To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-12-17
Rzeszów: Usługa sprzatanioa pomieszczeń biurowych Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Rzeszowie przy ul. Kraszewskiego 4 i 4A wraz z terenem zewnętrznym obejmującym plac wewnętrzny oraz chodniki i wejście do Sądu od strony ul. Kraszeskiego
Numer ogłoszenia: 514234 - 2012; data zamieszczenia: 17.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 454670 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Sąd Administracyjny w Rzeszowie, ul. Kraszewskiego 4a, 35-016 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 017 86 04 500, faks 017 86 04 501.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa sprzatanioa pomieszczeń biurowych Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Rzeszowie przy ul. Kraszewskiego 4 i 4A wraz z terenem zewnętrznym obejmującym plac wewnętrzny oraz chodniki i wejście do Sądu od strony ul. Kraszeskiego.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa usługa sprzątania pomieszczeń biurowych wraz z terenem zewnętrznym Wojewódzkiego Sądu Administracyjnego w Rzeszowie obejmującym plac wewnętrzny oraz chodniki i wejście do Sądu od strony ulicy Kraszewskiego. Wykaz czynności do wykonania w szczególności, oraz częstotliwość ich wykonywania stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ. W ramach świadczonej usługi Wykonawca zobowiązany będzie dostarczać środki czystości - w ilościach niezbędnych dla 71 osób i zaspokajających bieżące potrzeby Zamawiającego. Wykonawca winien samodzielnie oszacować prawdopodobne zużycie środków dla wykonania zamówienia. Do realizacji zamówienia Wykonawca będzie używał własnego sprzętu oraz własnych środków czystości, zgodnie z istniejącymi potrzebami. Usługi sprzątania realizowane będą po zakończeniu pracy WSA, tj. w dni robocze od poniedziałku do piątku od godz. 15:30 do godz. 20:00. Wykonawca będzie realizował zamówienie przy pomocy co najmniej 6 pracowników wykonujących czynności sprzątania wewnątrz budynków i minimum 1 pracownika wykonującego czynności sprzątania na terenie poza budynkami. Zamawiający zastrzega sobie aby osoby wykonujące czynności sprzątania nie były karane za przestępstwa popełnione umyślnie. Zamawiający oczekuje wskazania w ofercie części zamówienia której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom. Brak informacji oznaczać będzie, że Wykonawca samodzielnie zrealizuje zamówienie. Wykonawca zobowiązany będzie do niezwłocznego zgłaszania informacji o zauważonych usterkach lub nieprawidłowościach w wyglądzie lub stanie poszczególnych pomieszczeń (otwarte drzwi lub okna, uszkodzenia zamków, usterki w instalacjach elektrycznych zagrażające zdrowiu i życiu, usterki w instalacjach sanitarnych - podgrzewacze wody, krany, kabiny prysznicowe, spłuczki itp.), stwierdzonych w czasie realizacji usług sprzątających..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 90.61.00.00 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.12.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 11.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- F.H.U. MC Perfekt Cierniak Mariola, ul. Sikorskiego 72, 32-800 Brzesko, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 136682,93 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 168120,00
Oferta z najniższą ceną: 168120,00 / Oferta z najwyższą ceną: 270808,56
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- dostawy wyrobów ortopedycznych
- Sprzedaż i dostawa oprogramowania dla Instytutu Nauk Fizycznych Uniwersytetu Rzeszowskiego.
- Świadczenie usług pocztowych i kurierskich w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Okręgowego Inspektoratu Pracy w Rzeszowie oraz Oddziałów w Krośnie, Przemyślu i Tarnobrzegu.
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla przebudowy DS Nestor
- Czyszczenie czterech zbiorników retencyjnych na terenie S-2 i S1-3 wraz z wykonaniem prac towarzyszących.
- Dostawa nabiału, tj. m.in. mleka, masła, serów, śmietany, jogurtów wyszczególnionych w częściach na potrzeby Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego im. Fryderyka Chopina w Rzeszowie.
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wykonanie zimowego utrzymania dróg powiatowych na terenie powiatu sokołowskiego w sezonie 2024/2025"
- Utrzymanie czystości w budynku administracyjnym, archiwum i pokojach gościnnych Nadleśnictwa Lubaczów w 2025 roku
- Usługi bieżącego utrzymania czystości w obiekcie Kujawsko-Pomorskiego Urzędu Wojewódzkiego w Bydgoszczy, położonym przy ul. Szubińskiej 4 oraz terenów zewnętrznych do niego przylegających.
- Kompleksowe wykonywanie usług związanych ze sprzątaniem pomieszczeń w budynkach administracyjnych Rejonu Dróg Wojewódzkich w Czarnkowie
- Wykonywanie usług w zakresie utrzymania czystości biura i jego otoczenia oraz pełnienie dyżurów przeciwpożarowych w Nadleśnictwie Sarbia w roku 2025.
- Usługa sprzątania budynków Politechniki Częstochowskiej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.