eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KołoSUKCESYWNA DOSTAWA 33.000 LITRÓW OLEJU NAPĘDOWEGO GRZEWCZEGO EKOTERM PLUS W SEZONIE GRZEWCZYM 2013 DLA WYBRANYCH JEDNOSTEK ÓŚWIATY GMINY KOŁO W RAMACH NASTĘPUJĄCYCH ODDZIELNYCH PAKIETÓWPAKIET NR 1 - SZKOŁA PODSTAWOWA WE WRZĄCEJ WIELKIEJ, PAKIET NR 2 - SZKOŁA PODSTAWOWA W KIEŁCZEWIE.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-02-07

Koło: SUKCESYWNA DOSTAWA 33.000 LITRÓW OLEJU NAPĘDOWEGO GRZEWCZEGO EKOTERM PLUS W SEZONIE GRZEWCZYM 2013 DLA WYBRANYCH JEDNOSTEK ÓŚWIATY GMINY KOŁO W RAMACH NASTĘPUJĄCYCH ODDZIELNYCH PAKIETÓW: PAKIET NR 1 - SZKOŁA PODSTAWOWA WE WRZĄCEJ WIELKIEJ, PAKIET NR 2 - SZKOŁA PODSTAWOWA W KIEŁCZEWIE.
Numer ogłoszenia: 51470 - 2013; data zamieszczenia: 07.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Biuro Obsługi Szkół Samorządowych Gminy Koło , ul. Toruńska 83, 62-600 Koło, woj. wielkopolskie, tel. 0-63 2616051, faks 0-63 2720166.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminakolo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SUKCESYWNA DOSTAWA 33.000 LITRÓW OLEJU NAPĘDOWEGO GRZEWCZEGO EKOTERM PLUS W SEZONIE GRZEWCZYM 2013 DLA WYBRANYCH JEDNOSTEK ÓŚWIATY GMINY KOŁO W RAMACH NASTĘPUJĄCYCH ODDZIELNYCH PAKIETÓW: PAKIET NR 1 - SZKOŁA PODSTAWOWA WE WRZĄCEJ WIELKIEJ, PAKIET NR 2 - SZKOŁA PODSTAWOWA W KIEŁCZEWIE..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Szacunkowa ilość oleju napędowego grzewczego objętego przedmiotem zamówienia publicznego wynosi: Pakiet nr 1 - około 25.000 litrów, Pakiet nr 2 - około 8.000 litrów. Zamawiający zastrzega, że nie będzie zobowiązany zakupić całego przedmiotu zamówienia. W ramach Pakietu nr 1 Zamawiający oswiadcza, że: 1) posiada 9 zbiorników po 2.000 litrów, 2) dostawy cząstkowe będą realizowane partiami w terminie 48 godzin od momentu wystosowania zapotrzebowania faksem lub telefonicznie lub emailem, 3) dostawy zostaną zrealizowane w dwóch transzach, 4) wykonawca zamówienia musi zapewnić ciągłość dostaw, 5) dostarczane ilości oleju napędowego grzewczego tankowane będą w temperaturze rzeczywistej, 6) miejsce realizacji zamówienia: kotłownia znajdująca się na terenie siedziby Zamawiającego. W ramach pakietu nr 2 Zamawiający oswiadcza, że: 1) posiada 10 zbiorników po 2.000 litrów, 2) dostawy cząstkowe będą realizowane partiami w terminie 48 godzin od momentu wystosowania zapotrzebowania faksem lub telefonicznie lub emailem, 3) dostawy zostaną zrealizowane w dwóch transzach, 4) wykonawca zamówienia musi zapewnić ciągłość dostaw, 5) dostarczane ilości oleju napędowego grzewczego tankowane będą w temperaturze rzeczywistej, 6) miejsce realizacji zamówienia: kotłownia znajdująca się na terenie siedziby Zamawiającego. Oferowany olej napędowy grzewczy musi odpowiadać warunkom technicznym Polskiej Normy PN-C-96024:2001 lub nowszej oraz przepisom rozporządzenia Ministra Gospodarki z 4 stycznia 2007 roku w sprawie wymagań jakościowych dotyczących zawartości siarki dla olejów oraz rodzaju instalacji i warunków, w których będą stosowane ciężkie oleje opałowe (Dz. U. z 2007 nr 4, poz. 30). Warunki techniczne wymagane dla oleju napędowego grzewczego objętego przedmiotem umowy określone zostały w druku OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA. W przypadku złożenia oferty, w której zostanie zaoferowany wyrób o równoważnych parametrach, Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty wyjaśnienia lub dokumenty potwierdzające równoważność rozwiązań z opisem przedmiotu zamówienia. Szczegółowy opis sposobu realizacji zamówienia określony został w driku PROJEKT UMOWY..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.51.00-5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawcy posiadają aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu paliwami płynnymi. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanch w SIWZ).

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) oświadczenie dotyczące szacunkowego zakresu rzeczowego oraz wartości dostaw które zostaną wykonane przy udziale podwykonawców - na załączniku Nr 3, 2) dokumenty, o których mowa jest w Rozdiale II ust. 8 SIWZ - jeżeli są wymagane, 3) pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów - jeżeli jest wymagane, 4) pełnomocnictwo do składania oferty łącznej w zakresie określonym w art. 23 ust. 2 Ustawy - jeżeli jest wymagane.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

zmiana podwykonawcy lub zmiana treści w umowie z podwykonawcą, 2) zmiana stawki podatku VAT zgodnie ze stosownymi zapisami druku PROJEKT UMOWY.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminakolo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Obsługi Szkół Samorządowych Gminy Koło ul. Toruńska 83, 62-600 Koło - pokój nr 4..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.02.2013 godzina 12:00, miejsce: Biuro Obsługi Szkół Samorządowych Gminy Koło ul. Toruńska 83, 62-600 Koło - pokój nr 4..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1 - Szkoła Podstawowa we Wrzącej Wielkiej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szacunkowa ilość oleju napędowego grzewczego objętego przedmiotem zamówienia publicznego wynosi około 25.000 litrów..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.51.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2 - Szkoła Podstawowa w Kiełczewie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szacunkowa ilość oleju napędowego grzewczego objętego przedmiotem zamówienia publicznego wynosi około 8.000 litrów..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.51.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.