To jest wynik przetargu. Zobacz tak¿e tre¶æ przetargu, którego dotyczy to og³oszenie
Og³oszenie z dnia 2017-01-10
Og³oszenie nr 5146 - 2017 z dnia 2017-01-10 r.
Nowy Targ: ¦wiadczenie us³ug kompleksowego ubezpieczenia Gminy Miasta Nowy Targ oraz jednostek organizacyjnych.
OG£OSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie by³o przedmiotem og³oszenia w Biuletynie Zamówieñ Publicznych:
tak
Numer og³oszenia: 367411-2016
Og³oszenie o zmianie og³oszenia zosta³o zamieszczone w Biuletynie Zamówieñ Publicznych:
tak
Numer og³oszenia: 371193-2016
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
Postêpowanie zosta³o przeprowadzone przez centralnego zamawiaj±cego
tak
Postêpowanie zosta³o przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiaj±cy powierzy³/powierzyli przeprowadzenie postêpowanianie
Postêpowanie zosta³o przeprowadzone wspólnie przez zamawiaj±cychnie
Postêpowanie zosta³o przeprowadzone wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postêpowania wspólnie z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej - maj±ce zastosowanie krajowe prawo zamówieñ publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Nowy Targ, krajowy numer identyfikacyjny
52395600000, ul.
ul. Krzywa
1,
34400
Nowy Targ, pañstwo
Polska, woj.
ma³opolskie, tel.
182 611 244, faks
182 662 312, e-mail
krzysztof_iskra@um.nowytarg.pl
Adres strony internetowej (URL): www.nowytarg.pl
Adres profilu: www.nowytarg.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO:
Administracja samorz±dowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (je¿eli dotyczy):
Podzia³ obowi±zków miêdzy zamawiaj±cymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postêpowania z zamawiaj±cymi z innych pañstw cz³onkowskich Unii Europejskiej (je¿eli zamówienie zosta³o udzielone przez ka¿dego z zamawiaj±cych indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez ka¿dego z zamawiaj±cych, je¿eli zamówienie zosta³o udzielone w imieniu i na rzecz pozosta³ych zamawiaj±cych w sekcji I nale¿y wskazaæ który z zamawiaj±cych zawar³ umowê):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego:
¦wiadczenie us³ug kompleksowego ubezpieczenia Gminy Miasta Nowy Targ oraz jednostek organizacyjnych.
Numer referencyjny (je¿eli dotyczy):ZP.271.19.2016
II.2) Rodzaj zamówienia:Us³ugi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielko¶æ, zakres, rodzaj i ilo¶æ dostaw, us³ug lub robót budowlanych lub okre¶lenie zapotrzebowania i wymagañ ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - okre¶lenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, us³ugê lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug kompleksowego ubezpieczenia Gminy Miasta Nowy Targ oraz jednostek organizacyjnych. 2. Szczegó³owe informacje na temat przedmiotu zamówienia znajduj± siê w za³±czniku nr 7 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia - szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia. 3. Zamawiaj±cy wymaga, aby wykonawca dzia³aj±cy w formie Towarzystwa Ubezpieczeñ Wzajemnych posiada³ statut z którego wynika, ¿e Towarzystwo bêdzie ubezpiecza³o tak¿e osoby nie bêd±ce cz³onkami Towarzystwa. Zamawiaj±cy, w tym jednostki organizacyjne Zamawiaj±cego bêdzie traktowany przez takiego wykonawcê jako osoba nie bêd±ca cz³onkiem Towarzystwa, a co za tym idzie nie bêdzie zobowi±zany do udzia³u w pokrywaniu strat Towarzystwa przez wnoszenie dodatkowej sk³adki, zgodnie z art. 44 ust. 2 ustawy o dzia³alno¶ci gospodarczej (Dz. U. 2013.950 z pó¼n. zm.)
II.4) Informacja o czê¶ciach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na czê¶ci:
Tak
II.5) G³ówny Kod CPV:
66510000-8
Dodatkowe kody CPV:
66516000-0,
66515411-7,
66516400-4,
66515400-7,
66515000-3,
66512100-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Og³oszenie dotyczy zakoñczenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZÊ¦Æ NR: 1 | NAZWA: czê¶æ 1 zamówienia tj. 1/ ubezpieczenie odpowiedzialno¶ci cywilnej z tytu³u prowadzonej dzia³alno¶ci i posiadanego mienia, 2/ ubezpieczenie mienia od wszystkich ryzyk 3/ ubezpieczenie sprzêtu elektronicznego od wszystkich ryzyk. |
Postêpowanie/czê¶æ zosta³o uniewa¿nione
nie
Nale¿y podaæ podstawê i przyczynê uniewa¿nienia postêpowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/01/2017 IV.2 Ca³kowita warto¶æ zamówienia Warto¶æ bez VAT506854.80 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie:
Sprawd¼ t± firmê: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTO¦CI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNI¯SZ¡ I NAJWY¯SZ¡ CEN¡/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygra³a firma Cena wybranej oferty/warto¶æ umowy 239 445.42 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZÊ¦Æ NR: 2 | NAZWA: czê¶æ 2 zamówienia tj. 1/ ubezpieczenie NNW cz³onków Ochotniczych Stra¿y Po¿arnych (zakres I) 2/ ubezpieczenie NNW cz³onków Ochotniczych Stra¿y Po¿arnych (zakres II) |
Postêpowanie/czê¶æ zosta³o uniewa¿nione
tak
Nale¿y podaæ podstawê i przyczynê uniewa¿nienia postêpowania: II czê¶æ zamówienia uniewa¿nia siê na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówieñ publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2015r, poz. 2164 z pó¼n. zm.) poniewa¿ nie z³o¿ono ¿adnej oferty niepodlegaj±cej odrzuceniu. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Ca³kowita warto¶æ zamówienia Warto¶æ bez VAT18630.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert0 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie:
Cena wybranej oferty/warto¶æ umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OG£OSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RÊKI ALBO ZAPYTANIA O CENÊ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postêpowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Nale¿y podaæ uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyja¶niæ, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z NOWEGO TARGU
- Remont pomieszczeñ sanitarnych S±du Rejonowego w Nowym Targu w budynku przy ul. S±dowej 6
- Dostawa sprzêtu komputerowego dla Akademii Nauk Stosowanych w Nowym Targu - Czê¶æ I: 15 zestawów komputerowych (jednostka centralna z systemem operacyjnym i monitorem), Czê¶æ II: 3 monitory
- Roboty budowlane zwi±zane z remontem czê¶ci piwnicznej budynku Pañstwowej Szko³y Muzycznej I i II Stopnia w Nowym Targu - filia (obiekt) w Rabce Zdrój
- Remont pomieszczeñ S±du Rejonowego w Nowym Targu w budynku przy ul. S±dowej 6
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 1640K Niedzica - Kacwin w miejscowo¶ci Niedzica
- Dostawa sprzêtu komputerowego
wiêcej: przetargi w Nowym Targu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
wiêcej: »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.