eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SupraślBudowa ul. Wiejskiej w Sobolewie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-02-24

Supraśl: Budowa ul. Wiejskiej w Sobolewie
Numer ogłoszenia: 51462 - 2010; data zamieszczenia: 24.02.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Supraśl , ul. Piłsudskiego 58, 16-030 Supraśl, woj. podlaskie, tel. 085 7132725, 7132701, faks 085 7132720, 7132725.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.suprasl.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa ul. Wiejskiej w Sobolewie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych związanych z budową ul. Wiejskiej w Sobolewie etap I (odcinek od km 0+000,00 do km 0+368,33) i etap II (odcinek od km 0+488,00 do km 0+720,1). Zakres robót obejmuje: rozebranie nawierzchni brukowcowej wraz z chodnikiem (bruk z rozbiórki pozostaje we własności Zamawiającego), wykonanie nawierzchni jezdni (długość ok. 600 mb, szerokość 6 m) z betonu asfaltowego, warstwa ścieralna o grub. 5 cm, na podbudowie zasadniczej z betonu asfaltowego gr. 7 cm, podbudowie pomocniczej z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr 20 cm oraz na podbudowie pomocniczej z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie gr 10 cm na warstwie odsączającej z piasku gr 15 cm. Na całym odcinku chodnik obustronny (0,5- 1,4) wraz z wjazdami. Roboty drogowe obejmują budowę kanalizacji deszczowej wraz z przykanalikami, wpustami oraz studzienkami rewizyjnymi. Kanał deszczowy na odcinku od studni 5- 11 A oraz 4-2, rury PVC O 315 o długości ok 342 m, na odcinku od W2- 23, rury PVC O 315 o długości ok 212 m. Prace obejmują również przebudowę odcinka wodociągu, przełożenie kabla telekomunikacyjnego, demontaż starego przepustu z rur żelbetowych oraz montaż nowego O 80 i długości ok 12 m ze rur stalowych spiralnie karbowanych. W cenie oferty należy uwzględnić wszystkie elementy niezbędne do wykonania całego zakresu robót, a w tym również pełną obsługę geodezyjną z inwentaryzacją powykonawczą i projekt organizacji ruchu na czas prowadzenia robót..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6, 45.23.21.30-2, 45.23.32.52-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: część I: Wykonanie podbudowy wraz z kanalizacją deszczową w ul. Wiejskiej- etap I 10 000 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych) część II: Wykonanie nawierzchni ul. Wiejskiej- etap I- 2 000 zł (słownie: dwa tysiące złotych) część III: Wykonanie podbudowy wraz z kanalizacją deszczową w ul. Wiejskiej- etap II- 2 000 zł (słownie: dwa tysiące złotych). część IV: Wykonanie nawierzchni ul. Wiejskiej- etap II- 2 000 zł (słownie: dwa tysiące złotych)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w ciągu ostatnich 5 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie), wykonali co najmniej 2 roboty budowlane; zakres, rodzaj i wartość prac zbliżona z robotami dla danej części zamówienia, tj.: 1. w przypadku części I i III- budowa, przebudowa ulicy w tym prace sanitarne o wartości nie mniejszej niż 700 000 zł brutto w przypadku cześci I i 300 000 zł brutto w przypadku części III 2. w przypadku części II i IV wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego o wartości nie mniejszej niż 100 000 zł brutto 3.roboty potwierdzone pozytywnymi referencjami od uprzednio zamawiających

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dysponowanie osobami do kierowania robotami (min. 1 w każdej z wymienionych specjalności), posiadającymi niezbędne uprawnienia do wykonania przedmiotu zamówienia, wymagane przepisami ustawy Prawo budowlane, dla części I i III wymagana specjalność: drogowa oraz sanitarna, dla części II i IV wymagana specjalność drogowa, osoby te, winne posiadać co najmniej dwuletni staż na stanowisku - Kierownika Robót.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - sytuacja ekonomiczna i finansowa pozwalająca na realizację zamówienia przy założeniu, iż zapłata za wykonane zamówienie nastąpi w terminie 30 dni od dostarczenia faktury Zamawiającego, podstawą do wystawienia faktury będzie końcowy protokół odbioru inwestycji - posiadanie polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż: 700 000 zł- część I, 100 000 zł- część II i część IV, 300 000 zł- część III.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. formularz ofertowy 2. pełnomocnictwo: w przypadku gdy Wykonawcy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia (dotyczy wspólników spółki cywilnej oraz konsorcjum) oraz w przypadku, gdy osoba reprezentująca podmiot działa w oparciu o pełnomocnictwo do reprezentowania firmy w danej procedurze zamówienia publicznego 3. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia w przypadku, gdy wykonawca wykazuje się wiedzą i doświadczeniem, potencjałem technicznym, osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub zdolnościami finansowymi innych podmiotów 4. oświadczenie o spełnieniu warynków udziału w postępowaniu

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Strony dopuszczają możliwość przedłużenia terminu wykonania przedmiotu zamówienia, jeżeli takie opóźnienie ma lub będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy, w następujących przypadkach: 1/wystąpienia konieczności wykonania robót dodatkowych, niemożliwych do przewidzenia przed zawarciem umowy, niezbędnych do prawidłowego wykonania podstawowego zamówienia i których realizacja wiąże się z potrzebą zmiany terminu wykonania. 2/ szczególne niesprzyjających warunków atmosferycznych 3/ wystąpienia innych szczególnych okoliczności, za które Wykonawca nie jest odpowiedzialny. 4/siła wyższa np. wystąpienia zdarzenia losowego, wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.suprasl.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Supraślu, ul. Piłsudskiego 58, 16-030 Supraśl, /pokój nr 10/.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.03.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Supraślu, ul. Piłsudskiego 58, 16-030 Supraśl, /pokój nr 10/.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I- obejmuje etap I na odcinku od km 0+000,00 do km 0+368,33 w zakresie wykonania podbudowy wraz z kanalizacja deszczową..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót w tej części zawiera: rozebranie nawierzchni brukowcowej wraz z chodnikiem, wykonanie podbudowy pomocniczej z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr 20 cm oraz na podbudowie pomocniczej z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie gr 10 cm na warstwie odsączającej z piasku gr 15 cm, wykonanie chodników oraz wjazdów. Roboty drogowe obejmują również budowę kanalizacji deszczowej wraz z przykanalikami, wpustami oraz studzienkami rewizyjnymi. Kanał deszczowy na odcinku od studni 5- 11 A oraz 4-2, rury PVC O 315 o długości ok 342 m. Prace obejmują również przebudowę odcinka wodociągu, przełożenie kabla telekomunikacyjnego, demontaż starego przepustu z rur żelbetowych oraz montaż nowego O 80 i długości ok 12 m z rur stalowych spiralnie karbowanych..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6, 45.23.21.30-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część II- obejmuje etap I na odcinku od km 0+000,00 do km 0+368,33 w zakresie wykonania nawierzchni..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje wykonanie nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego, warstwa ścieralna o grub. 5 cm, na podbudowie zasadniczej z betonu asfaltowego gr. 7 cm.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.52-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Część III- obejmuje etap II na odcinku ok km 0+488,00 do km 0+720,1 w zakresie wykonania podbudowy wraz z kanalizacja deszczową..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót w tej części zawiera: rozebranie nawierzchni brukowcowej wraz z chodnikiem, wykonanie podbudowy pomocniczej z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie gr 20 cm oraz na podbudowie pomocniczej z kruszywa naturalnego stabilizowanego mechanicznie gr 10 cm na warstwie odsączającej z piasku gr 15 cm, wykonanie chodników oraz wjazdów. Roboty drogowe obejmują również budowę kanalizacji deszczowej wraz z przykanalikami, wpustami oraz studzienkami rewizyjnymi. Kanał deszczowy na odcinku od studni W2-23 o długości ok 212 m, rury PVC O 315. Prace obejmują również przełożenie kabla telekomunikacyjnego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6, 45.23.21.30-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część IV- obejmuje etap II na odcinku ok km 0+488,00 do km 0+720, w zakresie wykonania nawierzchni.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac obejmuje wykonanie nawierzchni z betonu asfaltowego, warstwa ścieralna o grub. 5 cm, na podbudowie zasadniczej z betonu asfaltowego gr. 7 cm..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.52-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.