Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-01-27
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Gliwice: wybudowanie infrastruktury technicznej Parku Naukowo-Technologicznego w Gliwicach - projekt nr WKP_1/1.3/2/2005/18/103
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Park Naukowo-Technologiczny "Technopark Gliwice" Sp. z o.o., do kontaktów: Jan Kosmol, ul. Konarskiego 18A/473, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 2372412, 2371680, fax 032 2372336, e-mail: jkosmol@polsl.pl, www.technopark.gliwice.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).
II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wybudowanie infrastruktury technicznej Parku Naukowo-Technologicznego w Gliwicach - projekt nr WKP_1/1.3/2/2005/18/103. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Roboty budowlane związane z realizacją projektu nr WKP_1/1.3/2/2005/18/103 -Wybudowanie infrastruktury technicznej parku naukowo-technologicznego w Gliwicach - w ramach działania 1.3 SPO WKP. Zamówienie obejmuje wykonanie budynku oraz zagospodarowanie terenu. Budynek wykonany zostanie na bazie istniejącej konstrukcji stalowej. Realizacja obejmuje następujące prace: a) wyspecyfikowane w dokumentacji technicznej - Budynku parku naukowo-technologicznego Technopark Gliwice: roboty rozbiórkowe i demontażowe, wykonanie fundamentów uzupełniających, wykonanie i montaż konstrukcji stalowej, montaż stropów prefabrykowanych, roboty murowe, fasady kurtynowe w konstrukcji aluminiowej, ściany działowe klinkierowe lub przeszklone, dźwigi osobowe, świetliki dachowe, pokrycie dachów, prace wykończeniowe, instalacje wodnokan., c.o. instalacje wentylacji, klimatyzacji, wody lodowej, stacja wymienników ciepła (technologie i AKPiA), instalacje elektryczne, instalacje sygnalizacji ppoż., instalacje telefoniczna i informatyczna, instalacja kontroli dostępu, przyłącza zewnętrzne (energii elektrycznej, telefoniczne, informatyczne, c.o., wody, kanalizacji, sanitarnej i deszczowej, drogi, parkingi, oświetlenie zewnętrzne, kanalizacja deszczowa i odwodnienie parkingu, mała architektura, zieleń. b) wyspecyfikowane w uzupełniającej dokumentacji technicznej: roboty budowlane (betonowanie, zbrojenie, wznoszenie konstrukcji stalowych, instalowanie ścianek działowych, instalowanie wyrobów metalowych, kładzenie płytek, nakładanie powłok antykorozyjnych, roboty malarskie), instalacje wodnokan., c.o., instalacje wentylacji, klimatyzacji, wody lodowej, instalacje elektryczne, instalacje sygnalizacji ppoż., instalacje telefoniczna i informatyczna, odwodnienie terenu związanego i przynależnego do inwestycji, oświetlenie terenu związanego i przynależnego do inwestycji, drogi i place związane i przynależne do inwestycji. Roboty wykonywane będą zgodnie z opracowanymi projektami budowlanymi i wykonawczymi, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz przedmiarami robót stanowiącymi załącznik do SIWZ. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: 44-100 Gliwice, ul. Konarskiego 18B. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków Oryginalny kod CPV: 45.21.13.50 - Budynki wielofunkcyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.13.50 - Roboty budowlane w zakresie budynków wielofunkcyjnych Oryginalny kod CPV: 45.21.40.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych z edukacją i badaniami Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.40.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych z edukacją i badaniami Oryginalny kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Wartość zamówienia przekracza 60.000 Euro. Zakres obejmuje wykonanie robót budowlanych związanych m.in. z budową obiektu i zagospodarowaniem terenu. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających do wartości nie przekraczającej 20% wartości zamówienia podstawowego. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 31.05.2008;
III.1) Wymagane wadium: 400 000.00 zł. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych i wymogi Zamawiającego oraz złożą oświadczenie o ich spełnianiu zgodnie z art. 44 Prawa zamówień publicznych. Warunki Zamawiającego wraz z podaniem sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków oraz wymagane dokumenty określone zostały w niniejszym ogłoszeniu. Wymagane dokumenty oraz warunki udziału w postępowaniu: 1. Posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności. 1.1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (określające zakres działalności gospodarczej), jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zakres prowadzonej działalności winien obejmować przedmiot zamówienia. Należy dołączyć również stosowne pełnomocnictwo do reprezentowania podmiotów występujących wspólnie w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2.Posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia do wykonania zamówienia. 2.1.Wykaz wykonanych (zakończonych) w okresie ostatnich 5 lat robót budowlanych (nie wcześniej niż 5 lat przed terminem składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem (obejmujących roboty konstrukcyjno-budowlane, instalacje sanitarne, instalacje elektryczne i roboty drogowe) i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykonał (zakończył) w ww. okresie jako generalny wykonawca co najmniej 1 obiekt kubaturowy (o kubaturze co najmniej 10.000 m sześc. i powierzchni użytkowej co najmniej 2000 m kw.) i o wartości robót budowlanych co najmniej 15 milionów PLN brutto, przy czym wykonane roboty obejmowały wszystkie ww. branże. 2.2.Dokument potwierdzający należyte wykonanie w charakterze generalnego wykonawcy ww. obiektu kubaturowego. 3. Dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3.1Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, tj. wykaz osób posiadających uprawnienia do kierowania robotami w specjalnościach: konstrukcyjno-budowlanej, instalacji i urządzeń sanitarnych, instalacji i urządzeń elektroenergetycznych, robót drogowych. 3.2.Kopie uprawnień budowlanych bez ograniczeń do kierowania robotami w specjalności: konstrukcyjno-budowlanej, instalacji i urządzeń sanitarnych, instalacji i urządzeń elektroenergetycznych, robót drogowych. Dla ww. osób należy załączyć kopie potwierdzenia przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa. 4.Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4.1.Informacje banków, w których wykonawca posiada rachunki bankowe, potwierdzające wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości nie mniejszej niż 20% zaproponowanej ceny brutto za realizację zamówienia - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Podmioty występujące wspólnie powinny wykazać łącznie spełnienie ww. warunku. 4.2.Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej (obejmującej przedmiot zamówienia) na dzień otwarcia ofert na kwotę nie mniejszą niż 20% zaproponowanej ceny brutto. Z załączonego dokumentu winno wynikać jednoznacznie, iż umowa ubezpieczeniowa jest w dniu otwarcia ofert ważna tj. np. została opłacona składka. 4.3. Sprawozdanie finansowe (co najmniej bilans z rachunkami zysków i strat stanowiące część ww. sprawozdania), albo w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, inne dokumenty określające obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za okres ostatnich trzech lat obrotowych (2002, 2003, 2004), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. Zamawiający wymaga aby wykonawca lub łącznie wykonawcy występujący wspólnie uzyskał w ostatnich trzech latach obrotowych średnie roczne przychody w wysokości co najmniej 10 mln zł. 5. Nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 5.1. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego lub zaświadczenie, że uzyskano przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5.2. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego lub zaświadczenie, że uzyskano przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5.3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.4 - 8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.9 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Uwaga: Dokumenty wyszczególnione w punktach 1 i 5 składają wszystkie podmioty występujące wspólnie. Każdy z Wykonawców występujących wspólnie musi spełniać warunek określony w art. 22 ust.1 pkt. 4 ustawy.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 21.02.2006, cena - 640.00 PLN. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 13.03.2006 godzina 13:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 13.03.2006, godzina 13:30, Park Naukowo-Technologiczny TECHNOPARK GLIWICE Sp. z o.o., 44-100 Gliwice, ul. Konarskiego 18A, pok.495.
VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Tak, Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego. Projekt nr WKP_1/1.3/2/2005/18/103 Wybudowanie infrastruktury technicznej parku naukowo-technologicznego w Gliwicach w ramach działania 1.3 SPO WKP. 2) Data wysłania ogłoszenia: 19.01.2006.
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Przygotowywanie, dostarczanie i wydawanie (od pon. do piątku) śniadań, obiadów dwudaniowych, podwieczorków dla oddziałów przedszkolnych oraz obiadów szkolnych w Szkole podstawowej nr 8 w Gliwicach.(2)
- Usługi sprzętem ciężkim w zakresie obsługi zwałów węgla i sprzedaży drobnicowej dla Polskiej Grupy Górniczej S.A. Oddział KWK Sośnica w okresie 24 miesięcy z podziałem na zadania
- Budowa oznakowanego przejścia dla pieszych w ciągu ulicy Kościuszki w Bojszowie w rejonie ul. Kościelnej (II)
- Dostawa modułowego analizatora gazów
- 17-P-25 Akcesoria do urządzeń medycznych - powtórka
- 15-P-25 Zestaw do zabiegów artroskopowych - dzierżawa
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja i dostosowanie do potrzeb osób z niepełnosprawnościami 3 łazienek w Szkole Podstawowej nr 7 w Chełmie
- Remont pomieszczeń Oddziału zamiejscowego z siedzibą Kochcice ul. Zamkowa 1 Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Chirurgii Urazowej im. dr. Janusza Daaba w Piekarach Śląskich
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji pn. "Budowa żłobka przy ul. Kobiałka".
- Zaprojektowanie i budowa pawilonu dydaktycznego P-7 w technologii kontenerowej dla Akademii Wychowania Fizycznego im. Polskich Olimpijczyków we Wrocławiu
- "Modernizacja oddziałów przedszkolnych i placów zabaw" w ramach proj: "Poprawa jakości infrastruktury przedszkolnej w Gminie Sobków" współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego
- Budowa świetlicy wiejskiej wraz z zagospodarowaniem terenu w Piotraszewie, gmina Dobre Miasto
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.