To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-12-17
Grudziądz: DOSTAWA MATERIAŁÓW ELEKTRYCZNYCH, SANITARNYCH, OGÓLNOBUDOWLANYCH, NARZĘDZI ORAZ ŚRODKÓW I SPRZĘTU CZYSTOŚCI I ŚRODKÓW CHEMICZNYCH SORPCYJNYCH I PALET WYCHWYTOWYCH - sprawa nr 106/2012
Numer ogłoszenia: 514170 - 2012; data zamieszczenia: 17.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 222415 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: 13 Wojskowy Oddział Gospodarczy (Jednostka Wojskowa 4503 ), ul. Czwartaków 1, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 56 458 32 90, 458 32 00, faks 56 458 32 22.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa sektora finansów publicznych - jednostka wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA MATERIAŁÓW ELEKTRYCZNYCH, SANITARNYCH, OGÓLNOBUDOWLANYCH, NARZĘDZI ORAZ ŚRODKÓW I SPRZĘTU CZYSTOŚCI I ŚRODKÓW CHEMICZNYCH SORPCYJNYCH I PALET WYCHWYTOWYCH - sprawa nr 106/2012.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa materiałów elektrycznych, sanitarnych, ogólnobudowlanych, narzędzi oraz środków i sprzętu czystości i środków chemicznych sorpcyjnych i palet wychwytowych do Jednostki Wojskowej 4503 - magazyn w Grudziądzu przy ul. 6-go Marca (dot. Zad. nr 1-4) oraz przy ul. Dworcowej 1 w miejscowości Grupa gm. Dragacz (dot. Zad. nr 5-6), zgodnie z wymaganiami określonymi w Rozdziale III SIWZ oraz w Załączniku nr 2 do SIWZ w ilościach określonych w Załączniku nr 1 do SIWZ, według zadań następująco: 1) ZADANIE NR 1: Dostawa materiałów branży elektrycznej; 2) ZADANIE NR 2: Dostawa materiałów branży sanitarnej; 3) ZADANIE NR 3: Dostawa materiałów branży budowlanej; 4) ZADANIE NR 4: Dostawa narzędzi i elektronarzędzi; 5) ZADANIE NR 5: Dostawa środków czystości i artykułów gospodarstwa domowego; 6) ZADANIE NR 6: Dostawa sorpcyjnych środków ochrony środowiska i palet wychwytowych. Dostarczany przedmiot zamówienia winien być nowy, nieużywany, w pierwszym gatunku, spełniać wymagania jakościowe określone przez producenta danego wyrobu oraz gwarantować bezpieczeństwo, funkcjonalność i niezawodność wykorzystania w zakresie swego przeznaczenia. Wyroby będące przedmiotem zamówienia dostarczane do Zamawiającego, winny być jednakowe w ramach danej pozycji asortymentowej tj. o takich samym uwarunkowaniach technicznych, kolorystyce, modelu i właściwościach. Dostarczany przedmiot zamówienia musi odpowiadać wymogom określonym w ustawie z dnia 30 sierpnia 2002 roku o systemie oceny zgodności (D.U. z 2004 r. nr 204, poz. 2087 ze zm.). Dostarczane wyroby muszą być opakowane w sposób zapewniający zachowanie ich właściwości oraz parametrów techniczno-eksploatacyjnych podczas transportu i przechowywania w warunkach magazynowych. Każdy oferowany przedmiot zamówienia winien być zgodny z obowiązującymi normami oraz posiadać deklaracje zgodności, atesty/aprobaty dopuszczające do użytku w budownictwie, certyfikaty uprawniające do użytku i/lub eksploatacji, oraz posiadać oznakowanie znakiem bezpieczeństwa lub certyfikat bezpieczeństwa (o ile dotyczy danego produktu). Opis przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) dla każdej pozycji asortymentowej został ujęty w Załączniku nr 1 do SIWZ. Oferowany przedmiot zamówienia musi pochodzić z bieżącej produkcji - z roku 2012. Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczany przedmiot zamówienia na następujące okresy: 1) Zad. nr 1, 2, 4: min. 12 miesięcy od daty protokolarnego odbioru dostawy; 2) Zad. nr 3: na materiały sypkie: 6 miesięcy, a na pozostały asortyment z Zad. nr 3: 12 miesięcy od daty protokolarnego odbioru dostawy. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia, którego termin przydatności do użycia jest nie krótszy niż 12 miesięcy od dnia protokolarnego przyjęcia dostawy (dotyczy środków czystości w Zadaniu nr 5).
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.41.10.00 - Drewno drzew iglastych 14.52.00.00 - Kamienie szlachetne i półszlachetne; pumeks; szmergiel; materiały ścierne naturalne; inne minerały i metale szlachetne 14.80.00.00 - Różne niemetalowe produkty mineralne 14.81.12.00 - Kamienie szlifierskie 14.82.00.00 - Szkło 18.14.10.00 - Rękawice robocze 19.51.20.00 - Wyroby z gumy niewulkanizowanej 19.72.00.00 - Włókna syntetyczne 24.91.00.00 - Kleje 30.23.74.75 - Czujniki elektryczne 31.15.00.00 - Stateczniki do lamp wyładowczych lub świetlówek 31.20.00.00 - Aparatura do przesyłu i eksploatacji energii elektrycznej 31.21.13.00 - Bezpieczniki 31.21.13.10 - Wyłączniki 31.21.31.00 - Rozdzielnie 31.22.41.00 - Wtyki i gniazda 31.22.48.10 - Przedłużacze 31.30.00.00 - Drut i kabel izolowany 31.51.00.00 - Żarówki elektryczne 31.51.85.00 - Lampy rtęciowe 19.52.00.00 - Produkty z tworzyw sztucznych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: ZADANIE NR 1: Dostawa materiałów branży elektrycznej
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.12.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 12.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ELEKTROS s.c. J.M.D.B. Jarzemscy, ul. Pielęgniarska 6, 85-790 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 41910,10 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 31105,81
Oferta z najniższą ceną: 31105,81 / Oferta z najwyższą ceną: 63251,76
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: ZADANIE NR 2: Dostawa materiałów branży sanitarnej
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.11.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- P.W. TEST Kłoda W. i Olejnicka D. Sp. J., ul. Ludowa 24, 71-700 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 53370,41 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 55201,17
Oferta z najniższą ceną: 55201,17 / Oferta z najwyższą ceną: 67916,53
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: ZADANIE NR 3: Dostawa materiałów branży budowlanej
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.11.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
IREKO IRENA KOTOWSKA JACEK KOTOWSKI SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
IREKO IRENA KOTOWSKA JACEK KOTOWSKI SPÓŁKA JAWNA
- IREKO Irena Kotowska, Jacek Kotowski Sp. J., ul. Radzymińska 287, 03-694 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 48489,04 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 46450,30
Oferta z najniższą ceną: 46450,30 / Oferta z najwyższą ceną: 63408,62
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: ZADANIE NR 4: Dostawa narzędzi i elektronarzędzi
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.12.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PPH TEX-2 Zofia Burnos, ul. Hallera 32, 82-500 Kwidzyn, kraj/woj. pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 100048,19 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 87585,15
Oferta z najniższą ceną: 87585,15 / Oferta z najwyższą ceną: 112973,43
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: ZADANIE NR 5: Dostawa środków czystości i artykułów gospodarstwa domowego
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.12.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 11.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
JACK SPÓŁKA JAWNA ROGOWSKI ROGOWSKI
jakie przetargi wygrała firma
JACK SPÓŁKA JAWNA ROGOWSKI ROGOWSKI
- JACK Spółka Jawna Kardasz, Rogowski, ul. Ciołkowskiego 2, 15-264 Białystok, kraj/woj. podlaskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 34061,80 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 32743,73
Oferta z najniższą ceną: 32743,73 / Oferta z najwyższą ceną: 145747,62
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: ZADANIE NR 6: Dostawa sorpcyjnych środków ochrony środowiska i palet wychwytowych
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.11.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- TOPSERW Stanisław Echilczuk, Mirosław Kuziuk Sp. J., ul. Marecka 66a, 05-220 Zielonka, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13968,75 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 9919,95
Oferta z najniższą ceną: 9919,95 / Oferta z najwyższą ceną: 15419,28
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z GRUDZIĄDZA
- Wymiana nawierzchni boiska wielofunkcyjnego na ORLIKU przy Zespole Szkół Ogólnokształcących na Strzemięcinie
- Naprawa przepompowni ścieków w kompleksie wojskowym w m. Jamy gm. Rogóźno-sprawa 22/2025
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego na przebudowę systemu energetycznego w budynkach szpitalnych w ramach zadania pod nazwą "Przystosowanie infrastruktury ...
- Dostawa tłucznia kamiennego (poza wapieniem) ze skały litej do nawierzchni drogowych o frakcji 0-31,5 mm- sprawa 23/2025
- Czyszczenie separatorów i osadników na terenie gminy - miasto Grudziądz wraz z utylizacją odpadów
- Zakup i dostawa fabrycznie nowej koparko-ładowarki kołowej wraz z osprzętem dla Spółki Wodnej Gminy Grudziądz
więcej: przetargi w Grudziądzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Doposażenie pracowni zawodowych dla kierunków Technik Informatyk oraz Technik Grafiki i Poligrafii Cyfrowej w zakresie infrastruktury sieciowej.
- Magazyny energii w Gminie Dąbrowa Zielona
- Zamówienie na zakup materiałów biurowych.
- ZP/3/2025 - DOSTAWA ODZIEŻY OCHRONNEJ, ŚRODKÓW OCHRONY INDYWIDUALNEJ I OBUWIA OCHRONNEGO
- DOSTAWA WORKÓW NA ODPADY
- Sukcesywna dostawa lamp oraz materiałów elektrycznych do garderób na potrzeby Wrocławskiego Przedsiębiorstwa Hala Ludowa Sp. z o.o. we Wrocławiu
więcej: Drewno drzew iglastych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.