Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-03-13
Aleksandrów Łódzki: Dostawa wraz z montażem i obróbkami okien oraz drzwi PCV w ilości 239 szt. w lokalach mieszkalnych, budynków administrowanych przez Zamawiającego w Aleksandrowie Łódzkim.
Numer ogłoszenia: 51328 - 2008; data zamieszczenia: 13.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: "PGKiM" Sp. z o.o., ul. 1 Maja 28/30, 95-070 Aleksandrów Łódzki, woj. łódzkie, tel. 042 7121938, 7121194 w. 68, fax 042 7121178.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkimal.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka komunalna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wraz z montażem i obróbkami okien oraz drzwi PCV w ilości 239 szt. w lokalach mieszkalnych, budynków administrowanych przez Zamawiającego w Aleksandrowie Łódzkim..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wraz z montażem i obróbkami okien oraz drzwi PCV w ilości 239 szt. w lokalach mieszkalnych, budynków administrowanych przez Zamawiającego w Aleksandrowie Łódzkim. Wartość szacunkowa przedmiotu zamowienia poniżej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo Zamówień Publicznych.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 25.23.40.00 - Drzwi, okna, ramy, progi, okiennice i rolety z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 44.22.10.00 - Okna, drzwi i podobne elementy .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wadium 6.000,00 PLN (sześć tysięcy PLN).
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania, o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia wymaganych warunków zostanie dokonana metodą spełnia-nie spełnia w oparciu o dokumenty i oświadczenia jakie mają dostarczyć Wykonawcy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: -W zakresie warunku określonego w punkcie 1 i 4 ocena spełniania warunków nastąpi na podstawie: odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gosp., zaświadczeń z urzędu skarbowego, ZUSu lub KRUSu, oraz podpisanego oświadczenia o nie podleganiu wykluczenia z postępowania na podstawie Art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. -W zakresie warunku określonego w punkcie 2, ocena spełniania tego warunku, nastąpi na pdst. podpisanego oświadczenia o spełnieniu warunków do udzielenia zamówienia na podst. Art. 22 ust. 1 ustawy. -W zakresie warunku wskazanego w punkcie 3, ocena spełniania tego warunku, nastąpi na podstawie sprawozdania finansowego albo jego części, informacji banku, oraz polisy a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pgkimal.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: PGKiM Sp. z o.o. 95-070 Aleksandrów Łódzki ul. 1 Maja 28/30 pok. 12.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.03.2008 godzina 10:00, miejsce: PGKiM Sp. z o.o. 95-070 Aleksandrów Łódzki ul. 1 Maja 28/30 Sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ALEKSANDROWA ŁÓDZKIEGO
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego w formie leasingu operacyjnego dla Urzędu Miejskiego w Aleksandrowie Łódzkim
- "Sprzątanie i utrzymanie terenów zewnętrznych oraz wewnętrznych wraz z pielęgnacją terenów zielonych przy obiektach będących w administracji "Aleksandrowski Program Mieszkaniowy" Sp. z o.o."
- Opracowanie Planu Ogólnego Gminy Aleksandrów Łódzki
- Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Z certyfikatem w przyszłość" - z podziałem na II części
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.