eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskRealizacja usługi z zakresu pomocy w aktywnym poszukiwaniu pracy bezrobotnym i poszukującym pracy

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-12-17

Gdańsk: Realizacja usługi z zakresu pomocy w aktywnym poszukiwaniu pracy bezrobotnym i poszukującym pracy
Numer ogłoszenia: 514058 - 2012; data zamieszczenia: 17.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 443710 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Gdańsku, ul. 3 Maja 9, 80-802 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 7325282, faks 058 7325282.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Realizacja usługi z zakresu pomocy w aktywnym poszukiwaniu pracy bezrobotnym i poszukującym pracy.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA JEST: REALIZACJA USŁUGI Z ZAKRESU POMOCY W AKTYWNYM POSZUKIWANIU PRACY BEZROBOTNYM I POSZUKUJĄCYM PRACY POPRZEZ: 1) uczestnictwo w szkoleniu z zakresu umiejętności poszukiwania pracy, 2) uczestnictwo w zajęciach aktywizacyjnych, 3) dostęp do informacji i elektronicznych baz danych służących uzyskaniu umiejętności poszukiwania pracy i samozatrudnienia. W A Ż N E! Niniejsze zamówienie publiczne, zgodnie z art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r, o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy, może być realizowane tylko przez: - jednostki samorządu terytorialnego, - organizacje pozarządowe statutowo zajmujące się problematyką rynku pracy, - związki zawodowe, - organizacje pracodawców, - instytucje szkoleniowe, - agencje zatrudnienia, - centra integracji społecznej. Ad 1) . PROGRAM FORM POMOCY W AKTYWNYM POSZUKIWANIU PRACY REALIZOWNY W KLUBIE PRACY 1. Szkolenie musi być zrealizowane w oparciu o obecnie rekomendowany przez Ministra Pracy i Polityki Społecznej podręcznik pt. SZUKAM PRACY - Program szkolenia w klubie pracy E.Liwosz, M.Nowak, K.Pankiewicz, wydany przez Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej, Warszawa 2009. W przypadku zmiany rekomendacji Ministra odnośnie realizowanego w klubie pracy programu Wykonawca zostanie o tym powiadomiony przez Powiatowy Urząd Pracy w Gdańsku w formie pisemnej. Zostanie też opracowany nowy program szkolenia, który będzie realizowany przez Wykonawcę. 2. Szkolenie Szukam Pracy jest prowadzone w grupach składających się z co najmniej 8 osób i nie więcej niż 16. Trwa łącznie 80 godzin, przez trzy kolejno następujące po sobie tygodnie i składa się z dwóch części: Część I - trwa dwa tygodnie- 40 godzin zegarowych zajęć prowadzonych metodą warsztatów szkoleniowych, w formie odrębnych obowiązkowych 17 sesji tematycznych, realizowanych przez 10 kolejnych dni roboczych. Szkolenie ma zapewnić jego uczestnikom zdobycie wiedzy teoretycznej i rozwinięcie praktycznych umiejętności poszukiwania pracy. Podczas jednego spotkania szkoleniowego trwającego 4 godziny dziennie, można przeprowadzić od jednej do trzech sesji. Szkolenie musi odbywać się między godz.8.00 a 16.00. Program, który należy zrealizować to: Sesja 1.Pierwszy dzień szkolenia Sesja 2. Metody nauki stosowane podczas szkolenia Sesja 3. Reakcje w trudnych sytuacjach Sesja 4. Kompetencje i predyspozycje zawodowe Sesja 5. Bariery w drodze do zatrudnienia Sesja 6.Zarządzanie sobą podczas poszukiwania zatrudnienia Sesja 7. Analiza rynku pracy Sesja 8. Formy zatrudnienia Sesja 9. Wizytówka zawodowa - dokumenty aplikacyjne Sesja 10.Sztuka mówienia i prezentacji Sesja 11. Zachowania asertywne w poszukiwaniu pracy Sesja 12. Oferty na rynku pracy Sesja 13. Przygotowanie do rozmowy z pracodawca Sesja 14. Rozmowa kwalifikacyjna Sesja 15. Edukacja dla rynku pracy Sesja 16. Plan poszukiwania pracy Sesja 17. Podjęcie zatrudnienia Część II - trzeci tydzień - 40 godzin zegarowych ( 5 dni roboczych po 8 godz dziennie) od 8.00 do 16.00. W tym czasie lider klubu pracy prowadzi indywidualne spotkania z uczestnikami, podczas których uzyskuje ustne informacje o podjętych przez nich samodzielnych działaniach dotyczących poszukiwania pracy (analiza ofert pracy, ilość złożonych dokumentów aplikacyjnych i przeprowadzonych rozmów kwalifikacyjnych). Jednocześnie mogą być również organizowane spotkania grupowe uczestników, których celem jest wymiana oraz omówienie doświadczeń w poszukiwaniu pracy oraz bieżące rozwiązywanie pojawiających się problemów. W tym tygodniu lider klubu pracy może organizować dla uczestników szkoleń spotkania z zaproszonymi gośćmi nt. zagadnień związanych z rynkiem pracy. W ostatnim dniu szkolenia w klubie pracy realizowana jest przez lidera Sesja 18 pt. Zakończenie szkolenia, która trwa 1 godzinę. W trakcie trwania szkolenia z zakresu umiejętności poszukiwania pracy jego uczestnicy muszą mieć zapewniony dostęp do informacji i elektronicznych baz danych służących uzyskaniu umiejętności poszukiwania pracy i samozatrudnienia (co najmniej dostęp do Internetu i bieżącej prasy). Ad 2) ZAJĘCIA AKTYWIZACYJNE W KLUBIE PRACY W klubie pracy po zakończeniu 3 tygodniowego szkolenia z zakresu umiejętności poszukiwania pracy muszą odbywać się od 1 do 3 zajęć aktywizacyjnych. Zajęcia mogą być jedno lub maksymalnie trzydniowe. Czas trwania jednych zajęć 3 - 4 godziny. Powiatowy Urząd Pracy w Gdańsku opracowuje i ogłasza na swojej stronie internetowej harmonogram zajęć aktywizacyjnych na każdy kwartał roku, nie później niż w ostatnim dniu drugiego miesiąca kwartału, w którym został przygotowany. Ilość zajęć aktywizacyjnych w danym miesiącu oraz ich tematykę określa PUP. Opracowanie programu zajęć zgodnego z przedstawionym przez Powiatowy Urząd Pracy w Gdańsku harmonogramem oraz przeprowadzenie zajęć aktywizacyjnych należy do obowiązków lidera klubu pracy. Uczestnikami zajęć aktywizacyjnych będą osoby bezrobotne i poszukujące pracy skierowane przez PUP - maksymalnie 16 osób w poszczególnej grupie, każdego dnia trwania zajęć aktywizacyjnych. Ad 3) DOSTĘP DO INFORMACJI I ELEKTRONICZNYCH BAZ DANYCH Dostęp do informacji i elektronicznych baz danych musi być zapewniony przez Wykonawcę zarówno w trakcie szkolenia z zakresu umiejętności poszukiwania pracy jak i zajęć aktywizacyjnych. Służy on zwiększeniu umiejętności samodzielnego poszukiwania pracy. Usługa ta ma być realizowana przez wykonawcę poprzez zapewnienie osobom bezrobotnym i poszukującym pracy dostępu do: - Internetu w celu pozyskania informacji ułatwiających znalezienie zatrudnienia, - drukarki i komputera z możliwością opracowania dokumentów aplikacyjnych, - prasy zawierającej ogłoszenia o pracę, - wzorów dokumentów aplikacyjnych, - informatorów o zawodach oraz możliwościach kształcenia, - książek i poradników ułatwiających poruszanie się po rynku pracy, - filmów szkoleniowych, - telefonu. U W A G A! 1. Zarówno szkolenie z zakresu umiejętności poszukiwania pracy, jak i zajęcia aktywizacyjne muszą rozpocząć się i zakończyć w jednym miesiącu kalendarzowym. Będą prowadzone w 4 klubach: 3 z siedzibą w mieście Gdańsku i 1 w mieście Pruszczu Gdańskim. 2. Wymagane lokalizacje klubów pracy: - I część przedmiotu zamówienia - jeden klub pracy z siedzibą w Gdańsku - Wrzeszczu, - II część przedmiotu zamówienia - drugi klub pracy z siedzibą w Gdańsku - Śródmieściu, - III część przedmiotu zamówienia - trzeci klub pracy z siedzibą w Gdańsku - Oruni, - IV część przedmiotu zamówienia - czwarty klub pracy z siedzibą w mieście Pruszczu Gdańskim. 3. W przypadku uzasadnionej i usprawiedliwionej nieobecności lidera Klubu Pracy Wykonawca musi zapewnić zastępstwo do prowadzenia aktywnych form z zakresu umiejętności poszukiwania pracy realizowanych w Klubie Pracy przez osobę o kwalifikacjach takich samych, jakie posiada lider. 4. Po zakończeniu szkolenia z zakresu umiejętności poszukiwania pracy i zajęć aktywizacyjnych Wykonawca wyda uczestnikom zaświadczenie, wystawione przez Zamawiającego. Zaświadczenie o ukończeniu szkolenia zostanie wystawione przez Zamawiającego na podstawie wykazu osób, sporządzonego przez Wykonawcę (wykaz osób, może zawierać tylko nazwiska i imiona osób, które zrealizowały wszystkie zadania przewidziane programem szkolenia, a ich obecność na zajęciach w każdej części szkolenia nie była niższa niż 80% liczby godzin określonych programem szkolenia). Po zakończeniu zajęć aktywizacyjnych Wykonawca wyda uczestnikom zaświadczenie, wystawione przez Zamawiającego. WARUNKI TECHNICZNE NIEZBĘDNE DO REALIZACJI PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA I. Wymagania od wykonawcy: - co najmniej jedna duża sala do prowadzenia zajęć grupowych (min. 25 m2) i co najmniej jedna sala dodatkowa (zaplecze do przechowywania materiałów pomocniczych, dokumentacji i prowadzenia rozmów indywidualnych), pomieszczenia te nie mogą znajdować się poniżej poziomu parteru ani na poddaszu (strychu), nie mogą być również usytuowane powyżej czwartej kondygnacji budynku; - linia telefoniczna do użytku uczestników szkoleń w klubie pracy, w celu umożliwienia kontaktu z pracodawcami w sprawie ofert pracy i ustalenia terminów rozmów kwalifikacyjnych; - dostęp do Internetu; - zaplecze socjalne ( kawa, herbata - cały rok oraz woda mineralna - w sezonie letnim); - toaleta z umywalką. II. Wykonawca zapewnia: - materiały biurowe niezbędne do prowadzenia szkoleń (arkusze papieru, markery, taśmy klejące, nożyczki, kleje, długopisy, ołówki); - możliwość ekspozycji arkuszy papieru, wykorzystywanych do wykonywania ćwiczeń indywidualnych i grupowych; - materiały szkoleniowe, zgodne z obowiązującym programem szkolenia; - dostęp do codziennej prasy, tzn. do Dziennika Bałtyckiego, Gazety Wyborczej oraz do Anonsów; - książkę telefoniczną i informator adresowy. III. Istnieje możliwość uzyskania od PUP: - zestawu komputerowego, - drukarki, - kserokopiarki, - infokiosku, - telewizora i odtwarzacza DVD z magnetowidem, - rzutnika, - projektora multimedialnego, - ekranu na trójnogu, - stolika komputerowego, - biurka i fotela obrotowy, - stołów i krzeseł, - szafki RTV, - szafy aktowej, - stojaka na ulotki, - wieszaka stojącego, - tablicy magnetycznej, korkowej i flipcharta, - literatury dotyczącej metod poszukiwania zatrudnienia, pracy nad własnym rozwojem i zakładania działalności gospodarczej, - ulotek, - filmów edukacyjnych. LIDER KLUBU PRACY 1. Wymagania: - łatwość nawiązywania kontaktów z ludźmi, umiejętności negocjacyjne i odporność emocjonalna, - umiejętność pracy z grupą, - swoboda wypowiadania się w mowie i piśmie, - samodzielność w organizowaniu i planowaniu własnych działań, - bardzo dobra organizacja pracy, - wysoka kultura osobista, - dobra znajomość obsługi komputera ( pakiet MS Office). 2. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku lidera klubu pracy; - planowanie, organizowanie, prowadzenie szkoleń z zakresu umiejętności aktywnego poszukiwania pracy i zajęć aktywizacyjnych w Klubie Pracy, - udzielanie porad indywidualnych osobom biorącym udział w szkoleniu, - bieżąca współpraca z koordynatorem klubów pracy z Powiatowego Urzędu Pracy w Gdańsku, - prowadzenie dokumentacji (papierowej i elektronicznej) zajęć i uczestników (sporządzanie pisemnych analiz przebiegu i wyników przeprowadzonych szkoleń i zajęć aktywizacyjnych , list obecności, dokumentów aplikacyjnych)..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.40.00.00 - Usługi edukacji osób dorosłych oraz inne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Realizacja usługi z zakresu pomocy w aktywnym poszukiwaniu pracy bezrobotnym i poszukującym pracy

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Demokratyczna Unia Kobiet - Klub w Gdańsku, ul. Miszewskiego 17, pok. 201,301, 80-239 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 55000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 5000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 5000,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Realizacja usługi z zakresu pomocy w aktywnym poszukiwaniu pracy bezrobotnym i poszukującym pracy

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Oświata-Lingwista Nadbałtyckie Centrum Edukacji Sp. z o. o., ul. Malczewskiego 51, 80-107 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 55000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 5000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 5000,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Realizacja usługi z zakresu pomocy w aktywnym poszukiwaniu pracy bezrobotnym i poszukującym pracy

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Stowarzyszenie Pomocy Osobom Wychodzącym na Wolność Emaus, ul. Sandomierska 55/57, 80-074 Gdańsk, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 55000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 5000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 5000,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Realizacja usługi z zakresu pomocy w aktywnym poszukiwaniu pracy bezrobotnym i poszukującym pracy

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Stowarzyszenie Przyjaciół Pruszcza Gdańskiego i Okolicznych Gmin, ul. Obrońców Wybrzeża 2B, 83-000 Pruszcz Gdański, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 55000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 5000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 5000,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.