Ogłoszenie z dnia 2008-03-13
Sucha Beskidzka: Dostawa produktów spożywczych do Zespołu Szkół Szkoła Podstawowa nr 1 i Gimnazjum im. Jana Pawła II w Suchej Beskidzkiej
Numer ogłoszenia: 51375 - 2008; data zamieszczenia: 13.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół - Szkoła Podstawowa Nr 1 i Gimnazjum, ul. płk. Semika 3, 34-200 Sucha Beskidzka, woj. małopolskie, tel. 033 8742218, fax 033 8742218.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa produktów spożywczych do Zespołu Szkół Szkoła Podstawowa nr 1 i Gimnazjum im. Jana Pawła II w Suchej Beskidzkiej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa produktów spożywczych wg SWIZ
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 15.00.00.00 - Produkty spożywcze i napoje Kod CPV wg słownika 2008: 15.00.00.00 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Nie wymaga wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: wg SWIZ
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: wg SWIZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: brak strony
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Szkoła Podstawowa Nr 1 i Gimnazjum im. Jana Pawła II w Suchej Beskidzkiej Ul. Płk. T. Semika 3, 34-200 Sucha Beskidzka.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.03.2008 godzina 11:00, miejsce: Zespół Szkół Szkoła Podstawowa Nr 1 i Gimnazjum im. Jana Pawła II w Suchej Beskidzkiej Ul. Płk. T. Semika 3, 34-200 Sucha Beskidzka, Sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet Nr 1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wg SWIZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.81.11.00-7, 15.81.14.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet Nr 2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wg SWIZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.13.16.20-7, 15.11.10.00-9, 15.41.21.00-0, 15.13.14.00-9, 15.41.21.00-0, 15.11.20.00-6, 15.11.22.20-4, 15.11.20.00-6, 15.13.11.30-5, 15.11.30.00-3, 15.11.31.00-4, 15.11.11.00-0, 15.13.12.20-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet Nr 3.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wg SWIZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.11.22.00-8, 15.11.22.00-8, 15.11.21.30-6, 01.13.13.13-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet Nr 4.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wg SWIZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 01.24.20.00-5, 15.43.11.00-9, 15.53.00.00-2, 15.41.12.10-7, 01.12.11.11-2, 01.12.11.13-6, 01.12.12.10-6, 01.13.13.21-0, 01.12.14.10-8, 15.33.14.61-6, 01.12.14.20-1, 01.12.11.12-9, 01.12.11.20-8, 01.12.12.40-5, 01.12.11.20-8, 01.12.11.20-8, 01.12.13.10-7, 01.13.13.13-1, 01.11.21.00-6, 15.83.10.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet Nr 5.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wg SWIZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.85.11.10-2, 15.85.11.10-2, 15.61.31.00-9, 15.61.31.00-9, 15.61.21.00-2, 15.89.10.00-0, 15.61.41.00-6, 15.87.23.00-4, 15.89.10.00-4, 15.87.21.00-2, 15.87.10.00-4, 15.87.10.00-4, 15.87.23.00-4, 15.87.23.00-4, 15.87.10.00-4, 15.51.10.00-3, 15.51.20.00-0, 15.54.21.00-0, 15.87.24.00-5, 15.33.14.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet Nr 6.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wg SWIZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.33.14.62-3, 15.33.14.25-2, 15.86.32.00-7, 15.98.21.00-6, 01.12.12.70-4, 01.13.12.10-9, 01.12.12.30-2, 01.12.12.60-1, 01.12.11.20-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI SUCHA BESKIDZKA
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla zadania: "Przebudowa mostu nr 244/260 w leśnictwie Roztoki"
- Organizacja i przeprowadzenie kursów zawodowych dla uczniów Zespołu Szkół im. Walerego Goetla w Suchej Beskidzkiej - z podziałem na trzy części
- Dostawa mięsa, wędlin i drobiu
- Dostawę artykułów spożywczych - jajka, mrożonki, artykuły dla
- Dostawa pieczywa
- Zakup pojazdu spełniającego wymogi ustawy o elektromobilności i paliwach alternatywnych na potrzeby prowadzenia kontroli
więcej: przetargi SUCHA BESKIDZKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- dostawa mięsa i wędlin
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych dla Powiat Strzyżowski - Dom Pomocy Społecznej w Gliniku Dolnym (VII-XII 2025 r.)
- Sukcesywne dostawy żywności do Górskiego Ośrodka Szkolno-Wypoczynkowego "Pod Durbaszką" w Jaworkach - Szczawnicy w 2025 r., filii Młodzieżowego Domu Kultury "Dom Harcerza" w Krakowie
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych dla Ośrodka Szkoleniowo-Wypoczynkowego Malinówka
- 2025/Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Kujawsko-Pomorskiego Centrum Kształcenia Zawodowego w Bydgoszczy
- Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki internatu od 25.08.2025 r. do 30.06.2026 r.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.