eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźDruk oraz dostawa broszur dla Instytutu Medycyny Pracy w Łodzi wraz z ich dostarczeniem do jednostek wskazanych przez Instytut

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-12-12

Łódź: Druk oraz dostawa broszur dla Instytutu Medycyny Pracy w Łodzi wraz z ich dostarczeniem do jednostek wskazanych przez Instytut
Numer ogłoszenia: 515540 - 2013; data zamieszczenia: 12.12.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 466128 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Medycyny Pracy im. prof. dra med. Jerzego Nofera, ul. Św. Teresy od Dzieciątka Jezus 8, 91-348 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 6314533, faks 42 6314573.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytut Badawczy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Druk oraz dostawa broszur dla Instytutu Medycyny Pracy w Łodzi wraz z ich dostarczeniem do jednostek wskazanych przez Instytut.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Druk oraz dostawa broszur dla Instytutu Medycyny Pracy w Łodzi wraz z ich dostarczeniem do jednostek wskazanych przez Instytut Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony poniżej: Całkowita ilość broszur: 3 Zadanie nr 1: Druk 1 broszury na temat otyłości i dostarczenie za pokwitowaniem broszur do 70 ośrodków w Polsce wskazanych przez Zamawiającego Nakład: 55 000 sztuk, Format: 115 x 225 mm, Ilość stron: 28 /razem z okładką/, Kolorystyka: 4+4, Papier: okładka - kreda 200g, środki - kreda 130 g, wykończenie środek: lakier offsetowy, wykończenie okładki: folia matowa Zadanie nr 2: Druk broszur i dostarczenie ich za pokwitowaniem do 17 ośrodków w Polsce tj. Broszury mają być dostarczone do 16 Wojewódzkich Ośrodków Medycyny Pracy /1 WOMP - w 1 województwie/ oraz do Departamentu Prewencji i Rehabilitacji Zakładu Ubezpieczeń Społecznych w Warszawie. Wykonawca w dniu podpisania umowy otrzyma wykaz ośrodków ze wskazaniem adresu, pod który należy dostarczyć broszury. a/ broszury dotyczącej zespołu cieśni nadgarstka Liczba stron: 8 stron /razem z okładką/ b/ broszury dotyczącej pracy przy monitorach ekranowych Liczba stron: 12 stron /razem z okładką/ Parametry wspólne dla obu broszur a i b: Nakład: każda z broszur a i b - po 17 000 sztuk, format: 115 x 225 mm Kolorystyka: 4+4 Papier: okładka - kreda 200g, środki - kreda 130 g, wykończenie środek: lakier offsetowy, wykończenie okładki: folia matowa Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania i dostarczenia po 1000 sztuk broszur dot. zespołu cieśni nadgarstka oraz po 1000 sztuk broszur dot. pracy przy monitorach ekranowych dla każdego z 17 ośrodków wskazanych przez Zamawiającego Wymagania wspólne dla zadania nr 1 i nr 2: Wykonawca otrzyma teksty broszur w postaci plików PDF w dniu podpisania umowy Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia do siedziby Zamawiającego potwierdzenia prawidłowo dostarczonych broszur do wskazanych przez Zamawiającego ośrodków na terenie Polski. Potwierdzenie powinno zawierać pieczęć ośrodka do którego broszury zostały dostarczone wraz z podpisem osoby upoważnionej do odbioru broszur. UWAGA Żadna z broszur nie będzie posiadała numerów ISSN ani ISBN. Poprzez spakowanie Zamawiający rozumie podzielenie broszur na komplety gotowe do dostarczenia za pokwitowaniem do wskazanych przez Zamawiającego ośrodków w Polsce. Poprzez dostawę Zamawiający rozumie dostarczenie przedmiotu zamówienia do ośrodków w Polsce wskazanych przez Zamawiającego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.30.00 - Usługi drukowania i dostawy 79.81.00.00 - Usługi drukowania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 16.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 9.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Hornet Sp. z o.o., ul. Omłotowa 25, 94-251 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 57723,57 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 45018,00

  • Oferta z najniższą ceną: 30085,80 / Oferta z najwyższą ceną: 99507,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.