawiającemu inną osobę wykładowcę o kwalifikacjach, wykształceniu i doświadczeniu nie niższym, niż wymaga tego SIWZ. 3. W uzasadnionych przypadkach Wykonawca może dokonać zmiany miejsca szkolenia (sali wykładowej), przy czym lokalizacja sali wykładowej nie może pozostawać w sprzeczności z wymaganiami Zamawiającego postawionymi w SIWZ. Zmiana miejsca szkolenia wymaga zgody Zamawiającego.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-02-25, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Oferta i dokumenty powinny być sporządzone w języku polskim, w formie pisemnej zapewniającej pełną czytelność. Dokumenty sporządzone w języku obcym powinny być złożone wraz z ich tłumaczeniem na język polski.
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
Część nr: | 1 | Nazwa: | Zadanie nr 1 Prawo jazdy kat. C ze świadectwem kwalifikacyjnym kierowców, do 8 osób |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80411000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Posiadane kwalifikacje kadry dydaktycznej (do oceny oferty) max do 2 wykładowców | 30,00 |
Posiadanie przez Wykonawcę Certyfikatu, Jakości Usług | 10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Osoby będą wysyłane na szkolenie pojedynczo. Wykonawca będzie przyjmował osoby kierowane przez Zleceniodawcę na bieżąco lub w warunkach wysokiej częstotliwości rozpoczynania szkoleń, - co najmniej jeden raz w tygodniu.
Część nr: | 2 | Nazwa: | Zadanie nr 2A: Świadectwo kwalifikacji wstępnej przyśpieszonej kat. C lub D, do 2 osób |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80411000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Posiadane kwalifikacje kadry dydaktycznej (do oceny oferty) max do 2 wykładowców | 30,00 |
Posiadanie przez Wykonawcę Certyfikatu, Jakości Usług | 10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Osoby będą wysyłane na szkolenie pojedynczo. Wykonawca będzie przyjmował osoby kierowane przez Zleceniodawcę na bieżąco lub w warunkach wysokiej częstotliwości rozpoczynania szkoleń, - co najmniej jeden raz w tygodniu.
Część nr: | 3 | Nazwa: | Zadanie nr 2B: Szkolenie okresowe kat. C lub D, do 5 osób |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80411000-8,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Posiadane kwalifikacje kadry dydaktycznej (do oceny oferty) max do 2 wykładowców | 30,00 |
Posiadanie przez Wykonawcę Certyfikatu, Jakości Usług | 10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Osoby będą wysyłane na szkolenie pojedynczo. Wykonawca będzie przyjmował osoby kierowane przez Zleceniodawcę na bieżąco lub w warunkach wysokiej częstotliwości rozpoczynania szkoleń, - co najmniej jeden raz w tygodniu.
Część nr: | 4 | Nazwa: | Zadanie nr 3A) Spawacz metodami MIG-MAG-TIG z podstawami ślusarstwa, do 10 osób |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80510000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Posiadane kwalifikacje kadry dydaktycznej (do oceny oferty) max do 2 wykładowców | 30,00 |
Posiadanie przez Wykonawcę Certyfikatu, Jakości Usług | 10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
Część nr: | 5 | Nazwa: | Zadanie nr 3B) Spawacz metodami MIG-MAG-TIG z podstawami ślusarstwa oraz modułem uprawnień na wózki jezdniowe |
2) Wspólny Słownik Zamówień(CPV): 80510000-2,
3) Wartość części zamówienia(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesiącach:
okres w dniach:
data rozpoczęcia:
data zakończenia: 2020-11-30
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Posiadane kwalifikacje kadry dydaktycznej (do oceny oferty) max do 2 wykładowców | 30,00 |
Posiadanie przez Wykonawcę Certyfikatu, Jakości Usług | 10,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z BRZEGU
- "Przebudowa drogi powiatowej 1193 O ul. Wrocławskiej w m. Brzeg - etap II"
- "Przebudowa ul. Trzech Kotwic"
więcej: przetargi w Brzegu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi przeprowadzenia kursów prawa jazdy kategorii C i D
- Zwiększenie bezpieczeństwa na ataki w cyberprzestrzeni, poprzez wdrożenie mechanizmów i zakup sprzętu IT związanych z cyberbezpieczeństwem dla Gminy Wijewo
- "Usługi szkolenia specjalistycznego dla nauczycieli" w ramach projektu pn.: "Kompetentny zawodowiec - satysfakcja dla siebie i innych"
- Przygotowanie, organizacja i przeprowadzenie szkoleń dla pracowników administracji publicznej - edycja 2025
- Organizacja i przeprowadzenie kursu na prawo jazdy kat. B, w ramach projektu Wsparcie Rozwoju Szkolnictwa Zawodowego na terenie Zielonogórsko-Nowosolskiego Obszaru Funkcjonalnego - Czas na Zawodowców.
- "Świadczenie usług: Świadczenie usługi: Trenera SDR w ramach realizacji projektu pn.: "WSPARCIE PIECZY ZASTĘPCZEJ W POWIECIE GOŁDAPSKIM"
więcej: Usługi szkół jazdy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.