Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-12-18
Warszawa: Przedmiotem rzeczowym zamówienia o wartości szacunkowej 6 850,61 tys. zł jest budowa infrastruktury dla posterunków radiowych LINK-16, zgodnie z projektami budowlanymi, wykonawczymi, przedmiarami robót oraz specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót.
Numer ogłoszenia: 515760 - 2012; data zamieszczenia: 18.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Resortowe Centrum Zarządzania Sieciami i Usługami Teleinformatycznymi , ul. Żwirki i Wigury 9/13, 00-909 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 6848363, 6847818, 6847272, faks 22 6847145.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.rczsiut.wp.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem rzeczowym zamówienia o wartości szacunkowej 6 850,61 tys. zł jest budowa infrastruktury dla posterunków radiowych LINK-16, zgodnie z projektami budowlanymi, wykonawczymi, przedmiarami robót oraz specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem rzeczowym zamówienia o wartości szacunkowej 6 850,61 tys. zł jest budowa infrastruktury dla posterunków radiowych LINK-16, zgodnie z projektami budowlanymi, wykonawczymi, przedmiarami robót oraz specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót. Części składowa zamówienia - część 01 (zadanie 1) Budowa infrastruktury dla posterunków radiowych LINK-16 na terenie kompleksu wojskowego w m. Chruściel, - część 02 (zadanie 2) Budowa infrastruktury dla posterunków radiowych LINK-16 na terenie kompleksu wojskowego w m. Szypliszki, - część 03 (zadanie 3) Budowa infrastruktury dla posterunków radiowych LINK-16 na terenie kompleksu wojskowego w m. Roskosz, - część 04 (zadanie 4) Budowa infrastruktury dla posterunków radiowych LINK-16 na terenie kompleksu wojskowego w m. Brzoskwinia, - część 05 (zadanie 5) Budowa infrastruktury dla posterunków radiowych LINK-16 na terenie kompleksu wojskowego w m. Zamość, - część 06 (zadanie 6) Budowa infrastruktury dla posterunków radiowych LINK-16 na terenie kompleksu wojskowego w m. Pruszcz Gryficki..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.62.00-6, 45.21.62.00-6, 45.21.62.00-6, 45.21.62.00-6, 45.21.62.00-6, 45.21.62.00-6, 45.21.62.00-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający na etapie składania ofert przez Wykonawców będzie żądał od nich wniesienia wadium w kwocie: - część 01 - 20 000,00 zł (słownie złotych: dwadzieścia tysięcy); - część 02 - 16 000,00 zł (słownie złotych: szesnaście tysięcy); - część 03 - 24 000,00 zł (słownie złotych: dwadzieścia cztery tysiące); - część 04 - 34 000,00 zł (słownie złotych: trzydzieści cztery tysiące); - część 05 - 12 000,00 zł (słownie złotych: dwanaście tysięcy); - część 06 - 26 000,00 zł (słownie złotych: dwadzieścia sześć tysięcy). Zabezpieczenia należytego wykonania umowy 5 % ceny całkowitej podanej w ofercie.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca jest zobowiązany wykazać (dla każdej z części), że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień oraz zdolność do ochrony informacji niejawnych wynikających z Ustawy z dnia 05 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2010 r. Nr 182, poz. 1228) w zakresie dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą tajności poufne, oraz zdolność ich przetwarzania we własnym systemie teleinformatycznym o klauzuli tajności zastrzeżone dla części od 01 do 05, o klauzuli tajności poufne dla części 06. Po Potwierdzeniem zdolność do ochrony informacji niejawnych przez Wykonawcę w zakresie dostępu do informacji niejawnych jest posiadanie: dla zadań od 01 do 05 a) świadectwa bezpieczeństwa przemysłowego II stopnia o klauzuli tajności co najmniej poufne, systemu teleinformatycznego umożliwiającego przetwarzanie informacji o klauzuli tajności co najmniej zastrzeżone spełniającego wymagania określone w Ustawie z dnia 05 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2010 r. Nr 182, poz. 1228) oraz Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 20 lipca 2011 r. w sprawie podstawowych wymagań bezpieczeństwa systemów i sieci teleinformatycznych (Dz. U. z 2011 r. Nr 159, poz. 948), b) pracowników realizujący przedmiot zamówienia legitymujących się aktualnym poświadczenie bezpieczeństwa upoważniającym do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli poufne, oraz zaświadczenie o odbyciu szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych ( zgodnie z wymogami Ustawy z dnia 05 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych, c) pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych, d) osobę odpowiedzialną za ewidencjonowanie materiałów i dokumentów niejawnych oznaczonych klauzulą poufne, administratora systemu i inspektora bezpieczeństwa teleinformatycznego. dla zadania 06 a) świadectwa bezpieczeństwa przemysłowego I stopnia o klauzuli tajności co najmniej poufne, systemu teleinformatycznego umożliwiającego przetwarzanie informacji o klauzuli tajności co najmniej poufne spełniającego wymagania określone w Ustawie z dnia 05 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych (Dz. U. z 2010 r. Nr 182, poz. 1228) oraz Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 20 lipca 2011 r. w sprawie podstawowych wymagań bezpieczeństwa systemów i sieci teleinformatycznych (Dz. U. z 2011 r. Nr 159, poz. 948), b) pracowników realizujący przedmiot zamówienia legitymujących się aktualnym poświadczenie bezpieczeństwa upoważniającym do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli poufne, oraz zaświadczenie o odbyciu szkolenia w zakresie ochrony informacji niejawnych ( zgodnie z wymogami Ustawy z dnia 05 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych, c) pełnomocnika ds. ochrony informacji niejawnych, d) osobę odpowiedzialną za ewidencjonowanie materiałów i dokumentów niejawnych oznaczonych klauzulą poufne, administratora systemu i inspektora bezpieczeństwa teleinformatycznego. Ocena potwierdzenia czy wykonawca wykazał spełnienie warunków udziału III.3.1 nastąpi na podstawie wymaganych i załączonych przez Wykonawcę do wniosku w sprawie zakwalifikowania do udziału w postępowaniu dokumentów i oświadczeń, wymienionych w Rozdziale III.6. Z dokumentów i oświadczeń musi wynikać, że wykonawca spełnia warunek udziału na dzień składania wniosku. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowaniu po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów (art. 26 ust 3).
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dla uznania, że wykonawca spełnia warunek posiadania wiedzy i doświadczenia (dla każdej części), zamawiający żąda by wykazał, iż wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, 3 roboty budowlane związane z przedmiotem zamówienia, przy czym za taką robotę budowlaną Zamawiający uzna łącznie: 1) roboty teletechniczne (budowa kanalizacji teletechnicznej i kabli teletechnicznych, systemy alarmowe), za kwotę netto co najmniej 500,0 tys. zł wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, 2) roboty drogowe (budowa dróg, placów postojowych, chodników) za kwotę netto co najmniej 200,0 tys. zł wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, 3) roboty elektryczne (budowa przyłączy energetycznych do obiektów) za kwotę netto co najmniej 150,0 tys. zł wraz z załączonymi dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dla uznania, że wykonawca spełnia warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda, by wykonawca wykazał co najmniej (dla każdej części): 3.4. Osoby posiadające uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi tj.: 3.4.1 jednym kierownikiem budowy, który posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności telekomunikacyjnej w zakresie telekomunikacji przewodowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania których w aktualnym stanie prawnym, uprawniają uprawnienia budowlane w tej specjalności; 3.4.2 jednym kierownikiem robót, który posiada uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania których w aktualnym stanie prawnym, uprawniają uprawnienia budowlane w tej specjalności; 3.4.3 jednym kierownikiem robót, który posiada uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania których w aktualnym stanie prawnym, uprawniają uprawnienia budowlane w tej specjalności; 3.4.4 jednym kierownikiem robót, który posiada uprawnienia budowlane w specjalności drogowej w ograniczonym zakresie lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania których w aktualnym stanie prawnym, uprawniają uprawnienia budowlane w tej specjalności; 3.4.5. jednym kierownikiem robót z licencją pracownika zabezpieczenia technicznego II stopnia zabezpieczeń technicznych klasy SA1-SA4; 3.4.5 jednym geodetą, który posiada uprawnienia zawodowe w zakresie - geodezyjne pomiary sytuacyjno-wysokościowe, realizacyjne i inwentaryzacyjne; 3.4.6 osoby wykonujące roboty budowlane tj. monterzy w specjalnościach: telekomunikacyjne linie kablowe, instalacje elektryczne, pracownicy ogólnobudowlani, pracownicy z licencją pracownika zabezpieczenia I stopnia zabezpieczeń technicznych klasy SA1-SA4. Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, (osobami) w szczególności przedstawiając w tym zakresie pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych osób na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
3.5 Dla uznania, że wykonawca spełnia warunek sytuacji ekonomicznej zamawiający żąda, by Wykonawca wykazał że: 3.5.1 posiada opłaconą polisę ubezpieczeniową lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie niższą niż: po 800 000,00 zł w przypadku składania wniosku dla części 01 i 02, po 1 100 000,00 zł w przypadku składania wniosku dla części 03, 04 i 06 a dla części 05 - na sumę ubezpieczenia nie niższą niż 500 000,00 zł. 3.6 Dla uznania, że wykonawca spełnia warunek zdolności finansowej zamawiający żąda, by Wykonawca wykazał że: 3.6.1 posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż po 800 000,00 zł - dla części 01 i 02 każda, nie mniejszej niż po 1 100 000,00 zł dla części 03, 04 i 06 a dla części 05 - nie niższą niż 500 000,00 zł. Ocena potwierdzenia czy wykonawca wykazał spełnienie warunków udziału, zawartych w ust. od III.3.2 - do III.3.5 nastąpi na podstawie wymaganych i załączonych przez Wykonawcę do wniosku w sprawie zakwalifikowania do udziału w postępowaniu dokumentów i oświadczeń wymienionych w Rozdziale III.4. Z dokumentów i oświadczeń musi wynikać, że wykonawca spełnia warunek udziału na dzień składania wniosku. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tych warunków spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowaniu po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów (art. 26 ust 3).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) świadectwa bezpieczeństwa przemysłowego I stopnia (dla części 06) II stopnia (dla części 01-05) o klauzuli tajności co najmniej poufne, 2) oświadczenie, że Firma posiada system teleinformatyczny do przetwarzania informacji niejawnych o klauzuli tajności co najmniej poufne (dla części 06), zastrzeżone (dla części 01-05) a osoby realizujące przedmiot posiadają świadectwa bezpieczeństwa upoważniające do dopuszczenia do prac związanych z dostępem danej osoby do informacji niejawnych o klauzuli tajności poufne dla części (01-06) oraz aktualne zaświadczenia o przeszkoleniu w zakresie ochrony informacji niejawnych. Zamawiający dopuści do prac pracowników branży elektrycznej i budowlanej, którzy będą legitymować się dokumentem upoważniającym do dostępu do informacji o klauzuli zastrzeżone/pisemne upoważnienie kierownika jednostki organizacyjnej o dopuszczeniu danej osoby do informacji niejawnych o klauzuli tajności zastrzeżone oraz aktualne zaświadczenia o przeszkoleniu w zakresie ochrony informacji niejawnych. Wzór Oświadczenia zamieszczony jest wraz z wnioskiem w sprawie zakwalifikowania do udziału w postępowaniu przetargowym na stronie internetowej zamawiającego, 3) podmiot zagraniczny składa dokumenty określone w art. 54 ust 1- 4 ustawy z dnia 05 sierpnia 2010 r. o ochronie informacji niejawnych.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.
Znaczenie warunków wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
Jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, okażą się być większa niż określona w ogłoszeniu, Zmawiający zaprosi do udziału w postępowaniu Wykonawców, którzy otrzymali najwyższą ocenę spełnienia warunku opisanego w sekcji III.3.2. Wykonawca, który wykaże największą ilość wykonanych robót budowlanych (powyżej warunku koniecznego)- otrzyma za wykazaną: 1) robotę budowlaną obejmującą budowę sieci teletechnicznych rozdzielczych (kanalizacja teletechniczna, kable techniczne miedziane i światłowodowe) - należycie wykonaną o wartości nie mniejszej niż 500,0 tys. zł netto - maksymalnie 60 pkt., natomiast pozostali proporcjonalnie mniej wg. wzoru: Wp= Wpof.bad:Wpmax x 60 2) roboty drogowe (budowa dróg, placów postojowych, chodników) należycie wykonane o wartości nie mniejszej niż 200,0 tys. zł netto maksymalnie 20 pkt., natomiast pozostali proporcjonalnie mniej wg. wzoru:Wp= Wpof.bad:Wpmax x 20 3) roboty elektryczne (budowa przyłączy energetycznych do obiektów) należycie wykonane o wartości nie mniejszej niż 150,0 tys. zł netto maksymalnie 20 pkt., natomiast pozostali proporcjonalnie mniej wg. wzoru: wzoru:Wp= Wpof.bad:Wpmax x 20 Gdzie: Wp - ilość punktów przyznana za ocenę spełnienia warunku; Wp.ofbad - ilość kwalifikowanych (zdefiniowanych dodatkowych) robót budowlanych wykazanych we wniosku badanym; Wpmax - maksymalna wykazana ilość kwalifikowanych robót budowlanych spośród wszystkich wniosków.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy i określił warunki tej zmiany w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Na str inter Zamawiającego www.rczsiut.wp.mil.pl znajduje się wniosek w sprawie zakwalifikowania
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ zostanie przekazana Wykonawcom wraz z zaproszeniem do składania ofert..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.01.2013 godzina 11:00, miejsce: RCZSiUT, Warszawa, ul. Żwirki i Wigury 9/13, blok 30, pokój nr 210A-B..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Pisemny wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu wraz z załączonym Oświadczeniem o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w art. 50 w związku z art. 47 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz wszystkimi wymaganymi oświadczeniami i dokumentami potwierdzającymi spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz warunków dotyczących nie podlegania wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych, należy złożyć w miejscu wskazanym w sekcji IV.4.4) w opakowaniu uniemożliwiającym zapoznanie się z jego treścią przed upływem terminu składania wniosków. Opakowanie powinno być opatrzone pieczątką lub adnotacją zawierającą nazwę i adres siedziby Wykonawcy oraz posiadać następujący napis Wniosek w sprawie zakwalifikowania do udziału w postępowaniu przetargowym na przygotowanie posterunków radiowych dla systemu Link-16 część: sprawa Nr 20/1/01/13. Wzory Oświadczeń i inne dokumenty stanowiące załączniki do wniosku w sprawie zakwalifikowania do udziału w postępowaniu przetargowym znajdują się na stronie internetowej zamawiającego. 3. Wniosek i dokumenty należy złożyć w języku polskim. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski. 4. Dokumenty są składane w oryginale lub kopi poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 5. Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika powinien zawierać wskazanie postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania także oświadczenie o przyjęciu wspólnej solidarnej odpowiedzialności za wykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia. Podpisany przez wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie publiczne. Podpisy muszą zostać złożone przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument pełnomocnika należy przedstawić w formie oryginału. Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym jako pełnomocnik. 6. Jeżeli oferta wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych wykonawców. 7. Pożądane jest, aby wszystkie strony wniosku były kolejno ponumerowane. Zaleca się, aby wniosek złączać w sposób uniemożliwiający wysunięcie którejkolwiek kartki. Numeracja stron powinna rozpocząć się od numeru 1 umieszczonego na pierwszej stronie wniosku..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 01 NAZWA: Budowa infrastruktury dla posterunku radiowego Link 16 na terenie kompleksu wojskowego w m. Chruściel..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac obejmuje w każdej lokalizacji : 1) rozbiórkę wieży stalowej wraz z fundamentami; 2) rozbiórkę i budowę ogrodzenia kompleksu; 3) budowę fundamentów dla budynku zaplecza technicznego w postaci kontenera i masztu antenowego; 4) budowę ogrodzenia posterunku; 5) budowę odcinka drogi, placu postojowo-manewrowego i chodnika wewnątrz kompleksu; 6) budowę przyłącza energetycznego (kablowego) do elementów posterunku radiowego; 7) budowę przyłączy teletechnicznych do posterunku radiowego; 8) budowę systemów zabezpieczeń technicznych (cctv, kd, swwin) obejmujących elementy posterunku radiowego i kompleksu. 9) budowę stróżówki w zabudowie kontenerowej Wykonanie: - geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej w 2 egz., - dokumentacji powykonawczej w 4 egz., - dokumentacji pomiarowej w 1 egz. wraz z kopią na nośniku elektronicznym..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.62.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 7.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin wykonania - 5
CZĘŚĆ Nr: 02 NAZWA: Budowa infrastruktury dla posterunku radiowego Link 16 na terenie kompleksu wojskowego w m. Szypliszki..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa infrastruktury dla posterunku radiowego Link 1 zgodnie z projektem budowlanym, wykonawczym, przedmiarem robót oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. Zakres prac obejmuje: 1) budowę fundamentów dla budynku zaplecza technicznego w postaci kontenera i masztu antenowego; 2) budowę ogrodzenia kompleksu; 3) budowę ogrodzenia posterunku; 4) budowę odcinka drogi, placu postojowo-manewrowego i chodnika wewnątrz kompleksu; 5) budowę przyłącza energetycznego (kablowego) do elementów posterunku radiowego; 6) budowę przyłączy teletechnicznych do posterunku radiowego; 7) budowę systemów zabezpieczeń technicznych (CCTV, KD, SWWIN) obejmujących elementy posterunku radiowego. Wykonanie: - geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej w 2 egz., - dokumentacji powykonawczej w 4 egz., - dokumentacji pomiarowej w 1 egz. wraz z kopią na nośniku elektronicznym..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.62.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 7.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin wykonania - 5
CZĘŚĆ Nr: 03 NAZWA: Budowa infrastruktury dla posterunku radiowego Link 16 na terenie kompleksu wojskowego w m. Roskosz..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa infrastruktury dla posterunku radiowego Link 1 zgodnie z projektem budowlanym, wykonawczym, przedmiarem robót oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. Zakres prac obejmuje: 1) rozbiórkę i przebudowę ogrodzenia kompleksu; 2) budowę fundamentów dla budynku zaplecza technicznego w postaci kontenera i masztu antenowego; 3) budowę ogrodzenia posterunku; 4) budowę odcinka drogi, placu postojowo-manewrowego i chodnika wewnątrz kompleksu; 5) budowę przyłącza energetycznego (kablowego) do elementów posterunku radiowego; 6) budowę przyłączy teletechnicznych do posterunku radiowego; 7) budowę systemów zabezpieczeń technicznych (CCTV, KD, SWWIN) obejmujących elementy posterunku radiowego i kompleksu; 8) budowę stróżówki w zabudowie kontenerowej Wykonanie: - geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej w 2 egz., - dokumentacji powykonawczej w 4 egz., - dokumentacji pomiarowej w 1 egz. wraz z kopią na nośniku elektronicznym..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.62.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 7.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin wykonania - 5
CZĘŚĆ Nr: 04 NAZWA: Budowa infrastruktury dla posterunku radiowego Link 16 na terenie kompleksu wojskowego w m. Brzoskwinia..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa infrastruktury dla posterunku radiowego Link 1 zgodnie z projektem budowlanym, wykonawczym, przedmiarem robót oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. Zakres prac obejmuje: 1) rozbiórkę i przebudowę ogrodzenia kompleksu; 2) budowę fundamentów dla budynku zaplecza technicznego w postaci kontenera i masztu antenowego; 3) budowę ogrodzenia posterunku; 4) budowę odcinka drogi, placu postojowo-manewrowego i chodnika wewnątrz kompleksu; 5) budowę przyłącza energetycznego (kablowego) do elementów posterunku radiowego; 6) budowę przyłączy teletechnicznych do posterunku radiowego; 7) budowę systemów zabezpieczeń technicznych (CCTV, KD, SWWIN) obejmujących elementy posterunku radiowego i kompleksu; 8) budowę stróżówki w zabudowie kontenerowej. Wykonanie: - geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej w 2 egz., - dokumentacji powykonawczej w 4 egz., - dokumentacji pomiarowej w 1 egz. wraz z kopią na nośniku elektronicznym..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.62.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 7.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin wykonania - 5
CZĘŚĆ Nr: 05 NAZWA: Budowa infrastruktury dla posterunku radiowego Link 16 na terenie kompleksu wojskowego w m. Zamość..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa infrastruktury dla posterunku radiowego Link 1 zgodnie z projektem budowlanym, wykonawczym, przedmiarem robót oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. Zakres prac obejmuje: 1) budowę fundamentów dla budynku zaplecza technicznego w postaci kontenera i masztu antenowego; 2) budowę ogrodzenia posterunku; 3) budowę odcinka drogi, placu postojowo-manewrowego i chodnika wewnątrz kompleksu; 4) budowę przyłącza energetycznego (kablowego) do elementów posterunku radiowego; 5) budowę przyłączy teletechnicznych do posterunku radiowego; 6) budowę systemów zabezpieczeń technicznych (CCTV, KD, SWWIN) obejmujących elementy posterunku radiowego; Wykonanie: - geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej w 2 egz., - dokumentacji powykonawczej w 4 egz., - dokumentacji pomiarowej w 1 egz. wraz z kopią na nośniku elektronicznym..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.62.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 6.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin realizacji - 5
CZĘŚĆ Nr: 07 NAZWA: Budowa infrastruktury dla posterunku radiowego Link 16 na terenie kompleksu wojskowego w m. Pruszcz Gryficki..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa infrastruktury dla posterunku radiowego Link 1 zgodnie z projektem budowlanym, wykonawczym, przedmiarem robót oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. Zakres prac obejmuje: 1) rozbiórkę i przebudowę ogrodzenia kompleksu; 2) budowę fundamentów dla budynku zaplecza technicznego w postaci kontenera i masztu antenowego; 3) budowę ogrodzenia posterunku; 4) budowę odcinka drogi, placu postojowo-manewrowego i chodnika wewnątrz kompleksu; 5) budowę przyłącza energetycznego (kablowego) do elementów posterunku radiowego; 6) budowę przyłączy teletechnicznych do posterunku radiowego; 7) budowę systemów zabezpieczeń technicznych (CCTV, KD, SWWIN) obejmujących elementy posterunku radiowego i kompleksu; 8) remont elewacji istniejącej na terenie kompleksu stacji transformatorowej; 9) budowa okablowania strukturalnego z wydzielonym zasilaniem w obiekcie na terenie kompleksu; 10) wymiana akumulatorów siłowni telekomunikacyjnej. Wykonanie: - geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej w 2 egz., - dokumentacji powykonawczej w 4 egz., - dokumentacji pomiarowej w 1 egz. wraz z kopią na nośniku elektronicznym..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.62.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 7.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin realizacji - 5
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wyposażenie do lokali mieszkalnych - siedziska
- Dostawa prenumeraty czasopism zagranicznych w 2025 roku
- Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej dla Zadania: "Zakupu, dostawy i montażu systemu parkingowego wraz z systemem wideo-monitoringu parkingu oraz robót budowlanych w NIO-PIB w Warszawie
- Dostawa licencji na oprogramowania informatyczne/komputerowe
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi nr 30 im. Powstańców 1863r w Warszawie - na 2025 rok.
- Sukcesywna dostawa artykułów biurowych do siedzib ZGN Wola.
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.