Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-02-24
Supraśl: Budowa ul. Wiejskiej w Sobolewie
Numer ogłoszenia: 51462 - 2010; data zamieszczenia: 24.02.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Supraśl , ul. Piłsudskiego 58, 16-030 Supraśl, woj. podlaskie, tel. 085 7132725, 7132701, faks 085 7132720, 7132725.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.suprasl.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa ul. Wiejskiej w Sobolewie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych związanych z budową ul. Wiejskiej w Sobolewie etap I (odcinek od km 0+000,00 do km 0+368,33) i etap II (odcinek od km 0+488,00 do km 0+720,1). Zakres robót obejmuje: rozebranie nawierzchni brukowcowej wraz z chodnikiem (bruk z rozbiórki pozostaje we własności Zamawiającego), wykonanie nawierzchni jezdni (długość ok. 600 mb, szerokość 6 m) z betonu asfaltowego, warstwa ścieralna o grub. 5 cm, na podbudowie zasadniczej z betonu asfaltowego gr. 7 cm, podbudowie pomocniczej z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr 20 cm oraz na podbudowie pomocniczej z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie gr 10 cm na warstwie odsączającej z piasku gr 15 cm. Na całym odcinku chodnik obustronny (0,5- 1,4) wraz z wjazdami. Roboty drogowe obejmują budowę kanalizacji deszczowej wraz z przykanalikami, wpustami oraz studzienkami rewizyjnymi. Kanał deszczowy na odcinku od studni 5- 11 A oraz 4-2, rury PVC O 315 o długości ok 342 m, na odcinku od W2- 23, rury PVC O 315 o długości ok 212 m. Prace obejmują również przebudowę odcinka wodociągu, przełożenie kabla telekomunikacyjnego, demontaż starego przepustu z rur żelbetowych oraz montaż nowego O 80 i długości ok 12 m ze rur stalowych spiralnie karbowanych. W cenie oferty należy uwzględnić wszystkie elementy niezbędne do wykonania całego zakresu robót, a w tym również pełną obsługę geodezyjną z inwentaryzacją powykonawczą i projekt organizacji ruchu na czas prowadzenia robót..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6, 45.23.21.30-2, 45.23.32.52-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: część I: Wykonanie podbudowy wraz z kanalizacją deszczową w ul. Wiejskiej- etap I 10 000 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych) część II: Wykonanie nawierzchni ul. Wiejskiej- etap I- 2 000 zł (słownie: dwa tysiące złotych) część III: Wykonanie podbudowy wraz z kanalizacją deszczową w ul. Wiejskiej- etap II- 2 000 zł (słownie: dwa tysiące złotych). część IV: Wykonanie nawierzchni ul. Wiejskiej- etap II- 2 000 zł (słownie: dwa tysiące złotych)
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
w ciągu ostatnich 5 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), wykonali co najmniej 2 roboty budowlane; zakres, rodzaj i wartość prac zbliżona z robotami dla danej części zamówienia, tj.: 1. w przypadku części I i III- budowa, przebudowa ulicy w tym prace sanitarne o wartości nie mniejszej niż 700 000 zł brutto w przypadku cześci I i 300 000 zł brutto w przypadku części III 2. w przypadku części II i IV wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł brutto 3.roboty potwierdzone pozytywnymi referencjami od uprzednio zamawiających
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
dysponowanie osobami do kierowania robotami (min. 1 w każdej z wymienionych specjalności), posiadającymi niezbędne uprawnienia do wykonania przedmiotu zamówienia, wymagane przepisami ustawy Prawo budowlane, dla części I i III wymagana specjalność: drogowa oraz sanitarna, dla części II i IV wymagana specjalność drogowa, osoby te, winne posiadać co najmniej dwuletni staż na stanowisku - Kierownika Robót.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- sytuacja ekonomiczna i finansowa pozwalająca na realizację zamówienia przy założeniu, iż zapłata za wykonane zamówienie nastąpi w terminie 30 dni od dostarczenia faktury Zamawiającego, podstawą do wystawienia faktury będzie końcowy protokół odbioru inwestycji - posiadanie polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż: 700 000 zł- część I, 100 000 zł- część II i część IV, 300 000 zł- część III.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. formularz ofertowy 2. pełnomocnictwo: w przypadku gdy Wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia (dotyczy wspólników spółki cywilnej oraz konsorcjum) oraz w przypadku, gdy osoba reprezentująca podmiot działa w oparciu o pełnomocnictwo do reprezentowania firmy w danej procedurze zamówienia publicznego 3. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia w przypadku, gdy wykonawca wykazuje się wiedzą i doświadczeniem, potencjałem technicznym, osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub zdolnościami finansowymi innych podmiotów 4. oświadczenie o spełnieniu warynków udziału w postępowaniu
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Strony dopuszczają możliwość przedłużenia terminu wykonania przedmiotu zamówienia, jeżeli takie opóźnienie ma lub będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy, w następujących przypadkach: 1/wystąpienia konieczności wykonania robót dodatkowych, niemożliwych do przewidzenia przed zawarciem umowy, niezbędnych do prawidłowego wykonania podstawowego zamówienia i których realizacja wiąże się z potrzebą zmiany terminu wykonania. 2/ szczególne niesprzyjających warunków atmosferycznych 3/ wystąpienia innych szczególnych okoliczności, za które Wykonawca nie jest odpowiedzialny. 4/siła wyższa np. wystąpienia zdarzenia losowego, wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.suprasl.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Supraślu, ul. Piłsudskiego 58, 16-030 Supraśl, /pokój nr 10/.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.03.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Supraślu, ul. Piłsudskiego 58, 16-030 Supraśl, /pokój nr 10/.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I- obejmuje etap I na odcinku od km 0+000,00 do km 0+368,33 w zakresie wykonania podbudowy wraz z kanalizacja deszczową..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót w tej części zawiera: rozebranie nawierzchni brukowcowej wraz z chodnikiem, wykonanie podbudowy pomocniczej z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr 20 cm oraz na podbudowie pomocniczej z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie gr 10 cm na warstwie odsączającej z piasku gr 15 cm, wykonanie chodników oraz wjazdów. Roboty drogowe obejmują również budowę kanalizacji deszczowej wraz z przykanalikami, wpustami oraz studzienkami rewizyjnymi. Kanał deszczowy na odcinku od studni 5- 11 A oraz 4-2, rury PVC O 315 o długości ok 342 m. Prace obejmują również przebudowę odcinka wodociągu, przełożenie kabla telekomunikacyjnego, demontaż starego przepustu z rur żelbetowych oraz montaż nowego O 80 i długości ok 12 m z rur stalowych spiralnie karbowanych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6, 45.23.21.30-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II- obejmuje etap I na odcinku od km 0+000,00 do km 0+368,33 w zakresie wykonania nawierzchni..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje wykonanie nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego, warstwa ścieralna o grub. 5 cm, na podbudowie zasadniczej z betonu asfaltowego gr. 7 cm.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.52-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część III- obejmuje etap II na odcinku ok km 0+488,00 do km 0+720,1 w zakresie wykonania podbudowy wraz z kanalizacja deszczową..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót w tej części zawiera: rozebranie nawierzchni brukowcowej wraz z chodnikiem, wykonanie podbudowy pomocniczej z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr 20 cm oraz na podbudowie pomocniczej z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie gr 10 cm na warstwie odsączającej z piasku gr 15 cm, wykonanie chodników oraz wjazdów. Roboty drogowe obejmują również budowę kanalizacji deszczowej wraz z przykanalikami, wpustami oraz studzienkami rewizyjnymi. Kanał deszczowy na odcinku od studni W2-23 o długości ok 212 m, rury PVC O 315. Prace obejmują również przełożenie kabla telekomunikacyjnego..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6, 45.23.21.30-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część IV- obejmuje etap II na odcinku ok km 0+488,00 do km 0+720, w zakresie wykonania nawierzchni.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac obejmuje wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego, warstwa ścieralna o grub. 5 cm, na podbudowie zasadniczej z betonu asfaltowego gr. 7 cm..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.52-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2010.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI SUPRAŚL
więcej: przetargi SUPRAŚL »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa i zadaszenie boisk w Szreniawie
- "Budowa ul. Św. Łukasza oraz ul. Dolnej w Białymstoku wraz z budową infrastruktury technicznej"
- Przebudowa i rozbudowa ulicy Źródlanej w Koszycach Małych
- Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 184 w zakresie budowy ciągu pieszo-rowerowego w m. Napachanie
- Odwodnienie ul. Wierzbie w Żuradzie - odcinek 1.
- "PRZEBUDOWA WEWNĘTRZNEJ DROGI LEŚNEJ - DOJAZD POŻAROWY NR 1- odcinek o dł. 950,00m"
więcej: Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.