Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2019-02-14
Og³oszenie nr 514407-N-2019 z dnia 2019-02-14 r.
Gmina Olesno: BUDOWA BUDYNKU ¦WIETLICY WIEJSKIEJ W MIEJSCOWO¦CI WIELOPOLE
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Roboty budowlane
Zamieszczanie og³oszenia: Zamieszczanie obowi±zkowe
Og³oszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
Tak
Nazwa projektu lub programu
PROGRAM ROZWOJU OBSZARÓW WIEJSKICH
O zamówienie mog± ubiegaæ siê wy³±cznie zak³ady pracy chronionej oraz wykonawcy, których dzia³alno¶æ, lub dzia³alno¶æ ich wyodrêbnionych organizacyjnie jednostek, które bêd± realizowa³y zamówienie, obejmuje spo³eczn± i zawodow± integracjê osób bêd±cych cz³onkami grup spo³ecznie marginalizowanych
Nie
Nale¿y podaæ minimalny procentowy wska¼nik zatrudnienia osób nale¿±cych do jednej lub wiêcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy ni¿ 30%, osób zatrudnionych przez zak³ady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie przeprowadza centralny zamawiaj±cy
Nie
Postêpowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli prowadzenie postêpowania:Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiaj±cych
Nie
Je¿eli tak, nale¿y wymieniæ zamawiaj±cych, którzy wspólnie przeprowadzaj± postêpowanie oraz podaæ adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postêpowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Olesno, krajowy numer identyfikacyjny
85166081000000, ul.
ul. W³adys³awa Jagie³³y
1
,
33-210
Olesno, woj.
ma³opolskie, pañstwo
Polska, tel.
146 412 431, e-mail
rs.ugolesno@poczta.fm, faks
146 412 439.
Adres strony internetowej (URL): www.gminaolesno.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym mo¿na uzyskaæ dostêp do narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Administracja samorz±dowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiaj±cych jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postêpowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postêpowania odpowiadaj± pozostali zamawiaj±cy, czy zamówienie bêdzie udzielane przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pe³ny i bezpo¶redni dostêp do dokumentów z postêpowania mo¿na uzyskaæ pod adresem (URL)
Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona bêdzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.gminaolesno.pl
Dostêp do dokumentów z postêpowania jest ograniczony - wiêcej informacji mo¿na uzyskaæ pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu nale¿y przesy³aæ:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przes³anie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
OFERTÊ NALE¯Y Z£O¯YÆ W FORMIE PISEMNEJ W ZABEZPIECZONEJ KOPERCIE - ZGODNIE Z WYTYCZNYMI OKRE¦LONYMI W TRE¦CI SIWZ
Adres:
GMINA OLESNO, UL. W£. JAGIE££Y1, 33-210 OLESNO
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzêdzi i urz±dzeñ lub formatów plików, które nie s± ogólnie dostêpne
Nie
Nieograniczony, pe³ny, bezpo¶redni i bezp³atny dostêp do tych narzêdzi mo¿na uzyskaæ pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
BUDOWA BUDYNKU ¦WIETLICY WIEJSKIEJ W MIEJSCOWO¦CI WIELOPOLE
Numer referencyjny:
341/1/19
Przed wszczêciem postêpowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
II.3) Informacja o mo¿liwo¶ci sk³adania ofert czê¶ciowych
Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu mo¿na sk³adaæ w odniesieniu do:
Maksymalna liczba czê¶ci zamówienia, na które mo¿e zostaæ udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane: Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje budowê budynku ¦wietlicy Wiejskiej wraz z wewnêtrznymi instalacjami: wody, kanalizacji sanitarnej, centralnego ogrzewania, energii elektrycznej, instalacji PV, budow± przy³±czy: energetycznego, wody, kanalizacji sanitarnej oraz zagospodarowanie terenu i wyposa¿enie obiektu. Szczegó³owe okre¶lenie przedmiotu zamówienia znajduje siê w dokumentacji technicznej- Czê¶æ III - stanowi±cej za³±cznik do SIWZ.
II.5) G³ówny kod CPV: 45212300-9
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
45300000-0 |
45233253-7 |
45233220-7 |
II.6) Ca³kowita warto¶æ zamówienia (je¿eli zamawiaj±cy podaje informacje o warto¶ci zamówienia):
Warto¶æ bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa ca³kowita maksymalna warto¶æ w ca³ym okresie obowi±zywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Okre¶lenie przedmiotu, wielko¶ci lub zakresu oraz warunków na jakich zostan± udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane bêdzie zamówienie lub okres, na który zosta³a zawarta umowa ramowa lub okres, na który zosta³ ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesi±cach: lub dniach:
lub
data rozpoczêcia: lub zakoñczenia: 2020-09-30
Okres w miesi±cach | Okres w dniach | Data rozpoczêcia | Data zakoñczenia |
2020-09-30 |
II.9) Informacje dodatkowe: Wymagany termin realizacji zamówienia: - etap I (poz. 1 do 59 przedmiaru robót) - w terminie do dnia 30.09.2019r. - etap II (od poz. 60 do koñca przedmiaru robót + wyposa¿enie) - w terminie do dnia 30.09.2020r.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Okre¶lenie warunków:
Zamawiaj±cy nie wyznacza szczegó³owego warunku w tym zakresie. Warunek zostanie spe³niony
w oparciu o informacje zawarte w wymaganym o¶wiadczeniu o spe³nieniu warunków udzia³u
w postêpowaniu, sk³adanym na podstawie art. 25a ust.1 pzp (za³±cznik nr 2 do SIWZ),
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Okre¶lenie warunków:
W celu wykazania spe³nienia warunku, Wykonawca wyka¿e, ¿e przy realizacji zamówienia bêdzie ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej
z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± - w wysoko¶ci min 100 000,00 z³- wymagany warunek zostanie spe³niony w oparciu Polisê ubezpieczeniow± z³o¿on± na wezwanie Zamawiaj±cego,
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolno¶æ techniczna lub zawodowa
Okre¶lenie warunków:
W celu wykazania spe³nienia warunku, Wykonawca wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy w tym okresie - wykona³ w sposób nale¿yty, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczy³ minimum 1 robotê budowlan± odpowiadaj±c± swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia tj. budowê kubaturowego obiektu budowlanego o warto¶ci co najmniej 400 000,00 z³otych brutto. Wymagany warunek zostanie spe³niony w oparciu o informacje zawarte o¶wiadczeniu z³o¿onym na wezwanie Zamawiaj±cego pn. Wykaz robót budowlanych - wg. wzoru stanowi±cego Za³±cznik nr 4 do siwz.
Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu imion i nazwisk osób wykonuj±cych czynno¶ci przy realizacji zamówienia wraz z informacj± o kwalifikacjach zawodowych lub do¶wiadczeniu tych osób:
Tak
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia okre¶lone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiaj±cy przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Tak
Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce fakultatywne podstawy wykluczenia:
Tak (podstawa wykluczenia okre¶lona w art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp)
O¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu
Tak
O¶wiadczenie o spe³nianiu kryteriów selekcji
Nie
Odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
III.5) WYKAZ O¦WIADCZEÑ LUB DOKUMENTÓW SK£ADANYCH PRZEZ WYKONAWCÊ W POSTÊPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNO¦CI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
1. Polisa ubezpieczeniowa potwierdzaj±ca ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na sumê gwarancyjn± - w wysoko¶ci min 200 000,00 z³,
2. Wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych dla wykonania zamówienia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci, oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami wg wzoru stanowi±cego za³. Nr 3 do SIWZ,
3.Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym, czy roboty zosta³y wykonane zgodnie
z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± protoko³y odbioru robót, referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane - wzór wykazu stanowi za³±cznik nr 4 do SIWZ,
4.Pisemne zobowi±zania innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbêdnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, wg wzoru stanowi±cego za³. Nr 5 do SIWZ - je¿eli dotyczy.
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Do oferty (sporz±dzonej wg. formularza stanowi±cego za³±cznik nr 1 do SIWZ) Wykonawca winien do³±czyæ: 1.1.aktualne na dzieñ sk³adania ofert O¶wiadczenie wstêpnie potwierdzaj±ce, ¿e wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spe³nia warunki udzia³u w postêpowaniu wg wzoru stanowi±cego za³. Nr 2 do SIWZ, 1.2. Pe³nomocnictwa osób podpisuj±cych ofertê do podejmowania zobowi±zañ w imieniu wykonawcy sk³adaj±cego ofertê, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z przepisów prawa lub innych dokumentów do niej za³±czonych (np. z aktualnego za¶wiadczenia o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, odpisu z w³a¶ciwego rejestru) -je¿eli dotyczy. 1.3. Potwierdzenie wniesienia wadium, 1.4. Szczegó³owa wycena oferty - kosztorys ofertowy - wype³niony wg przedmiaru robót stanowi±cego dodatek nr 1 do Czê¶ci III SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiaj±cy ¿±da wniesienia wadium:
Tak
Informacja na temat wadium
Przystêpuj±c do przetargu Wykonawca jest zobowi±zany do wniesienia wadium w wysoko¶ci: 15 000,00 z³otych (s³ownie: trzydzie¶ci tysiêcy z³otych).
Zamawiaj±cy dopuszcza wniesienie wadium w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp.
IV.1.3) Przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga siê z³o¿enia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub do³±czenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga siê z³o¿enia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej
Nie
Z³o¿enie oferty wariantowej dopuszcza siê tylko z jednoczesnym z³o¿eniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostan± zaproszeni do udzia³u w postêpowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa bêdzie zawarta:
Czy przewiduje siê ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Nie
Adres strony internetowej, na której bêd± zamieszczone dodatkowe informacje dotycz±ce dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza siê z³o¿enie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje siê pobranie ze z³o¿onych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporz±dzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem) Nie
Nale¿y podaæ adres strony internetowej, na której aukcja bêdzie prowadzona:
Nale¿y wskazaæ elementy, których warto¶ci bêd± przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje siê ograniczenia co do przedstawionych warto¶ci, wynikaj±ce z opisu przedmiotu zamówienia:
Nie
Nale¿y podaæ, które informacje zostan± udostêpnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki bêdzie termin ich udostêpnienia:
Informacje dotycz±ce przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postêpowania w toku aukcji elektronicznej i jakie bêd± warunki, na jakich wykonawcy bêd± mogli licytowaæ (minimalne wysoko¶ci post±pieñ):
Informacje dotycz±ce wykorzystywanego sprzêtu elektronicznego, rozwi±zañ i specyfikacji technicznych w zakresie po³±czeñ:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Warunki zamkniêcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
CENA | 60,00 |
ROZSZEZRZENIE OKRESU GWARANCJI NA WYKONANE ROBOTY BUDOWLANE | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z og³oszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z og³oszeniem
Minimalne wymagania, które musz± spe³niaæ wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrze¿enie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstêpnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbê etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagañ zamawiaj±cego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysoko¶ci nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwi±zania stanowi±ce podstawê do sk³adania ofert, je¿eli zamawiaj±cy przewiduje nagrody:
Wstêpny harmonogram postêpowania:
Podzia³ dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwi±zañ:
Nale¿y podaæ informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiuj±ce minimalne wymagania, którym musz± odpowiadaæ wszystkie oferty:
Podzia³ negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegaj±cych negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której bêdzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostêpny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotycz±ce rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urz±dzeñ informatycznych:
Sposób postêpowania w toku licytacji elektronicznej, w tym okre¶lenie minimalnych wysoko¶ci post±pieñ:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie z³o¿yli nowych post±pieñ, zostan± zakwalifikowani do nastêpnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamkniêcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostan± wprowadzone do tre¶ci zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Wymagania dotycz±ce zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy:
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Tak
Nale¿y wskazaæ zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
Istotne zmiany umowy w stosunku do tre¶ci oferty mog± nast±piæ tylko w formie pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci, w nastêpuj±cych przypadkach: 1) zmiana terminu realizacji zamówienia poprzez jego wyd³u¿enie/przesuniêcie w czasie - mo¿e nast±piæ za zgod± Stron z powodu: a) wyst±pienia braku mo¿liwo¶ci wykonywania robót z powodu niedopuszczenia do ich wykonywania przez uprawniony organ lub nakazania ich wstrzymania przez uprawniony organ z przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy - przed³u¿enie terminu o tyle dni ile trwa³o wstrzymanie robót, b) wyst±pienia niekorzystnych warunków atmosferycznych uniemo¿liwiaj±cych prawid³owe wykonanie robót budowlanych, w tym: - wyst±pienia opadów deszczu w ilo¶ci uniemo¿liwiaj±cej prowadzenie robót budowlanych - przed³u¿enie terminu o tyle dni ile trwa³o wstrzymanie robót, - wyst±pienia opadów ¶niegu w ilo¶ci uniemo¿liwiaj±cej prowadzenie robót budowlanych - przed³u¿enie terminu o tyle dni ile trwa³o wstrzymanie robót, - wyst±pienia niewypa³ów, niewybuchów, wykopalisk archeologicznych - przed³u¿enie terminu o tyle dni ile trwa³o wstrzymanie robót, 2) zmiany umowy w zakresie osób: a) kierownika budowy - je¿eli nowo wyznaczona osoba posiadaæ bêdzie kwalifikacje odpowiadaj±ce wymaganiom okre¶lonym przez Zamawiaj±cego w SIWZ, b) zmiany, rezygnacji lub wprowadzenia Podwykonawcy, w tym w przypadku gdy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powo³ywa³ siê na zasadach okre¶lonych w art. 22a ust. 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, w celu wykazania spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych - pod warunkiem wykazania Zamawiaj±cemu, i¿ proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spe³niaj± je w stopniu nie mniejszym ni¿ podwykonawca na którego zasoby wykonawca powo³ywa³ siê w trakcie postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego. 3) Zmiany wynagrodzenia wykonawcy: a) w przypadku rezygnacji przez Zamawiaj±cego z realizacji czê¶ci przedmiotu umowy. W takim przypadku wynagrodzenie przys³uguj±ce wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym zamawiaj±cy zap³aci za wszystkie spe³nione ¶wiadczenia oraz udokumentowane koszty, które Wykonawca poniós³ w zwi±zku z wynikaj±cymi z umowy planowanymi ¶wiadczeniami, 2. Klauzule waloryzacyjne: Stosownie do tre¶ci art. 142 ust. 5 ustawy Pzp Zamawiaj±cy przewiduje równie¿ mo¿liwo¶æ zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia okre¶lonego w § 9 ust. 1 Umowy w nastêpuj±cych przypadkach: 1) w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i us³ug, 2) w przypadku zmiany wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3 - 5 ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê, 3) w przypadku zmian zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub zmiany wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne, - je¿eli zmiany okre¶lone w pkt. 1), 2) i 3) bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania Umowy przez Wykonawcê. 2.1. W sytuacji wyst±pienia okoliczno¶ci wskazanych w ust. 2 pkt. 1) niniejszego paragrafu Wykonawca jest uprawniony z³o¿yæ Zamawiaj±cemu pisemny wniosek o zmianê Umowy w zakresie p³atno¶ci wynikaj±cych z faktur wystawionych po wej¶ciu w ¿ycie przepisów zmieniaj±cych stawkê podatku od towarów i us³ug. Wniosek powinien zawieraæ wyczerpuj±ce uzasadnienie faktyczne i wskazanie podstaw prawnych zmiany stawki podatku od towarów i us³ug oraz dok³adne wyliczenie kwoty wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy po zmianie Umowy. 2.2. W sytuacji wyst±pienia okoliczno¶ci wskazanych w ust. 2 pkt. 2) niniejszego paragrafu Wykonawca jest uprawniony z³o¿yæ Zamawiaj±cemu pisemny wniosek o zmianê Umowy w zakresie p³atno¶ci wynikaj±cych z faktur wystawionych po wej¶ciu w ¿ycie przepisów zmieniaj±cych wysoko¶æ minimalnego wynagrodzenia za pracê. Wniosek powinien zawieraæ wyczerpuj±ce uzasadnienie faktyczne i wskazanie podstaw prawnych oraz dok³adne wyliczenie kwoty wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy po zmianie Umowy, w szczególno¶ci Wykonawca zobowi±zuje siê wykazaæ zwi±zek pomiêdzy wnioskowan± kwot± podwy¿szenia wynagrodzenia, a wp³ywem zmiany minimalnego wynagrodzenia za pracê na kalkulacjê wynagrodzenia. Wniosek powinien obejmowaæ jedynie dodatkowe koszty realizacji Umowy, które Wykonawca obowi±zkowo ponosi w zwi±zku z podwy¿szeniem wysoko¶ci p³acy minimalnej. Zamawiaj±cy o¶wiadcza, i¿ nie bêdzie akceptowa³, kosztów wynikaj±cych z podwy¿szenia wynagrodzeñ pracownikom Wykonawcy, które nie s± konieczne w celu ich dostosowania do wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê, w szczególno¶ci koszty podwy¿szenia wynagrodzenia w kwocie przewy¿szaj±cej wysoko¶æ p³acy minimalnej. 2.3. W sytuacji wyst±pienia okoliczno¶ci wskazanych w ust. 2 pkt. 3) niniejszego paragrafu Wykonawca jest uprawniony z³o¿yæ Zamawiaj±cemu pisemny wniosek o zmianê Umowy w zakresie p³atno¶ci wynikaj±cych z faktur wystawionych po zmianie zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne. Wniosek powinien zawieraæ wyczerpuj±ce uzasadnienie faktyczne i wskazanie podstaw prawnych oraz dok³adne wyliczenie kwoty wynagrodzenia Wykonawcy po zmianie Umowy, w szczególno¶ci Wykonawca zobowi±zuje siê wykazaæ zwi±zek pomiêdzy wnioskowan± kwot± podwy¿szenia wynagrodzenia a wp³ywem zmiany zasad, o których mowa w ust. 1 pkt. 3 niniejszego paragrafu na kalkulacjê wynagrodzenia. Wniosek mo¿e obejmowaæ jedynie dodatkowe koszty realizacji Umowy, które Wykonawca obowi±zkowo ponosi w zwi±zku ze zmian± zasad, o których mowa w ust. 1 pkt. 3 niniejszego paragrafu. 2.4.. Zmiana Umowy w zakresie zmiany wynagrodzenia z przyczyn okre¶lonych w ust. 1 pkt 1), 2) i 3) obejmowaæ bêdzie wy³±cznie p³atno¶ci za prace, których w dniu zmiany odpowiednio stawki podatku Vat, wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê i sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne, jeszcze nie wykonano. 2.5. Obowi±zek wykazania wp³ywu zmian, o których mowa w ust. 1 niniejszego paragrafu na zmianê wynagrodzenia, o którym mowa w § 3 ust. 1 Umowy nale¿y do Wykonawcy pod rygorem odmowy dokonania zmiany Umowy przez Zamawiaj±cego. 3. Zamawiaj±cy przewiduje równie¿ mo¿liwo¶æ zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wyst±pienia okoliczno¶ci wymienionych w art. 144 ust. 1 pkt 2) do 6) ustawy Prawo zamówieñ publicznych. 4. Zmiany tre¶ci umowy, wymagaj± formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci i bêd± wprowadzane aneksem do umowy, za wyj±tkiem: 1) zmiany osób wymienionych w § 6 umowy.
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostêpniania informacji o charakterze poufnym (je¿eli dotyczy):
¦rodki s³u¿±ce ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin sk³adania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu:
Data: 2019-03-01, godzina: 12:00,
Skrócenie terminu sk³adania wniosków, ze wzglêdu na piln± potrzebê udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z og³oszeniem):
Wskazaæ powody:
Jêzyk lub jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu
> OFERTA MUSI BYÆ SPORZ¡DZONA W JÊZYKU POLKSKIM
IV.6.3) Termin zwi±zania ofert±: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert)
IV.6.4) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: Nie
IV.6.5) Przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, je¿eli ¶rodki s³u¿±ce sfinansowaniu zamówieñ na badania naukowe lub prace rozwojowe, które zamawiaj±cy zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia, nie zosta³y mu przyznane
IV.6.6) Informacje dodatkowe:
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
INNE PRZETARGI Z OLE¦NA
- REMONT DROGI GMINNEJ NR 180180K W MIEJSCOWO¦CI D¡BRÓWKA GORZYCKA
- Dostawa chemioterapeutyków
- Poprawa cyberbezpieczeñstwa w Urzêdzie Miejskim w Ole¶nie
- Dostawa produktów leczniczych narkotycznych, psychotropowych i silnie dzia³aj±cych
- Rewitalizacja zespo³u dworsko-parkowego w Brniu
wiêcej: przetargi w Ole¶nie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty budowlane polegaj±ce na wykonaniu kontenerów wraz z instalacjami wewnêtrznymi, ich posadowieniem i monta¿em
- Remont i przebudowa pomieszczeñ dla potrzeb utworzenia placówki Senior Plus w miejscowo¶ci Zawada
- Modernizacja i remont dróg w Nadle¶nictwie W³oc³awek
- Przebudowa dróg powiatowych nr 1912B oraz 2648B w obrêbie m.Nowogród (ul. Cmentarna)
- Przebudowa odcinka drogi gminnej w m. W³ochówka
- Remont budynków kuchni - etap I - w systemie zaprojektuj i wybuduj
wiêcej: Roboty budowlane w zakresie budowy artystycznych i kulturalnych obiektów budowlanych »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.