eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PiłaDostawa środków czystość II

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-02-07

Piła: Dostawa środków czystość II
Numer ogłoszenia: 51366 - 2013; data zamieszczenia: 07.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny w Pile , ul. Rydygiera 1, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 067 2106207, faks (067) 212 40 85.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalpila.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa środków czystość II.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków do utrzymania czystości w Szpitalu Specjalistycznym w Pile w następującym asortymencie: a) Zadanie 1 - Środki czyszczące, b) Zadanie 2 - Środki czyszczące, c) Zadanie 3 - Środki czyszczące, d) Zadanie 4 - Produkty do pielęgnacji skóry, e) Zadanie 5 - Nawilżone chusteczki, myjki, nieperfumowane, jednorazowy worek na wymiociny, f) Zadanie 6 - Jednorazowa szczoteczka do rąk, 2. Wszystkie produkty objęte przedmiotem zamówienia muszą spełniać następujące wymagania: a) posiadają aktualne karty charakterystyki oraz opisy oferowanych produktów w języku polskim; b) produkty będące detergentami muszą być oznakowane zgodnie z Rozporządzeniem WE 648/2004 z późn. zm. i rady z 31.03.2004 r z późn. zm. w sprawie detergentów; c) produkty będące wyrobami aerozolowymi muszą być oznakowane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z 5.11.2009 r (Dz. U. z 2009r Nr 188 poz. 1460) w sprawie szczegółowych wymagań dla wyrobów aerozolowych; d) posiadają opakowania jednostkowe znakowane standardowymi etykietami, które powinny zawierać następujące informacje: - nazwę, logo, adres producenta; - opis przygotowania produktu do użycia i sposób jego stosowania; - opis składu chemicznego; - czas skutecznego działania w przypadku środków dezynfekcyjnych; - sposób dozowania; - informacje o środkach ostrożności, w postaci znaków graficznych; - ilość i pojemność opakowania indywidualnego i zbiorczego; - numer serii i date produkcji; - okres przydatności do użycia; - warunki magazynowania i przechowywania 3. Termin ważności dostarczonego towaru nie może być krótszy niż 6 miesięcy, licząc od daty odbioru zamówienia cząstkowego. 4. Zamawiający może odmówić odbioru przedmiotu umowy lub jego części w przypadku, gdy będzie on w stanie niekompletnym, wadliwym bądź stan techniczny jego zewnętrznych opakowań lub opakowań zbiorczych będzie wskazywał na możliwość jego uszkodzenia. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest zawarty w załączniku nr 2 do SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00-0, 33.71.15.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.01.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wraz z ofertą każdy z Wykonawców składa oświadczenie potwierdzające, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania (na załączonym do niniejszej SIWZ formularzu - Załącznik nr 3 do SIWZ, stanowiącym integralna jej cześć).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wraz z ofertą każdy z Wykonawców składa oświadczenie, że posiada wiedzę i doświadczenie (na załączonym do niniejszej SIWZ formularzu - Załącznik nr 3 do SIWZ, stanowiącym integralna jej część).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wraz z ofertą każdy z Wykonawców składa oświadczenie, że dysponuje odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia (na załączonym do niniejszej SIWZ formularzu - Załącznik nr 3 do SIWZ, stanowiącym integralna jej cześć).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wraz z ofertą każdy z Wykonawców składa oświadczenie, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (na załączonym do niniejszej SIWZ formularzu - Załącznik nr 3 do SIWZ, stanowiącym integralna jej cześć).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wraz z ofertą każdy z Wykonawców składa oświadczenie potwierdzające, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (na załączonym do niniejszej SIWZ formularzu - Załącznik nr 3 do SIWZ, stanowiącym integralna jej część).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1) karty charakterystyki produktu 2) atesty PZH

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony załącznik nr 1 - formularz ofertowy, 2. Wypełniony załącznik nr 2 - formularz cenowy, 3. Wypełniony załączniki nr 3 - oświadczenie z art. 22, 4. Wypełniony załącznik nr 4 - oświadczenie z art. 24,

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiana postanowień niniejszej umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności z zastrzeżeniem ust. 2. 2. Niedopuszczalna jest zmiana postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy chyba, że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z uwarunkowań zewnętrznych niezależnych od stron umowy, a zmiana jest nieistotna w stosunku do treści oferty. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany zapisów umowy w następującym zakresie: a) zaproponowania przez Wykonawcę produktu zamiennego o parametrach tożsamych lub jakościowo lepszego w szczególności w przypadku zaprzestania produkcji lub dystrybucji produktów będących przedmiotem dostawy, wycofania tych produktów z obrotu, w tym na podstawie decyzji właściwych władz, b) zmiany numeru katalogowego produktu lub nazwy własnej produktu - przy zachowaniu jego parametrów, c) zmiany sposobu konfekcjonowania, d) dostarczeniu produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową w sytuacji gdy wystąpi przejściowy brak produktu z przyczyn leżących po stronie producenta, e) zmian wynikających z przekształceń własnościowych, f) zmian organizacyjno-technicznych, zmiany adresu, zmiany banku obsługującego Sprzedającego lub Kupującego g) zmiany terminu realizacji zamówienia w sytuacji, gdy zmiana ta wynika z przyczyn niezależnych od Sprzedającego. 4. Powyższe zmiany nie mogą skutkować zmianą ceny jednostkowej, wartości umowy i nie mogą być niekorzystne dla Kupującego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-pila.4bip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Specjalistyczny w Pile im. Stanisława Staszica 64-920 Piła, ul. Rydygiera 1, pok. D3.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.02.2013 godzina 09:30, miejsce: Szpital Specjalistyczny w Pile im. Stanisława Staszica 64-920 Piła, ul. Rydygiera 1, pok. D14 - Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Srodki czystości II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków do utrzymania czystości w Szpitalu Specjalistycznym w Pile w następującym asortymencie: a) Zadanie 1 - Środki czyszczące, 2. Wszystkie produkty objęte przedmiotem zamówienia muszą spełniać następujące wymagania: a) posiadają aktualne karty charakterystyki oraz opisy oferowanych produktów w języku polskim; b) produkty będące detergentami muszą być oznakowane zgodnie z Rozporządzeniem WE 648/2004 z późn. zm. i rady z 31.03.2004 r z późn. zm. w sprawie detergentów; c) produkty będące wyrobami aerozolowymi muszą być oznakowane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z 5.11.2009 r (Dz. U. z 2009r Nr 188 poz. 1460) w sprawie szczegółowych wymagań dla wyrobów aerozolowych; d) posiadają opakowania jednostkowe znakowane standardowymi etykietami, które powinny zawierać następujące informacje: - nazwę, logo, adres producenta; - opis przygotowania produktu do użycia i sposób jego stosowania; - opis składu chemicznego; - czas skutecznego działania w przypadku środków dezynfekcyjnych; - sposób dozowania; - informacje o środkach ostrożności, w postaci znaków graficznych; - ilość i pojemność opakowania indywidualnego i zbiorczego; - numer serii i date produkcji; - okres przydatności do użycia; - warunki magazynowania i przechowywania 3. Termin ważności dostarczonego towaru nie może być krótszy niż 6 miesięcy, licząc od daty odbioru zamówienia cząstkowego. 4. Zamawiający może odmówić odbioru przedmiotu umowy lub jego części w przypadku, gdy będzie on w stanie niekompletnym, wadliwym bądź stan techniczny jego zewnętrznych opakowań lub opakowań zbiorczych będzie wskazywał na możliwość jego uszkodzenia. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest zawarty w załączniku nr 2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00-0, 33.71.15.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.01.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Środki czystośći II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków do utrzymania czystości w Szpitalu Specjalistycznym w Pile w następującym asortymencie: a) Zadanie 2 - Środki czyszczące, 2. Wszystkie produkty objęte przedmiotem zamówienia muszą spełniać następujące wymagania: a) posiadają aktualne karty charakterystyki oraz opisy oferowanych produktów w języku polskim; b) produkty będące detergentami muszą być oznakowane zgodnie z Rozporządzeniem WE 648/2004 z późn. zm. i rady z 31.03.2004 r z późn. zm. w sprawie detergentów; c) produkty będące wyrobami aerozolowymi muszą być oznakowane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z 5.11.2009 r (Dz. U. z 2009r Nr 188 poz. 1460) w sprawie szczegółowych wymagań dla wyrobów aerozolowych; d) posiadają opakowania jednostkowe znakowane standardowymi etykietami, które powinny zawierać następujące informacje: - nazwę, logo, adres producenta; - opis przygotowania produktu do użycia i sposób jego stosowania; - opis składu chemicznego; - czas skutecznego działania w przypadku środków dezynfekcyjnych; - sposób dozowania; - informacje o środkach ostrożności, w postaci znaków graficznych; - ilość i pojemność opakowania indywidualnego i zbiorczego; - numer serii i date produkcji; - okres przydatności do użycia; - warunki magazynowania i przechowywania 3. Termin ważności dostarczonego towaru nie może być krótszy niż 6 miesięcy, licząc od daty odbioru zamówienia cząstkowego. 4. Zamawiający może odmówić odbioru przedmiotu umowy lub jego części w przypadku, gdy będzie on w stanie niekompletnym, wadliwym bądź stan techniczny jego zewnętrznych opakowań lub opakowań zbiorczych będzie wskazywał na możliwość jego uszkodzenia. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest zawarty w załączniku nr 2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00-0, 33.71.15.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.01.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Środki czystośći II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków do utrzymania czystości w Szpitalu Specjalistycznym w Pile w następującym asortymencie: a) Zadanie 3 - Środki czyszczące, 2. Wszystkie produkty objęte przedmiotem zamówienia muszą spełniać następujące wymagania: a) posiadają aktualne karty charakterystyki oraz opisy oferowanych produktów w języku polskim; b) produkty będące detergentami muszą być oznakowane zgodnie z Rozporządzeniem WE 648/2004 z późn. zm. i rady z 31.03.2004 r z późn. zm. w sprawie detergentów; c) produkty będące wyrobami aerozolowymi muszą być oznakowane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z 5.11.2009 r (Dz. U. z 2009r Nr 188 poz. 1460) w sprawie szczegółowych wymagań dla wyrobów aerozolowych; d) posiadają opakowania jednostkowe znakowane standardowymi etykietami, które powinny zawierać następujące informacje: - nazwę, logo, adres producenta; - opis przygotowania produktu do użycia i sposób jego stosowania; - opis składu chemicznego; - czas skutecznego działania w przypadku środków dezynfekcyjnych; - sposób dozowania; - informacje o środkach ostrożności, w postaci znaków graficznych; - ilość i pojemność opakowania indywidualnego i zbiorczego; - numer serii i date produkcji; - okres przydatności do użycia; - warunki magazynowania i przechowywania 3. Termin ważności dostarczonego towaru nie może być krótszy niż 6 miesięcy, licząc od daty odbioru zamówienia cząstkowego. 4. Zamawiający może odmówić odbioru przedmiotu umowy lub jego części w przypadku, gdy będzie on w stanie niekompletnym, wadliwym bądź stan techniczny jego zewnętrznych opakowań lub opakowań zbiorczych będzie wskazywał na możliwość jego uszkodzenia. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest zawarty w załączniku nr 2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00-0, 33.71.15.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.01.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Środki czystośći II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków do utrzymania czystości w Szpitalu Specjalistycznym w Pile w następującym asortymencie: a) Zadanie 4 - Produkty do pielęgnacji skóry, 2. Wszystkie produkty objęte przedmiotem zamówienia muszą spełniać następujące wymagania: a) posiadają aktualne karty charakterystyki oraz opisy oferowanych produktów w języku polskim; b) produkty będące detergentami muszą być oznakowane zgodnie z Rozporządzeniem WE 648/2004 z późn. zm. i rady z 31.03.2004 r z późn. zm. w sprawie detergentów; c) produkty będące wyrobami aerozolowymi muszą być oznakowane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z 5.11.2009 r (Dz. U. z 2009r Nr 188 poz. 1460) w sprawie szczegółowych wymagań dla wyrobów aerozolowych; d) posiadają opakowania jednostkowe znakowane standardowymi etykietami, które powinny zawierać następujące informacje: - nazwę, logo, adres producenta; - opis przygotowania produktu do użycia i sposób jego stosowania; - opis składu chemicznego; - czas skutecznego działania w przypadku środków dezynfekcyjnych; - sposób dozowania; - informacje o środkach ostrożności, w postaci znaków graficznych; - ilość i pojemność opakowania indywidualnego i zbiorczego; - numer serii i date produkcji; - okres przydatności do użycia; - warunki magazynowania i przechowywania 3. Termin ważności dostarczonego towaru nie może być krótszy niż 6 miesięcy, licząc od daty odbioru zamówienia cząstkowego. 4. Zamawiający może odmówić odbioru przedmiotu umowy lub jego części w przypadku, gdy będzie on w stanie niekompletnym, wadliwym bądź stan techniczny jego zewnętrznych opakowań lub opakowań zbiorczych będzie wskazywał na możliwość jego uszkodzenia. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest zawarty w załączniku nr 2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00-0, 33.71.15.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.01.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Środki czystości II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków do utrzymania czystości w Szpitalu Specjalistycznym w Pile w następującym asortymencie: a) Zadanie 5 - Nawilżone chusteczki, myjki, nieperfumowane, jednorazowy worek na wymiociny, 2. Wszystkie produkty objęte przedmiotem zamówienia muszą spełniać następujące wymagania: a) posiadają aktualne karty charakterystyki oraz opisy oferowanych produktów w języku polskim; b) produkty będące detergentami muszą być oznakowane zgodnie z Rozporządzeniem WE 648/2004 z późn. zm. i rady z 31.03.2004 r z późn. zm. w sprawie detergentów; c) produkty będące wyrobami aerozolowymi muszą być oznakowane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z 5.11.2009 r (Dz. U. z 2009r Nr 188 poz. 1460) w sprawie szczegółowych wymagań dla wyrobów aerozolowych; d) posiadają opakowania jednostkowe znakowane standardowymi etykietami, które powinny zawierać następujące informacje: - nazwę, logo, adres producenta; - opis przygotowania produktu do użycia i sposób jego stosowania; - opis składu chemicznego; - czas skutecznego działania w przypadku środków dezynfekcyjnych; - sposób dozowania; - informacje o środkach ostrożności, w postaci znaków graficznych; - ilość i pojemność opakowania indywidualnego i zbiorczego; - numer serii i date produkcji; - okres przydatności do użycia; - warunki magazynowania i przechowywania 3. Termin ważności dostarczonego towaru nie może być krótszy niż 6 miesięcy, licząc od daty odbioru zamówienia cząstkowego. 4. Zamawiający może odmówić odbioru przedmiotu umowy lub jego części w przypadku, gdy będzie on w stanie niekompletnym, wadliwym bądź stan techniczny jego zewnętrznych opakowań lub opakowań zbiorczych będzie wskazywał na możliwość jego uszkodzenia. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest zawarty w załączniku nr 2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00-0, 33.71.15.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.01.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Środki czystości II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków do utrzymania czystości w Szpitalu Specjalistycznym w Pile w następującym asortymencie: a) Zadanie 6 - Jednorazowa szczoteczka do rąk, 2. Wszystkie produkty objęte przedmiotem zamówienia muszą spełniać następujące wymagania: a) posiadają aktualne karty charakterystyki oraz opisy oferowanych produktów w języku polskim; b) produkty będące detergentami muszą być oznakowane zgodnie z Rozporządzeniem WE 648/2004 z późn. zm. i rady z 31.03.2004 r z późn. zm. w sprawie detergentów; c) produkty będące wyrobami aerozolowymi muszą być oznakowane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z 5.11.2009 r (Dz. U. z 2009r Nr 188 poz. 1460) w sprawie szczegółowych wymagań dla wyrobów aerozolowych; d) posiadają opakowania jednostkowe znakowane standardowymi etykietami, które powinny zawierać następujące informacje: - nazwę, logo, adres producenta; - opis przygotowania produktu do użycia i sposób jego stosowania; - opis składu chemicznego; - czas skutecznego działania w przypadku środków dezynfekcyjnych; - sposób dozowania; - informacje o środkach ostrożności, w postaci znaków graficznych; - ilość i pojemność opakowania indywidualnego i zbiorczego; - numer serii i date produkcji; - okres przydatności do użycia; - warunki magazynowania i przechowywania 3. Termin ważności dostarczonego towaru nie może być krótszy niż 6 miesięcy, licząc od daty odbioru zamówienia cząstkowego. 4. Zamawiający może odmówić odbioru przedmiotu umowy lub jego części w przypadku, gdy będzie on w stanie niekompletnym, wadliwym bądź stan techniczny jego zewnętrznych opakowań lub opakowań zbiorczych będzie wskazywał na możliwość jego uszkodzenia. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia jest zawarty w załączniku nr 2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.80.00.00-0, 33.71.15.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.01.2014.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.