eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pruszcz GdańskiBUDOWA ULICY POLNEJ W ROSZKOWIE W GMINIE PRUSZCZ GDAŃSKI

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-03-24

Ogłoszenie nr 51558 - 2017 z dnia 2017-03-24 r.

Pruszcz Gdański: BUDOWA ULICY POLNEJ W ROSZKOWIE W GMINIE PRUSZCZ GDAŃSKI
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 19258-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 23184-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pruszcz Gdański, krajowy numer identyfikacyjny 53713100000, ul. ul. Wojska Polskiego  30, 83000   Pruszcz Gdański, państwo Polska, woj. pomorskie, tel. 0-58 692 94 21, 692 94 00, faks 0-58 682 27 14, e-mail zamowienia@pruszczgdanski.pl
Adres strony internetowej (URL): www.pruszczgdanski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

BUDOWA ULICY POLNEJ W ROSZKOWIE W GMINIE PRUSZCZ GDAŃSKI

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest budowa ulicy Polnej w Roszkowie wraz z budową kanalizacji deszczowej i oświetlenia ulicznego w Gminie Pruszcz Gdański 2. Zakres rzeczowy: 1) Budowa układu drogowego Konstrukcja nawierzchni jezdni ul. Polnej - Wibroprasowana betonowa kostka brukowa szara gr. 8 cm - podsypka piaskowo-cementowa (1:4) gr. 3 cm - podbudowa zasadnicza z KŁSM (0-31,5) gr. 25 cm - grunt stabilizowany cementem gr. 25 cm Rm=5 MPa - Geosyntetyk Konstrukcja zjazdów indywidualnych na posesje - Wibroprasowana betonowa kostka brukowa grafitowa gr. 8 cm - podsypka piaskowo-cementowa (1:4) gr. 3 cm - podbudowa zasadnicza z KŁSM (0-31,5) gr. 25 cm - grunt stabilizowany cementem gr. 25 cm Rm=5 MPa - Geosyntetyk Konstrukcja nawierzchni dojść pieszych do furtek - Wibroprasowana betonowa kostka brukowa czerwona gr. 8 cm - podsypka cementowo-piaskowa (1:4) gr. 3 cm - Podbudowa zasadnicza z KŁSM gr. 10 cm Zakres robót do realizacji w ramach inwestycji Inwestycja obejmuje swoim zakresem: - Roboty przygotowawcze - Roboty ziemne - Budowa kanalizacji deszczowej 2) Budowa oświetlenia ulicznego Konstrukcje wsporcze Projektowane oświetlenie należy wykonać z zastosowaniem słupów stalowych ustawionych na prefabrykowanych fundamentach dostarczanych przez producenta słupów. Zastosować słupy o minimalnej grubości ścianki wynoszącej 3,0mm na wysokości wnęki, posiadające możliwość mocowania we wnęce słupowych tabliczek bezpiecznikowych. Słupy winny spełniać wymagania normy PN-EN 40. Dobrano słupy dla mocowania opraw oświetleniowych: - o wysokości 7,0m z fundamentem prefabrykowanym dla I strefy wiatrowej) z wysięgnikami o długości wysięgu ramienia ~0,5m. Montaż i zabezpieczenie antykorozyjne słupów i fundamentów wykonać zgodnie z zaleceniami producenta słupów i właściciela oświetlenia. Oprawy i źródła światła Do oświetlenia projektowanego terenu zastosowano oprawy spełniające wymagania normy PN-EN 13201. W projekcie przyjęto zastosowanie opraw ulicznych o stopniu ochrony IP 66, ze źródłem światła LED o mocy 49W, przeznaczoną do montażu na wysięgniku. Charakterystyka projektowanych opraw: Oprawy powinny charakteryzować się wysokimi parametrami technicznymi, gwarantującymi wysoką szczelność układu optycznego i elektrycznego oraz ograniczać powstawanie olśnienia. Poniżej zestawiono wymagane parametry techniczne i użytkowe, jakimi powinny się charakteryzować oprawy LED: o Materiał korpusu - Odlew aluminium o Wykończenie - obudowa malowana proszkowo w kolorze RAL 7035- jasno-szary o Materiał klosza - szkło hartowane płaskie o Stopień odporności oprawy klosza na uderzenia mechaniczne - IK08 o Szczelność oprawy IP66 o Montaż na wysięgniku lub słupie o średnicy O48-60mm o Przy montażu bezpośrednio na słupie lub za pomocą wysięgnika: kąt nachylenia oprawy 5° o Uchwyt montażowy pozwalający na regulację w zakresie +10°/-90° o Znamionowe napięcie pracy - 230V/50Hz 3) Budowa kanalizacji deszczowej o budowa kanalizacji deszczowej w ulicy z odprowadzeniem do rowu melioracji szczegółowej R- 24 (dla odwodnienia początkowego odcinka drogi w km 0+000,00 - 0+159,60) o odwodnienie nawierzchni za pomocą ścieków trapezowych do rowu R-24 (dla odwodnienia środkowego odcinka drogi w km 0+159,60 - 0+320,00) o odwodnienie z wykorzystaniem istniejącego uzbrojenia ulicy w sieć kanalizacji deszczowej. Od km 0+320,00 do końca projektowanej drogi (km 0+539,66) przebiega kanalizacja deszczowa o średnicy 0.40 m, prowadząca wody opadowe i roztopowe z rejonu ulicy Lipowej. Odbiornikiem tych wód jest rów melioracji szczegółowej R-A. Włączenie kanalizacji zostanie przebudowane poprzez: o wykonanie nowej studni włączonej do istniejącego przepustu rowu R-A pod ulicą Polną - przepust P8 o budowa separatora zespolonego z osadnikiem w osi ulicy. Przedmiotem zamówienia jest również wykonanie bieżącej konserwacji rowu. 3. Ponadto, Wykonawca w ramach niniejszego zamówienia zobowiązany jest do rozbiórki istniejącej nawierzchni z płyt Yomb (Jomb) wraz z ich ponownym ułożeniem na podsypce piaskowej grubości 10 cm w miejscu wskazanym przez Inwestora (odległość do 10 km) 4. UWAGA! Przedmiotem zamówienia nie jest oznakowanie docelowe drogi. 5. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z zapisami SIWZ i załączoną dokumentacją techniczną, na którą składają się : projekt budowlany, projekt wykonawczy, Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót, przedmiary. 6. Jeżeli dokumentacja projektowa lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem /minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe/ Zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygadniających te materiały lub urządzenia. Ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy. Zamawiający zastrzega sobie prawo wystąpienia do autora dokumentacji projektowej o opinię na temat oferowanych materiałów lub urządzeń. Opinia ta może stanowić podstawę do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o przyjęciu materiałów lub urządzeń równoważnych albo odrzuceniu oferty z powodu braku równoważności. 7. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę pracowników bezpośrednio związanych z wykonywaniem robót budowlanych obejmujących: roboty brukarskie, roboty kanalizacyjne i elektro-energetyczne z wyjątkiem osób sprawujących samodzielne funkcje w budownictwie, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy. Zgodnie z treścią art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy - przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca do zatrudnienia pracownika za wynagrodzeniem. W projekcie umowy - załącznik do SIWZ zawarte zostały zasady dotyczące: a) sposobu dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, b) uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45233140-2
Dodatkowe kody CPV: 45232410-9, 45316110-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/03/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT1055525.93
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert12
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 12
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Roka Budownictwo Sp.z.o.o.,  ,  ul. Południowa 16C,  83-200,  Starogard Gdański,  kraj/woj. pomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 809703.48
Oferta z najniższą ceną/kosztem 809703.48
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1654350.00
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.