To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-03-24
Ogłoszenie nr 51521 - 2017 z dnia 2017-03-24 r.
Kraków: Dostawa mebli dla jednostek Politechniki Krakowskiej
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 34657-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Krakowska im. Tadeusza Kościuszki Dział Zamówień Publicznych, krajowy numer identyfikacyjny
00000156003300, ul.
ul. Warszawska
24,
31155
Kraków, państwo
Polska, woj.
małopolskie, tel.
12 628 26 56; 628 22 20, faks
12 6282072, e-mail
zampub@pk.edu.pl
Adres strony internetowej (URL): http://www.pk.edu.pl/index.php?lang=pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa mebli dla jednostek Politechniki Krakowskiej
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):KA-2/014/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli dla jednostek Politechniki Krakowskiej. W zakresie zadania częściowego nr 1: Meble: 1) szafa ubraniowa potrójna - 2 szt., 2) szafka nocna (nakastlik) - 6 szt., 3) komoda - 2 szt., 4) krzesło- 6 szt., 5) półka nad łóżko- 2 szt., 6) stół- 1 szt., 7) wersalka- 1 szt., 8) łóżko jednoosobowe + materac - 5 zestawów, 9) stolik kawowy- 1 szt., W cenie oferty należy uwzględnić koszty dostawy (transport itp. ) oraz koszty złożenia i montażu mebli (jeżeli są dostarczane jako zdemontowane) oraz ustawienie mebli w miejscach wyznaczonych przez Zamawiającego. Opis i warunki realizacji przedmiotu zamówienia dla zadania częściowego zawiera: - załącznik nr 1 do projektu umowy, - projekt umowy ( załącznik nr 4 do SIWZ). W zakresie zadania częściowego nr 2: Meble: 1)stół: 1 szt., 2)krzesło obrotowe: 1 szt., 3)krzesło: 4 szt., 4)biurko: 1 szt., 5)witryna z szufladami: 2 szt., 6)witryna: 1 szt. W cenie oferty należy uwzględnić koszty dostawy (transport itp. ) oraz koszty złożenia mebli (jeżeli takowe są dostarczane jako zdemontowane) oraz ustawienie mebli w miejscach wyznaczonych przez Zamawiającego. Opis i warunki realizacji przedmiotu zamówienia dla zadania częściowego zawiera: - załącznik nr 1 do projektu umowy. - projekt umowy ( załącznik nr 4 do SIWZ).W zakresie zadania częściowego nr 3: Meble w tym: 1) biurka - 6 szt., 2) krzesło komputerowe - 1 szt., 3) krzesło konferencyjne - 2 szt., W cenie oferty należy uwzględnić koszty dostawy (transport itp. ) oraz koszty złożenia mebli (jeżeli są dostarczane jako zdemontowane) oraz ustawienie mebli w miejscach wyznaczonych przez Zamawiającego. Opis i warunki realizacji przedmiotu zamówienia dla zadania częściowego zawiera: - załącznik nr 1 do projektu umowy, - projekt umowy ( załącznik nr 4 do SIWZ). W zakresie zadania częściowego nr 4: Krzesła biurowe: 5 szt. W cenie oferty należy uwzględnić koszty dostawy (transport itp. ) oraz koszty złożenia krzeseł (jeżeli są dostarczane jako zdemontowane) oraz ustawienie krzeseł w miejscach wyznaczonych przez Zamawiającego. Opis i warunki realizacji przedmiotu zamówienia dla zadania częściowego zawiera: - załącznik nr 1 do projektu umowy, - projekt umowy ( załącznik nr 4 do SIWZ)
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
39100000-3
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Dostawa i montaż mebli dla obiektów Centrum Sportu i Rekreacji PK (O-4) |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT10000.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert8 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 12127.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Dostawa mebli dla Instytutu Inżynierii Cieplnej i Ochrony Powietrza ( Ś-4 ) |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT4878.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert7 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 6282.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: Dostawa mebli dla Działu Inwestycji i Remontów Politechniki Krakowskiej ( DT-2) |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24-03-2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT2317.08 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert7 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 2576.85 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 4 | NAZWA: Dostawa krzeseł biurowych dla Zespołu ds. Rozliczeń Międzynarodowych Politechniki Krakowskiej (K-1) |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24-03-2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT1500.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert7 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 1691.25 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- roboty budowlane
- Świadczenie usług cateringowych podczas spotkań organizowanych w przez Narodowe Centrum Nauki w Krakowie
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla przebudowy ulicy wewnątrzosiedlowej wraz z budową miejsc postojowych na os. Krakowiaków (na odcinku od ul. Mościckiego przy budynku nr 44 do ulicy Bulwarowej)
- Dostawa rozpuszczalnika aromatycznego wg normy ASTM D-3734 typ II o zawartości naftalenu poniżej 10% dla INiG-PIB
- Oświetlenie ulicy Petofiego w Krakowie (wzdłuż zbiorników Wodociągów Krakowskich)
- Sukcesywna dostawa jednorazowych materiałów laboratoryjnych dla jednostek organizacyjnych UJ CM w Krakowie, odpowiednio od jednej do trzech części zamówienia.
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.