Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-03-18
Częstochowa: Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla nw zadań.
Zadanie I - Remont dachu na budynku Miejskiego Przedszkola nr 18 przy ul. Kruszwickiej 2/4 w Częstochowie;
Zadanie II- Remont sanitariatów wraz z instalacją ciepłej wody użytkowej z własnej kotłowni w budynku Miejskiego Przedszkola nr 35 przy ul. 1 Maja 5/7 w Częstochowie;
Zadanie III -Remontu elewacji budynku Szkoły Podstawowej nr 25 przy ul. Rędzińskiej 23 w Częstochowie.
Numer ogłoszenia: 51535 - 2009; data zamieszczenia: 18.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasto Częstochowa , ul. Śląska 11/13, 42-217 Częstochowa, woj. śląskie, tel. (034) 3707100, faks 034 3707175.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.czestochowa.um.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla nw zadań. Zadanie I - Remont dachu na budynku Miejskiego Przedszkola nr 18 przy ul. Kruszwickiej 2/4 w Częstochowie; Zadanie II- Remont sanitariatów wraz z instalacją ciepłej wody użytkowej z własnej kotłowni w budynku Miejskiego Przedszkola nr 35 przy ul. 1 Maja 5/7 w Częstochowie; Zadanie III -Remontu elewacji budynku Szkoły Podstawowej nr 25 przy ul. Rędzińskiej 23 w Częstochowie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie I- Remont dachu na budynku Miejskiego Przedszkola nr 18 przy ul. Kruszwickiej 2/4 w Częstochowie; Zakres prac budowlanych: a) demontaż rynien, rur spustowych, zerwanie pokrycia dachu, usunięcie deskowania, demontaż krokwi, rozbiórka kominów do poziomu stropu, rozbiórka ścianek kolankowych; b) wymurowanie ścianek kolankowych, ułożenie murłat, montaż słupów, płatwi, krokwi, , montaż deskowania; c) ułożenie papy termozgrzewalnej; d) wymurowanie kominów; e) ułożenie płyt styropianowych na stropie. Zadanie II - Remont sanitariatów wraz z instalacją ciepłej wody użytkowej z własnej kotłowni w budynku Miejskiego Przedszkola nr 35 przy ul. 1 Maja 5/7 w Częstochowie; Zakres prac budowlanych : a) demontaż istniejącego wyposażenia sanitariatów; b) demontaż i wymiana żeliwnych pionów kanalizacyjnych oraz instalacji wod-kan.; c) zerwanie istniejących płytek ze ścian oraz posadzki lastryko; d) wyburzenie ścianek działowych; e) przebicia w ścianie oraz montaż blaszanego kanału wentylacyjnego; f) wykonanie nowej instalacji wod-kan w obrębie pomieszczeń; g) przełożenie kabli elektrycznych przy położeniu otworów drzwiowych; h) obudowa pionów kanalizacyjnych płytami gipsowo kartonowymi; i) wykonanie sufitu podwieszanego; j) położenie płytek naściennych i podłogowych; k) tynkowanie i malowanie fragmentów ścian i sufitu; l) montaż urządzeń sanitarnych i wyposażenia sanitariatów; m) wymiana drzwi wewnętrznych; n) wykonanie nowej instalacji wody ciepłej i cyrkulacji. Zadanie III - Remontu elewacji budynku Szkoły Podstawowej nr 25 przy ul. Rędzińskiej 23 w Częstochowie. Zakres prac budowlanych : a) odbicie tynków z zaprawy cementowo - wapiennej; b) ocieplenie ścian zewnętrznych wełną mineralną przyklejoną za pomocą masy klejącej; c) wykonanie zewnętrznej warstwy elewacyjnej zabezpieczającej przed przenikaniem wód; d) usunięcie polepy i ocieplenie stropu wełną mineralną; e) likwidacja opaski betonowej wokół budynku; f) wykonanie izolacji przeciwwodnej fundamentów i ścian piwnicznych; g) odtworzenie opaski z kostki betonowej; h) wymiana chodników i ciągu jezdnego z kostki betonowej . Inspektorzy nadzoru posiadający uprawnienia określone przepisami Prawa budowlanego w specjalności konstrukacyjno-budowlanej..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.42.10 - Roboty budowlane w zakresie szkół podstawowych 45.44.30.00 - Roboty elewacyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga złożenia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie publiczne mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają niżej podane warunki: 1)nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, b)dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, posiadającymi uprawnienia do pełnienia funkcji inspektorów nadzoru dla poszczególnych zadań w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, posiadających uprawnienia w specjalności konstrukcyjno-budowlanej;.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumentami potwierdzającymi spełnienie warunku udziału w postępowaniu muszą być: - dla warunku 1): a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej- wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - dla warunku 2): a) Wykaz, zawierający imiona i nazwiska osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nią czynności, tj.: -inspektorów nadzoru dla poszczególnych zadań wraz z ich uprawnieniami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej określonymi przepisami Prawa budowlanego (sporządzony wg załącznika nr 3a do specyfikacji - w przypadku osób, którymi Wykonawca dysponuje i wg załącznika nr 3b do specyfikacji - w przypadku osób, którymi Wykonawca będzie dysponował); b)Zaświadczenia z właściwej Izby Samorządu Zawodowego dla ww. osób, które pełnić będą funkcję inspektorów nadzoru, potwierdzające ich przynależność do Izby oraz posiadanie wymaganego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej, aktualnego na dzień składania ofert. Zamawiający dopuszcza, jako dokument równoważny, złożenie nieaktualnego zaświadczenia z ww. Izby oraz dowodu dokonania należnych składek, z którego wynika, że są one opłacone na dzień składania ofert. c) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, posiadających uprawnienia do pełnienia funkcji inspektorów nadzoru dla poszczególnych zadań w specjalności konstrukcyjno-budowlanej jeżeli w wykazie osób, o którym mowa w pkt 6.2.a specyfikacji, Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. -Inne dokumenty wymagane przez Zamawiającego: a)Wypełniony Druk Oferta, stanowiący załącznik nr 2 do specyfikacji,.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://czestochowa.bip-gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: e-mail: lmaciejewska@czestochowa.um.gov.pl oraz Urząd Miasta Częstochowy Wydział Inwestycji i Zamówień Publicznych, ul. Śląska 11/13, 42-217 Częstochowa..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.03.2009 godzina 09:30, miejsce: Biuro Obsługi Interesanta (parter), stanowisko nr 1, ul. Śląska 11/13, 42-217 Częstochowa. Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 30.03.2009, godzina 10:00, siedziba Zamawiającego, sala nr 108..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Specyfikacja istotnych warunków zamówienia będzie dostępna na stronie internetowej Zamawiającego: http://czestochowa.bip-gov.pl Na tej stronie Zamawiający będzie również zamieszczał pytania i odpowiedzi, modyfikacje SIWZ, protesty dot. treści ogłoszenia oraz postanowień specyfikacji istotnych warunków zamówienia i ich rozstrzygnięcia, ogłoszenie o wyborze najkorzystniejszej oferty..
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pełnienie nadzoru inwestorskiego : Zadanie I -Remont dachu na budynku Miejskiego Przedszkola nr 18 przy ul. Kruszwickiej 2/4 w Częstochowie;.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac budowlanych: a) demontaż rynien, rur spustowych, zerwanie pokrycia dachu, usunięcie deskowania, demontaż krokwi, rozbiórka kominów do poziomu stropu, rozbiórka ścianek kolankowych; b) wymurowanie ścianek kolankowych, ułożenie murłat, montaż słupów, płatwi, krokwi, , montaż deskowania; c) ułożenie papy termozgrzewalnej; d) wymurowanie kominów; e) ułożenie płyt styropianowych na stropie..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.42.10-5, 45.44.30.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.08.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pełnienie nadzoru inwestorskiego: Zadanie II-Remont sanitariatów wraz z instalacją ciepłej wody użytkowej z własnej kotłowni w budynku Miejskiego Przedszkola nr 35 przy ul. 1 Maja 5/7 w Częstochowie;.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac budowlanych : a) demontaż istniejącego wyposażenia sanitariatów; b) demontaż i wymiana żeliwnych pionów kanalizacyjnych oraz instalacji wod-kan.; c) zerwanie istniejących płytek ze ścian oraz posadzki lastryko; d) wyburzenie ścianek działowych; e) przebicia w ścianie oraz montaż blaszanego kanału wentylacyjnego; f) wykonanie nowej instalacji wod-kan w obrębie pomieszczeń; g) przełożenie kabli elektrycznych przy położeniu otworów drzwiowych; h) obudowa pionów kanalizacyjnych płytami gipsowo kartonowymi; i) wykonanie sufitu podwieszanego; j) położenie płytek naściennych i podłogowych; k) tynkowanie i malowanie fragmentów ścian i sufitu; l) montaż urządzeń sanitarnych i wyposażenia sanitariatów; m) wymiana drzwi wewnętrznych; n) wykonanie nowej instalacji wody ciepłej i cyrkulacji..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.42.10-5, 45.44.30.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pełnienie nadzoru inwestorskiego: Zadanie III-Remontu elewacji budynku Szkoły Podstawowej nr 25 przy ul. Rędzińskiej 23 w Częstochowie..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac budowlanych : a) odbicie tynków z zaprawy cementowo - wapiennej; b) ocieplenie ścian zewnętrznych wełną mineralną przyklejoną za pomocą masy klejącej; c) wykonanie zewnętrznej warstwy elewacyjnej zabezpieczającej przed przenikaniem wód; d) usunięcie polepy i ocieplenie stropu wełną mineralną; e) likwidacja opaski betonowej wokół budynku; f) wykonanie izolacji przeciwwodnej fundamentów i ścian piwnicznych; g) odtworzenie opaski z kostki betonowej; h) wymiana chodników i ciągu jezdnego z kostki betonowej ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.42.10-5, 45.44.30.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.08.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z CZĘSTOCHOWY
- Dostawa implantów dla potrzeb SP ZOZ Miejskiego Szpitala Zespolonego w Częstochowie
- Zakup wraz z dostawą 2 szt. ramion hydraulicznych wraz z głowicami do oszenia dla potrzeb Powiatowego Zarządu Dróg w Częstochowie.
- Bieżące, kompleksowe sprzątanie i utrzymanie czystości pomieszczeń w budynkach biurowych na terenie Centralnej Oczyszczalni Ścieków przy ul. Srebrnej 172/188 w Częstochowie w latach 2025 i 2026
- Dostawa stołów laboratoryjnych dla Katedry Inżynierii Materiałowej Politechniki Częstochowskiej
- Wykonanie ewidencji i pełnej inwentaryzacji pasa drogowego nowo wybudowanych i przebudowanych dróg w granicach administracyjnych miasta Częstochowa - aktualizacja
- Zakup samochodu dostawczego
więcej: przetargi w Częstochowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa żłobka miejskiego w Nowogardzie" wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- "Instalacja OZE i poprawa efektywności energetycznej wraz z przebudową zaplecza technicznego Zarządu Dróg Powiatowych w Słupsku" - II postępowanie
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
- "Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Giby"
- "Prace remontowe w ZSCKR w Mieczysławowie"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.