Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-12-18
Wrocław: WYKONYWANIE REMONTÓW NAWIERZCHNI KAMIENNYCH I BETONOWYCH DRÓG MIEJSKICH WE WROCŁAWIU NA TERENIE DZIELNIC:
ZADANIE 1 - KRZYKI, ZADANIE 2 - FABRYCZNA, ZADANIE 3 - PSIE POLE,
ZADANIE 4 - STARE MIASTO I ŚRÓDMIEŚCIE
Numer ogłoszenia: 515876 - 2012; data zamieszczenia: 18.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Utrzymania Miasta , ul. Długa 49, 53-633 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 0-71 3559076, faks 0-71 3734906, 3550866.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdium.wroc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONYWANIE REMONTÓW NAWIERZCHNI KAMIENNYCH I BETONOWYCH DRÓG MIEJSKICH WE WROCŁAWIU NA TERENIE DZIELNIC: ZADANIE 1 - KRZYKI, ZADANIE 2 - FABRYCZNA, ZADANIE 3 - PSIE POLE, ZADANIE 4 - STARE MIASTO I ŚRÓDMIEŚCIE.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie remontów nawierzchni kamiennych i betonowych dróg miejskich we Wrocławiu na terenie dzielnic: Krzyki, Fabryczna, Psie Pole, Stare Miasto i Śródmieście. 2.Zakres zamówienia: 2.1.Remonty nawierzchni betonowych, kamiennych jezdni i chodników wykonywane: a)na nawierzchniach z kostki kamiennej 18/20 cm, b)na nawierzchniach z kostki kamiennej 9/11 cm, c)na nawierzchniach z kostki kamiennej 4/6 cm, d)na nawierzchniach z płyt kamiennych (różne wymiary płyt), e)na nawierzchniach z płytek betonowych 50/50 cm, f)na nawierzchniach z płytek betonowych 35/35 cm, g)na nawierzchniach z płytek betonowych 30/30 cm, h)na nawierzchniach z kostek betonowych (różne wzory kostek) oraz roboty towarzyszące: i)rozebranie elementów podbudowy nawierzchni kostkowych i betonowych, j)rozebranie/ułożenie krawężników kamiennych, k)rozebranie/ułożenie krawężników/obrzeży betonowych, l)rozebranie ław betonowych, m)wykonanie podbudowy betonowej, n)transport materiałów na / z bazy ZDiUM, o)profilowanie podłoża z zagęszczeniem, p)naprawa spoin nawierzchni betonowych i kamiennych, q)montaż słupków O 60mm, r)wykonanie podbudowy nawierzchni kostkowych i betonowych, s)regulacja włazów i pokryw instalacji podziemnych. 2.2.Roboty interwencyjne, polegające na usuwaniu zagrożeń bezpieczeństwa ruchu drogowego w obrębie pasa drogowego (inne niż ubytki) wyceniane na bieżąco wg potrzeby. 2.3.Opracowanie projektów organizacji ruchu zastępczego wraz z wyniesieniem w terenie na oddzielne zlecenie zamawiającego - niezwłocznie po otrzymaniu zlecenia, w przypadkach znacznych utrudnień w ruchu kołowym i pieszym, np.gdy roboty będą się odbywać na skrzyżowaniu ulic lub konieczne będzie wprowadzenie ruchu wahadłowego..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Przewidywane zamówienia uzupełniające będą polegały na powtórzeniu czynności opisanych w pkt II.1.3).
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.41-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: zad.1- 20 000,00zł, zad.2- 20 000,00zł, zad.3- 20 000,00zł, zad.4- 40 000,00zł.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają wiedzę i doświadczenie, tj. zrealizowali w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zamówienie lub zamówienia polegające na wykonaniu remontów cząstkowych, innych remontów lub napraw nawierzchni kamiennych i betonowych na powierzchni min. 4 000m2 w ciągu max.12 miesięcy. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków. W przypadku, gdy wykonawcy będą ubiegać się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek musi spełnić dowolny wykonawca lub wykonawcy łącznie. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia / nie spełnia. Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna, jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej albo podmioty te występujące wspólnie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują osobą zdolną do wykonania zamówienia, tj. kierownikiem budowy, który posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami drogowymi i przynależy do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. W przypadku, gdy wykonawcy będą ubiegać się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek musi spełnić dowolny wykonawca. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia / nie spełnia. Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna, jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej albo podmioty te występujące wspólnie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1.Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy, jeżeli konieczność wprowadzenia zmian wynikać będzie z regulacji prawnych wprowadzonych w życie po dacie podpisania umowy, wywołujących potrzebę zmian umowy, wraz ze skutkami wprowadzenia takich zmian lub okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, przy czym zmiany postanowień umowy dotyczyć mogą w szczególności: a)terminu realizacji przedmiotu zamówienia wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany, przy czym zmiana spowodowana może być jedynie okolicznościami leżącymi wyłącznie po stronie Zamawiającego lub okolicznościami niezależnymi zarówno od Zamawiającego jak i od Wykonawcy, b)zakresu przedmiotu umowy oraz sposobu wykonywania przedmiotu umowy, wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany, przy czym zmiana spowodowana może być okolicznościami zaistniałymi w trakcie realizacji przedmiotu umowy, c)formy zabezpieczenia należytego wykonania umowy; d)sposobu rozliczenia niniejszej umowy; e)oznaczenia danych dotyczących Zamawiającego i/lub Wykonawcy, f)zmiany zakresu części zamówienia powierzonej Podwykonawcom, zmiany Podwykonawcy lub wprowadzenia Podwykonawcy; g)konieczności zmiany osób, o których mowa w § 8 Projektu umowy. 2.Termin wykonania robót ujętych w poszczególnych zleceniach, może ulec zmianie w przypadku wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili udzielania danego zamówienia i im zapobiec mimo dołożenia należytej staranności. Zaistnienie przeszkód w wykonaniu robót Wykonawca ma obowiązek zgłosić na piśmie Zamawiającemu. 3.Zmiany postanowień umownych zakwalifikowane przez strony jako nieistotne, mogą być wprowadzone do umowy w każdym czasie. 4.Wprowadzenie zmian, o których mowa w pkt 1 i pkt 3 wymaga aneksu sporządzonego w formie pisemnej pod rygorem nieważności. Podstawą do zawarcia aneksu są dokumenty (decyzje, protokoły, notatki itp.), z których wynika uzasadnienie dokonanych zmian.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://wzp.zdium.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg i Utrzymania Miasta, ul. Długa 49, 53-633 Wrocław, bud. B, pok. nr 3, osoba uprawniona do kontaktów: Beata Sylwestrzak, tel. (071) 376 00 05..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.01.2013 godzina 09:30, miejsce: Zarząd Dróg i Utrzymania Miasta, ul. Długa 49, 53-633 Wrocław, bud. B, pok. nr 1 (Biuro Obsługi Interesanta)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: WYKONYWANIE REMONTÓW NAWIERZCHNI KAMIENNYCH I BETONOWYCH DRÓG MIEJSKICH WE WROCŁAWIU NA TERENIE DZIELNICY - KRZYKI.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie remontów nawierzchni kamiennych i betonowych dróg miejskich we Wrocławiu na terenie dzielnic: Krzyki, Fabryczna, Psie Pole, Stare Miasto i Śródmieście. 2.Zakres zamówienia: 2.1.Remonty nawierzchni betonowych, kamiennych jezdni i chodników wykonywane: a)na nawierzchniach z kostki kamiennej 18/20 cm, b)na nawierzchniach z kostki kamiennej 9/11 cm, c)na nawierzchniach z kostki kamiennej 4/6 cm, d)na nawierzchniach z płyt kamiennych (różne wymiary płyt), e)na nawierzchniach z płytek betonowych 50/50 cm, f)na nawierzchniach z płytek betonowych 35/35 cm, g)na nawierzchniach z płytek betonowych 30/30 cm, h)na nawierzchniach z kostek betonowych (różne wzory kostek) oraz roboty towarzyszące: i)rozebranie elementów podbudowy nawierzchni kostkowych i betonowych, j)rozebranie/ułożenie krawężników kamiennych, k)rozebranie/ułożenie krawężników/obrzeży betonowych, l)rozebranie ław betonowych, m)wykonanie podbudowy betonowej, n)transport materiałów na / z bazy ZDiUM, o)profilowanie podłoża z zagęszczeniem, p)naprawa spoin nawierzchni betonowych i kamiennych, q)montaż słupków O 60mm, r)wykonanie podbudowy nawierzchni kostkowych i betonowych, s)regulacja włazów i pokryw instalacji podziemnych. 2.2.Roboty interwencyjne, polegające na usuwaniu zagrożeń bezpieczeństwa ruchu drogowego w obrębie pasa drogowego (inne niż ubytki) wyceniane na bieżąco wg potrzeby. 2.3.Opracowanie projektów organizacji ruchu zastępczego wraz z wyniesieniem w terenie na oddzielne zlecenie zamawiającego - niezwłocznie po otrzymaniu zlecenia, w przypadkach znacznych utrudnień w ruchu kołowym i pieszym, np. gdy roboty będą się odbywać na skrzyżowaniu ulic lub konieczne będzie wprowadzenie ruchu wahadłowego..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.41-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: WYKONYWANIE REMONTÓW NAWIERZCHNI KAMIENNYCH I BETONOWYCH DRÓG MIEJSKICH WE WROCŁAWIU NA TERENIE DZIELNICY FABRYCZNA.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie remontów nawierzchni kamiennych i betonowych dróg miejskich we Wrocławiu na terenie dzielnic: Krzyki, Fabryczna, Psie Pole, Stare Miasto i Śródmieście. 2.Zakres zamówienia: 2.1.Remonty nawierzchni betonowych, kamiennych jezdni i chodników wykonywane: a)na nawierzchniach z kostki kamiennej 18/20 cm, b)na nawierzchniach z kostki kamiennej 9/11 cm, c)na nawierzchniach z kostki kamiennej 4/6 cm, d)na nawierzchniach z płyt kamiennych (różne wymiary płyt), e)na nawierzchniach z płytek betonowych 50/50 cm, f)na nawierzchniach z płytek betonowych 35/35 cm, g)na nawierzchniach z płytek betonowych 30/30 cm, h)na nawierzchniach z kostek betonowych (różne wzory kostek) oraz roboty towarzyszące: i)rozebranie elementów podbudowy nawierzchni kostkowych i betonowych, j)rozebranie/ułożenie krawężników kamiennych, k)rozebranie/ułożenie krawężników/obrzeży betonowych, l)rozebranie ław betonowych, m)wykonanie podbudowy betonowej, n)transport materiałów na / z bazy ZDiUM, o)profilowanie podłoża z zagęszczeniem, p)naprawa spoin nawierzchni betonowych i kamiennych, q)montaż słupków O 60mm, r)wykonanie podbudowy nawierzchni kostkowych i betonowych, s)regulacja włazów i pokryw instalacji podziemnych. 2.2.Roboty interwencyjne, polegające na usuwaniu zagrożeń bezpieczeństwa ruchu drogowego w obrębie pasa drogowego (inne niż ubytki) wyceniane na bieżąco wg potrzeby. 2.3.Opracowanie projektów organizacji ruchu zastępczego wraz z wyniesieniem w terenie na oddzielne zlecenie zamawiającego - niezwłocznie po otrzymaniu zlecenia, w przypadkach znacznych utrudnień w ruchu kołowym i pieszym, np. gdy roboty będą się odbywać na skrzyżowaniu ulic lub konieczne będzie wprowadzenie ruchu wahadłowego..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.41-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: WYKONYWANIE REMONTÓW NAWIERZCHNI KAMIENNYCH I BETONOWYCH DRÓG MIEJSKICH WE WROCŁAWIU NA TERENIE DZIELNICY PSIE POLE.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie remontów nawierzchni kamiennych i betonowych dróg miejskich we Wrocławiu na terenie dzielnic: Krzyki, Fabryczna, Psie Pole, Stare Miasto i Śródmieście. 2.Zakres zamówienia: 2.1.Remonty nawierzchni betonowych, kamiennych jezdni i chodników wykonywane: a)na nawierzchniach z kostki kamiennej 18/20 cm, b)na nawierzchniach z kostki kamiennej 9/11 cm, c)na nawierzchniach z kostki kamiennej 4/6 cm, d)na nawierzchniach z płyt kamiennych (różne wymiary płyt), e)na nawierzchniach z płytek betonowych 50/50 cm, f)na nawierzchniach z płytek betonowych 35/35 cm, g)na nawierzchniach z płytek betonowych 30/30 cm, h)na nawierzchniach z kostek betonowych (różne wzory kostek) oraz roboty towarzyszące: i)rozebranie elementów podbudowy nawierzchni kostkowych i betonowych, j)rozebranie/ułożenie krawężników kamiennych, k)rozebranie/ułożenie krawężników/obrzeży betonowych, l)rozebranie ław betonowych, m)wykonanie podbudowy betonowej, n)transport materiałów na / z bazy ZDiUM, o)profilowanie podłoża z zagęszczeniem, p)naprawa spoin nawierzchni betonowych i kamiennych, q)montaż słupków O 60mm, r)wykonanie podbudowy nawierzchni kostkowych i betonowych, s)regulacja włazów i pokryw instalacji podziemnych. 2.2.Roboty interwencyjne, polegające na usuwaniu zagrożeń bezpieczeństwa ruchu drogowego w obrębie pasa drogowego (inne niż ubytki) wyceniane na bieżąco wg potrzeby. 2.3.Opracowanie projektów organizacji ruchu zastępczego wraz z wyniesieniem w terenie na oddzielne zlecenie zamawiającego - niezwłocznie po otrzymaniu zlecenia, w przypadkach znacznych utrudnień w ruchu kołowym i pieszym, np. gdy roboty będą się odbywać na skrzyżowaniu ulic lub konieczne będzie wprowadzenie ruchu wahadłowego..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.41-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: WYKONYWANIE REMONTÓW NAWIERZCHNI KAMIENNYCH I BETONOWYCH DRÓG MIEJSKICH WE WROCŁAWIU NA TERENIE DZIELNICY STARE MIASTO I ŚRÓDMIEŚCIE.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie remontów nawierzchni kamiennych i betonowych dróg miejskich we Wrocławiu na terenie dzielnic: Krzyki, Fabryczna, Psie Pole, Stare Miasto i Śródmieście. 2.Zakres zamówienia: 2.1.Remonty nawierzchni betonowych, kamiennych jezdni i chodników wykonywane: a)na nawierzchniach z kostki kamiennej 18/20 cm, b)na nawierzchniach z kostki kamiennej 9/11 cm, c)na nawierzchniach z kostki kamiennej 4/6 cm, d)na nawierzchniach z płyt kamiennych (różne wymiary płyt), e)na nawierzchniach z płytek betonowych 50/50 cm, f)na nawierzchniach z płytek betonowych 35/35 cm, g)na nawierzchniach z płytek betonowych 30/30 cm, h)na nawierzchnia z kostek betonowych (różne wzory kostek) oraz roboty towarzyszące: i)rozebranie elementów podbudowy nawierzchni kostkowych i betonowych, j)rozebranie/ułożenie krawężników kamiennych, k)rozebranie/ułożenie krawężników/obrzeży betonowych, l)rozebranie ław betonowych, m)wykonanie podbudowy betonowej, n)transport materiałów na / z bazy ZDiUM, o)profilowanie podłoża z zagęszczeniem, p)naprawa spoin nawierzchni betonowych i kamiennych, q)montaż słupków O 60mm, r)wykonanie podbudowy nawierzchni kostkowych i betonowych, s)regulacja włazów i pokryw instalacji podziemnych. 2.2.Roboty interwencyjne, polegające na usuwaniu zagrożeń bezpieczeństwa ruchu drogowego w obrębie pasa drogowego (inne niż ubytki) wyceniane na bieżąco wg potrzeby. 2.3.Opracowanie projektów organizacji ruchu zastępczego wraz z wyniesieniem w terenie na oddzielne zlecenie zamawiającego - niezwłocznie po otrzymaniu zlecenia, w przypadkach znacznych utrudnień w ruchu kołowym i pieszym, np. gdy roboty będą się odbywać na skrzyżowaniu ulic lub konieczne będzie wprowadzenie ruchu wahadłowego..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.41-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Świadczenie usług pocztowych na rzecz Zarządu Zasobu Komunalnego we Wrocławiu.
- Remont gminnych lokali mieszkalnych położonych we Wrocławiu - 2 ZADANIA.
- Dostawa i montaż mebli biurowych oraz krzeseł do pomieszczeń Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego
- Zapewnienie wsparcia na infrastrukturę i oprogramowanie IBM
- SZP/242-082/2025_Naprawa i serwis systemów Helios i Hyperion do cytometrii masowej na potrzeby Katedry Chemii Biologicznej i Bioobrazowania Wydziału Chemicznego Politechniki Wrocławskiej.
- Wymiana podzespołów i urządzeń sygnalizacji pożaru w budynku Dolnośląskiego Urzędu Wojewódzkiego we Wrocławiu pl. Powstańców Warszawy 1 - II ETAP
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Letnie utrzymanie dróg gminnych na terenie miasta Strzelce Opolskie
- Remont dróg dla pieszych w ciągu dróg powiatowych administrowanych przez Zarząd Dróg Powiatowych w Rzeszowie - 3 zadania
- Konserwacja dróg leśnych o nawierzchni gruntowej przy użyciu równiarki na terenie Nadleśnictwa Gniezno w 2025 r.
- Naprawa i konserwacja dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Zdrojowa Góra w 2025 roku
- Przebudowy dróg powiatowych poprzez wykonanie nakładek asfaltowych na terenie Powiatu Kędzierzyńsko-Kozielskiego
- "Bieżące i awaryjne wykonanie napraw cząstkowych jezdni i chodników o nawierzchni bitumicznej"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.