eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kościerzyna › usługi z zakresu gospodarki leśnej w Nadleśnictwie Kościerzyna w 2006r.



Ogłoszenie z dnia 2005-09-30

POZYCJA 51509

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Kościerzyna: usługi z zakresu gospodarki leśnej w Nadleśnictwie Kościerzyna w 2006r. Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Nadleśnictwo Kościerzyna, do kontaktów: Justyna Burcon, Andrzej Janiszewski, Roman Gołuński, ul. M. Skłodowskiej-Curie 6, 83-400 Kościerzyna, woj. pomorskie, tel. 058 6862869, fax 058 6862869, e-mail: koscierzyna@gdansk.lasy.gov.pl, www.gdansk.lasy.gov.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1). 5) Rodzaj zamawiającego: inny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 27. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługi z zakresu gospodarki leśnej w Nadleśnictwie Kościerzyna w 2006r. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług z zakresu gospodarki leśnej w Nadleśnictwie Kościerzyna w 2006r podzielonych na 5 części: część 1: Leśnictwo Lubań, Leśnictwo Nowa Kiszewa, Leśnictwo Garczyn, Leśnictwo Debrzyno; część 2: Leśnictwo Ludwikowo, Leśnictwo Strzelnica, Leśnictwo Wierzysko, Leśnictwo Grzybowski Młyn; część 3: Leśnictwo Cięgardło, Leśnictwo Zabrody, Leśnictwo Wdzydze, Leśnictwo Gołuń; część 4: Leśnictwo Podrąbiona, Leśnictwo Karsin; część 5: szkółka leśna + nasiennictwo. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Teren Nadleśnictwa Kościerzyna. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 77.20.00.00 - Usługi leśnictwa Kod CPV wg słownika 2008: 77.20.00.00 - Usługi leśnictwa 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: jednej części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Całkowita wartość zamówienia wynosi 3.173.436,10 PLN. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data rozpoczęcia: 01.01.2006; data zakończenia: 31.12.2006;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Wadium dla: Części 1: 4400,00 zł Części 2: 4300,00 zł Części 3: 4700,00 zł Części 4: 1800,00 zł Części 5: 900,00 zł. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O udzielenie zamówienia na wykonanie części nr 1 do 4 może ubiegać się wykonawca, który: 1)prowadzi zarejestrowaną działalność gospodarczą w zakresie obejmującym usługi leśnictwa; 2)wykonał w okresie od 1.10.2003r. do 30.09.2005r. co najmniej jedną usługę z zakresu gospodarki leśnej, o wartości brutto nie mniejszej niż 60% wartości oferty na część zamówienia, o którą ubiega się wykonawca- rocznie, 3)dysponuje osobami posiadającymi kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia, tj. na jedną część zamówienia, na wykonanie której składa ofertę, co najmniej: a)w zakresie pozyskania drewna - 2 osobami z kwalifikacjami drwala-motorniczego uprawnionego do pracy pilarką spalinową, posiadającymi aktualne badania lekarskie dopuszczające do wykonywania tych prac w terminie obowiązywania umowy, b)w zakresie stosowania środków chemicznych - 1 osobą z kwalifikacjami do pracy ze środkami chemicznymi, która ukończyła kurs z zakresu stosowania środków chemicznych, 4)posiada sprzęt niezbędny do wykonania zamówienia, tj. na jedną część zamówienia, na wykonanie której składa ofertę, co najmniej: a)2 pilarki spalinowe, b)1 ciągnik rolniczy, c)1 opryskiwacz plecakowy lub ciągnikowy - do wykonywania zabiegu chemicznego zwalczania szkodliwych organizmów. 5)nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24, ust. 1 i 2 ustawy. 6)Znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. a)zawrą umowę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej Wykonawcy wobec osób trzecich na kwotę min 15% wartości brutto zawartej w formularzu ofertowym (wstępne porozumienie z firmą ubezpieczeniową). O udzielenie zamówienia na wykonanie części nr 5 (prace w szkółce) może ubiegać się wykonawca, który: 1)spełni warunki określone w/w w pkt 1, 2, 3b i 5, 6. 2)posiada co najmniej następujący sprzęt niezbędny do prac szkółkarskich: - 1 ciągnik rolniczy, - 1 rozrzutnik rolniczy do obornika, - 1 przyczepa do ciągników - w zakresie stosowania środków chemicznych - 1 osobą z kwalifikacjami do pracy ze środkami chemicznymi, która ukończyła kurs z zakresu stosowania środków chemicznych. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 1.Oferta powinna zawierać następujące dokumenty: 1)oświadczenie wykonawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy, 2)aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione lub potwierdzone przez organ wystawiający w zakresie jego aktualności, nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego o nie zaleganiu z opłacaniem podatków lub zaświadczenie o uzyskaniu zgody na zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymaniu w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej, niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4)aktualne zaświadczenie właściwego oddziału ZUS lub KRUS o nie zaleganiu z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, bądź zaświadczenie o uzyskaniu zgody na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymaniu w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej, niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5)aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24, ust. 1, pkt 4 do 8 ustawy, wystawione nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6)aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24, ust. 1, pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2.Dokumenty, o których mowa w pkt. 1 ppkt 2-6, mogą być złożone w formie oryginału lub w formie kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. 3.Wszystkie dokumenty, o których mowa w pkt 1, muszą być podpisane przez wykonawcę. 4.Oferta składana przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie powinna zawierać: 1)dokument potwierdzający ustanowienie przez nich pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia - podpisany przez osoby uprawnione do reprezentowania tych wykonawców, 2)dokumenty, o których mowa w pkt 1: a)w ppkt 6 - wspólne dla wszystkich wykonawców - podpisane, przez pełnomocnika, o którym mowa w ppkt 1, b)w ppkt 1 do 5 - od każdego podmiotu oddzielnie - podpisane przez wykonawcę, którego dotyczą. 5.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1 ppkt 2-4, 6 składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że 1)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 3)nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 6.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt.5 oraz w pkt. 1 ppkt 5 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio dla kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 7.W przypadku złożenia kserokopii dokumentu, jej zgodność z oryginałem powinna potwierdzić osoba zobowiązana, zgodnie z pkt 4, ppkt 2, do podpisania tego dokumentu. 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: O udzielenie zamówienia może ubiegać się wykonawca, który znajduje się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. zawrze umowę ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej Wykonawcy wobec osób trzecich na kwotę min 15% wartości brutto zawartej w formularzu ofertowym (wstępne porozumienie z firmą ubezpieczeniową). 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: O udzielenie zamówienia na wykonanie części nr 1 do nr 4 może ubiegać się wykonawca, który: 1)prowadzi zarejestrowaną działalność gospodarczą w zakresie obejmującym usługi leśnictwa; 2)wykonał w okresie od 1.10.2003r. do 30.09.2005r. co najmniej jedną usługę z zakresu gospodarki leśnej, o wartości brutto nie mniejszej niż 60% wartości oferty na część zamówienia, o którą ubiega się wykonawca- rocznie, 3)dysponuje osobami posiadającymi kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia, tj. na jedną część zamówienia, na wykonanie której składa ofertę, co najmniej: a)w zakresie pozyskania drewna - 2 osobami z kwalifikacjami drwala-motorniczego uprawnionego do pracy pilarką spalinową, posiadającymi aktualne badania lekarskie dopuszczające do wykonywania tych prac w terminie obowiązywania umowy, b)w zakresie stosowania środków chemicznych - 1 osobą z kwalifikacjami do pracy ze środkami chemicznymi, która ukończyła kurs z zakresu stosowania środków chemicznych, 4)posiada sprzęt niezbędny do wykonania zamówienia, tj. na jedną część zamówienia, na wykonanie której składa ofertę, co najmniej: a)2 pilarki spalinowe, b)1 ciągnik rolniczy, c)1 opryskiwacz plecakowy lub ciągnikowy - do wykonywania zabiegu chemicznego zwalczania szkodliwych organizmów. O udzielenie zamówienia na wykonanie części nr 5 (prace w szkółce) może ubiegać się wykonawca, który: 1)posiada co najmniej następujący sprzęt niezbędny do prac szkółkarskich: - 1 ciągnik rolniczy, - 1 rozrzutnik rolniczy do obornika, - 1 przyczepa do ciągników, - 1 opryskiwacz plecakowy lub ciągnikowy - do wykonywania zabiegu chemicznego zwalczania szkodliwych organizmów. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Tak.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: S-2710-11/05. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 10.11.2005, cena - EUR. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 15.11.2005 godzina 09:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: nie ogranicza się. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 15.11.2005, godzina 09:05, Otwarcie ofert nastąpi na świetlicy Nadleśnictwa Kościerzyna, ul. M. Skłodowskiej-Curie 6.

SEKCJA VI: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 23.09.2005. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Wykonanie usług z zakresu gospodarki leśnej w 2006r w Leśnictwie Lubań, Leśnictwie Nowa Kiszewa, Leśnictwie Garczyn, Leśnictwie Debrzyno. 3) Zakres lub wartość: 870965,51 PLN 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Wykonanie usług z zakresu gospodarki leśnej w Leśnictwie Ludwikowo, Leśnictwie Strzelnica, Leśnictwie Wierzysko, Leśnictwie Grzybowski Młyn. 3) Zakres lub wartość: 857305,75 PLN 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 3 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Wykonanie usług z zakresu gospodarki leśnej w Leśnictwie Cięgardło, Leśnictwie Zabrody, Leśnictwie Wdzydze, Leśnictwie Gołuń. 3) Zakres lub wartość: 923858,57 PLN 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 4 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Wykonanie usług z zakresu gospodarki leśnej w Leśnictwie Podrąbiona, Leśnictwie Karsin. 3) Zakres lub wartość: 352572,49 PLN 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: CZĘŚĆ Nr: 5 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.20.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Wykonanie usług z zakresu gospodarki leśnej w szkółce leśnej. 3) Zakres lub wartość: 168733,78 PLN 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.