Ogłoszenie z dnia 2005-09-30
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Sobuczyna: zaprojektowanie i wykonanie zadania: Budowa Zakładu Zagospodarowania Odpadów przy Częstochowskim Przedsiębiorstwie Komunalnym sp. z o. o. w Sobuczynie
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Częstochowskie Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o., do kontaktów: Krzysztof Sznilik, ul. Konwaliowa 1, 42-263 Sobuczyna, tel. (034) 327-53-20, fax (034) 327-52-66, e-mail: czpk@zeto.czest.pl, www.czpk.czestochowa.bip-gov.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).
II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zaprojektowanie i wykonanie zadania: Budowa Zakładu Zagospodarowania Odpadów przy Częstochowskim Przedsiębiorstwie Komunalnym sp. z o. o. w Sobuczynie. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje zaprojektowanie i budowę Zakładu Zagospodarowania Odpadów przy Częstochowskim Przedsiębiorstwie Komunalnym sp. z o. o. w Sobuczynie. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Sobuczyna, gmina Poczesna, powiat częstochowski, województwo śląskie. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Oryginalny kod CPV: 74.23.20.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania Oryginalny kod CPV: 45.22.21.00 - Zakłady uzdatniania odpadów Kod CPV wg słownika 2008: 45.22.21.00 - Roboty budowlane w zakresie zakładów uzdatniania odpadów 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie, wykonanie i odbiór robót związanych z wykonaniem Zakładu Zagospodarowania Odpadów przy Częstochowskim Przedsiębiorstwie Komunalnym Spółka z o. o. w Sobuczynie składającego się z następujących instalacji: - sortowni odpadów komunalnych, - kompostowni odpadów, - stacji rozbiórki odpadów wielkogabarytowych, - stacji rozdrabniania gruzu budowlanego, - punktu zbiórki i stacji przeładunkowej odpadów niebezpiecznych. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 30.12.2006;
III.1) Wymagane wadium: 200 000 PLN. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: 1. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych. 2. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy prawo zamówień publicznych. 3. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności: 3.1, Prowadzą działalność obejmującą zakresem przedmiotowe postępowanie, 3.2. Dysponują osobami z uprawnieniami budowlanymi w następujących branżach: a) 1 kierownika budowy z uprawnieniami w specjalności instalacyjno - inżynieryjnej b) 1 kierownika robot elektrycznych z uprawnieniami w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, c) 1 kierownika robol budowlanych z uprawnieniami w specjalności konstrukcyjno - budowlanej d) 1 kierownika zespołu projektantów z uprawnieniami w specjalności instalacyjno - inżynieryjnej e) zespół projektantów z uprawnieniami zgodnymi c zakresem przedmiotowego zamówienia 4. Posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 4.1. Zrealizowali w ostatnich pięciu latach (licząc od daty złożenia oferty): a) minimum jedno zamówienie o podobnym charakterze do projektowanego, polegające na wykonaniu robót budowlanych przy budowie zakładu zagospodarowania odpadów komunalnych o wartości robót min. 8.000.000 PLN netto. b) minimum jedną instalację do segregacji zmieszanych odpadów komunalnych o przepustowości min. 30 000 Mg/rok (jedna zmiana), w zakresie projektowania, wykonania, montażu i rozruchu. 4.2. Zatrudniają w ramach personelu kluczowego przewidzianego do wykonania zamówienia, osoby z odpowiednimi doświadczeniem i kwalifikacjami niezbędnymi dla wykonania zamówienia, zdolne do wykonania zamówienia w tym: a) 1 kierownika budowy z uprawnieniami w specjalności instalacyjno-inżynieryjnej (jak wskazano w pkt. 3.2a) z min. 5 letnim doświadczeniem kierowniczym przy podobnych do przedmiotu zamówienia robotach b) I kierownika robót elektrycznych z uprawnieniami w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (jak wskazano w pkt. 3.2b) z min. 5 letnim doświadczeniem kierowniczym przy robotach elektrycznych c) 1 kierownika robót budowlanych z uprawnieniami w specjalności konstrukcyjno - budowlanej (jak wskazano w pkt. 3.2c) z min. 5 letnim doświadczeniem kierowniczym przy robotach budowlanych d) 1 kierownika zespołu projektantów z uprawnieniami w specjalności instalacyjno - inżynieryjnej (jak wskazano w pkt,.3,2d) z min. 5 letnim doświadczeniem projektowym przy podobnych do przedmiotu zamówienia pracach e) zespół projektantów z uprawnieniami zgodnymi z zakresem przedmiotowego zamówienia f) 1 technologa w zakresie projektowania instalacji do segregowania odpadów komunalnych z doświadczeniem w projektowaniu instalacji o porównywalnych parametrach z instalacją będącą przedmiotem zamówienia. 4.3. Posiadają niezbędny potencjał techniczny do wykonania zamówienia. 5. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: 5.1. Posiadają w okresie ostatnich trzech lat (2002, 2003, 2004) średnioroczne obroty netto w wysokości nie mniejszej niż 30.000.000 PLN, 5.2. Posiadają polisę ubezpieczeniową OC od prowadzonej działalności na kwotę min. 3.000.000 PLN netto 5.3. Posiadają dostęp do kredytu lub innych środków finansowych wystarczających do zapewnienia płynności finansowej w okresie trwania realizacji zadania, Kwota wolnych środków finansowych lub kredytu dostępnego do wykonywania projektu powinna wynosić, co najmniej 5.000.000 PLN netto.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: cena ofertowa brutto - 80% ocena zastosowanych rozwiązań technicznych - 20% 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 15.11.2005, cena - 100,00 PLN brutto. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 15.11.2005 godzina 12:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 15.11.2005, godzina 12:30, Siedziba Zamawiającego, Częstochowskiego Przedsiębiorstwa Komunalnego, ul. Konwaliowa 1, Sobuczyna, 42-263 Wrzosowa.
VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Tak, Projekt współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego - Działanie 1.2 Infrastruktura Ochrony Środowiska. 2) Data wysłania ogłoszenia: 22.09.2005.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego w ramach zad. inwest. pn. ,,Budowa obiektu szkolnego na Odolanach - prace przygotowawcze" - nr post.: 31/ZP/24
- Modernizacja 5 piętra w budynku głównym PCM Sp. z o.o. w celu utworzenia oddziału geriatrii w formule zaprojektuj-wybuduj
- Wykonanie dokumentacji projektowej na rozbudowę, przebudowę dróg gminnych na terenie Gminy Dąbrówka w podziale na części. Liczba części 3
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w msc. Dąbrówka i msc. Borek - obszar skrzyżowania dróg powiatowych nr 1435K oraz nr 1428K i szkoły w trybie "ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ"
- Budowa mieszkań wspomaganych na terenie osiedla przy ul. Orląt Lwowskich w Nysie
- Wykonanie dokumentacji projektowej, STWiORB oraz kosztorysu inwestorskiego dla zadania "Budowa odcinka odwodnienia ulicy Glinianej drogi powiatowej Nr 1707S - sporządzenie dokumentacji"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.