Ogłoszenie z dnia 2010-02-24
Kielce: Dostawa komputerów wraz z zainstalowaniem i uruchomieniem w siedzibie zamawiającego oraz innego sprzętu na potrzeby projektu: NAUCZYCIEL XXI WIEKU realizowanego w ramach PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAŁ LUDZKI, nr IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionie, działanie nr 9.4. Wysoko wykwalifikowane kadry systemu oświaty,
a także na potrzeby zamawiającego nie związane z projektem
Numer ogłoszenia: 51366 - 2010; data zamieszczenia: 24.02.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Świętokrzyskie Centrum Doskonalenia Nauczycieli, ul. Marsz. J. Piłsudskiego 42, 25-431 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3624548, faks 041 3624899.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa komputerów wraz z zainstalowaniem i uruchomieniem w siedzibie zamawiającego oraz innego sprzętu na potrzeby projektu: NAUCZYCIEL XXI WIEKU realizowanego w ramach PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAŁ LUDZKI, nr IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionie, działanie nr 9.4. Wysoko wykwalifikowane kadry systemu oświaty, a także na potrzeby zamawiającego nie związane z projektem.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: komputery szt 57, monitory szt. 57, laptop szt. 1, drukarka kolorowa atramentowa A3 szt. 1, drukarka kolorowa laserowa A4 szt. 1, drukarka kolorowa laserowa A4 szt. 4, urządzenie wielofukcyjne szt. 1, aparet fotograficzny szt. 1, kamera cyfrowa szt. 5, dyktafon szt. 6, telefon z faksem szt. 4, niszczarka szt. 2, oprogramowanie. Szczegółowe określenie przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 i 1a do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00 - Komputer biurkowy 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 30.23.21.30 - Kolorowe drukarki atramentowe 51.61.11.00 - Usługi instalowania urządzeń komputerowych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: NAUCZYCIEL XXI WIEKU realizowanego w ramach PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAŁ LUDZKI, nr IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionie, działanie nr 9.4. Wysoko wykwalifikowane kadry systemu oświaty..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.02.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
NORBERT ŁAPACZ WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ "MAN COMPLEX"
jakie przetargi wygrała firma
NORBERT ŁAPACZ WSPÓLNIK SPÓŁKI CYWILNEJ "MAN COMPLEX"
- MaN Complex Grzywa Marek , Łapacz Norbert, ul. Przyborowskiego 4/1, 25-417 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 336871,96 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 409875,00
Oferta z najniższą ceną: 409875,00 / Oferta z najwyższą ceną: 425000,00
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 69-73 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Przedmiotem zamówienia są dostawy powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8. - zgodnie z art. 70 uzp
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Świadczenie usług w zakresie prowadzenia indywidualnych zajęć dydaktyczno-wyrównawczych dla 42 osób - dzieci i młodzieży w wieku szkolnym
- Wykonanie robót budowlanych w formule "zaprojektuj i wybuduj" obejmujących wymianę dwóch dźwigów osobowych w budynku Domu Studenta nr 3 "Bartek" Politechniki Świętokrzyskiej
- Zakup i dostawa kardiomonitorów i defibrylatorów
- Modernizacja placu zabaw przy ul. Giserskiej w Kielcach
- Zakup mebli biurowych w trzech Częściach: Części I - "Zakup mebli biurowych" Części II - "Zakup foteli ergonomicznych" Części III - "Zakup specjalistycznych foteli biurowych..."
- "Dostawa materiałów eksploatacyjnych, tuszy i tonerów do urządzeń drukujących"
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup, dostawa sprzętu komputerowego, pomocy dydaktycznych i wyposażenia sal lekcyjnych na potrzeby szkół z terenu Gminy Kamień
- Dostawa sprzętu serwerowo-sieciowego, sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla Przychodni Rejonowej w Prochowicach
- Dostawa sprzętu IT dla potrzeb Szpitala Powiatowego w Zawierciu
- Zakup komputerów dla placówek oświatowych w Dzielnicy Ochota m.st. Warszawy
- "Dostawa urządzeń multimedialnych i biurowych w ramach projektu: UCZYMY (SIĘ) Z PASJĄ - WDROŻENIE PROGRAMÓW ROZWOJOWYCH W SZKOŁACH PODSTAWOWYCH GMINY KOŃSKOWOLA z podziałem na trzy części.
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.