Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-03-09
Międzyrzecz: Dostawa urządzeń do pomiaru przepływu zimnej wody, modułów radiowych do zdalnego radiowego odczytu urządzeń, terminali z wyposażeniem do pomiaru przepływu oraz niezbędnego oprogramowania do siedziby zamawiającego w m. Święty Wojciech nr 46, 66-300 Międzyrzecz, województwo lubuskie, wraz z wdrożeniem systemu radiowego odczytu oraz instalacją urządzeń i oprogramowania i przeszkoleniem pracowników zamawiającego.
Numer ogłoszenia: 51492 - 2015; data zamieszczenia: 09.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Międzyrzeckie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. , Św. Wojciech 46, 66-300 Międzyrzecz, woj. lubuskie, tel. 095 7427623, 7427630, faks 095 7427624.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.mpwik.cil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka prawa handlowego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa urządzeń do pomiaru przepływu zimnej wody, modułów radiowych do zdalnego radiowego odczytu urządzeń, terminali z wyposażeniem do pomiaru przepływu oraz niezbędnego oprogramowania do siedziby zamawiającego w m. Święty Wojciech nr 46, 66-300 Międzyrzecz, województwo lubuskie, wraz z wdrożeniem systemu radiowego odczytu oraz instalacją urządzeń i oprogramowania i przeszkoleniem pracowników zamawiającego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienie jest dostawa urządzeń do pomiaru przepływu zimnej wody, modułów radiowych do zdalnego radiowego odczytu urządzeń, terminali z wyposażeniem do pomiaru przepływu oraz niezbędnego oprogramowania do siedziby zamawiającego w m. Święty Wojciech nr 46, 66-300 Międzyrzecz, województwo lubuskie, wraz z wdrożeniem systemu radiowego odczytu oraz instalacją urządzeń i oprogramowania i przeszkoleniem pracowników zamawiającego. 2 Przedmiot zamówienia obejmuje a) dostawę urządzeń do pomiaru przepływu zimnej wody o średnicach nominalnych od DN=15mm do DN=100mm, przystosowanych do komunikacji z modułem radiowym - w ilości 1732 szt., b) dostawę modułów radiowych umożliwiających dokonywanie zdalnych odczytów urządzeń do pomiaru przepływu wody w ilości 1732 szt., c) dostawę przenośnego terminalu odczytowego wraz z oprogramowaniem do terminalu, kompletem kabli sygnałowych i zasilających, futerałem, stacją dokującą do komputera stacjonarnego, zasilaczem sieciowym, anteną do montażu na dachu samochodu, uchwytem terminala montowanym w samochodzie, ładowarką akumulatorową do gniazda zapalniczki samochodowej - w ilości 2 szt. , oprogramowania do komputera stacjonarnego wraz z licencją w ilości (1szt) d) wdrożenie systemu radiowego odczytu urządzeń do pomiaru przepływu wody oraz przeszkolenie pracowników zamawiającego (4 osoby) w zakresie użytkowania i obsługi systemu radiowego odczytu urządzeń do pomiaru przepływu wody e) instalacja całego oprogramowania, bezpośrednia integracja systemów zakupionego i istniejącego oprogramowania w jeden efektywnie działający system. Prace wdrożeniowe to również m.in. programowanie nakładek systemowych - 1700 sztuk, konfiguracja systemu, przygotowanie całego systemu do funkcjonowania w ramach systemu e-usług elektronicznych, przeprowadzenie serii testów..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających w wysokości do 20% wartości zamówienia podstawowego i polegających na rozszerzeniu dostawy o kolejne urządzenia do pomiaru przepływu zimnej wody, modułów radiowych do zdalnego radiowego odczytu urządzeń do pomiaru przepływu oraz niezbędnego oprogramowania.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.42.10.00 - Urządzenia do pomiaru przepływu 32.23.00.00 - Radiowa aparatura nadawcza z aparaturą odbiorczą .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.05.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępując do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 15 000 zł (słownie: piętnaście tysięcy złotych ) do upływu terminu składania ofert.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykonali w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 dostawy urządzeń do pomiaru przepływu zimnej wody, modułów radiowych do zdalnego radiowego odczytu urządzeń do pomiaru przepływu oraz niezbędnego oprogramowania łacznie o wartości nie mniejszej niż 500 000 złotych brutto.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy 1. Są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 300 000 złotych. 2.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zadania - warunek uznaje się za spełniony, jeżeli Wykonawca udokumentuje, iż posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości 300 000 zł.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykonali w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 dostawy urządzeń do pomiaru przepływu zimnej wody, modułów radiowych do zdalnego radiowego odczytu urządzeń do pomiaru przepływu oraz niezbędnego oprogramowania łacznie o wartości nie mniejszej niż 500 000 złotych brutto.; - informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Formularz ofertowy ( załącznik nr 1 do SIWZ) 2 Formularz cenowy (załącznik 1A do SIWZ) 3. Pełnomocnictwo osoby lub osób podpisujących ofertę, jeżeli nie wynika to bezpośrednio z załączonych dokumentów (należy załączyć dokumenty, z których wynikać będzie ciągłość i prawidłowość udzielonych pełnomocnictw - odpisy z właściwego rejestru). Złączone do oferty pełnomocnictwo winno być w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie. 4. W przypadku złożenia oferty wspólnej: Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo musi być podpisane przez pozostałych Wykonawców lub ich uprawnionych przedstawicieli.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Termin gwarancji - 10
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mpwik.cil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Międzyrzeckie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Spółka z o.o., Św. Wojciech 46, 66-300 Międzyrzecz, woj. lubuskie.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.03.2015 godzina 10:00, miejsce: Międzyrzeckie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji spółka z o.o. Św. Wojciech 46 66-300 Międzyrzecz, woj. lubuskie.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Regionalny Program Operacyjny Województwa Lubuskiego na lata 2007-2013..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z MIĘDZYRZECZA
- Budowa tłoczni ścieków na ul. Mieszka I wraz z budową odcinka kanalizacji do ul. Młyńskiej w Międzyrzeczu
- Dostawa odczynników do wykonywania badań w zakresie immunologii transfuzjologicznej mikrometodą kolumnową wraz z dzierżawą niezbędnych urządzeń
- Ubezpieczenie mienia oraz odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności i posiadanego mienia Międzyrzeckiego Szpitala sp. z o.o..
więcej: przetargi w Międzyrzeczu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Montaż systemu zdalnego odczytu zużycia wody wraz z wymianą istniejącego opomiarowania na przyłączach wodociągowych zlokalizowanych w miejscowościach na terenie gminy Filipów.
- Modernizacja infrastruktury wodno-ściekowej na terenie Gminy Goraj - etap II
- Wymiana liczników wodociągowych na inteligentne systemy rozliczania wody na terenie gminy Jeżewo
- Dostawa regulatorów przepływu dla WEiP - DE-dzp.272-186/25
- Poprawa systemu zaopatrzenia w wodę w Gminie Pełczyce
- Dostawa gazomierzy miechowych, rotorowych i turbinowych.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.