Tre¶æ lub zakres tego przetargu uleg³y zmianie. Zobacz opublikowan± do tego przetargu poprawkê.
Og³oszenie z dnia 2017-03-24
Og³oszenie nr 51430 - 2017 z dnia 2017-03-24 r.
Lubin: Budowa Budynku Socjalno-Gospodarczego z Tarasem Widokowym i Dwoma Wybiegami dla Nied¼wiedzi oraz Budynku Gospodarczego.
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Roboty budowlane
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programu
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowanianie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Edukacji Przyrodniczej w Lubinie, krajowy numer identyfikacyjny
2235906600000, ul.
ul. Miko³aja Pruzi
9,
59300
Lubin, woj.
dolno¶l±skie, pañstwo
Polska, tel.
76 720 89 81, e-mail
sekretariat.cep@gmail.com, faks
76 720 89 81.
Adres strony internetowej (URL): www.parki-lubina.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Inny: Gminna samorz±dowa jednostka organizacyjna.
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
tak
www.parki-lubina.pl
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
nie
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
nie
Adres:
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Budowa Budynku Socjalno-Gospodarczego z Tarasem Widokowym i Dwoma Wybiegami dla Nied¼wiedzi oraz Budynku Gospodarczego.
Numer referencyjny: CEP/ZP- PN/02/2017
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
nie
II.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: 1.Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku socjalno - gospodarczego z tarasem widokowym i dwoma wybiegami dla nied¼wiedzi oraz budynku gopodarczego. 2.Zakres przedmiotowego zamówienia obejmuje nastêpuj±ce roboty bran¿owe: 1/BRAN¯A BUDOWLANA - Roboty ziemne,Fundamenty ¦ciany i ¶cianki dzia³owe Stropy, wieñce, podci±gi, nadpro¿a, wylewki,Konstrukcja dachu, pokrycie dachu,Posadzki,Stolarka okienna i drzwiowa,Roboty wykoñczeniowe wewnêtrzne Elewacja,Utwardzenia jezdne i piesze,Ogrodzenie,Podczyszczalnia 2/ BRAN¯A SANITARNA -instalacja wody zasilaj±cej stawy,instalacja odprowadzaj±ca wodê ze stawów,przy³±cza wod-kan do budynku nied¼wiedziarni ?instalacje sanitarnej w budynku nied¼wiedziarni 3/ BRAN¯A ELEKTRYCZNA - uk³adanie kabli w ziemi,uk³adanie rur ochronnych uk³adanie kabli i przewodów,monta¿ puszek elektroinstalacyjnych monta¿ gniazd zasilaj±cych (230V) oraz si³owych (400V) monta¿ ³±czników o¶wietlenia, monta¿ nowych opraw o¶wietleniowych monta¿ przewodów i zasilanie urz±dzeñ technologicznych monta¿ urz±dzeñ wysokiego napiêcia dla potrzeb "pastucha elektrycznego" wykonanie instalacji odgromowej, uziomowej i po³±czeñ wyrównawczych wykonanie o¶wietlenia zewnêtrznego 1. Roboty towarzysz±ce * przewóz oraz sk³adowanie materia³ów niezbêdnych do wykonania prac * wykonanie odpowiednich bruzd w ¶cianach w celu u³o¿enia rur ochronnych * wywóz na odpowiednie sk³adowisko wszelkich odpadów powsta³ych w trakcie prac * wykonywania rowów kablowych * roboty ziemne instalacji odgromowej 2. Roboty tymczasowe * zabezpieczenie terenu budowy * zapewnienie dzia³añ ochronnych zgodnie z zasadami BHP * bie¿±ce utrzymanie terenu budowy 3.Szczegó³owy opis przedmiotu zmówienia okre¶la dokumentacja projektowa (dokumentacje techniczne i przedmiary robót jako elementy pomocnicze) i Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót stanowi±ce Za³±czniki stanowi±ce Za³±czniki do SIWZ od Nr 7 do Nr 9 W ramach przedmiotowego zamówienia Wykonawca zobowi±zany bêdzie do: a) opracowania i zatwierdzenia planu bezpieczeñstwa i ochrony zdrowia oraz programów zapewnienia jako¶ci, b) wykonywania robót budowlanych zgodnie z harmonogramem robót (sporz±dzonym przez Wykonawcê w porozumieniu z Zamawiaj±cym po rozstrzygniêciu postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego). c) wykonania i utrzymania na w³asny koszt wykonanego oznakowania tymczasowego robót przez ca³y okres realizacji, a tak¿e jego demonta¿u po robotach, d) wykonania wszystkich niezbêdnych prac przygotowawczych i wyburzeniowych, w tym w szczególno¶ci: ewentualnej wycinki drzew i krzewów, zdjêcia i wywozu warstwy ziemi z terenów zielonych. e) usuwania awarii zawi±zanych z prowadzeniem budowy, wykonania odpowiednich zabezpieczeñ w rejonie prowadzenia robót, a po zakoñczeniu robót - doprowadzenia do nale¿ytego stanu terenu budowy - doprowadzenia go do stanu poprzedniego; f) zabezpieczenia terenu budowy przed niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi, a w przypadku powstania szkody, niezw³oczne dokonanie jej naprawy, g) koniecznych pomiarów, sprawdzeñ i prób, przed zg³oszeniem gotowo¶ci do odbioru koñcowego. h) uzyskania akceptacji inspektora nadzoru dla materia³ów przeznaczonych do wbudowania przed ich wbudowaniem na podstawie przedstawionych atestów i ¶wiadectw jako¶ci. W przypadku nie dotrzymania tego warunku i niedopuszczenia materia³u do zabudowania, Wykonawca dokona wymiany elementu lub materia³u na w³asny koszt. i) organizowania narad koordynacyjnych z udzia³em przedstawicieli Wykonawcy, Zamawiaj±cego i Inspektorów nadzoru oraz innych zaproszonych osób, w celu omówienia bie¿±cych spraw dotycz±cych wykonania i zaawansowania robót, w szczególno¶ci dotycz±cych postêpu prac, ewentualnych nieprawid³owo¶ci w wykonywaniu Przedmiotu umowy lub zagro¿enia terminowego wykonania umowy, na wniosek Zamawiaj±cego w terminie wyznaczonym przez Zamawiaj±cego. Czêstotliwo¶æ narad koordynacyjnych zostanie wskazana przez Zamawiaj±cego. 2/ Wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ cywiln± za szkody, na osobach i rzeczach powsta³e na terenie budowy lub w zwi±zku z realizacj± przedmiotu umowy, od czasu przejêcia placu budowy do odbioru koñcowego Przedmiotu umowy. 3/ Wykonawca zobowi±zany jest wywoziæ ¶mieci, odpady materia³owe i pozosta³o¶ci po robotach rozbiórkowych we w³asnym zakresie na sk³adowisko. Koszty zwi±zane z op³atami za wysypisko ponosi Wykonawca. 4/ Nadmiar gruntu i grunt nieprzydatny oraz cienkie ga³êzie stanowi± w³asno¶æ Wykonawcy i winny byæ usuniête poza teren budowy przy przestrzeganiu przepisów ustawy z dnia 27 kwietnia 2001 r. o odpadach (Dz. U. Nr 62, poz. 628 ze zmianami). Wykonawcê obci±¿aj± wszelkie obowi±zki i koszty wynikaj±ce z przepisów ustawy o odpadach. 5/ Od daty protokolarnego przejêcia terenu budowy, a¿ do chwili odbioru koñcowego robót Wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ za wszelkie szkody wynik³e na tym terenie, w tym szkody wyrz±dzone osobom trzecim. 6/ Wykonawca zapewni trzyzmianowy system wykonywania robót, tak¿e w dniach wolnych od pracy, w przypadku gdy Zamawiaj±cy uzna, i¿ zachodzi taka konieczno¶æ. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do kontroli i oceny zaanga¿owania zasobów ludzkich i sprzêtowych na budowie. 7/ Wykonawca zapewni sta³± obecno¶æ Kierownika budowy lub Kierownika robót bran¿owych w specjalno¶ci ogólnobudowlanej w czasie wykonywania robót. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo do kontroli obecno¶ci kadry kierowniczej na budowie. 8/ Zaleca siê, aby Wykonawca dokona³ wizji lokalnej na terenie realizacji zadania i jego okolicy. 9/ Po zakoñczeniu robót Wykonawca zobowi±zany bêdzie uporz±dkowaæ na swój koszt teren robót i przekazaæ go Zamawiaj±cemu w terminie ustalonym na odbiór robót; 10/ Zamawiaj±cy wymaga zatrudnienia przez wykonawcê lub podwykonawcê na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych wskazane poni¿ej (czynno¶ci) roboty budowlane w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób okre¶lony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z pó¼n. zm.): betoniarsko-zbrojeniowe, przygotowawcze, rozbiórkowe i konstrukcyjne, kamieniarskie, elektryczne, zwi±zane z montowaniem sieci cieplnych, gazowych, sieci i instalacji urz±dzeñ sanitarnych, wykonywane przez operatorów sprzêtu budowlanego. - zgodnie z dokumentacj± techniczn± i specyfikacj± techniczn± wykonania i odbioru robót. Uprawnienia zamawiaj±cego w zakresie kontroli spe³niania wymagañ oraz sposób dokumentowania zatrudnienia zosta³y opisane w Za³±czniku Nr 6 Projekt umowy / ogólne warunki umowy. 11/ Z uwagi na fakt, i¿ SIWZ mo¿e zawieraæ wskazania nazwy konkretnych znaków towarowych, pochodzenia lub ¼ród³a które charakteryzuj± produkty i us³ugi, co mog³oby doprowadziæ do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów, Zamawiaj±cy poprzez odniesienie do norm zawartych w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót ,dopuszcza z³o¿enie oferty zawieraj±cej rozwi±zania równowa¿ne. Przez rozwi±zanie równowa¿ne Zamawiaj±cy rozumie produkt o parametrach techniczno-u¿ytkowych takich samych b±d¼ lepszych w stosunku do produktu wskazanego (po¿±danego) przez Zamawiaj±cego. Jako równorzêdne mog± byæ traktowane technologie, urz±dzenia i materia³y, które posiadaj± w stosunku do projektowanych: Nie ni¿sz± jako¶æ, estetykê i parametry eksploatacyjne, Wymiary gabarytowe nie powoduj±ce zmian w dokumentacji, zw³aszcza budowlano-konstrukcyjnej obiektu, Nie ni¿sz± ¿ywotno¶æ w u¿ytkowaniu, Wymagane parametry techniczne i jako¶ciowe, Nie gorsz± gwarancjê i rêkojmiê, Nie gorszy serwis istniej±cy w Polsce, w tym gwarancjê dostaw czê¶ci zu¿ywaj±cych siê i zamiennych; Sk³adaj±c ofertê zawieraj±c± rozwi±zania równowa¿ne, Wykonawca zobowi±zany bêdzie do wskazania nazwy, modelu oraz producenta zaproponowanego produktu oraz przedstawienia dokumentów wykazuj±cych i potwierdzaj±cych jego równowa¿no¶æ. 12/ Okres gwarancji wynosiæ bêdzie 36 miesiêcy i liczony bêdzie od daty odbioru koñcowego przedmiotu zamówienia, za¶ okres rêkojmi wynosiæ bêdzie 24 miesi±ce licz±c od dnia up³ywu terminu gwarancji. Okres rêkojmi na oznakowanie poziome grubowarstwowe koñczy siê wraz z up³ywem gwarancji.
II.5) G³ówny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane
Dodatkowe kody CPV:45210000-2, 45300000-0, 45310000-3, 45330000-9
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: nie
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
data zakoñczenia: 20/05/2017
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
Posiada zdolno¶æ ekonomiczn±
Zamawiaj±cy uzna, i¿ Wykonawca spe³nia powy¿szy warunek je¿eli przedstawi, ¿e w celu wykonania zamówienia posiada ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej OC w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± nie mniejsz± ni¿ 700.000,00 z³
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
Posiada zdolno¶æ zawodow±.
Zamawiaj±cy uzna, i¿ Wykonawca spe³nia powy¿szy warunek je¿eli wykona³ w okresie ostatnich piêciu lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zadania polegaj±ce na wykonaniu robót budowlanych, ka¿de o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 700.000,00 z³ brutto
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
tak
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
(podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 2 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 3 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 4 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 5 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 7 ustawy Pzp)
(podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 8 ustawy Pzp)
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
nie
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
A) Wykaz wykonanych robót budowlanych z podaniem ich rodzaju i warto¶ci, daty i miejsca wykonania i podmiotów na rzecz których zosta³y wykonane - zgodnie z Za³±cznikiem Nr 5 do SIWZ
B) Dowody (referencje b±d¼ inne dokumenty) wystawione przez podmiot na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, okre¶laj±ce, ¿e roboty wyszczególnione w Za³±czniku Nr 5 zosta³y wykonane nale¿ycie,w szczególno¶ci zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone.
C) Op³aconej polisy, a w przypadku jej braku, innego dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± nie mniejsz± ni¿ 700.000,00 z³.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
nie
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
nie
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
nie
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
nie
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
nie
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
nie
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) nie
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
nie
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Aukcja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu: nie
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
cena | 60 |
termin usuniêcia wad | 15 |
czas reakcji na zg³oszon± awariê | 15 |
termin realizacji | 10 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji nie
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert: nie
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ: nie
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
nie
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Licytacja wieloetapowa
etap nr | czas trwania etapu |
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu: nie Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Projekt umowy wraz ogólnymi warunkami umowy stanowi±cymi Za³±cznik Nr 6 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Wykonawca przed podpisaniem umowy zobowi±zany jest do wniesienia zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy na sumê stanowi±c± 5 % ceny ca³kowitej podanej w ofercie - zgodnie z art. 150, ust. 2 ustawy Prawo zamówieñ publicznych z dnia 29 stycznia 2004r. Zabezpieczenie nale¿ytego wykonania umowy mo¿e zostaæ wniesione w jednej lub z kilku z n/w form: pieni±dzu - nr konta: Centrum Edukacji Przyrodniczej w Lubinie nr 07 1240 3464 1111 0010 5670 0294. porêczeniach bankowych lub porêczeniach spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej, z tym ¿e zobowi±zanie kasy jest zawsze zobowi±zaniem pieniê¿nym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, w porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b, ust. 5, pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskie Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci. 2.Zamawiaj±cy nie wyra¿a zgody na wnoszenie zabezpieczenia w n/w formach: wekslach z porêczeniem wekslowym banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo-kredytowej, przez ustanowienie zastawu na papierach warto¶ciowych emitowanych przez Skarb Pañstwa lub jednostkê samorz±du terytorialnego, przez ustanowienie zastawu rejestrowego, na zasadach okre¶lonych w przepisach o zastawie rejestrowym i rejestrze zastawów.
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmian umowy zawartej w wyniku przedmiotowego postêpowania w przypadku zaistnienia nastêpuj±cych okoliczno¶ci przewidzianych w og³oszeniu o zamówieniu tj.: 1/ zmiany prawa podatkowego w zakresie podatku VAT na roboty objête umow± w zakresie dotycz±cycm niezrealizowanej czê¶ci przedmiotu umowy wymagrodzenie zostanie zmodyfikowane proporcjonalnie o zmianê stawki, 2/ zmiany przepisów powodujace konieczno¶æ zastosowania innych rozwiazañ ni¿ przyjêto w dokumentacji, 3/ konieczno¶æ przeprowadzenia dodatkowych badañ technicznych, 4/ wykonanie dodatkowego projektu, zastosowanie nowych rozwi±zañ projektowych przeprojektowania, Wy¿ej wymienione zmiany mog± skutkowaæ zmian± wysoko¶ci wynagrodzenia wykonawcy, 5/ zmiany rozwi±zañ technicznych w dokumentacji projektowej - w uzasadnionych przypadkach (np. spowodowanych wadami dokumentacji projektowej), gdy realizacja zadania wed³ug dokumentacji projektowej powodowa³aby wadliwe wykonanie przedmiotu umowy, by³aby niemo¿liwa lub gdy zaistnia³aby, z przyczyn wynikaj±cych z dokumentacji projektowej, konieczno¶æ wstrzymania prowadzonych przez wykonawcê robót budowlanych; dopuszcza siê wprowadzenie zmian w stosunku do pierwotnej dokumentacji oraz zmianê terminu zakoñczenia robót budowlanych (w zwi±zku z konieczno¶ci± opracowania i uzgodnienia rozwi±zañ niezbêdnych do w³a¶ciwej realizacji robót); w umowie zostan± wprowadzone zmiany dotycz±ce zakresu rzeczowego dokumentacji projektowej oraz wykonanych na jej podstawie robót budowlanych, zostanie okre¶lony termin opracowania zmodyfikowanej dokumentacji oraz termin zakoñczenia robót budowlanych, 6/wyst±pienie niekorzystnych warunków atmosferycznych - w przypadku wyst±pienia klêski ¿ywio³owej lub gdy warunki atmosferyczne lub inne obiektywne okoliczno¶ci uniemo¿liwiaj± prowadzenie robót, przeprowadzanie prób i sprawdzeñ oraz dokonywanie odbiorów, 7/ przypadki losowe ( awarie urz±dzeñ, zniszczenia wywo³ane przez wiatro³omy, wy³adowania atmosferyczne itp. 8/ przed³u¿aj±cy siê czas trwania procedur administracyjnych poprzez wystapienie opó¼nienia w dokonaniu okre¶lonych czynno¶ci, zezwoleñ, uzgodnieñ itp. do których w³a¶ciwe organy s± zobowi±zane na mocy przepisów prawa, je¿eli okres za³atwienia sprawy przekroczy okres przewidziany w przepisach prawa,o ile Wykonawca nie ponosi za to odpowiedzialno¶ci; Wy¿ej wymienione zmiany mog± skutkowaæ zmian± terminu realizacji umowy. 9/ zmiany danych lub przekszta³cenia stron umowy, Wszystkie zmiany umowy wymagaj± formy pisemnej w postaci aneksu.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 10/04/2017, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
nie
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> polski
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane nie
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
INNE PRZETARGI Z LUBINA
- DOSTAWA OLEJU NAPÊDOWEGO DLA MIEJSKIEGO PRZEDSIÊBIORSTWA GOSPODARKI ODPADAMI MUNDO SP. Z O.O. W LUBINIE
- US£UGA WYNAJMU KOMPAKTORA DEDYKOWANEGO NA SK£ADOWISKO ODPADÓW WRAZ Z OBS£UG¡ I PALIWEM DLA M.P.G.O. MUNDO SP. Z O.O. W LUBINIE
- ¦wiadczenie us³ug pocztowych na potrzeby Urzêdu Gminy w Lubinie.
- Przebudowa drogi biegn±cej ¶ladem dzia³ki nr 109/90 w miejscowo¶ci Chróstnik.
- Dostawy artyku³ów ¿ywno¶ciowych do sto³ówki szkolnej w Szkole Podstawowej nr 8 w Lubinie.
- Dostawa artyku³ów ¿ywno¶ciowych na potrzeby Miejskiego O¶rodka Pomocy Spo³ecznej w Lubinie w I kwartale 2025r.
wiêcej: przetargi w Lubinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ci±giem pieszo - jezdnym, o¶wietleniem oraz niezbêdn± infrastruktur± techniczn± w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwa³ki
- Wymiana pod³o¿a i urz±dzeñ terenowych stanowi±cych wyposa¿enie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnêtrznym Ogólnokszta³c±cej Szko³y Muzycznej w Gdañsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków bêd±cych w zarz±dzie Nadle¶nictwa Skwierzyna"
- Utwardzenie kostk± betonow± alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileñskiej w Ole¶nicy
- Modernizacja systemu wodoci±gowego w Gminie Tymbark
- Budowa gospodarczego obiektu budowlanego przeznaczonego na cele gospodarki le¶nej - wie¿a dla nietoperzy na dz. ew. nr 4200/11 obrêb Jasionka
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.