eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaUtrzymanie, remont, konserwacja i naprawa dróg gminnych oraz dróg będących we władaniu m. st. Warszawy znajdujących się na terenie Dzielnicy Ursynów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-03-09

Warszawa: Utrzymanie, remont, konserwacja i naprawa dróg gminnych oraz dróg będących we władaniu m. st. Warszawy znajdujących się na terenie Dzielnicy Ursynów
Numer ogłoszenia: 51432 - 2015; data zamieszczenia: 09.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Ursynów , al. Komisji Edukacji Narodowej 61, 02-777 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5457100, faks 022 5457291.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ursynow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie, remont, konserwacja i naprawa dróg gminnych oraz dróg będących we władaniu m. st. Warszawy znajdujących się na terenie Dzielnicy Ursynów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Utrzymanie, remont, konserwacja, naprawa dróg gminnych oraz dróg będących we władaniu m. st. Warszawy znajdujących się na terenie Dzielnicy Ursynów. I. Zakres prac objętych zamówieniem obejmuje: 1. Naprawy - roboty związane z usuwaniem awarii, a w szczególności likwidacją uszkodzeń nawierzchni drogowych zagrażających bezpieczeństwu ruchu kołowego lub pieszego. 2. Utrzymanie - roboty związane z bieżącym wykonywaniem prac zmierzających do zwiększenia bezpieczeństwa i wygody ruchu. 3. Konserwacja - roboty związane z wykonywaniem napraw bieżących nawierzchni jezdni i chodników bez zmiany konstrukcji nawierzchni. 4. Remonty - roboty związane z wykonywaniem prac przywracających pierwotny stan drogi, także przy użyciu wyrobów budowlanych innych niż użyte w stanie pierwotnym. II. Zakres rzeczowy robót objętych przedmiotem zamówienia. 1. Konserwacja i remonty cząstkowe ulic na terenie Dzielnicy Ursynów na całej szerokości pasa drogowego, a w szczególności wykonywanie robót w następujących zakresach: 1.1. Roboty ziemne: - roboty ziemne mechaniczne z odwiezieniem urobku. 1.2. Warstwy odsączające i podsypkowe i podbudowy: - warstwy podsypkowe cementowo - piaskowe, - podbudowy betonowe, - podbudowy z tłucznia kamiennego sortowanego. 1.3. Nawierzchnie dróg nieulepszone: - nawierzchnie gruntowe, - nawierzchnie żwirowe i z kruszywa kamiennego, - nawierzchnie tłuczniowe kamiennego, - nawierzchnie brukowe, - nawierzchnie z płyt żelbetowych (MON), - nawierzchnie z płyt drogowych wielootworowych, - nawierzchnie z płyt drogowych o grubości 15 cm. 1.4. Nawierzchnie ulepszone: - nawierzchnie z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowych, - nawierzchnie z mieszanek mastyksowo- grysowej (SMA), - nawierzchnie z kostki brukowej, - ułożenie geowłókniny, sitaki wzmacniającej. 1.5. Krawężniki i obrzeża: - krawężniki kamienne na podsypce cementowo - piaskowej na ławach z oporem, - krawężniki betonowe na podsypce cementowo - piaskowej na ławach z oporem , - obrzeża betonowe 30x8 cm na podsypce piaskowej. 1.6. Chodniki: - chodniki z kostki brukowej betonowej grubości 8cm i 6 cm na podsypce piaskowej i cementowo-piaskowej, - chodniki z płyt betonowych 50x50x7 cm na podsypce piaskowej. 1.7. Roboty rozbiórkowe: - rozebranie i frezowanie nawierzchni z mas mineralno - bitumicznych z odwiezieniem gruzu, - rozebranie nawierzchni z płyt żelbetowych MON, - nawierzchni z płyt drogowych wielootworowych, - rozebranie chodników z płyt betonowych i rozebranie nawierzchni z kostki brukowej z odwiezieniem gruzu, - rozebranie krawężników betonowych, - rozebranie obrzeży trawnikowych. 1.8. Remonty cząstkowe jezdni o nawierzchniach bitumicznych z odwiezieniem gruzu: - zabezpieczenie uszkodzonej nawierzchni, - remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych mieszanką mineralno - asfaltową. 1.9. Roboty naprawczo - konserwacyjne: - naprawy dróg gruntowych - profilowanie z zagęszczeniem, - ścinanie poboczy z odwiezieniem ziemi. 1.10. Urządzenia odwodnieniowe: - ułożenie rur drenarskich O 100 mm i O 300 mm, - odtworzenie rowów odparowalnych, - oczyszczenie studni chłonnych, - regulacja pionowa zaworów wodociągowych, gazowych, włazów kanałowych, kratek ściekowych ulicznych oraz studni teletechnicznych. 1.11. Odtworzenie trawników: - przekopanie gleby - rozrzucenie ziemi żyznej lub kompostowej - wykonanie trawników dywanowych siewem. 1.12. Opracowanie czasowej organizacji ruchu związanej z remontem kapitalnym nawierzchni dróg. III. Sposób realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie utrzymania, remontu, konserwacji, naprawy dróg gminnych oraz dróg będących. 1.1. Do robót Wykonawca będzie przystępował po sporządzeniu i przekazaniu przez Zamawiającego protokółu wprowadzenia. - W protokóle będzie określony zakres robót i termin wykonania. Po sporządzeniu protokółu wprowadzenia Wykonawca zobowiązany jest wykonać dokumentację zdjęciową danego obiektu. - Teren robót należy zabezpieczyć i oznakować, zgodnie z obowiązującymi przepisami. - Roboty należy prowadzić w sposób, który nie powoduje znacznych utrudnień w ruchu. - Wykonawca dokumentuje wykonanie poszczególnego etapu robót budowlanych poprzez wykonanie zdjęć. - Zamawiający przystąpi do odbioru prac nie później niż w ciągu 7 dni od daty zgłoszenia odbioru. 1.2. Rozliczenie prac zgłoszonych do odbioru nastąpi na podstawie: - bezusterkowego protokołu odbioru, - zaakceptowanych przez zamawiającego obmiarów i kosztorysów powykonawczych wraz ze szkicem sytuacyjnym. Przy powstawaniu nowych zrealizowanych inwestycji drogowych Wykonawca wykonuje dokumentację powykonawczą z naniesieniem na mapę zasadniczą miasta. Zamawiający planuje wykorzystać wartość umowy w minimum 95%. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa również ww. treść stanowiąca załącznik nr 1 do wzoru umowy oraz: a) wzór umowy stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ b) przedmiar robót - załącznik nr 8 do SIWZ; c) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (drogowa, organizacji ruchu oraz oświetlenia) - załącznik nr 9 do SIWZ stanowiący równocześnie załącznik nr 2 do wzoru umowy. d) wykaz dróg gminnych stanowiący załącznik nr 10 do SIWZ oraz stanowiący równocześnie załącznik nr 4 do wzoru umowy, e) wykaz dróg wewnętrznych stanowiący załącznik nr 11 do SIWZ oraz stanowiący równocześnie załącznik nr 5 do wzoru umowy.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6) ustawy Prawo zamówień publicznych, o łącznej wartości do 50% wartości zamówienia podstawowego. Zamówienia uzupełniające polegać będą na wykonaniu robót drogowych, robót w zakresie odwodnienia dróg gminnych oraz dróg będących we władaniu m. st. Warszawy znajdujących się na terenie Dzielnicy Ursynów i będą powtórzeniem tego samego rodzaju zamówień, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe 71.00.00.00 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 50 000,00 złotych (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100 groszy). Wymagania dotyczące wnoszenia wadium określone zostały w pkt 22 SIWZ.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert w postępowaniu (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) wykonał1 (tj. zakończył) w ramach jednej lub dwóch umów, co najmniej jedną robotę budowlaną, której lub których łączny zakres obejmował min.: a) remont2, konserwację3, naprawę4, budowę5 lub przebudowę6 - drogi/dróg o nawierzchni ulepszonej bitumicznej i łącznej powierzchni nie mniejszej niż 4 000 m2; oraz b) wykonanie7 nawierzchni z kostki betonowej o łącznej powierzchni nie mniejszej niż 2 000 m2; UWAGA! Zamawiający uzna warunek opisany w sekcji III pkt III.3.2) Ogłoszenia za spełniony, jeżeli Wykonawca: a) w ramach jednej umowy wykonał1 (tj. zakończył) co najmniej jedną robotę budowlaną której łączny zakres obejmował min. remont2, konserwację3, naprawę4, budowę5 lub przebudowę6 - drogi/dróg o nawierzchni ulepszonej bitumicznej i łącznej powierzchni nie mniejszej niż 4 000 m2 oraz wykonanie7 nawierzchni z kostki betonowej o łącznej powierzchni nie mniejszej niż 2 000 m2; LUB b) w ramach jednej umowy wykonał1 (tj. zakończył) co najmniej jedną robotę budowlaną której zakres obejmował min. remont2, konserwację3, naprawę4, budowę5 lub przebudowę6 - drogi/dróg o nawierzchni ulepszonej bitumicznej i łącznej powierzchni nie mniejszej niż 4 000 m2 oraz w ramach drugiej umowy wykonał1 (tj. zakończył) co najmniej jedną robotę budowlaną której zakres obejmował wykonanie7 nawierzchni z kostki betonowej o łącznej powierzchni nie mniejszej niż 2 000 m2;. 1 Za wykonaną robotę Zamawiający uzna taką robotę, której przedmiot został odebrany przez Zamawiającego jako wykonany w sposób należyty oraz zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończony. 2 Pod pojęciem remont należy rozumieć wykonywanie robót przywracających stan pierwotny drogi, a niestanowiących bieżącej konserwacji przy czym dopuszcza się stosowanie wyrobów budowlanych innych niż użyto w stanie pierwotnym; 3 Pod pojęciem konserwacja należy rozumieć naprawy bieżące dróg bez zmiany konstrukcji nawierzchni; 4 Pod pojęciem naprawy należy rozumieć usuwanie awarii (likwidacja uszkodzeń nawierzchni drogowych zagrażających bezpieczeństwu ruchu kołowego lub pieszego); 5 Pod pojęciem budowy należy rozumieć wykonywanie nowej drogi w określonym miejscu, a także odbudowę, rozbudowę, nadbudowę drogi; 6 Pod pojęciem przebudowy należy rozumieć zmianę w wyniku których następuje zmiana parametrów użytkowych lub technicznych drogi, przy czym dopuszczalne są zmiany charakterystycznych parametrów w zakresie niewymagającym zmiany granic pasa drogowego; 7 Pod pojęciem wykonania nawierzchni z kostki betonowej należy rozumieć wykonanie nowej nawierzchni z kostki betonowej; Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie w systemie 1 lub 0, zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu i dokumentach wyszczególnionych w sekcji III pkt III.4.1) Ogłoszenia. Z treści załączonego oświadczenia i dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunek Wykonawca spełnił.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, a w szczególności co najmniej jedną osobą: a) posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności inżynieryjnej drogowej lub odpowiednie wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów lub odpowiednie wydane obywatelom innych Państw, z zastrzeżeniem art.12a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity - Dz.U. z 2013 r., poz.1409 z późn.zm.); Ocena spełniania warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie w systemie 1 lub 0, zgodnie z formułą spełnia-nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumencie wyszczególnionym w sekcji III pkt III.4.1) Ogłoszenia. Z treści załączonych oświadczeń i dokumentu musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunek Wykonawca spełnił.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

III.6.1) Dowodami dotyczącymi najważniejszych robót, o których mowa w sekcji III.4.1) Ogłoszenia są: a) poświadczenie; b) inne dokumenty - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt a). Ww. dokument musi zawierać przyczyny braku możliwości uzyskania poświadczenia. W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego roboty budowlane wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa w niniejszym punkcie. III.6.2) W przypadku gdy Wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych - innego/ych podmiotu/ów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim/i stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tego/tych podmiotu/ów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Dokument ten powinien w szczególności zawierać następujące informacje: a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; b) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu praz Wykonawcę przy wykonywaniu zamówienia; c) charakter stosunku jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem; d) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia zasobów zgodnie z art. 26 ust. 2b ustawy PZP, odpowiada solidarnie z Wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. III.6.3) Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. III.4.3.1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Okres gwarancji na roboty, o którym mowa w o którym mowa w § 11 ust. 3 wzoru umowy - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W odniesieniu do art.144 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany warunków umowy na etapie jej realizacji w zakresie określonym w §15 wzoru umowy stanowiącego załącznik nr 7 do SIWZ oraz w zakresie: 1. Maksymalnej ilości danych robót, z zastrzeżeniem iż nie może zostać przekroczona: maksymalna cena ofertowa brutto. 2. Zmiany w spisie dróg gminnych i wewnętrznych wprowadzonych np. uchwałą Rady m.st. Warszawy; 3. Wystąpienia robót - zamiennych z powodu: uzasadnionych zmian proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia, jeżeli zmiany te są korzystne dla Zamawiającego; aktualizacji materiałów/urządzeń których użycie przewidziano przy realizacji przedmiotu zamówienia z uwagi na zmianę technologiczną; zaprzestania produkcji materiałów/urządzeń, których użycie przewidziano przy realizacji przedmiotu zamówienia; zmiany przepisów prawa budowlanego w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia. Dopuszczalne są roboty zamienne w zakresie materiałów na materiały, spełniające parametry techniczne lub o wyższych parametrach niż określone w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. 4. Zmniejszenia wynagrodzenia z tego powodu, że wykonanie części zamówienia nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w dniu zawarcia umowy lub z powodu rezygnacji z wykonania części zamówienia. 5. Zmiany kadry, tj. osób odpowiedzialnych odpowiednio za: nadzór zamówienia ze strony Wykonawcy, nadzór ze strony Zamawiającego, w szczególności z powodu zdarzeń losowych, tj. śmierć, choroba, ustanie stosunku pracy, przy czym w odniesieniu do osób ze strony Wykonawcy, mają być to osoby posiadające co najmniej kwalifikacje, o których mowa w pkt III.3.4) Ogłoszenia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ursynow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: - osobiście w Urzędzie m. st. Warszawy Dzielnicy Ursynów, 02-777 Warszawa, Al. KEN 61 pok. nr 334..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.03.2015 godzina 10:30, miejsce: SIEDZIBA ZAMAWIAJACEGO PRZY AL. KEN 61, WYDZIAŁ INFRASTRUKTURY, POK. NR 407.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Osobami ze strony Zamawiającego uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami są: - w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia: Maria Piekarska - podinspektor tel. 22/443-72-22 fax 22/ 443-72-20 e-mail: mpiekarska@ursynow.pl - w zakresie dotyczącym zagadnień formalno-prawnych: Aneta Gołębiewska - inspektor tel. 22/ 443-74-91 fax 22/ 443-73-32 e-mail:zam_publ@ursynow.pl 2. Otwarcie ofert nastąpi w dniu 24.03.2015 r. o godz. 11:00 w siedzibie Zamawiającego przy Al. KEN 61 w sali konferencyjnej - pok. nr 424..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.