eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi JasionkaORGANIZACJA KAMPANII INFORMACYJNO-REKLAMOWEJ NA TERENIE WOJEWÓDZTWA PODKARPACKIEGO I LUBELSKIEGO DOTYCZĄCA POŁĄCZEŃ ROZKŁADOWYCH ORAZ CZARTEROWYCH WYKONYWANYCH Z PORTU LOTNICZEGO RZESZÓW-JASIONKA

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-03-22

Jasionka: ORGANIZACJA KAMPANII INFORMACYJNO-REKLAMOWEJ NA TERENIE WOJEWÓDZTWA PODKARPACKIEGO I LUBELSKIEGO DOTYCZĄCA POŁĄCZEŃ ROZKŁADOWYCH ORAZ CZARTEROWYCH WYKONYWANYCH Z PORTU LOTNICZEGO RZESZÓW-JASIONKA
Numer ogłoszenia: 51332 - 2011; data zamieszczenia: 22.03.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Port Lotniczy "Rzeszów-Jasionka" Sp. zo.o. , Jasionka 942, 36-002 Jasionka, woj. podkarpackie, tel. (017) 852 00 81, faks (017) 852 07 09.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rzeszowairport.pl bip.rzeszowairport.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - duże przedsiębiorstwo.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ORGANIZACJA KAMPANII INFORMACYJNO-REKLAMOWEJ NA TERENIE WOJEWÓDZTWA PODKARPACKIEGO I LUBELSKIEGO DOTYCZĄCA POŁĄCZEŃ ROZKŁADOWYCH ORAZ CZARTEROWYCH WYKONYWANYCH Z PORTU LOTNICZEGO RZESZÓW-JASIONKA.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja kampanii informacyjno-reklamowej na terenie województwa podkarpackiego oraz lubelskiego, dotycząca połączeń rozkładowych oraz czarterowych wykonywanych dla Portu Lotniczego Rzeszów - Jasionka na ekranach typu LED. Zakres zamówienia obejmuje: a) Produkcję dwóch 15 sekundowych spotów z materiałów dostarczonych przez Zleceniodawcę do 1 maja 2011 r. b) Kampanię reklamowo-informacyjną przez okres dwóch miesięcy (od 1 maja 2011 r. do 30 czerwca 2011 r.), polegającą na emisji spotu 15-sekundowego maksymalnie co 6 minut, na ekranach o wysokiej rozdzielczości, usytuowanych w takich miastach jak: - Lublin - 2 szt. ekranów o wielkości min 20 m2 - Rzeszów - 3 szt. ekranów o wielkości min 20 m2 - Tarnów - 1 szt. ekranów o wielkości min 20 m2 - Dębica - 1 szt. ekranów o wielkości min 10 m2 - Jasło - 1 szt. ekranów o wielkości min 10 m2 - Krosno - 1 szt. ekranów o wielkości min 10 m2 - Sanok - 1 szt. ekranów o wielkości min 10 m2 - Przemyśl - 1 szt. ekranów o wielkości min 20 m2 - Jarosław - 1 szt. ekranów o wielkości min 10 m2 - Sandomierz - 1 szt. ekranów o wielkości min 10 m2 - Ostrowiec Świętokrz. - 1 szt. ekranów o wielkości min 10 m2 - Chełm - 1 szt. ekranów o wielkości min 20 m2 - Zamość - 1 szt. ekranów o wielkości min 10 m2 - Kraśnik - 1 szt. ekranów o wielkości min 10 m2 - Biłgoraj - 1 szt. ekranów o wielkości min 20 m2.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.15.00 - Usługi reklamy lotniczej .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od Wykonawców wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny na etapie składania ofert.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie, jeżeli wykaże się zrealizowaniem w ostatnich trzech latach ,a jeżeli okres działalności jest krótszy, w tym okresie, co najmniej jednej kampanii informacyjno-reklamowej o podobnym charakterze co kampania będąca przedmiotem zamówienia o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 PLN (brutto) każda. Wykonawca udokumentuje swoje doświadczenie poprzez załączenie do oferty wykazu zrealizowanych usług w ww. zakresie zgodnie z treścią FORMULARZA Nr 4 do SIWZ. Wykaz powinien zawierać opis wykonanej usługi, jej wartość, datę wykonania oraz nazwę Zamawiającego. Do wyżej wymienionego wykazu należy dołączyć: dokumenty potwierdzające należyte wykonanie przedstawionych usług.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny na etapie składania ofert.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny na etapie składania ofert.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny na etapie składania ofert.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Do oferty należy dołączyć: a) wypełniony i podpisany Formularz Oferty, sporządzony według załączonego wzoru - FORMULARZ Nr 1 SIWZ; b) Pełnomocnictwo do podpisania oferty, jeżeli prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z oferta. W tym przypadku, pełnomocnictwo Wykonawca zobowiązany jest dołączyć w oryginale lub kopii notarialnie poświadczonej. c) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie - stosowne pełnomocnictwo ustanawiające Pełnomocnika Konsorcjum.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty oraz określa warunki takiej zmiany, tj.: a) zmiany nazwy zadania - wprowadzenie nowej nazwy do umowy; b) zmiany urzędowej stawki VAT - zmiana wynagrodzenia umownego; c) przypadki losowe (np. kataklizmy, awarie urządzeń wywołane przez wyładowania atmosferyczne lub inne czynniki zewnętrzne, zgony i niemożliwe do przewidzenia wydarzenia), które będą miały wpływ na treść zawartej umowy i termin realizacji

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.rzeszowairport.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Port Lotniczy Rzeszów-Jasionka Sp. z o.o., 36-002 Jasionka, Jasionka 942.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.03.2011 godzina 10:00, miejsce: Port Lotniczy Rzeszów-Jasionka, Jasionka 942 - budynek administracyjny (II piętro, pokój Nr 221. - sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.