eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Baligród › Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi związanymi z realizacją zadańBudowa przechowalni sadzonek na szkółce leśnej w Górzance SA-2710-33/12

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-12-17

Baligród: Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi związanymi z realizacją zadań: Budowa przechowalni sadzonek na szkółce leśnej w Górzance SA-2710-33/12
Numer ogłoszenia: 515224 - 2012; data zamieszczenia: 17.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 429868 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Baligród, ul. Balów 14, 38-606 Baligród, woj. podkarpackie, tel. 013 4684015, faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi związanymi z realizacją zadań: Budowa przechowalni sadzonek na szkółce leśnej w Górzance SA-2710-33/12.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest pełnienie obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego nad pracami związanymi z wykonaniem robót budowlanych związanymi z budową przechowalni sadzonek na szkółce leśnej w Górzance. Nadzorowane roboty budowlane związane są z wykonaniem obiektu zaprojektowanego kształcie prostokąta z dwoma bocznymi komorami lodowymi usytuowanymi wzdłuż ścian podłużnych. Składowany lód i śnieg w komorach obniża temperaturę w przechowalni, a topniejąc wsiąka w podłoże piaskowe i pozwala zachować odpowiednią wilgotność. Poziom posadowienia podłoża przyjęto na głębokości -1,2m poniżej poziomu terenu strony przystokowej. Wejście do przechowalni zapewniają wrota o wym. 2,44x1,82m usytuowane w ścianie od strony płn-zach. Elementy budowli wykonane będą jako: Konstrukcja nośna słupowo ryglowa na bazie elementów drewnianych o przekroju słupów fi 20cm oraz rygli i zastrzałów fi 14-16cm. Dodatkowe usztywnienie konstrukcji stanowi deskowanie jednostronne ścian grubości 4cm. Obiekt będzie przykryty konstrukcją z łat drewnianych 5x5cm w rozstawie 25cm opartych na belkach poprzecznych fi 20cm, na który będzie nakładana plandeka oraz gałęzie. - powierzchnia zabudowy 85,54 m2 - kubatura 199,03 m3 - wysokość 2,59 m - długość 13,12m - szerokość 6,52m 2. Szczegółowy opis elementów przedmiotu zamówienia: Szczegółowy opis prac związanych z budową przechowalni sadzonek zawierają następujące załączniki: załącznik nr 6 - projekt budowlany załącznik nr 7 - przedmiar robót załącznik nr 8 - STWiORB 3. Do obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego należy: a) pełny zakres obowiązków określonych w art. 25 ustawy z dnia 7 lipca 1994 Prawo Budowlane (Dz. U. z 2010 r., Nr 243, Poz. 1623, z późn. zmianami) oraz przepisów wykonawczych: b) sprawowanie starannego nadzoru oraz dopilnowania aby roboty budowlane zlecone przez Zamawiającego były prowadzone tylko przez Wykonawcę oraz wyszczególnionych w ofercie podwykonawców, c) przed rozpoczęciem prac zapoznanie się z dokumentami niezbędnymi dla realizacji przedmiotu zamówienia, będącymi w posiadaniu Zamawiającego, d) przekazania placu budowy z udziałem Zamawiającego, organizacji i dokonywania czynności odbiorczych (końcowy, pogwarancyjny), zgodnie z wymogami i przepisami prawa. e) rozliczanie nadzorowanego zakresu robót, sprawdzanie dokumentów rozliczeniowych: kosztorysu ofertowego, faktury/rachunku końcowego przedłożonych przez Wykonawcę inwestycji wraz z rozliczeniem końcowym inwestycji, f) nadzór w okresie trwania gwarancji i rękojmi udzielonej przez Wykonawcę robót budowlanych, g) sprawowania kontroli zgodności realizacji inwestycji z umową, przepisami i normami branżowymi, zasadami wiedzy technicznej. h) niezwłocznego zgłaszania Zamawiającemu konieczności wykonania przez wykonawcę robót dodatkowych, uzupełniających nieprzewidzianych umową zawartą z Wykonawcą robót budowlanych (bez zgody Zamawiającego Wykonawca- Inspektor nadzoru nie jest upoważniony do wydawania Wykonawcy robót polecenia wykonania robót dodatkowych, uzupełniających) oraz sprawdzania i weryfikowania kosztorysów Wykonawcy na roboty uzupełniające i dodatkowe. i) kontrolowania prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywania w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla właściwego wykonania robót j) obowiązkowy minimum dwa pobyt w tygodniu na placu budowy oraz na każde wezwanie Zamawiającego. k) prowadzenie dokumentacji fotograficznej (zwłaszcza robót zanikowych) w formie elektronicznej podczas całego procesu inwestycyjnego i przekazanie jej Zamawiającemu po odbiorze końcowym robót, lub na każde wezwanie Zamawiającego, 4. Inspektor nadzoru inwestorskiego ma prawo: a) pełny zakres praw określonych w art. 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994 Prawo Budowlane (Dz. U. z 2010 r., Nr 243, Poz. 1623, z późn. zmianami) oraz przepisów wykonawczych: 5. Kod CPV: 71520000-9 (usługi nadzoru budowlanego) 71247000-1 (nadzór nad robotami budowlanymi) 6. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających do 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego. 7. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych 8. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 9. Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę na cały zakres zamówienia. 10. Zamawiający informuje, że nie przewiduje udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00-9, 71.24.70.00-1.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.11.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • SKALA Usługi projektowe i nadzory budowlane mgr. inż Jarosław Suchora, ul. Kiczury 16/25, 38-500 Sanok, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1230,40 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4305,00

  • Oferta z najniższą ceną: 4305,00 / Oferta z najwyższą ceną: 7257,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.