eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławOpracowanie operatu wodnoprawnego wraz z uzyskaniem pozwolenia wodnoprawnego, operatu geodezyjnego oraz inwentaryzacja sieci kanalizacji deszczowej w ul. Świeradowskiej i ul. Bardzkiej we Wrocławiu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-03-13

Wrocław: Opracowanie operatu wodnoprawnego wraz z uzyskaniem pozwolenia wodnoprawnego, operatu geodezyjnego oraz inwentaryzacja sieci kanalizacji deszczowej w ul. Świeradowskiej i ul. Bardzkiej we Wrocławiu
Numer ogłoszenia: 51569 - 2008; data zamieszczenia: 13.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Zieleni Miejskiej, ul. Trzebnicka 33, 50-231 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3286611/12, fax 071 3286611/12.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie operatu wodnoprawnego wraz z uzyskaniem pozwolenia wodnoprawnego, operatu geodezyjnego oraz inwentaryzacja sieci kanalizacji deszczowej w ul. Świeradowskiej i ul. Bardzkiej we Wrocławiu.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie dotyczy kanału głównego w ul. Świeradowskiej i ul. Bardzkiej łącznie z kanałami przyległymi zlokalizowanymi na terenach miejskich. 1. Wymagane elementy dokumentacji: 1) szczegółowa inwentaryzacja sieci kanalizacji deszczowej na terenach miejskich: a) pomiary geodezyjne z mapą w skali 1:500, b) zestawienie kanalizacji deszczowej z podaniem parametrów technicznych, tj. długości, średnic, posadowionych urządzeń, materiałów użytych do budowy, itd., 2) operat geodezyjny na grunty pokryte wodami w związku z eksploatacją urządzeń do odprowadzania wód deszczowych, 3) operat wodnoprawny - mapy zlewni należy sporządzić w skali 1:5000, 4) pozwolenie wodnoprawne. 2. Do obowiązków Wykonawcy należy: 1) wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami, zasadami wiedzy technicznej oraz wymaganiami Zamawiającego, 2) uzyskać wszelkie opinie i uzgodnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, 3) konsultowanie na bieżąco dokumentacji z Zamawiającym, 4) wykonanie kompletnej dokumentacji z dołożeniem należytej staranności w ilości 5 egzemplarzy, dodatkowo zestawienie kanalizacji deszczowej również w wersji elektronicznej, 5) uzyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenia wodnoprawnego. 3. Zamawiający zobowiązuje się do: 1) Przekazania Wykonawcy istotnych do wykonania przedmiotu zamówienia informacji i materiałów będących w posiadaniu Zamawiającego. 2) Udzielania Wykonawcy odpowiedzi na formalne pisemne wystąpienie w terminie 5 -ciu dni liczonych od dnia otrzymania wystąpienia. 3) Współdziałania w celu zrealizowania przedmiotu umowy spełniającego cele określone w umowie.

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.22.00 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.20.00 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.12.2008.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: Wadium nie wymagane..

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu: 1) posiadać uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2) nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy. 3) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujący warunek ( w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia oceniane będzie łączne doświadczenie): a) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - tym okresie, wykonać usługi tj. dokumentacje, odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, o łącznej wartości nie mniejszej niż 40 000,00 zł, Za wykonane usługi uważa się te, które zostały rozpoczęte i zakończone w okresie wskazanym powyżej. b) dysponować osobami posiadającymi: - uprawnienia zawodowe wymagane od osób wykonujących dokumentacje hydrologiczne - zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 26 lutego 2004 r. w sprawie kwalifikacji ogólnych i zawodowych wymaganych od osób wykonujących dokumentacje hydrologiczne; - posiadającymi uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii - zgodnie z przepisami art. 43 Prawo geodezyjne i kartograficzne. 4) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający żąda dołączenia do oferty następujących dokumentów i oświadczeń: 1)aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert; Wykonawca, występujący jako podmiot spółka cywilna, musi złożyć zaświadczenie owpisie do ewidencji działalności gospodarczej oddzielnie dla każdego wspólnika. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie jako konsorcjum, należy załączyć odpis z krajowego rejestru sądowego lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej oddzielnie dla każdej z firm. 2) wykazu wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia o łącznej wartości nie mniejszej niż 40 000,00 zł; Wykaz należy sporządzić wg zał. nr 4 do specyfikacji. 3) dokumenty potwierdzające, że usługi wymienione w wykazie zostały wykonane należycie. 4) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat posiadanych przez nie uprawnień zawodowych wg zał. nr 5; 5)dokumenty potwierdzające, że osoby (wymienione w wykazie), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - posiadają uprawnienia zawodowe wymagane od osób wykonujących dokumentacje hydrologiczne - zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 26 lutego 2004 r. w sprawie kwalifikacji ogólnych i zawodowych wymaganych od osób wykonujących dokumentacje hydrologiczne oraz posiadają uprawnienia zawodowe w dziedzinie geodezji i kartografii-zgodnie z przepisem art. 43 ustawy Prawo geodezyjne i kartograficzne. 6) Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy (zał. nr 2); 7) Oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy (zał. nr 3). Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 1, zastępuje się je oświadczeniem złożonym przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Wykonawcy z innych państw członkowskich Unii Europejskiej mogą składać dokumenty równoważne, odpowiadające polskim dokumentom wymaganym przez Zamawiającego.

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wroclaw.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Zieleni Miejskiej, ul. Trzebnicka 33, 50-231 Wrocław (bezpłatnie).

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.04.2008 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Zieleni Miejskiej, ul. Trzebnicka 33, 50-231 Wrocław.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.