eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Biała PodlaskaPrzetarg nieograniczony na usługi utrzymania czystości pomieszczeń oraz otoczenia budynku użyteczności publicznej przy ul. Brzeskiej 41 w Białej Podlaskiej.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-12-12

Biała Podlaska: Przetarg nieograniczony na usługi utrzymania czystości pomieszczeń oraz otoczenia budynku użyteczności publicznej przy ul. Brzeskiej 41 w Białej Podlaskiej.
Numer ogłoszenia: 515402 - 2013; data zamieszczenia: 12.12.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 463114 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Lokalowej Sp. z o.o., ul. Żeromskiego 5, 21-500 Biała Podlaska, woj. lubelskie, tel. 083 3436246, faks 083 3426837.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Prawa Handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na usługi utrzymania czystości pomieszczeń oraz otoczenia budynku użyteczności publicznej przy ul. Brzeskiej 41 w Białej Podlaskiej..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa utrzymania czystości pomieszczeń oraz otoczenia budynku użyteczności publicznej przy ul. Brzeskiej 41 w Białej Podlaskiej. Zakres obowiązków obejmuje: 1)codzienne sprzątanie części wspólnych budynku o łącznej powierzchni ok. 2700m2: a)holu, korytarzy, klatek schodowych, wind - 2 szt., poprzez zamiatanie, odkurzanie, zmywanie podłóg, ścieranie kurzu, podlewanie roślin itp., b)utrzymanie w czystości sanitariatów, z uzupełnianiem środków czystości, c)sprzątanie sal konferencyjnych z pomieszczeniami przynależnymi przynajmniej raz w miesiącu lub po każdym korzystaniu z nich poprzez zamiatanie, odkurzanie, zmywanie podłóg, ścieranie kurzu, podlewanie roślin itp., d)mycie okien i drzwi w częściach wspólnych budynku: w holach, korytarzach, klatkach schodowych, łazienkach oraz salach konferencyjnych wraz z pomieszczeniami przynależnymi co najmniej jeden raz w miesiącu. 2)codzienne sprzątanie pomieszczeń biurowych o pow. 399,50m2, poprzez: a)zamiatanie, odkurzanie, zmywanie podłóg, ścieranie kurzu, podlewanie roślin itp., b)wycieranie z kurzu powierzchni biurek, stolików i innych mebli znajdujących się w pomieszczeniach biurowych, c)mycie okien i drzwi w pomieszczeniach biurowych co najmniej jeden raz w miesiącu. 3)utrzymanie terenów zielonych o łącznej powierzchni ok. 9096m2 oraz utrzymanie dojść, dojazdów i parkingów o łącznej powierzchni sprzątanej ok. 5788m2 poprzez: a)koszenie i grabienie trawników, pielęgnacja drzew i krzewów itp. b)sprzątanie, zamiatanie i zimowe utrzymanie (odśnieżanie, likwidacja śliskości itp.) dojść, dojazdów i parkingu, c)utrzymanie w czystości zabudowy śmietnikowej, zgłaszanie nieczystości stałych do wywozu. Sprzątanie pomieszczeń w budynku winno odbywać się w godzinach nie zakłócających pracy instytucji mających siedzibę w obiekcie. Wykonawca w imieniu swoim i pracowników zobowiązuje się do przestrzegania poufności informacji i dokumentów, znajdujących się w pomieszczeniach zleconych do sprzątania. Zimowe utrzymanie otoczenia obiektu powinno zapewniać bezpieczne dojście i dojazd pojazdów na terenie obiektu. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić osobom wykonującym pracę na terenie obiektu identyfikatory z nazwą Wykonawcy oraz danymi personalnymi osoby. Sprzęt i materiały niezbędne do realizacji zamówienia zapewnia Wykonawca. Środki czystości stanowiące wyposażenie sanitariatów (papier toaletowy, ręczniki jednorazowe, mydło itp.), Wykonawca będzie pobierał w miarę potrzeb od Zamawiającego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 90.61.00.00 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • RAMES Robert Sucharzewski, ul. 34 Pułku Piechoty 13, 21-500 Biała Podlaska, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 102859,37 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 122511,24

  • Oferta z najniższą ceną: 122511,24 / Oferta z najwyższą ceną: 123526,07

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.