Ogłoszenie z dnia 2013-12-11
Szadek: postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości powyżej 14 000 Euro, nie przekraczającej 200 000 Euro na dostawę artykułów żywnościowych dla Zespołu Publicznego Gimnazjum i Szkoły Podstawowej w Szadku
Numer ogłoszenia: 514374 - 2013; data zamieszczenia: 11.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Publicznego Gimnazjum i Szkoły Podstawowej w Szadku , ul. Prusinowska 4, 98-240 Szadek, woj. łódzkie, tel. 43 821 50 31, faks 43 821 50 31.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zespół Szkół i Placówek Oświatowych.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego o wartości powyżej 14 000 Euro, nie przekraczającej 200 000 Euro na dostawę artykułów żywnościowych dla Zespołu Publicznego Gimnazjum i Szkoły Podstawowej w Szadku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych w roku 2014. Podane w opisie przedmiotu zamówienia szacunkowe roczne zapotrzebowanie na poszczególne artykuły żywnościowe stanowi przykładowe wyliczenia, które mogą ulec zmianom w trakcie realizacji umowy; użyte nazwy własne lub inne nazwy wskazujące na konkretnego producenta mają na celu jedynie określenie walorów smakowych. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Równoważność zostanie zachowana, gdy zaproponowane artykuły żywnościowe będą posiadały podobne walory smakowe. składając oferty równoważne dopuszcza się różnice w gramaturze/objętości produktu, jednak nie większe niż o 10 % w stosunku do wartości podanej w opisie przedmiotu zamówienia dla produktów fabrycznie zapakowanych w słoiki, kubki, kartoniki itp. 3. Przedmiot zamówienia winien spełniać wymagania określone w przepisach regulujących zagadnienia dotyczące produktów żywnościowych, w szczególności : w Ustawie z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. z 2010 nr 136 poz. 914 z późn. zm.); w Ustawie z dnia 16 grudnia 2005 r. o produktach pochodzenia zwierzęcego (Dz. U. z 2006 r., nr 17 poz. 127 z późn. Zm.); w Rozporządzeniu Ministra Rolnictwa i Rozwoju Wsi z dnia 10 lipca 2007 r. w sprawie znakowania środków spożywczych (Dz. U. z 2007 r., nr 137 poz. 966 z późn. Zm.) 4.Transport artykułów żywnościowych odbywać się będzie na koszt dostawcy z zachowaniem warunków określonych w przepisach powszechnie obowiązujących. Termin dostawy: 24 godziny od chwili złożenia zamówienia. Dostawa odbywać się będzie od poniedziałku do piątku do godziny 13:00 Wykonawca użyczy nieodpłatnie ewentualnie potrzebnych pojemników przy każdorazowej dostawie towaru do siedziby Zamawiającego na okres do następnej dostawy.Zamawiający wymaga, aby artykuły żywnościowe dostarczane były w początkowym okresie przydatności ich do spożycia, w oryginalnym opakowaniu oraz w niezniszczonym stanie. W wypadku niespełnienia powyższych wymagań Zamawiający zastrzega sobie prawo do nie odebrania dostawy. W takiej sytuacji Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć niezwłocznie artykuły żywnościowe zgodnie z wymaganiami Zamawiającego.
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających na podstawie art. 67 ust.1 pkt. 7 Ustawy na poziomie 20 % wartości zamówienia podstawowego.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00-3, 15.30.00.00-1.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.01.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego załącznika nr 3 do SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego załącznika nr 3 do SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego załącznika nr 3 do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego załącznika nr 3 do SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego załącznika nr 3 do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szadek.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Publicznego Gimnazjum i Szkoły Podstawowej w Szadku
ul. Prusinowska 4
98-240 Szadek.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.12.2013 godzina 10:00, miejsce: Zespół Publicznego Gimnazjum i Szkoły Podstawowej w Szadku ul. Prusinowska 4 98-240 Szadek.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: owoce i warzywa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Ziemniaki jadalne, nie pastewne, 1kg kg 16000 2. Marchew 1kg kg 1100 3. Pietruszka 1kg kg 200 4. Seler 1kg kg 200 5. Por 1kg kg 200 6. Cebula biała 1kg kg 150 7. Cebula czerwona 1kg kg 30 8. Kapusta biała 1kg kg 600 9. Kapusta czerwona 1kg kg 50 10. Kapusta pekińska 1kg kg 400 11. Kapusta kwaszona 1kg kg 1100 12. Kapusta włoska 1kg kg 60 13. Fasola średni Jaś 1kg kg 200 14. Burak ćwikłowy 1kg kg 1000 15. Ogórek kwaszony 1kg kg 500 16. Ogórek konserwowy duża puszka 12,25 l. szt 25 17. Ogórek konserwowy mała puszka 4,2 l. szt 25 18. Ogórek zielony 1kg kg 350 19. Pomidor 1kg kg 150 20. Papryka 1kg kg 60 21. Sałata główka 1 szt. 200 22. Sałata karbowana główka 1 szt. 400 23. Kalafior główka 1 szt. 200 24. Jabłko lobo 1kg kg 1000 25. Cytryna 1kg kg 400 26. Pieczarki 1kg kg 60 27. Szczypior ( pęczek) 1 szt. 100 28. Natka pietruszki ( pęczek) 1 szt. 300 29. Koperek (pęczek) 1 szt. 400 30. Rzodkiewka (pęczek) 1 szt. 70 31. Brokuł 1kg kg 150 32. Fasola szparagowa zielona 1kg kg 150 33. Czosnek świeży główka polski 1 szt. 30 34. Banan 1kg kg 300 35. Mandarynka 1kg kg 100 36. Śliwka 1kg kg 15 37. Gruszka 1kg kg 20.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.30.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: nabiał.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Masło zawartość tłuszczu roślinnego 82% 250g kg 30 2. Mleko folia 2% pasteryzowane 1l. litry 200 3. Mleko karton 3.2% UHT 1l. szt 600 4. Śmietana 18% 400 ml litry 300 5. Jogurty naturalny 400 g szt 700 6. Jogurt owocowy ( różne smaki) zawierający kawałki owoców 125 g szt 4500 7. Twaróg półtłusty kl I 1kg kg 120 8. Twarożek kanapkowo- sernikowy nie wymagający mielenia 1kg kg 160 9. Ser żółty tłusty kl I(Gouda) 1kg kg 7 10. Margaryna zawartość tłuszczu roślinnego min.39 % 500 g szt 300 11. Margaryna zawartość tłuszczu 60% witamina A i D3 500g szt 50 12. Jogurt waniliowy 125g szt 400 13. Jogurt czekoladowy 125g szt 400.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych do Zespołu Szkół Zawodowych Nr 1 im. Władysława Korżyka w Rykach
- SUKCESYWNA DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH NA POTRZEBY SZKOŁY PODSTAWOWEJ IM. JANA PAWŁA II W OBROWIE W 2025 ROKU
- "Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Publicznego Przedszkola w Czudcu w 2025 roku".
- "Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Przedszkole nr 39 w Gdańsku z podziałem na 7 części"
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki Przedszkola nr 2 " Plastusiowe Osiedle" w Nowym Tomyślu
- Sukcesywna dostawa płodów rolnych, warzyw i owoców
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.