Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-02-07
Rawicz: Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej dróg powiatowych przy zastosowaniu masy asfaltowej na gorąco oraz remont na bazie emulsji i grysów przy użyciu remontera
Numer ogłoszenia: 51486 - 2013; data zamieszczenia: 07.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg , ul. Podmiejska 10, 63-900 Rawicz, woj. wielkopolskie, tel. 065 5453474.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ogloszenia.propublico.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej dróg powiatowych przy zastosowaniu masy asfaltowej na gorąco oraz remont na bazie emulsji i grysów przy użyciu remontera.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej dróg powiatowych przy zastosowaniu masy asfaltowej na gorąco oraz remont na bazie emulsji i grysów przy użyciu remontera. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, gdzie część (zadanie) stanowi: Zadanie częściowe nr: 1 Temat: Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej dróg powiatowych przy zastosowaniu masy asfaltowej na gorąco Opis: Zamówienie obejmuje wykonanie remontu przy zastosowaniu masy asfaltowej na gorąco w ilości 310,00 ton, a polegać będzie na: * wycięciu uszkodzonego fragmentu nawierzchni lub sfrezowaniu, * oczyszczeniu wyboju, uzupełnieniu masą mineralno-bitumiczną na gorąco, * posmarowaniu krawędzi wyboju emulsją, * mechanicznym zagęszczeniu. Zgodnie z SST nr D-05.03.17.11. Szczegółowy zakres robót i ich umiejscowienie wskaże Majster w Obwodzie Drogowym p. Grzegorz Pendias. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Zadanie częściowe nr 2 Temat: Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej dróg powiatowych na bazie emulsji i grysów przy użyciu remontera Opis: Zamówienie obejmuje wykonanie remontu na bazie emulsji i grysów przy użyciu remontera w ilości 330 ton, a polegać będzie na: * wypełnieniu wyboju mieszanką z remontera Wg SST nr D-05.03.17.11 Szczegółowy zakres robót i ich umiejscowienie wskaże Majster w Obwodzie Drogowym p. Grzegorz Pendias. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Zamawiający nie przewiduje dynamicznego sysytemu zakupów..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Warunek zostanie spełniony jeśli oferent wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat wykonywał remont cząstkowy nawierzchni o wartości nie mniejszej niż: 150 tys. zł. (remont masą mineralno-asfaltową), lub 60 tys. zł. (remont przy użyciu remontera). Przedstawione roboty muszą zostać potwierdzone załączonymi referencjami.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia. Warunek zostanie spełniony, jeśli oferent wykaże, że dysponuje sprzętem niezbędnym do wykonania zamówienia, wymienionym w załączniku nr 5 do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Formularz oferty - wypełniony formularz oferty 2) Kosztorys ofertowy nr 2 - wypełniony kosztorys ofertowy Wykonawcy z cenami jednostkowymi na poszczególne elementy zamówienia 3) Kosztorys ofertowy Nr 2/1 - wypełniony kosztorys ofertowy Wykonawcy z cenami jednostkowymi na poszczególne elementy zamówienia 4) Wzór umowy na remont masą mineralno-bitumiczną (zał. Nr 7) - oferent parafuje wszystkie strony wzoru umowy na znak akceptacji warunków w niej zawartych 5) Wzór umowy na remont remonterem (zał. Nr 7/1) - oferent parafuje wszystkie strony wzoru umowy na znak akceptacji warunków w niej zawartych
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ogloszenia.propublico.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 3.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.02.2013 godzina 09:45, miejsce: w siedzibie Zamawiającego pokój nr 3.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej dróg powiatowych przy zastosowaniu masy asfaltowej na gorąco.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje wykonanie remontu przy zastosowaniu masy asfaltowej na gorąco w ilości 310,00 ton, a polegać będzie na: * wycięciu uszkodzonego fragmentu nawierzchni lub sfrezowaniu, * oczyszczeniu wyboju, uzupełnieniu masą mineralno-bitumiczną na gorąco, * posmarowaniu krawędzi wyboju emulsją, * mechanicznym zagęszczeniu. Zgodnie z SST nr D-05.03.17.11,. Szczegółowy zakres robót i ich umiejscowienie wskaże Majster w Obwodzie Drogowym p. Grzegorz Pendias..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.04.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej dróg powiatowych na bazie emulsji i grysów przy użyciu remontera.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje wykonanie remontu na bazie emulsji i grysów przy użyciu remontera w ilości 330 ton, a polegać będzie na: * wypełnieniu wyboju mieszanką z remontera Wg SST nr D-05.03.17.11 Szczegółowy zakres robót i ich umiejscowienie wskaże Majster w Obwodzie Drogowym p. Grzegorz Pendias..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z RAWICZA
- Wymiana wodomierzy lokalowych w budynkach wspólnot mieszkaniowych administrowanych przez Zakład Usług Komunalnych w Rawiczu wraz z odczytem przez okres 5 lat
- Budowa remizy strażackiej we wsi Żołędnica - ETAP 2: budowa stanu surowego budynku remizy
- Przebudowa i budowa dróg gminnych wewnętrznych w Zielonej Wsi zlokalizowanych na dz. nr 577, 543/4, 520, 320 wraz z budową oświetlenia ulicznego
więcej: przetargi w Rawiczu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej Nr 1829R Jareniówka - Jabłonica - gr. wojew. - Czermna w miejscowości Opacie w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Budowa chodników przy drogach powiatowych"
- "Przebudowa drogi gminnej nr 102081B w miejscowości Aleksandrowo"
- Przebudowa ulic w Warce w ramach zadania: "Przebudowa dróg na terenie gminy Warka"
- Remont dróg gminnych polegający na wykonaniu warstwy bitumicznej na ul. Kolanowskiej w Biadaczu, ul. Malinowej w Łubnianach i ul. 1 Maja w Kępie
- REMONT RONDA ORDYNACJI ZAMOJSKIEJ W CIĄGU DROGI - DK 74/DK 17
- Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 775 dla zadania inwestycyjnego pn: Budowa chodnika w pasie drogi wojewódzkiej nr 775 odcinek 030 od km 1+943 do km 2+163
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.