To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-05-10
Chełm: Ustalenie stanu prawnego - zakładanie ksiąg wieczystych w 2016 r.
Numer ogłoszenia: 51325 - 2016; data zamieszczenia: 10.05.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 37575 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Chełm, ul. Hrubieszowska 123, 22-100 Chełm, woj. , tel. 082 5603298, faks.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ustalenie stanu prawnego - zakładanie ksiąg wieczystych w 2016 r..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest ustalenie stanu prawnego z założeniem ksiąg wieczystych dla działek ewidencyjnych położonych w powiatach chełmskim, krasnostawskim i łęczyńskim. W zakres przedmiotowej usługi wchodzi kompletowanie i przygotowanie kompletnej dokumentacji prawno-geodezyjnej w zakresie regulacji stanu prawnego nieruchomości Skarbu Państwa, będących w zarządzie Nadleśnictwa Chełm o nieuregulowanym stanie prawnym dla 783 działek opisanych w załączniku nr 2. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi także złożenie na podstawie sporządzonej dokumentacji prawno-geodezyjnej do właściwych Sądów Rejonowych wniosków o założenie Ksiąg Wieczystych. Wykonawca wykona dla każdej działki ewidencyjnej 2 sztuki [egzemplarze] dokumentacji geodezyjno-prawnej oraz będzie monitorowa/ realizację złożonych wniosków o założenie KW, aż do uzyskania zawiadomienia z właściwych Sądów o dokonaniu żądanego wpisu oraz o założeniu księgi wieczystej. 2. W przypadku stwierdzenia nieprawidłowości wykonanego zlecenia (np. otrzymania z właściwego Sądu Rejonowego zawiadomienia o konieczności usunięcia przeszkody w załatwieniu sprawy) Zamawiający zażąda w okresie trwania ważności umowy i do 1 roku od jej zakończenia, wyjaśnienia lub usunięcia przeszkody, wyznaczając Wykonawcy termin nie dłuższy niż 14 dni. W przypadku niewyjaśnienia zdarzenia, Zamawiający ma prawo dokonać właściwych czynności sam, obciążając Wykonawcę kosztami z tym związanymi. 3. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 5. Kody CPV : 79130000-4, 79131000-1 6. Na podstawie art. 29 ust. 4 ustawy Zamawiający będzie wymagał, aby wśród osób bezpośrednio uczestniczących w wykonywaniu zamówienia zatrudniona była co najmniej 1 osoba bezrobotna na podstawie skierowania Powiatowego Urzędu Pracy, zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy U.t. Dz. U. z 2015r., poz. 149 z późniejszymi zmianami) lub na postawie właściwego dokumentu kierującego bezrobotnych do pracodawcy, wystawionego przez organ zajmujący się realizacją zadań z zakresu rynku pracy określony w analogicznych przepisach państwa członkowskiego UE lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego. Wykonawca, w przypadku uznania jego oferty za najkorzystniejszą, zobowiązany jest do: 1) zatrudnienia co najmniej 1 osoby bezrobotnej, zgodnie z wymaganiami wskazanymi w niniejszym punkcie specyfikacji, w pełnym wymiarze czasu pracy, nieprzerwanie przez cały okres trwania umowy; 2) przedłożenia Zamawiającemu zgłoszenia krajowej oferty pracy przedstawionej Powiatowemu Urzędowi Pracy, kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem lub odpisu skierowania osoby bezrobotnej przez Powiatowy Urząd Pracy do pracodawcy oraz umowy o pracę -w terminie do 21 dni od daty rozpoczęcia realizacji robót budowlanych określonych w umowie. 7. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przez bezrobotnego lub przez pracodawcę (z winy bezrobotnego), Wykonawca będzie obowiązany do zatrudnienia na to miejsce innego bezrobotnego w terminie do 14 dni od ustania stosunku pracy ze zwolnionym bezrobotnym. 8. Zamawiający uprawniony będzie do kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań dotyczących zatrudniania ww. osoby. Na żądanie Zamawiającego, Wykonawca obowiązany będzie niezwłocznie udokumentować fakt zatrudniania ww. osoby. 9. W przypadku niezatrudniania w sposób nieprzerwany przy realizacji zamówienia wymaganej przez Zamawiającego liczby osób bezrobotnych, Wykonawca będzie zobowiązany do zapłacenia Zamawiającemu kary umownej w wysokości 1 % wartości umownego wynagrodzenia netto, chyba że Wykonawca wykaże, że przedstawił zgłoszenie oferty pracy Powiatowemu Urzędowi Pracy albo odpowiedniemu organowi zajmującemu się realizacją zadań z zakresu rynku pracy w państwie, w którym ten Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, a niezatrudnienie osób bezrobotnych nastąpiło z przyczyn nie leżących po jego stronie. Za przyczynę nieleżącą po stronie Wykonawcy będzie w szczególności uznany brak osób bezrobotnych zdolnych do wykonania zamówienia na obszarze, w którym jest realizowane zamówienie i w okresie jego realizacji.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.13.00.00 - Usługi prawne w zakresie dokumentów oraz uwierzytelniania 79.13.10.00 - Usługi w zakresie dokumentów .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.05.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- GEOLEX USŁUGI GEODEZYJNE INŻ. JAN STACHURSKI, ul. Dąbrowskiego 4, 42-200 Częstochowa, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 216382,05 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 143500,41
Oferta z najniższą ceną: 143500,41 / Oferta z najwyższą ceną: 1049768,10
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z CHEŁMA
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją operacji pn. "Scalanie gruntów obrębu Olchowiec-Kolonia, gmina Wierzbica, powiat chełmski, województwo lubelskie" - część 2
- Podstawowa opieka zdrowotna dla osób umieszczonych w Strzeżonym Ośrodku dla Cudzoziemców PSG Biała Podlaska w 2025r.
- Badania lekarskie cudzoziemców ubiegających się o udzielenie ochrony międzynarodowej w Białej Podlaskiej, Chełmie, Włodawie, Lublinie, Hrubieszowie, Tomaszowie Lubelskim, Zamościu w 2025 roku
- Zapewnienie jednego gorącego posiłku składającego się z dwóch dań i napoju dla uczniów/dzieci objętych pomocą Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Chełmie w 2025 roku."
- Lecznictwo szpitalne i ambulatoryjne dla osób umieszczonych w Strzeżonym Ośrodku dla Cudzoziemców PSG Biała Podlaska w 2025 roku
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Miasta Chełm w 2025 r.
więcej: przetargi w Chełmie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Obsługa Gminy Wrocław - Wydziału Nabywania i Sprzedaży Nieruchomości w zakresie czynności notarialnych dotyczących nabywania nieruchomości gruntowych i lokalowych do zasobu Gminy.
- DZP.261.34.2024 Świadczenie usług eksperckich polegających na weryfikacji dokumentów i opracowań merytorycznych oraz przygotowaniu wniosków i rekomendacji z przeprowadzonych analiz.
więcej: Usługi prawne w zakresie dokumentów oraz uwierzytelniania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.