Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-02-21
Konin: Transport osób na zabiegi hemodializy wykonywane w stacji dializ Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Koninie oraz do ośrodków transplantacyjnych na terenie całego kraju
Numer ogłoszenia: 51402 - 2012; data zamieszczenia: 21.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Zespolony , ul. Szpitalna 45, 62-504 Konin, woj. wielkopolskie, tel. 063 2404133, faks 063 2404134.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-konin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Transport osób na zabiegi hemodializy wykonywane w stacji dializ Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Koninie oraz do ośrodków transplantacyjnych na terenie całego kraju.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest transport osób na zabiegi hemodializy wykonywane w stacji dializ Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Koninie zgodnie z poniższymi wymaganiami: 1. Przedmiotem przetargu jest transport osób na hemodializy wykonywane w Stacji Dializ Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Koninie tj. przewóz na zabiegi na ulicę Szpitalną w Koninie oraz odwóz pod wskazany adres zamieszkania . 2. Usługa obejmuje pomoc w pokonywaniu przez osoby dializowane odległości dom - środek transportu ( samochód) - Staja Dializ oraz Stacja Dializ - Środek transportu (samochód)- dom. 3. Transport osób dializowanych do ośrodków transplantacyjnych w zależności od potrzeb zleceniodawcy. 4. W razie nagłej potrzeby przywóz i odwóz pacjentów na dializę otrzewnową z obszaru powiatu konińskiego ( maksymalnie kilka razy w roku) 5. Transport osób dializowanych ustalany jest na podstawie harmonogramu opracowanego przez zamawiającego , a wynikający z jego aktualnych potrzeb . Zleceniobiorca zobowiązuje się do bieżącego przyjmowania zmian w harmonogramie przewóz . 6. Dializy wykonywane są przez cały tydzień z wyjątkiem piątków ( dzień techniczny Stacji Dializ )w godzinach: I. Zmiana 7:00 - 12:00 ( ok. 14 osób ) Przewóz w godzinach 5:00 - 7:00 Odwóz w godzinach 12:00 - 15:00 II . Zmiana 13:00 - 18:00 (ok. 14 osób ) Przewóz w godzinach 11:00 - 13:00 Odwóz w godzinach 18:00 - 21:00 III . Zmiana 19:00 - 00:00 (ok. 14 osób ) Przewóz w godzinach 17:00 - 19:00 Odwóz w godzinach 00:00 - 02:00 IV. Zmiana 00:00 - 05:00 (ok. 2 - 3 osoby ) (jeśli konieczne) Przewóz w godzinach 22:00 - 00:00 Odwóz w godzinach 05:00 - 07:00 Liczba pacjentów objętych opieką Stacji Dializ w Koninie: 80-90 osób Szacunkowa liczba kilometrów przez okres 12 miesięcy - 396.000 km 7. Stacja Dializ WSZ w Koninie obejmuje opieką osoby zamieszkujące teren powiatu konińskiego. Ze względu na zmienny Charakter wykonywanej usługi zamawiający ustala jedynie szacunkowy zakres wykonywanej usługi: Liczba kilometrów miesięcznie ok. 33 000 Zasięg działania Powiat koniński ( w razie konieczności wyjazdu do ośrodków transplantacyjnych - cała Polska ) Promień wyjazdów ok. 100 km ( w razie konieczności wyjazdu do ośrodków transplantacyjnych - cała Polska ) Liczba zmian 3 ( czwarta jeśli konieczna ) Liczba osób ogółem 80 - 90 Liczba osób leżących 5 - 8 Liczba osób na wózkach 7 - 10 Osoby wymagające innej pomocy (niedołężne , niewidzące , niewidome ) 7-10 Uwaga : niewydolność nerek i schorzenia współistniejące uniemożliwiają złożenie wiążącej deklaracji dotyczącej sposobu wykonania przewozów szczególnych oraz ich liczby 8. zleceniodawca wymaga możliwości nawiązania łączności z osobą koordynującą pracę wykonujących przewozy i bezpośrednio wykonującymi przewozy przez 24 godziny na dobę. 9. Wymagania dotyczące taboru pojazdów : Zleceniobiorca zobowiązany jest do dysponowania potencjałem technicznym umożliwiającym jednoczesny przewóz 14 osób w tym co najmniej 2 w pozycji leżącej . Uwzględnić należy przy tym , że osoby dializowane mogą być dowiezione nie wcześniej niż 30 minut przed planowanym zabiegiem i odwiezione nie później niż 60 minut po zakończonej dializie . W pojazdach powinny się znajdować torby z materiałami opatrunkowymi , ręczny resuscytator ( ambu ) oraz środki do utrzymania higieny wewnątrz pojazdu. 10. Wymagania dotyczące osób realizujących usługę : Zleceniobiorca zobowiązuje się do dysponowania potencjałem kadrowym umożliwiającym jednoczesny przewóz 14 osób w tym co najmniej 2 w pozycji leżącej . Zleceniobiorca zapewnia że wykonujący przewozy mają stosowne uprawnienia i umiejętności . W przypadku , gdy osoby realizujące przewozy nie posiadają wykształcenia medycznego zleceniobiorca zobowiązany jest na własny koszt przeszkolić personel w formie certyfikowanego kursu w zakresie udzielania pierwszej pomocy do pierwszego dnia realizacji umowy .Transport w pozycji leżącej powinien być realizowany , przez co najmniej dwóch pracowników zleceniobiorcy. 11. Zleceniobiorca zobowiązuje się do utrzymania higieny w pojazdach i prowadzenia ewidencji czynności z tym związanych. 12. Zleceniobiorca zobowiązuje się do udokumentowania przewozów wg zasad ustalonych przez WSZ. 13. Rodzaj ,sposób przekazywania informacji wynikających z realizacji umowy oraz sposób i terminy przekazywania rozliczeń. a. Zleceniobiorca pokrywa bieżące koszty wynikające z realizacji umowy oraz sposób i terminy przekazywania rozliczeń b. Rozliczenie następuje na podstawie zleceń/ kart przewozu, na których dyżurny pracownik Stacji Dializ na bieżąco potwierdza wykonanie usługi. c. Zleceniodawca przekazuje zapłatę za wykonanie usługi na podstawie zestawienia przewozów wykonanych w miesiącu poprzedzającym wystawienie faktury wraz ze zleceniami/kartami przewozu stanowiącymi podstawę rozliczenia. Zestawienie przewozu. Zleceniobiorca przekazuje Zleceniodawcy w formie pisemnej i elektronicznej wg wzoru podanego przez WSZ . d. Termin płatności : przelew w ciągu 60 dni od dnia wystawienia faktury..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- 50% wartości zamówienia podstawowego
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.14.00.00 - (1) Nieregularny transport osób .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium nie zastosowano
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Koncesja, zezwolenie lub licencja
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania warunku o którym mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy PZP
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania warunku o którym mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy PZP
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania warunku o którym mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy PZP
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Z uwagi na charakter przedmiotu zamówienia Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania warunku o którym mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy PZP
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
- dokument potwierdzający przeszkolenie personelu w zakresie udzielania pierwszej pomocy wystawiony przez instytucję upoważnioną do udzielania certyfikowanych kursów w tym zakresie; - oświadczenie , że Wykonawca zobowiązuje się do zarejestrowania i podania danych potencjału w systemie Zarządzania Obiegiem Informacji NFZ.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym , osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-konin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Zespolony w Koninie, ul. Szpitalna 45, 62-504 Konin, pokój 6A - parter lub za zaliczeniem pocztowym - cena formularza 20,00 zł.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.03.2012 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Szpital Zespolony w Koninie, ul. Szpitalna 45, 62-504 Konin, pokój 3/13-Kancelaria II piętro.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KONINA
- Dostawa materiałów do badań laboratoryjnych
- Remonty bieżące dróg na terenie miasta Konina
- Usługi z zakresu wsparcia rodziny i systemu pieczy zastępczej.
- Remont balkonów w budynku mieszkalnym przy ul. Chopina 14B w Koninie
- Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych mieszanką mineralno-asfaltową dla ruchu KR 2 na terenie Powiatu Konińskiego w 2025 roku - Etap I
- MODERNIZACJA SIECI ELEKTRYCZNEJ, WYKONANIE SEGMENTU LOKALNEJ SZKOLNEJ SIECI KOMPUTEROWEJ, WYKONANIE WENTYLACJI LUB KLIMATYZACJI, PODŁOGI ANTYSTATYCZNEJ ANTYPOŚLIZGOWEJ, NAPRAWA MALOWANIE ŚCIAN .....
więcej: przetargi w Koninie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa polegająca na kompleksowej organizacji spotkania międzynarodowego grupy roboczej WGEO w terminie 28-30 maja 2025 roku
- "Świadczenie usług przewozowych w związku z realizacją projektu "Podnoszenie kompetencji kluczowych uczniów, kluczem do zwiększenia jakości edukacji w Gminie Sulęczyno"
- Usługa transportowa w zakresie wyjazdów w ramach projektu pn. "Zostań Zawodowcem 2"
- Świadczenie usługi transportu sanitarnego odpowiednimi do tego celu karetkami i przez personel posiadający odpowiednie kwalifikacje
- Transport uczestników ŚDS z terenu gminy i miasta Orzysz na 2025 rok
- dowóz dzieci niepełnosprawnych do szkół w roku szkolnym 2006/2007.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.