To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-12-17
Warszawa: Ochrona mienia i osób w budynku Gimnazjum nr 123 z Oddziałami Dwujęzycznymi i Oddziałami Integracyjnymi im. Jana Pawła II w Warszawie, przy ul. Strumykowej 21
Numer ogłoszenia: 515238 - 2012; data zamieszczenia: 17.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 438504 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gimnazjum Nr 123 z Oddziałami Dwujęzycznymi i Oddziałami Integracyjnymi im. Jana Pawła II, ul. Strumykowa 21, 03-138 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 58 70 980, faks 22 58 70 998.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona mienia i osób w budynku Gimnazjum nr 123 z Oddziałami Dwujęzycznymi i Oddziałami Integracyjnymi im. Jana Pawła II w Warszawie, przy ul. Strumykowej 21.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Ochrona mienia i osób w budynku Gimnazjum nr 123 z Oddziałami Dwujęzycznymi i Oddziałami Integracyjnymi im. Jana Pawła II w Warszawie przy ul. Strumykowej 21, zgodnie z załączonym grafikiem pracy ochrony, stanowiącym załącznik nr 3 do umowy Zamawiający zleca, a Wykonawca zobowiązuje się do: 1) Zapewnienia bezpieczeństwa osób znajdujących się w granicach Obiektu, 2) Ochrony Obiektu przed dostępem do niego osób nieuprawnionych, 3) Ochrony mienia znajdującego się na terenie Obiektu przed kradzieżą, zniszczeniem lub uszkodzeniem, 4) Zapobiegania zakłóceniom porządku na terenie Obiektu oraz powiadamiania osoby odpowiedzialnej za administrowanie Obiektem o zdarzeniach powodujących naruszenie porządku, 5) Niezwłocznego powiadamiania organów ścigania o czynach przestępczych zaistniałych na terenie Obiektu i zabezpieczenie miejsca ich popełnienia do czasu przybycia organów ścigania, 6) Kontroli ruchu osobowego i ruchu materiałowego w Obiekcie na zasadach określonych w Tabeli służby ochronnej Obiektu, stanowiącej załącznik nr 1 do umowy 7) Prowadzenia przewidzianej w Tabeli służby ochronnej obiektu dokumentacji ochronnej: a zwłaszcza dziennika zmiany, zawierającego dane o czasie rozpoczęcia i zakończenia zmiany, obsadzie personalnej zmiany i czasie wykonywania przez nich zadań, prowadzenia na bieżąco raportu zmiany, zawierającego wszystkie istotne informacje dotyczące przyjęcia, przebiegu i przekazania służby ochronnej. 8) Zapewnienia obsługi systemu monitoringu w Obiekcie w trakcie pełnienia służby ochrony 9) Obsługiwania centralki telefonicznej na dyżurce przy wejściu głównym do budynku, 6.2. Wymagania wobec Wykonawcy: 1) Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania czynności określonych w pkt. 6.1. zgodnie z Tabelą służby ochronnej Obiektu, stanowiącą załącznik nr 1 do umowy. 2) Wykonawca zobowiązuje się do dysponowania zmotoryzowaną i wyposażoną w środki przymusu bezpośredniego oraz łączności bezprzewodowej zewnętrznej i wewnętrznej grupą interwencyjną do wykonania zadań określonych w Procedurze działania grupy interwencyjnej, stanowiącej załącznik nr 2 do umowy. 3) Wykonawca przyjeżdżać będzie do Obiektu na każdy sygnał alarmowy, wyemitowany przez pracowników ochrony Obiektu w czasie nie dłuższym niż 10 minut i postępować zgodnie z załącznikiem nr 2 do umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do nieodpłatnego próbnego zaalarmowania grupy interwencyjnej raz w miesiącu. 4) Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia transmisji sygnału alarmowego, o którym mowa w pkt. 6.2.3), z chronionego obiektu do grupy interwencyjnej, przez cały czas realizacji umowy. 5) Wykonawca zobowiązuje się do bezwzględnego przestrzegania przepisów wewnętrznych obowiązujących w ochranianym Obiekcie, a zwłaszcza planu ewakuacji osób i mienia, procedur zabezpieczenia pomieszczeń i obiektu oraz postępowania z kluczami, instrukcji bezpieczeństwa pożarowego oraz stosowania się do poleceń dyrektora Gimnazjum i kierownika administracyjno-gospodarczego. 6) Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia stałego nadzoru i kontroli nad realizacją zadań przez pracowników ochrony Wykonawcy w Obiekcie tak, by nieprzerwanie był w stanie udzielić osobom wymienionym w pkt. 6.2.5) pełnej i adekwatnej informacji na temat stanu ochrony fizycznej obiektu. 7) Wykonawca zobowiązany jest wykonywać swoje obowiązki dysponując osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, które posiadają odpowiednie kwalifikacje zawodowe są sprawne fizycznie i wyposażone w środki przymusu bezpośredniego, środki łączności, ubiory służbowe i identyfikatory, zgodne z Tabelą służby ochronnej Obiektu, stanowiącą załącznik nr 1 do umowy . 8) W szczególności Wykonawca zobowiązany jest do zatrudniania przez cały okres wykonywania zamówienia co najmniej 4 pracowników ochrony fizycznej posiadających ważne licencje I lub II stopnia, niezbędne do realizacji umowy, zgodnie z przedstawioną w ofercie listą imienną tych pracowników, określonych w załączniku nr 6 do SIWZ , którzy pracować będą na zmianę przy wykonywaniu zamówienia, przy czym personel ochrony musi być stały i przeszkolony w zakresie pierwszej pomocy przedmedycznej, BHP i ppoż. 9) Nadzór nad prawidłową ochroną ze strony Wykonawcy i stały kontakt z przedstawicielem Zamawiającego sprawować będzie kierownik z licencją drugiego stopnia pracownika ochrony fizycznej. 10) Ochrona Obiektu będzie realizowana przez jednego pracownika Wykonawcy, zgodnie z załączonym do umowy grafikiem pracy ochrony stanowiącym załącznik nr 3 do umowy. 11) W przypadkach, w których grafik pracy ochrony przewiduje całodobową ochronę Obiektu( w dni wolne od pracy: soboty, niedziele, święta, dni wolne od zajęć dydaktycznych oraz w miesiącach lipiec, sierpień ) Wykonawca będzie realizował ochronę Obiektu przez jednego pracownika ochrony przy zastrzeżeniu okresów zmian obsady pracowników ochrony maksymalnie co 24 godziny. 12) W Obiekcie Wykonawca zobowiązuje się prowadzić listy obecności pracowników ochrony, potwierdzane na bieżąco przez upoważnionego pracownika Zamawiającego . 13) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody wyrządzone w wyniku kradzieży, włamania, celowego działania pracowników Wykonawcy na szkodę Zamawiającego lub nienależytego wykonania umowy przez Wykonawcę, oraz szczególnie za szkody powstałe w wyniku niedbalstwa oraz wyrządzone wobec osób trzecich przez Wykonawcę w trakcie realizacji umowy. Odpowiedzialność Wykonawcy odnosi się do czasu wykonywania ochrony Obiektu, określonego w grafiku pracy ochrony stanowiącym załącznik nr 3 do umowy 14) Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności za szkodę powstałą z przyczyn pozostających poza jego kontrolą (np. klęski żywiołowe, pożar z przyczyn leżących w urządzeniach technicznych) lub powstałych z przyczyn go nie obciążających, tzn. rozruchów, zamieszek, strajków, demonstracji, działań wojennych, lub obronnych pod warunkiem niezwłocznego powiadomienia Zamawiającego o fakcie powstania szkody jak również o jej przyczynach . 15) W razie zagrożenia dla mienia w chronionym Obiekcie Wykonawca zobowiązany jest podjąć czynności zmierzające do zapobieżenia powstania szkody, a w razie jej zaistnienia do ograniczenia jej rozmiarów oraz do natychmiastowego powiadomienia przedstawicieli Zamawiającego, Policji, ewentualnie w zależności od potrzeb Straży Pożarnej lub Pogotowia Ratunkowego. 16) Wstępne dochodzenie oraz sporządzenie przez Zamawiającego protokołu szkody musi odbyć się przy udziale przedstawiciela Wykonawcy natychmiast po zaistniałym zdarzeniu. Zamawiający określa w protokole rodzaj i przybliżoną wartość skradzionych przedmiotów lub tych, które uległy uszkodzeniu. 17) Wykonawca zobowiązany jest do zachowania w tajemnicy wszelkich informacji mających wpływ na stan bezpieczeństwa Zamawiającego, także po zakończeniu wykonywania zamówienia. 18) Wykonawca zobowiązuje się do posiadania przez cały okres realizacji niniejszej umowy ważnej polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej z sumą ubezpieczenia nie niższą niż 100 000,00 złotych z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia na jedno lub wszystkie zdarzenia . 19) Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć Zamawiającemu opłaconą polisę, o której mowa w pkt. 6.2 ppkt 18 przed podpisaniem umowy. 20) Prawo przeprowadzania kontroli realizacji niniejszej umowy, w tym do bieżącej kontroli służby ochrony i dokumentacji ochrony w imieniu Zamawiającego przysługuje dyrektorowi Obiektu i kierownikowi administracyjno-gospodarczemu Obiektu. Szczegółowe obowiązki Wykonawcy nie uwzględnione w opisie przedmiotu zamówienia zostały ujęte i wyszczególnione w załączniku nr 1 do umowy stanowiącej załącznik nr 7 do SIWZ..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.12.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 11.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
USŁUGOWA SPÓŁDZIELNIA "UNIWERSUM"
jakie przetargi wygrała firma
USŁUGOWA SPÓŁDZIELNIA "UNIWERSUM"
- Usługowa Spółdzielnia UNIWERSUM, ul. Kasprzaka 24, 01-211 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 128505,60 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 128505,60
Oferta z najniższą ceną: 120264,48 / Oferta z najwyższą ceną: 168314,40
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Przedmiotem Zamówienia są usługi krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób taksówką (pracowników i innych osób wskazanych przez Zamawiającego) oraz rzeczy na warunkach odroczonej płatności w granicach topograficznych Miasta st. Warszawy, a także w innych miastach lub miejscowościach poza Warszawą. Usługi będą świadczone zgodnie z Regulaminem Świadczenia Usług Przewozowych, Zasadami korzystania z bezgotówkowego systemu rozliczeń, które Wykonawca jest zobowiązany dołączyć do swojej oferty oraz na warunkach określonych w Umowie i Opisie Przedmiotu Zamówienia.
- Dostawa produktów leczniczych, nr TP-47/25/TM
- Wykonanie remontu instalacji wodno - kanalizacyjnej fontanny zlokalizowanej na Rynku Mariensztackim w Warszawie.
- Dostawa energii elektrycznej dla Mazowieckiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego z siedzibą w Warszawie.
- Wykonanie badania pt.: "Ewaluacja mechanizmu warunkowości podstawowej w ramach polityki spójności w perspektywie 2021-2027".
- Remont pokrycia dachowego wraz z wykonaniem obróbek z papy termozgrzewalnej ogniomurów i kominów budynków mieszkalnych w Siemirowicach przy ul. Osiedle Na Skarpie 8 i 9
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ŚWIADCZENIE USŁUG OCHRONY OSÓB I MIENIA IBPRS-PIB W PODZIALE NA ZADANIA
- FIZYCZNA I TECHNICZNA OCHRONA MIENIA Z DOZOROWANIEM TERENÓW MUZEUM BUDOWNICTWA LUDOWEGO W SANOKU TJ. PARKU ETNOGRAFICZNEGO PRZY UL. RYBICKIEGO 3 ORAZ BUDYNKÓW PRZY UL. TRAUGUTTA 3
- Ochrona fizyczna i monitorowanie systemów zabezpieczenia technicznego obiektów oraz ochrona imprez i meczy ligowych dla Urzędu Miasta Chorzów oraz Jednostek podległych" - podzielona na 2 części
- ŚWIADCZENIE USŁUG OCHRONY FIZYCZNEJ W TRAKCIE MECZÓW ŻUŻLOWYCH GKM GRUDZIĄDZ S.A. W SEZONACH 2025-2026
- Usługi ochrony osób i mienia
- Usługę ochrony osób i mienia Wrocławskiego Teatru Lalek we Wrocławiu w okresie 24 miesięcy
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.