eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańZakup i dostawa sprzętu informatycznego dla Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu z możliwością składania ofert częściowych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-12-17

Poznań: Zakup i dostawa sprzętu informatycznego dla Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu z możliwością składania ofert częściowych
Numer ogłoszenia: 513970 - 2012; data zamieszczenia: 17.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 474836 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu, Al. Niepodległości 16/18, 61-713 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8541300, faks 061 8541204.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa sprzętu informatycznego dla Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu z możliwością składania ofert częściowych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa sprzętu informatycznego dla Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu, z możliwością składania ofert częściowych. Część I - zakup i dostawa sprzętu informatycznego dla Wydziału Skarbu Państwa i Nieruchomości Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu w następującej ilości: - 2 sztuk komputerów PC wraz z systemem operacyjnym i oprogramowaniem biurowym, - 2 sztuk monitorów LCD, - 1 sztuki urządzenia wielofunkcyjnego. 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 5 do SIWZ. 2. Wymagania ogólne: 1) Dostarczony sprzęt, musi spełniać wymagania obowiązujących przepisów, w tym być zgodny z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 21 sierpnia 2007 roku w sprawie zasadniczych wymagań dla sprzętu elektrycznego (Dz.U. z 2007 r. Nr 155 poz. 1089). W szczególności musi posiadać oznaczenie CE, potwierdzające zgodność tego sprzętu z przepisami rozporządzenia. Ocena zgodności i oznaczenie znakiem CE musi dotyczyć całego wyrobu, a nie tylko jego elementów składowych. 2) Dostarczone monitory muszą być zgodne z Rozporządzeniem MPiPS z dnia 1.12.1998 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy na stanowiskach wyposażonych w monitory ekranowe (Dz.U. Nr 148, poz. 973). 3) Do każdego komputera i monitora oraz urządzenia wielofunkcyjnego musi być dołączona karta gwarancyjna z wyszczególnionym numerem seryjnym , a także instrukcja obsługi w języku polskim. 4) W przypadku awarii komputera, dysk twardy musi zostać u użytkownika w celu zabezpieczenia danych. 5) Na obudowie każdego komputera musi być naklejona etykieta certyfikatu autentyczności (COA) systemu operacyjnego wraz z naniesionym numerem seryjnym. 6) Dostarczone monitory i urządzenie wielofunkcyjne muszą spełniać wymagania normy energetycznej Energy Star oraz muszą posiadać naniesione oznaczenia Energy Star a także umieszczony numer seryjny 7) W opisie technicznym przedmiotu zamówienia (załącznik nr 5 do SIWZ) należy bezwzględnie podać nazwę producenta i model oferowanego sprzętu (dla monitorów, urządzenia wielofunkcyjnego) umożliwiający jego jednoznaczną identyfikację. 8) Dopuszcza się składanie ofert równoważnych na inne oprogramowanie systemowe i biurowe niż wymienione powyżej, pod warunkiem, że Wykonawca zapewni (zrealizuje), bez dodatkowych kosztów pełną funkcjonalność dostarczonego sprzętu, w środowisku informatycznym Zamawiającego. 9) Zaoferowany sprzęt musi być nieużywany i wyprodukowany po 01. 01.2012 r. 10) Na dostarczony sprzęt Wykonawca udzieli minimum 24 miesięcznej gwarancji. 11) Termin gwarancji liczy się od dnia podpisania protokołu odbioru. 12) Warunki gwarancyjne zawarte w załączniku nr 4 - mają pierwszeństwo przed ogólnymi warunkami gwarancji, chyba że ogólne warunki gwarancji są korzystniejsze dla Zamawiającego. Część II - zakup i dostawa 25 sztuk komputerów przenośnych (laptopów) wraz z systemem operacyjnym dla Wydziału Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 6 do SIWZ. 2. Wymagania ogólne: 1) Zaoferowane komputery muszą spełniać wymagania dyrektywy CE oraz posiadać naniesione oznaczenie CE; 2) Do każdego komputera przenośnego musi być dołączona karta gwarancyjna z wyszczególnionym numerem seryjnym, a także instrukcja obsługi w języku polskim. 3) W przypadku awarii dysku twardego, musi on zostać pozostawiony u użytkownika w celu zabezpieczenia danych. 4) Dostarczony sprzęt musi spełniać wymagania dyrektywy CE, wymagania normy energetycznej Energy Star. Sprzęt musi posiadać naniesione oznaczenia CE, Energy Star oraz umieszczony numer seryjny. 5) Dostarczony sprzęt, musi spełniać wymagania obowiązujących przepisów, w tym być zgodny z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 21 sierpnia 2007 r. w sprawie zasadniczych wymagań dla sprzętu elektrycznego (Dz.U. z 2007 r. Nr 155 poz. 1089). W szczególności musi posiadać oznaczenie CE, potwierdzające zgodność tego sprzętu z przepisami rozporządzenia. Ocena zgodności i oznaczenie znakiem CE musi dotyczyć całego wyrobu, a nie tylko jego elementów składowych. 6) W opisie technicznym przedmiotu zamówienia zał. nr 6 należy bezwzględnie podać nazwę producenta i model oferowanego sprzętu umożliwiający jego jednoznaczna identyfikację. 7) Przed podpisaniem protokołu odbioru Wykonawca dostarczy Zamawiającemu Certyfikat ISO9001:2000 dla producenta sprzęt, potwierdzenie spełnienia kryteriów zgodności z dyrektywą RoHS Unii Europejskiej o eliminacji substancji niebezpiecznych w postaci oświadczenia producenta komputera; Certyfikat Microsoft, potwierdzający poprawną współpracę oferowanych modeli komputerów z ww. systemem operacyjnym (załączyć wydruk ze strony Microsoft WHCL) oraz oświadczenie producenta komputera, że w przypadku nie wywiązywania się z obowiązków gwarancyjnych oferenta lub firmy serwisującej, przejmie na siebie wszelkie zobowiązania związane z serwisem. 8) Zaoferowany sprzęt musi być nieużywany i wyprodukowany po 01.01.2012 r. 9) Na dostarczony sprzęt Wykonawca udzieli minimum 36 miesięcznej gwarancji. 10) Termin gwarancji liczy się od dnia podpisania protokołu odbioru. 11) Warunki gwarancyjne zawarte w załączniku nr 4 - mają pierwszeństwo przed ogólnymi warunkami gwarancji, chyba że ogólne warunki gwarancji są korzystniejsze dla Zamawiającego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00 - Komputer biurkowy 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 30.12.13.00 - Urządzenia do powielania 30.21.31.00 - Komputery przenośne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Część I - zakup i dostawa sprzętu informatycznego dla Wydziału Skarbu Państwa i Nieruchomości Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Hardsoft Telekom Jarosław Kaźmierczak, ul. Namysłowska 17/19, 60-166 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8292,68 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 8047,00

  • Oferta z najniższą ceną: 8047,00 / Oferta z najwyższą ceną: 8047,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Część II - zakup i dostawa 25 sztuk komputerów przenośnych (laptopów) wraz z systemem operacyjnym dla Wydziału Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Prodata Sp. z o.o., ul. Dabrowskiego 233, 60-406 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 87662,60 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 104580,75

  • Oferta z najniższą ceną: 104580,75 / Oferta z najwyższą ceną: 210750,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.