eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WłodawaCykliczne dostawy artykułów spożywczych do kuchni szkolnej.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-02-21

Włodawa: Cykliczne dostawy artykułów spożywczych do kuchni szkolnej.
Numer ogłoszenia: 51394 - 2012; data zamieszczenia: 21.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa Nr 3 , ul. Zbigniewa Sierpińskiego 4, 22-200 Włodawa, woj. lubelskie, tel. 0-82 572 11 38, faks 0-82 572 24 51.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp3.wlodawa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Cykliczne dostawy artykułów spożywczych do kuchni szkolnej..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Istotą zamówienia jest cykliczne dostarczanie do kuchni szkolnej artykułów spożywczych do przygotowywania posiłków dla uczniów i dzieci. Artykuły będą zamawiane w cyklu od jednodniowego do tygodniowego, w przypadku ziemniaków głównie w okresie jesiennym z późniejszym uzupełnianiem. Wykaz artykułów będących przedmiotem zamówienia określono w załącznikach stanowiących opis ofert częściowych: nr 1- garmażerka - dostawa jeden raz w tygodniu, nr 2- mrożonki - dostawa dwa razy w tygodniu, nr 3- nabiał - dostawa dwa razy w tygodniu, nr 4- masa mięsna - dostawa codzienna, nr 5- warzywa - dostawa dwa razy w tygodniu, nr 6- ziemniaki -dostawa jeden raz w miesiącu dostawa główna październik - listopad 2012 r. (około 20 ton), nr 7- pieczywo - dostawa codzienna, nr 8- drożdżówki i ciasta - dostawa codzienna, nr 9- artykuły spożywcze ogólne- dostawa dwa razy w tygodniu, 1.Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamawiania różnych ilości artykułów, niż te które określono w zał. nr 1, 2, 3, 4, 5, 6,7,8 i 9 bądź rezygnacji z niektórych artykułów w zależności od liczby żywionych osób i jadłospisów obowiązujących u zamawiającego w okresie obowiązywania umowy. 2.Wykonawca będzie dostarczał towar (wraz z rozładunkiem we wskazane miejsce) do siedziby zamawiającego. 3.Realizacja dostaw odbywać się będzie w terminie 1 dnia roboczego od przekazania zamówienia w formie telefonicznej lub pisemnej. 4.Towar będzie dowożony przez wykonawcę na jego koszt, w odpowiednich opakowaniach zapewniających właściwe zabezpieczenie przewożonych artykułów. 5.Każdorazowa dostawa musi być potwierdzona i odebrana przez upoważnionego przedstawiciela zamawiającego pod względem jakościowym i ilościowym. 6.Zamawiającemu będzie przysługiwać prawo składania reklamacji dotyczących ilości i jakości dostarczanych artykułów z żądaniem natychmiastowej wymiany. 7.Ceny jednostkowe artykułów będących przedmiotem przetargu określone w formularzu ofertowym nie ulegną podwyższeniu przez okres 3 miesięcy licząc od dnia zawarcia umowy. 8.Podwyższenie cen dostarczanych artykułów może być dokonane wyłącznie w związku z obiektywną zmianą czynników cenotwórczych. Wykonawca może zaproponować (w formie pisemnej) wzrost cen potwierdzając to (co najmniej trzema) dokumentami wzrostu cen zakupu lub produkcji. Całkowity wzrost cen poszczególnych artykułów, w czasie obowiązywania umowy, nie może być większy niż o 15% w stosunku do cen wykazanych w formularzu ofertowym. W przypadku stwierdzenia nieuzasadnionych, lub rażąco wysokich wzrostów cen, zamawiający ma prawo odmowy odbioru dalszych dostaw i odstąpienia od umowy, bez prawa wykonawcy do naliczania kar umownych z tego tytułu. Niezależnie od tego zapisu, ceny towarów przez okres 3 miesięcy od daty zawarcia umowy nie mogą ulec zmianie. 9.Zapłata za dostawy dokonywana będzie przelewem na konto wykonawcy po upływie 14 dni licząc od daty dostawy towaru i faktury. 10.Zamawiający dopuszcza dokonanie zmian w treści umowy w przypadku zaistnienia zdarzeń opisanych w punkcie 8..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamówienia uzupełniające nie mogą przekroczyć 10 % zamówienia podstawowego. Dotyczyć będą produktów określonych w załącznikach od nr 1 do nr 9 lub w porozumieniu z dostawcą zostana wprowadzone nowe produkty.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze 15.11.00.00 - Mięso 15.30.00.00 - Owoce, warzywa i podobne produkty 15.40.00.00 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne 15.50.00.00 - Produkty mleczarskie 15.31.00.00 - Ziemniaki i produkty z ziemniaków 15.20.00.00 - Ryby przetworzone i konserwowane .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie wniesiono szczególnych wymagań.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie wniesiono szczególnych wymagań.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie wniesiono szczególnych wymagań.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie wniesiono szczególnych wymagań.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie wniesiono szczególnych wymagań.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

nie dotyczy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Uzasadnione i udokumentowane wzrosty cen zakupu lub produkcji.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sp3.wlodawa.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szkoła Podstawowa nr 3 ul. Zbigniewa Sierpińskiego 4 22-200 Włodawa.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.03.2012 godzina 09:00, miejsce: Szkoła Podstawowa nr 3 ul. Zbigniewa Sierpińskiego 4 22-200 Włodawa pok. nr 3.

IV.4.5) Termin związania ofertą: do 09.04.2012.

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.