eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecinwykonanie budynku mieszkalnego 27 rodzinnego ul. Wiceadmirała Kazimierza Porębskiego w Świnoujściu wraz z zagospodarowaniem terenu zagospodarowaniem terenu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-03-13

Szczecin: wykonanie budynku mieszkalnego 27 rodzinnego ul. Wiceadmirała Kazimierza Porębskiego w Świnoujściu wraz z zagospodarowaniem terenu zagospodarowaniem terenu
Numer ogłoszenia: 51390 - 2008; data zamieszczenia: 13.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowa Agencja Mieszkaniowa Oddział Regionalny w Szczecinie, ul. Potulicka 2, 70-952 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4892797 w. 208, fax 091 4887495.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wam.net.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Wojskowa Agencja Mieszkaniowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie budynku mieszkalnego 27 rodzinnego ul. Wiceadmirała Kazimierza Porębskiego w Świnoujściu wraz z zagospodarowaniem terenu zagospodarowaniem terenu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu budynku mieszkalnego wielorodzinnego - 27 mieszkań przy ul. K. Porębskiego w Świnoujściu wraz z zagospodarowaniem terenu: z układem niezbędnych dróg dojazdowych, placami i chodnikami, parkingami, placami gospodarczymi oraz przyłączeniami mediów. ( działki nr 98/9, 98/10 i 77/8 obr.14) . Powierzchnia zabudowy: 884,80 m2 Powierzchnia użytkowa: 1.639,02 m2 Kubatura: 9.600,08 m2 Ilość mieszkań 27, ilość mieszkańców 93 osoby budynek 3-kondygnacyjny, nie podpiwniczony, trzy klatkowy z dachem skośnym, wielospadowym. Wykonanie - metodą tradycyjną, ściany murowane, stropy żelbetowe wylewane. Układ ścian konstrukcyjnych mieszany. Fundamenty - żelbetowe ( B25) ściany fundamentowe gr. 24 cm, wg opisu branży konstrukcyjnej.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.13.40 - Budownictwo wielorodzinne Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.13.40 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego Oryginalny kod CPV: 45.21.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego i domów jednorodzinnych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego i domów jednorodzinnych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 116390.00 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy muszą spełniać następujące warunki: a)posiadać doświadczenie w postaci wykonania w okresie ostatnich pięciu lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zamówień o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia polegające na: wybudowaniu 2 mieszkalnych lub użyteczności publicznej obiektów o kubaturze nie mniejszej niż 9.000 m3 każdy. b)osiadać ważne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 100.000,00 zł. c)wykazać się odpowiednią sytuacją finansową (np. poprzez posiadanie środków finansowych lub zdolność kredytową ), na wartość 1.500.000,00 zł . d)zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę, którą część zamówienia zamierza powierzyć podwykonawcom ( zał. nr 3 do SIWZ ) e)wykonawca winien dysponować osobami do wykonania zamówienia posiadającymi wymagane uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie ( po 1 osobie z każdej branży ) o specjalności: konstrukcyjno-budowlanej, sanitarnej, elektrycznej. oraz zaświadczenia wystawione przez właściwą Izbę Inżynierów Budownictwa o posiadaniu ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej ważne w okresie realizacji robót będących przedmiotem przetargu, f)Wymagane jest, aby osoba wskazana do pełnienia funkcji kierownika budowy posiadała uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej do kierowania, nadzorowania i kontrolowania budowy i robót, oraz zaświadczenie wystawione przez właściwą Izbę Inżynierów Budownictwa o posiadaniu ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej ważne w okresie realizacji robót będących przedmiotem przetargu. Ocena spełnienia warunków będzie dokonana w systemie spełnia - nie spełnia na podstawie dostarczonych oświadczeń i dokumentów określonych w części IX SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca zobowiązany jest złożyć: 1)oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, 2)oświadczenie, że Wykonawca zapoznał się z warunkami przetargu i przyjmuje je bez zastrzeżeń, 3)oświadczenie, że Wykonawca uważa się za związanego ofertą na czas wskazany w SIWZ, 4)oświadczenie o akceptacji warunków umowy, której wzór załączono do SIWZ, 5)oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy 6)aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, w przypadku wykonawców występujących wspólnie składa każdy z wykonawców. 7)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wykonawców występujących wspólnie, składa każdy z wykonawców, w przypadku spółki cywilnej obowiązuje również załączenie zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej przez wszystkich wspólników oraz umowy spółki. 8)informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9)wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wielkości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Wymagane jest przedstawienie minimum 2 dokumentów potwierdzające realizację, z których musi wynikać wielkość robót, zakres robót, okres ich realizacji, miejsce realizacji, oraz fakt należytego ich wykonania np. załączyć do oferty potwierdzone za zgodność kopie protokółów odbioru robót, 10)polisę lub inny dokument ubezpieczenia, potwierdzający posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, 11)wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności,dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wam.net.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak wyżej.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.04.2008 godzina 10:00, miejsce: siedziba zamawiającego.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.