Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-12-17
Bolesławiec: DOSTAWA SAMOCHODU OSOBOWEGO, Z NADWOZIEM TYPU VAN - 7 MIEJSC SIEDZĄCYCH, DLA URZĘDU MIASTA BOLESŁAWIEC
Numer ogłoszenia: 513900 - 2012; data zamieszczenia: 17.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Bolesławiec , ul. Rynek 41, 59-700 Bolesławiec, woj. dolnośląskie, tel. 075 6456400, faks 075 6456402.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.boleslawiec.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA SAMOCHODU OSOBOWEGO, Z NADWOZIEM TYPU VAN - 7 MIEJSC SIEDZĄCYCH, DLA URZĘDU MIASTA BOLESŁAWIEC.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego, wyprodukowanego nie wcześniej niż po 01.01.2012 roku samochodu osobowego klasy średniej, typu van dla Urzędu Miasta Bolesławiec, spełniającego następujące wymagania: 1. Wymagane warunki techniczne. 1. Preferowany kolor nadwozia: srebrny, jasny metalik. 2. Rodzaj silnika: wysokoprężny (turbo diesel). 3. Pojemność silnika: 1 900 cm3 ÷ 2 000 cm3. 4. Moc silnika: minimum 100 kW. 5. Rodzaj paliwa: olej napędowy. 6. Skrzynia biegów: 6 biegowa, manualna. 7. ABS. 8. ESP. 9. Poduszki powietrzne: kierowcy, pasażera, boczne. 10. Klimatyzacja automatyczna. 11. Ksenonowe reflektory przednie. 12. Elektryczne szyby przednie. 13. Centralny zamek z pilotem. 14. Elektryczne podgrzewane lusterka boczne. 15. Regulacja wysokości fotela kierowcy. 16. Regulowana kolumna kierownicy. 17. Radio CD + instalacja radiowa (głośniki, anteny). 18. Pasy bezpieczeństwa z przodu z regulacją wysokości mocowania. 19. Pasy bezpieczeństwa z tyłu. 20. Siedzenia z zagłówkami. 21. Wspomaganie układu kierowniczego. 22. Nadwozie 7 osobowe. 23. Drugi i trzeci rząd siedzeń (za kierowcą) z możliwością złożenia lub demontażu. 24. Szyba tylna ogrzewana. 25. Ilość drzwi: 5. 26. Długość minimalna: 4 650 mm. 27. Wysokość minimalna: 1 700 mm. 28. Masa całkowita: do 3 500 kg. 29. Tapicerka w kolorze ciemnym. 30. Dywaniki na podłogę. 2. Pozostałe wymagania. 1. Samochód, stanowiący przedmiot zamówienia, musi spełniać warunki techniczne przewidziane przez obowiązujące w Polsce przepisy prawne dla samochodów osobowych poruszających się po drogach publicznych oraz warunki przewidziane przez przepisy prawa wspólnotowego w Unii Europejskiej dla tego typu samochodów. 2. Norma EURO 5, 3. Emisja CO2: max 185g/km 4. Spalanie w cyklu mieszanym: max 6 l/ 100 km, 5. Dla dostarczonych samochodów będzie zapewniony autoryzowany serwis na terenie woj. Dolnośląskiego. 6. Minimalny okres gwarancji mechanicznej dla samochodów wynosił będzie co najmniej 2 lata lub 150 000 km. 7. Minimalny okres gwarancji na lakier nadwozia wynosił będzie co najmniej 2 lata. 8. Minimalny okres gwarancji na perforację blach nadwozia wynosił będzie co najmniej 6 lat. 9. Samochody nie mogą pochodzić z ekspozycji w salonach sprzedaży. 10. Wykonawca zapewni bezpłatną pomoc drogową na terenie Polski w razie awarii lub wypadku na okres równy lub dłuższy niż okres gwarancji na zespoły i podzespoły mechaniczne / elektryczne / elektroniczne.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.00.00 - Samochody osobowe .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oferta, Wykaz oferowanego sprzętu przez Wykonawcę - Załącznik nr 6 do SIWZ, Pełnomocnictwo do podpisania oferty
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zmiana umowy musi być zgodna z art. 144 Prawa zamówień publicznych oraz wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. Zmiana ta może dotyczyć sytuacji, gdy towar określony w ofercie, a następnie w umowie, przestał być produkowany i jest niedostępny, co będzie potwierdzone stosownym dokumentem. W takiej sytuacji Wykonawca może zaproponować inny typ towaru, który musi spełniać warunki określone w SIWZ za cenę określoną w ofercie i umowie. 3. W przypadku zaistnienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy, którym Wykonawca nie mógł zapobiec mimo zachowania należytej staranności, termin dostawy może ulec przedłużeniu, o ile Zamawiający wyrazi na to zgodę w formie przewidzianej w ust. 1) wyznaczając dodatkowy termin dostawy. Wyznaczenie dodatkowego terminu nie może w żadnym przypadku spowodować podwyższenia ceny określonej w § 4 ust. 1 umowy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.um.boleslawiec.bip-gov.pl/public/?id=65567
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Urzędu Miasta Bolesławiec - biurowiec przy Pl. Piłsudskiego 1, pok. 501 (V piętro).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.12.2012 godzina 10:00, miejsce: w Urzędzie Miasta Bolesławiec, 59-700 Bolesławiec, ul. Rynek 41 (Ratusz), w pokoju nr 101 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający nie udziela żadnych ustnych i telefonicznych informacji, wyjaśnień czy odpowiedzi na kierowane przez Wykonawców zapytania, w sprawach wymagających zachowania pisemności. Ofertę należy złożyć w siedzibie zamawiającego w Bolesławcu, w Ratuszu - Rynek 41, z dopiskiem: Oferta przetargowa na: Dostawę samochodu osobowego typu VAN. Nie otwierać przed godz. 11.00 w dniu 27.12.2012 r. W przypadku braku tej informacji zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za zdarzenia wynikające z tego braku, np. przypadkowe otwarcie oferty przed wyznaczonym terminem otwarcia, a w przypadku składania oferty pocztą lub pocztą kurierską za jej nie otwarcie w trakcie sesji otwarcia ofert.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z BOLESŁAWCA
- Modernizacja zabytkowego budynku siedziby urzędu gminy w Bolesławcu - etap I (3)
- Sukcesywna dostawa materiałów budowlanych, instalacyjno-sanitarnych, elektrycznych dla MZGM w Bolesławcu w roku 2025
- Dostawa monitorów oraz materiałów eksploatacyjnych do zestawów komputerowych
więcej: przetargi w Bolesławcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup samochodu służbowego na potrzeby Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Kielcach
- NAJEM DŁUGOTERMINOWY SAMOCHODU ELEKTRYCZNEGO ZEROEMISYJNEGO NA POTRZEBY URZĘDU DZIELNICY WESOŁA m.st. WARSZAWY
- Zakup fabrycznie nowego samochodu osobowego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Wąbrzeźnie - piąte postępowanie
- Zakup samochodu do przewozu osób niepełnosprawnych
- "Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu używanych samochodów dostawczo - osobowych do 3,5 t. - 3 szt. - dla Zakładu Gospodarki Komunalnej w Trzebownisku Sp. z o. o."
- Dostawa specjalistycznych samochodów do transportu krwi i jej składników z przystosowaniem do przewozu osób
więcej: Samochody osobowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.