Ogłoszenie z dnia 2006-10-03
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Sosnowiec: DOSTAWA ZNAKÓW DROGOWYCH, SŁUPKÓW DO ZNAKÓW, URZĄDZEŃ BEZPIECZEŃSTWA RUCHU DROGOWEGO I ELEMENTÓW SYGNALIZACJI ŚWIETLNYCH Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Sosnowiec - miasto posiadające prawa powiatu - reprezentowana przez Prezydenta Miasta, do kontaktów: mgr inż. Wojciech Guzik, al. Zwycięstwa 20, 41-200 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 032 2960600, fax (032) 296 06 05,, e-mail: informatyk@um.sosnowiec.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.um.sosnowiec.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Sosnowiec - miasto na prawach powiatu - reprezentowana przez Prezydenta Miasta Sosnowca, Mgr Monika Ziółkowska - Makarenko, Ul. Ignacego Mościckiego 14, 41-200 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. +48 032 296-04-99, fax +48 032 296-07-02, e-mail: drogi@um.sosnowiec.pl, www.um.sosnowiec.pl. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Porządek i bezpieczeństwo publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA ZNAKÓW DROGOWYCH, SŁUPKÓW DO ZNAKÓW, URZĄDZEŃ BEZPIECZEŃSTWA RUCHU DROGOWEGO I ELEMENTÓW SYGNALIZACJI ŚWIETLNYCH. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Gmina Sosnowiec. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Zadanie obejmuje dostawę znaków drogowych, słupków do znaków, urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i elementów sygnalizacji świetlnych. Zadanie obejmuje dostawę: a) znaków drogowych - 50 szt., tj.: - Znak A - 7 10 szt., - Znak B-20 10 szt., - Znak B-2 10 szt., - Znak C-9 10 szt., - Znak D-3 10 szt., b) słupków do znaków (czyli konstrukcji wsporczych dla znaków o wymiarach 80x40x3 mm i o długości 3,7m) - 25 szt., c) tablic ulicowych - 20 m2, d) urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego - 15 szt. tj.: - Azyle dla pieszych (szer. 2,5m dł. 2x2,5m) 3 szt., - Wyspy segregacyjne (wym. 3x3 m) 12 szt., e) elementów sygnalizacji świetlnych - 105 szt., tj.: - Latarnie dla kierujących typu LED 3x300 z ekranem kontrastowym - montaż na słupach wysięgnikowych i konstrukcjach bramowych (ogólne i kierunkowe) 73 szt., - Latarnie dla kierujących typu LED 3x300 - montaż na masztach (ogólne i kierunkowe) 14 szt., - Latarnie dla pieszych typu LED 2x200 16 szt., - Latarnie dla kierujących tramwajami typu LED 2x200 2 szt. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Zamawiający nie wymaga. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 28.52.74.00 - Znaki i podobne elementy Kod CPV wg słownika 2008: 44.42.34.00 - Znaki i podobne elementy Oryginalny kod CPV: 31.62.31.00 - Sygnalizatory drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 34.99.61.00 - Sygnalizatory drogowe Oryginalny kod CPV: 28.82.40.00 - Osprzęt miejski Kod CPV wg słownika 2008: 34.92.84.00 - Osprzęt miejski 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zadanie obejmuje dostawę: a) znaków drogowych - 50 szt., tj.: - Znak A - 7 10 szt., - Znak B-20 10 szt., - Znak B-2 10 szt., - Znak C-9 10 szt., - Znak D-3 10 szt., b) słupków do znaków (czyli konstrukcji wsporczych dla znaków o wymiarach 80x40x3 mm i o długości 3,7m) - 25 szt., c) tablic ulicowych - 20 m2, d) urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego - 15 szt. tj.: - Azyle dla pieszych (szer. 2,5m dł. 2x2,5m) 3 szt., - Wyspy segregacyjne (wym. 3x3 m) 12 szt., e) elementów sygnalizacji świetlnych - 105 szt., tj.: - Latarnie dla kierujących typu LED 3x300 z ekranem kontrastowym - montaż na słupach wysięgnikowych i konstrukcjach bramowych (ogólne i kierunkowe) 73 szt., - Latarnie dla kierujących typu LED 3x300 - montaż na masztach (ogólne i kierunkowe) 14 szt., - Latarnie dla pieszych typu LED 2x200 16 szt., - Latarnie dla kierujących tramwajami typu LED 2x200 2 szt. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 08.12.2006
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy: 1.1.Posiadają: 1.1.1. uprawnienia do realizowania dostaw będących przedmiotem niniejszego postępowania. 1.2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w zakresie dostaw będących przedmiotem niniejszego postępowania : a) wykonania co najmniej 1 dostawy odpowiadającej swoim rodzajem i wartością dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia - w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich wartości, przedmiotu oraz dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. b) dysponują osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia. Wymagane jest dysponowanie co najmniej 2 osobami niezbędnymi do wykonania niniejszego zamówienia. c) dysponują narzędziami i urządzeniami niezbędnymi do realizacji niniejszego zamówienia. Wymagane jest dysponowanie samochodem umożliwiającym dostawę przedmiotu zamówienia. 1.3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca złożył stosowne oświadczenie oraz i potwierdził jego treść następującymi dokumentami (w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem): - oświadczenie zgodnie z art. 22 ust.1 pkt 3, tj. że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia, - oryginał lub kserokopię informacji banku lub Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wielkość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wartość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytowa winna być określona kwotą min. 100.000,00 zł, - polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 1.4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. na podstawie art. 24 ustawy. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania ww. warunków przez Wykonawcę dokonana zostanie według formuły spełnia/nie spełnia - według druku ZP-17- zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie protokołu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego (Dz. U. Nr 87, poz. 606 z 2006r.). Nie spełnienie przez Wykonawcę chociażby jednego z powyższych warunków Zamawiającego spowoduje obligatoryjne wykluczenie Wykonawcy z niniejszego postępowania o zamówienie publiczne zgodnie z art. 24 ust.1 pkt. 10 ustawy. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania dostaw będących przedmiotem niniejszego postępowania oraz, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 9 lutego 2004r. Nr 19, poz. 177, z późn. zm.) - Zamawiający żąda, aby Wykonawca złożył stosowne oświadczenie oraz potwierdził jego treść (w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę) następującymi dokumentami: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, potwierdzające, że profil działalności Wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia. Zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych wykonawcy ubiegający się wspólnie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert , 3. Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 -8 ustawy wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert , 4. Informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania , W przypadku gdy Wykonawca jest osobą prawną, powyższe informacje winny dotyczyć wszystkich członków władz. II. W celu potwierdzenia opisanego przez Zamawiającego warunku posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym, a także osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - Zamawiający żąda, aby Wykonawca złożył stosowne oświadczenie oraz żeby potwierdził jego treść (w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę) następującymi dokumentami: 1. Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat od 01.07.2003r. do 31.08.2006r. przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie postępowania zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartościom dostawie stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz z załączeniem dokumentów (referencji przypisanych do wskazanych zamówień) potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. Zamawiający uzna za właściwe te dokumenty, które potwierdzą zrealizowanie dostaw o łącznej wartości nie mniejszej niż zaoferowana cena brutto. 2. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jakimi dysponuje wykonawca. Wymagane jest dysponowanie samochodem umożliwiającym dostawę przedmiotu zamówienia. 3. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; III. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - Zamawiający żąda, aby Wykonawca złożył stosowne oświadczenie oraz żeby potwierdził jego treść następującymi dokumentami (w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę): 1. oświadczeniem zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 3 tj. , że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia, 2. informacją banku lub Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wielkość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wartość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytowa winna być określona kwotą min. 100.000,00 zł; 3. polisą a w przypadku jej braku innym dokumentem potwierdzającym, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. IV. Oświadczenie o czasookresie udzielanej gwarancji dobrego wykonania dostaw wraz z dokumentem gwarancyjnym. V. Oświadczenie o akceptacji treści wzoru umowy o dostawy oraz wymagań i praw jakie sobie zastrzegł Zamawiający wraz z parafowanym załączonym wzorem umowy. VI. Wykaz podwykonawców (nazwa i adres oraz zakres wykonanych dostaw). VII. Kosztorys ofertowy. VIII. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków części B \Specyfikacji..\ (wymagania Zamawiającego). IX. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt I.1, I.2, I.4. - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert, - pkt I.3. - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - rozporządzenie Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. (Dz. U. z 2006r. Nr 87, poz. 605) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.sosnowiec.pl. Opłata: 25,6 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Za zaliczeniem pocztowym lub gotówką w kasie Zamawiającego. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.10.2006 godzina 12:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: 10.11.2006 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 12.10.2006, godzina 12:15, Urząd Miejski w Sosnowcu, Al. Zwycięstwa 20, 41-200 Sosnowiec, I piętro, sala 221.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 26.09.2006.
INNE PRZETARGI Z SOSNOWCA
- ZP-6/25 dostawa: nici chirurgicznych, staplerów, klipsów, siatek wszczepialnych, hemostatyków - wyrobów medycznych
- Zakup koparki podsiębiernej.
- ZP-2200-16/25 DOSTAWA PRODUKTÓW LECZNICZYCH, KONTRASTÓW DO DIAGNOSTYKI OBRAZOWEJ DO TK
- "Realizacja inwestycji Budżetu Obywatelskiego 2025 o numerze: BO25/II/14, BO25/III/10,21, BO25/I/12, BO25/I/1, BO25/IV/18, BO25/V/7, BO25/O/16 oraz BO25/I/5"
- ZP-19/25 dostawa implantów ortopedycznych
- Remont łazienek
więcej: przetargi w Sosnowcu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.