Tre¶æ lub zakres tego przetargu uleg³y zmianie. Zobacz opublikowan± do tego przetargu poprawkê.
Og³oszenie z dnia 2020-02-17
Og³oszenie nr 513261-N-2020 z dnia 2020-02-17 r.
Metropolitalny Zwi±zek Komunikacyjny Zatoki Gdañskiej: druk i dostawa ulotek i wyklejek do Metropolitalnego Zwi±zku Komunikacyjnego Zatoki Gdañskiej
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Us³ugi
Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
Nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
Nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
Nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
Nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Metropolitalny Zwi±zek Komunikacyjny Zatoki Gdañskiej, krajowy numer identyfikacyjny
22045390300000, ul.
ul. Sobótki
9
,
80-247
Gdañsk, woj.
pomorskie, pañstwo
Polska, tel.
0-58 342-25-00, e-mail
sekretariat@mzkzg.org, faks
0-58 342-24-99.
Adres strony internetowej (URL): www.mzkzg.org http://bip.mzkzg.org/
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Administracja samorz±dowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
Tak
www.mzkzg.org http://bip.mzkzg.org/
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.mzkzg.org http://bip.mzkzg.org/
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Oferta musi zostaæ z³o¿ona w formie pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci, zgodnie z wymaganiami opisanymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia dotycz±cej niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, w siedzibie Zamawiaj±cego .
Adres:
Metropolitalny Zwi±zek Komunikacyjny Zatoki Gdañskiej , ul.Sobótki 9, 80-247 Gdañsk , Sekretariat
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
druk i dostawa ulotek i wyklejek do Metropolitalnego Zwi±zku Komunikacyjnego Zatoki Gdañskiej
Numer referencyjny:
MZKZG/ZP/N/2/20
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Us³ugi
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Tak
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
wszystkich czê¶ci
Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: Przedmiotem niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego jest druk i dostawa ulotek (³±cznie 10 000 sztuk) i wyklejek (³±cznie 4 390 sztuk) do Metropolitalnego Zwi±zku Komunikacyjnego Zatoki Gdañskiej. Ulotki: o nak³ad 2 (s³ownie: dwa) rodzaje: 1. 5 000 (s³ownie: piêæ tysiêcy) sztuk; 2. 5 000 (s³ownie: piêæ tysiêcy) sztuk. Wyklejki: o nak³ad 12 (s³ownie: dwana¶cie ) rodzajów: 1. 3 500 (s³ownie: trzy tysi±ce piêæset) sztuk; 2. 150 (s³ownie: sto piêædziesi±t) sztuk; 3. 150 (s³ownie: sto piêædziesi±t) sztuk; 4. 70 (s³ownie: siedemdziesi±t) sztuk; 5. 70 (s³ownie: siedemdziesi±t) sztuk; 6. 70 (s³ownie: siedemdziesi±t) sztuk; 7. 70 (s³ownie: siedemdziesi±t) sztuk; 8. 30 (s³ownie: trzydzie¶ci) sztuk; 9. 30 (s³ownie: trzydzie¶ci) sztuk; 10. 200 (s³ownie: dwie¶cie) sztuk; 11. 25 (s³ownie: dwadzie¶cia piêæ) sztuk 12. 25 (s³ownie: dwadzie¶cia piêæ ) sztuk
II.5) G³ówny kod CPV: 79.82.30.00 - Us³ugi drukowania i dostawy
Dodatkowe kody CPV:
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach: lub dniach:
lub
data rozpoczêcia: lub zakoñczenia:
II.9) Informacje dodatkowe: Maksymalny termin wykonania przedmiotu zamówienia: - dla GRUP: 1- 2 - 12 (s³ownie: dwana¶cie) dni od daty zatwierdzenia przez Zamawiaj±cego wydruku próbnego proof. wykonanego przez Wykonawcê. Wykonawca deklaruje termin wykonania przedmiotu zamówienia w ofercie. Oferty mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do jednej lub obu czê¶ci .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy nie precyzuje warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych: kompetencji lub uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów, sytuacji ekonomicznej lub finansowej oraz zdolno¶ci technicznej lub zawodowej .
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy nie precyzuje warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych: kompetencji lub uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów, sytuacji ekonomicznej lub finansowej oraz zdolno¶ci technicznej lub zawodowej .
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy nie precyzuje warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych: kompetencji lub uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów, sytuacji ekonomicznej lub finansowej oraz zdolno¶ci technicznej lub zawodowej .
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie
1) Odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia okre¶lonych w art. 24 ust 5 pkt 1) ustawy Pzp. W przypadku gdy rejestr jest dostêpny w formie elektronicznej w ogólnodostêpnych i bezp³atnych bazach danych, których adres internetowy Wykonawca wskaza³ w formularzu oferty nie wymaga siê z³o¿enia tego dokumentu (dotyczy np. rejestru przedsiêbiorców KRS, CEIDG). 2) Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: a) zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1) sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±ce, ¿e nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert b) je¿eli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa w pkt. 2) lit.a), zastêpuje siê je dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one przed notariuszem lub przed organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby, z³o¿one nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 3) Wykonawca mo¿e z³o¿yæ za¶wiadczenie o wpisie do urzêdowego wykazu wydane przez w³a¶ciwy organ lub certyfikat wydany przez w³a¶ciw± jednostkê certyfikuj±c± pañstwa, w którym Wykonawca ten ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, wskazuj±ce na dokumenty stanowi±ce podstawê wpisu lub uzyskania certyfikacji, w miejsce odpowiednich dokumentów wymienionych w pkt. powy¿ej. 4) W przypadku wspólnego ubiegania siê Wykonawców o udzielenie zamówienia publicznego, badanie braku podstaw wykluczenia przeprowadzane bêdzie w odniesieniu do ka¿dego z Wykonawców.
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
O¶wiadczenia i dokumenty, jakie zobowi±zany bêdzie z³o¿yæ Wykonawca, którego oferta zostanie najwy¿ej oceniona w celu potwierdzenia, ¿e oferowany przez Wykonawcê papier (GRUPA 1), którego Wykonawca u¿yje do realizacji przedmiotu zamówienia spe³nia wymagania Zamawiaj±cego: GRUPA 1: próbka papieru, którego Wykonawca u¿yje do wykonania przedmiotu zamówienia (format próbki A4 lubA5) .
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)1) Formularz oferty (wzór formularza oferty stanowi za³±cznik numer 3 do SIWZ) . 2) Formularz cenowy (wzór formularza cenowego stanowi za³±cznik numer 3A do SIWZ). 3) O¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania (wzór o¶wiadczenia stanowi za³±cznik numer 4 do SIWZ). 4) Dowody, o których mowa w art. 24 ust. 8 ustawy Pzp, na to, ¿e pomimo zaistnienia podstaw wykluczenia wymienionych w art. 24 ust. 1 pkt. 13 i 14 oraz 16 - 20 oraz ust 5 pkt. 1) ustawy Pzp, podjête przez Wykonawcê ¶rodki s± wystarczaj±ce do wykazania jego rzetelno¶ci. 5) Dokument potwierdzaj±cy zasady reprezentacji Wykonawcy, o ile nie jest on dostêpny w formie elektronicznej z ogólnodostêpnych i bezp³atnych bazach danych, których adres internetowy Wykonawca wskaza³ w formularzu oferty. W przypadku wskazania bazy danych, w której dokumenty s± dostêpne w innym jêzyku ni¿ polski, Zamawiaj±cy mo¿e po ich pobraniu wezwaæ Wykonawcê do przedstawienia t³umaczenia dokumentu na jêzyk polski. 6) Pe³nomocnictwo wskazuj±ce, ¿e osoba wystêpuj±ca w imieniu Wykonawcy lub Wykonawca wystêpuj±cy w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, jest do tego upowa¿niona, je¿eli nie wynika to z dokumentów potwierdzaj±cych zasady reprezentacji. Pe³nomocnictwo nale¿y z³o¿yæ w formie orygina³u b±d¼ notarialnie po¶wiadczonej kopii. 7) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia publicznego ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postêpowaniu albo reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W takim przypadku, do oferty nale¿y za³±czyæ pe³nomocnictwo w oryginale lub notarialnie po¶wiadczonej kopii.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60,00 |
termin wykonania przedmiotu zamówienia | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Nie
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2020-02-25, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Nie
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> jêzyk polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków, które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Otwarcie ofert nast±pi w siedzibie Zamawiaj±cego ( Metropolitalny Zwi±zek Komunikacyjny Zatoki Gdañskiej , ul.Sobótki 9, 80-247 Gdañsk, Sekretariat) w dniu 25 lutego 2020 roku o godz.11:00. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu z postêpowania w okoliczno¶ciach wskazanych w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp oraz w opisanych poni¿ej okoliczno¶ciach wskazanych art. 24 ust 5 pkt 1) ustawy Pzp, tj.: - w stosunku do którego do którego otwarto likwidacjê, w zatwierdzonym przez s±d uk³adzie w postêpowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidacjê jego maj±tku lub s±d zarz±dzi³ likwidacjê jego maj±tku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. - Prawo restrukturyzacyjne (Dz. U. z 2019 r. poz. 243, 326, 912 i 1655) lub którego upad³o¶æ og³oszono, z wyj±tkiem wykonawcy, który po og³oszeniu upad³o¶ci zawar³ uk³ad zatwierdzony prawomocnym postanowieniem s±du, je¿eli uk³ad nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidacjê maj±tku upad³ego, chyba ¿e s±d zarz±dzi³ likwidacjê jego maj±tku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. - Prawo upad³o¶ciowe (Dz. U. z 2019 r. poz. 498, 912, 1495 i 1655) - art. 24 ust.5 pkt.1) ustawy Pzp.
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
Czê¶æ nr: | 1 | Nazwa: | druk i dostawa ulotek |
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 79823000-9,
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
termin wykonania przedmiotu zamówienia | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiaj±cy wymaga zatrudnienia przez Wykonawcê lub podwykonawcê osób na podstawie umowy o pracê, je¿eli osoby te wykonuj± czynno¶ci w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób okre¶lony w art. 22 §1 ustawy Kodeks pracy. Zamawiaj±cy wymaga, aby nastêpuj±ce czynno¶ci niezbêdne do realizacji przedmiotu zamówienia, tj. prace drukarskie wykonane by³y przez osoby zatrudnione przez Wykonawcê lub podwykonawcê na podstawie umowy o pracê. Uprawnienia Zamawiaj±cego w zakresie kontroli spe³niania przez Wykonawcê wymagañ o których mowa powy¿ej oraz sankcje z tytu³u niespe³nienia tych wymagañ okre¶lone zosta³y w §6 wzoru umowy (za³±cznik numer 2 do SIWZ) .
Czê¶æ nr: | 2 | Nazwa: | druk i dostawa wyklejek |
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ(CPV): 79823000-9,
3) Warto¶æ czê¶ci zamówienia(je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
4) Czas trwania lub termin wykonania:
okres w miesi±cach:
okres w dniach:
data rozpoczêcia:
data zakoñczenia:
5) Kryteria oceny ofert:
Kryterium | Znaczenie |
cena | 60,00 |
termin wykonania przedmiotu zamówienia | 40,00 |
6) INFORMACJE DODATKOWE:Zamawiaj±cy wymaga zatrudnienia przez Wykonawcê lub podwykonawcê osób na podstawie umowy o pracê, je¿eli osoby te wykonuj± czynno¶ci w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób okre¶lony w art. 22 §1 ustawy Kodeks pracy. Zamawiaj±cy wymaga, aby nastêpuj±ce czynno¶ci niezbêdne do realizacji przedmiotu zamówienia, tj. prace drukarskie wykonane by³y przez osoby zatrudnione przez Wykonawcê lub podwykonawcê na podstawie umowy o pracê. Uprawnienia Zamawiaj±cego w zakresie kontroli spe³niania przez Wykonawcê wymagañ o których mowa powy¿ej oraz sankcje z tytu³u niespe³nienia tych wymagañ okre¶lone zosta³y w §6 wzoru umowy (za³±cznik numer 2 do SIWZ) .
INNE PRZETARGI Z GDAÑSKA
- Us³uga dobrowolnej opieki medycznej dla pracowników Gdañskiego Uniwersytetu Medycznego i cz³onków ich rodzin
- Dostawa trzech samochodów osobowych do Wojewódzkiego Szpitala Psychiatrycznego im. prof. Tadeusza Bilikiewicza w Gdañsku - znak sprawy Adm 19A/2024
- Us³ugi weterynaryjne, sterylizacji,kastracji kotów wolno bytuj±cych w obrêbie dzielnicy Nowy Port oraz ¦ródmie¶cia w ramach B. Obywat. M. Gdañska w 2025 pod nadzorem Schroniska dla Bezdomnych Zwierz±t
- Dostawa zatapiarek dla Copernicus PL Sp. z o.o. w Gdañsku.
- Dostawa urz±dzeñ s³u¿±cych do celów naukowo - badawczych realizowanych w ramach projektu naukowego OPUS-25
- Dozór obiektów administrowanych przez Zamawiaj±cego w formie ochrony fizycznej i monitoringu elektronicznego w 2025 roku w budynkach Skarbu Pañstwa
wiêcej: przetargi w Gdañsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Us³uga druku i dostawa publikacji ksi±¿kowych dla Akademii Sztuk Piêknych im. Jana Matejki w Krakowie,
- "Us³uga w zakresie druku, oprawy introligatorskiej i dostawy publikacji naukowych (4 czê¶ci)"
- Materia³y promocyjne dot. Bazy Us³ug Rozwojowych
- "Us³uga druku, konfekcjonowania, pakowania oraz wysy³ki materia³ów edukacyjnych ESA i OSE dla NASK-PIB"
- Wydanie publikacji pt. "Razem w ¶wiecie - wspó³praca z Partnerami Zagranicznymi"
- Zaprojektowanie, druk i dostawa kalendarzy na rok 2025
wiêcej: Us³ugi drukowania i dostawy »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.