eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławWYKONYWANIE REMONTÓW NAWIERZCHNI KAMIENNYCH I BETONOWYCH DRÓG MIEJSKICH WE WROCŁAWIU NA TERENIE DZIELNICZADANIE 1 - KRZYKI, ZADANIE 2 - FABRYCZNA, ZADANIE 3 - PSIE POLE, ZADANIE 4 - STARE MIASTO I ŚRÓDMIEŚCIE

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-12-18

Wrocław: WYKONYWANIE REMONTÓW NAWIERZCHNI KAMIENNYCH I BETONOWYCH DRÓG MIEJSKICH WE WROCŁAWIU NA TERENIE DZIELNIC: ZADANIE 1 - KRZYKI, ZADANIE 2 - FABRYCZNA, ZADANIE 3 - PSIE POLE, ZADANIE 4 - STARE MIASTO I ŚRÓDMIEŚCIE
Numer ogłoszenia: 515876 - 2012; data zamieszczenia: 18.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Utrzymania Miasta , ul. Długa 49, 53-633 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 0-71 3559076, faks 0-71 3734906, 3550866.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdium.wroc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONYWANIE REMONTÓW NAWIERZCHNI KAMIENNYCH I BETONOWYCH DRÓG MIEJSKICH WE WROCŁAWIU NA TERENIE DZIELNIC: ZADANIE 1 - KRZYKI, ZADANIE 2 - FABRYCZNA, ZADANIE 3 - PSIE POLE, ZADANIE 4 - STARE MIASTO I ŚRÓDMIEŚCIE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie remontów nawierzchni kamiennych i betonowych dróg miejskich we Wrocławiu na terenie dzielnic: Krzyki, Fabryczna, Psie Pole, Stare Miasto i Śródmieście. 2.Zakres zamówienia: 2.1.Remonty nawierzchni betonowych, kamiennych jezdni i chodników wykonywane: a)na nawierzchniach z kostki kamiennej 18/20 cm, b)na nawierzchniach z kostki kamiennej 9/11 cm, c)na nawierzchniach z kostki kamiennej 4/6 cm, d)na nawierzchniach z płyt kamiennych (różne wymiary płyt), e)na nawierzchniach z płytek betonowych 50/50 cm, f)na nawierzchniach z płytek betonowych 35/35 cm, g)na nawierzchniach z płytek betonowych 30/30 cm, h)na nawierzchniach z kostek betonowych (różne wzory kostek) oraz roboty towarzyszące: i)rozebranie elementów podbudowy nawierzchni kostkowych i betonowych, j)rozebranie/ułożenie krawężników kamiennych, k)rozebranie/ułożenie krawężników/obrzeży betonowych, l)rozebranie ław betonowych, m)wykonanie podbudowy betonowej, n)transport materiałów na / z bazy ZDiUM, o)profilowanie podłoża z zagęszczeniem, p)naprawa spoin nawierzchni betonowych i kamiennych, q)montaż słupków O 60mm, r)wykonanie podbudowy nawierzchni kostkowych i betonowych, s)regulacja włazów i pokryw instalacji podziemnych. 2.2.Roboty interwencyjne, polegające na usuwaniu zagrożeń bezpieczeństwa ruchu drogowego w obrębie pasa drogowego (inne niż ubytki) wyceniane na bieżąco wg potrzeby. 2.3.Opracowanie projektów organizacji ruchu zastępczego wraz z wyniesieniem w terenie na oddzielne zlecenie zamawiającego - niezwłocznie po otrzymaniu zlecenia, w przypadkach znacznych utrudnień w ruchu kołowym i pieszym, np.gdy roboty będą się odbywać na skrzyżowaniu ulic lub konieczne będzie wprowadzenie ruchu wahadłowego..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Przewidywane zamówienia uzupełniające będą polegały na powtórzeniu czynności opisanych w pkt II.1.3).

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.41-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: zad.1- 20 000,00zł, zad.2- 20 000,00zł, zad.3- 20 000,00zł, zad.4- 40 000,00zł.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają wiedzę i doświadczenie, tj. zrealizowali w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zamówienie lub zamówienia polegające na wykonaniu remontów cząstkowych, innych remontów lub napraw nawierzchni kamiennych i betonowych na powierzchni min. 4 000m2 w ciągu max.12 miesięcy. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków. W przypadku, gdy wykonawcy będą ubiegać się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek musi spełnić dowolny wykonawca lub wykonawcy łącznie. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia / nie spełnia. Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna, jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej albo podmioty te występujące wspólnie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują osobą zdolną do wykonania zamówienia, tj. kierownikiem budowy, który posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami drogowymi i przynależy do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. W przypadku, gdy wykonawcy będą ubiegać się wspólnie o udzielenie zamówienia, w/w warunek musi spełnić dowolny wykonawca. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia / nie spełnia. Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna, jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej albo podmioty te występujące wspólnie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy, jeżeli konieczność wprowadzenia zmian wynikać będzie z regulacji prawnych wprowadzonych w życie po dacie podpisania umowy, wywołujących potrzebę zmian umowy, wraz ze skutkami wprowadzenia takich zmian lub okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, przy czym zmiany postanowień umowy dotyczyć mogą w szczególności: a)terminu realizacji przedmiotu zamówienia wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany, przy czym zmiana spowodowana może być jedynie okolicznościami leżącymi wyłącznie po stronie Zamawiającego lub okolicznościami niezależnymi zarówno od Zamawiającego jak i od Wykonawcy, b)zakresu przedmiotu umowy oraz sposobu wykonywania przedmiotu umowy, wraz ze skutkami wprowadzenia takiej zmiany, przy czym zmiana spowodowana może być okolicznościami zaistniałymi w trakcie realizacji przedmiotu umowy, c)formy zabezpieczenia należytego wykonania umowy; d)sposobu rozliczenia niniejszej umowy; e)oznaczenia danych dotyczących Zamawiającego i/lub Wykonawcy, f)zmiany zakresu części zamówienia powierzonej Podwykonawcom, zmiany Podwykonawcy lub wprowadzenia Podwykonawcy; g)konieczności zmiany osób, o których mowa w § 8 Projektu umowy. 2.Termin wykonania robót ujętych w poszczególnych zleceniach, może ulec zmianie w przypadku wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili udzielania danego zamówienia i im zapobiec mimo dołożenia należytej staranności. Zaistnienie przeszkód w wykonaniu robót Wykonawca ma obowiązek zgłosić na piśmie Zamawiającemu. 3.Zmiany postanowień umownych zakwalifikowane przez strony jako nieistotne, mogą być wprowadzone do umowy w każdym czasie. 4.Wprowadzenie zmian, o których mowa w pkt 1 i pkt 3 wymaga aneksu sporządzonego w formie pisemnej pod rygorem nieważności. Podstawą do zawarcia aneksu są dokumenty (decyzje, protokoły, notatki itp.), z których wynika uzasadnienie dokonanych zmian.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://wzp.zdium.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg i Utrzymania Miasta, ul. Długa 49, 53-633 Wrocław, bud. B, pok. nr 3, osoba uprawniona do kontaktów: Beata Sylwestrzak, tel. (071) 376 00 05..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.01.2013 godzina 09:30, miejsce: Zarząd Dróg i Utrzymania Miasta, ul. Długa 49, 53-633 Wrocław, bud. B, pok. nr 1 (Biuro Obsługi Interesanta)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: WYKONYWANIE REMONTÓW NAWIERZCHNI KAMIENNYCH I BETONOWYCH DRÓG MIEJSKICH WE WROCŁAWIU NA TERENIE DZIELNICY - KRZYKI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie remontów nawierzchni kamiennych i betonowych dróg miejskich we Wrocławiu na terenie dzielnic: Krzyki, Fabryczna, Psie Pole, Stare Miasto i Śródmieście. 2.Zakres zamówienia: 2.1.Remonty nawierzchni betonowych, kamiennych jezdni i chodników wykonywane: a)na nawierzchniach z kostki kamiennej 18/20 cm, b)na nawierzchniach z kostki kamiennej 9/11 cm, c)na nawierzchniach z kostki kamiennej 4/6 cm, d)na nawierzchniach z płyt kamiennych (różne wymiary płyt), e)na nawierzchniach z płytek betonowych 50/50 cm, f)na nawierzchniach z płytek betonowych 35/35 cm, g)na nawierzchniach z płytek betonowych 30/30 cm, h)na nawierzchniach z kostek betonowych (różne wzory kostek) oraz roboty towarzyszące: i)rozebranie elementów podbudowy nawierzchni kostkowych i betonowych, j)rozebranie/ułożenie krawężników kamiennych, k)rozebranie/ułożenie krawężników/obrzeży betonowych, l)rozebranie ław betonowych, m)wykonanie podbudowy betonowej, n)transport materiałów na / z bazy ZDiUM, o)profilowanie podłoża z zagęszczeniem, p)naprawa spoin nawierzchni betonowych i kamiennych, q)montaż słupków O 60mm, r)wykonanie podbudowy nawierzchni kostkowych i betonowych, s)regulacja włazów i pokryw instalacji podziemnych. 2.2.Roboty interwencyjne, polegające na usuwaniu zagrożeń bezpieczeństwa ruchu drogowego w obrębie pasa drogowego (inne niż ubytki) wyceniane na bieżąco wg potrzeby. 2.3.Opracowanie projektów organizacji ruchu zastępczego wraz z wyniesieniem w terenie na oddzielne zlecenie zamawiającego - niezwłocznie po otrzymaniu zlecenia, w przypadkach znacznych utrudnień w ruchu kołowym i pieszym, np. gdy roboty będą się odbywać na skrzyżowaniu ulic lub konieczne będzie wprowadzenie ruchu wahadłowego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.41-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: WYKONYWANIE REMONTÓW NAWIERZCHNI KAMIENNYCH I BETONOWYCH DRÓG MIEJSKICH WE WROCŁAWIU NA TERENIE DZIELNICY FABRYCZNA.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie remontów nawierzchni kamiennych i betonowych dróg miejskich we Wrocławiu na terenie dzielnic: Krzyki, Fabryczna, Psie Pole, Stare Miasto i Śródmieście. 2.Zakres zamówienia: 2.1.Remonty nawierzchni betonowych, kamiennych jezdni i chodników wykonywane: a)na nawierzchniach z kostki kamiennej 18/20 cm, b)na nawierzchniach z kostki kamiennej 9/11 cm, c)na nawierzchniach z kostki kamiennej 4/6 cm, d)na nawierzchniach z płyt kamiennych (różne wymiary płyt), e)na nawierzchniach z płytek betonowych 50/50 cm, f)na nawierzchniach z płytek betonowych 35/35 cm, g)na nawierzchniach z płytek betonowych 30/30 cm, h)na nawierzchniach z kostek betonowych (różne wzory kostek) oraz roboty towarzyszące: i)rozebranie elementów podbudowy nawierzchni kostkowych i betonowych, j)rozebranie/ułożenie krawężników kamiennych, k)rozebranie/ułożenie krawężników/obrzeży betonowych, l)rozebranie ław betonowych, m)wykonanie podbudowy betonowej, n)transport materiałów na / z bazy ZDiUM, o)profilowanie podłoża z zagęszczeniem, p)naprawa spoin nawierzchni betonowych i kamiennych, q)montaż słupków O 60mm, r)wykonanie podbudowy nawierzchni kostkowych i betonowych, s)regulacja włazów i pokryw instalacji podziemnych. 2.2.Roboty interwencyjne, polegające na usuwaniu zagrożeń bezpieczeństwa ruchu drogowego w obrębie pasa drogowego (inne niż ubytki) wyceniane na bieżąco wg potrzeby. 2.3.Opracowanie projektów organizacji ruchu zastępczego wraz z wyniesieniem w terenie na oddzielne zlecenie zamawiającego - niezwłocznie po otrzymaniu zlecenia, w przypadkach znacznych utrudnień w ruchu kołowym i pieszym, np. gdy roboty będą się odbywać na skrzyżowaniu ulic lub konieczne będzie wprowadzenie ruchu wahadłowego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.41-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: WYKONYWANIE REMONTÓW NAWIERZCHNI KAMIENNYCH I BETONOWYCH DRÓG MIEJSKICH WE WROCŁAWIU NA TERENIE DZIELNICY PSIE POLE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie remontów nawierzchni kamiennych i betonowych dróg miejskich we Wrocławiu na terenie dzielnic: Krzyki, Fabryczna, Psie Pole, Stare Miasto i Śródmieście. 2.Zakres zamówienia: 2.1.Remonty nawierzchni betonowych, kamiennych jezdni i chodników wykonywane: a)na nawierzchniach z kostki kamiennej 18/20 cm, b)na nawierzchniach z kostki kamiennej 9/11 cm, c)na nawierzchniach z kostki kamiennej 4/6 cm, d)na nawierzchniach z płyt kamiennych (różne wymiary płyt), e)na nawierzchniach z płytek betonowych 50/50 cm, f)na nawierzchniach z płytek betonowych 35/35 cm, g)na nawierzchniach z płytek betonowych 30/30 cm, h)na nawierzchniach z kostek betonowych (różne wzory kostek) oraz roboty towarzyszące: i)rozebranie elementów podbudowy nawierzchni kostkowych i betonowych, j)rozebranie/ułożenie krawężników kamiennych, k)rozebranie/ułożenie krawężników/obrzeży betonowych, l)rozebranie ław betonowych, m)wykonanie podbudowy betonowej, n)transport materiałów na / z bazy ZDiUM, o)profilowanie podłoża z zagęszczeniem, p)naprawa spoin nawierzchni betonowych i kamiennych, q)montaż słupków O 60mm, r)wykonanie podbudowy nawierzchni kostkowych i betonowych, s)regulacja włazów i pokryw instalacji podziemnych. 2.2.Roboty interwencyjne, polegające na usuwaniu zagrożeń bezpieczeństwa ruchu drogowego w obrębie pasa drogowego (inne niż ubytki) wyceniane na bieżąco wg potrzeby. 2.3.Opracowanie projektów organizacji ruchu zastępczego wraz z wyniesieniem w terenie na oddzielne zlecenie zamawiającego - niezwłocznie po otrzymaniu zlecenia, w przypadkach znacznych utrudnień w ruchu kołowym i pieszym, np. gdy roboty będą się odbywać na skrzyżowaniu ulic lub konieczne będzie wprowadzenie ruchu wahadłowego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.41-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: WYKONYWANIE REMONTÓW NAWIERZCHNI KAMIENNYCH I BETONOWYCH DRÓG MIEJSKICH WE WROCŁAWIU NA TERENIE DZIELNICY STARE MIASTO I ŚRÓDMIEŚCIE.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie remontów nawierzchni kamiennych i betonowych dróg miejskich we Wrocławiu na terenie dzielnic: Krzyki, Fabryczna, Psie Pole, Stare Miasto i Śródmieście. 2.Zakres zamówienia: 2.1.Remonty nawierzchni betonowych, kamiennych jezdni i chodników wykonywane: a)na nawierzchniach z kostki kamiennej 18/20 cm, b)na nawierzchniach z kostki kamiennej 9/11 cm, c)na nawierzchniach z kostki kamiennej 4/6 cm, d)na nawierzchniach z płyt kamiennych (różne wymiary płyt), e)na nawierzchniach z płytek betonowych 50/50 cm, f)na nawierzchniach z płytek betonowych 35/35 cm, g)na nawierzchniach z płytek betonowych 30/30 cm, h)na nawierzchnia z kostek betonowych (różne wzory kostek) oraz roboty towarzyszące: i)rozebranie elementów podbudowy nawierzchni kostkowych i betonowych, j)rozebranie/ułożenie krawężników kamiennych, k)rozebranie/ułożenie krawężników/obrzeży betonowych, l)rozebranie ław betonowych, m)wykonanie podbudowy betonowej, n)transport materiałów na / z bazy ZDiUM, o)profilowanie podłoża z zagęszczeniem, p)naprawa spoin nawierzchni betonowych i kamiennych, q)montaż słupków O 60mm, r)wykonanie podbudowy nawierzchni kostkowych i betonowych, s)regulacja włazów i pokryw instalacji podziemnych. 2.2.Roboty interwencyjne, polegające na usuwaniu zagrożeń bezpieczeństwa ruchu drogowego w obrębie pasa drogowego (inne niż ubytki) wyceniane na bieżąco wg potrzeby. 2.3.Opracowanie projektów organizacji ruchu zastępczego wraz z wyniesieniem w terenie na oddzielne zlecenie zamawiającego - niezwłocznie po otrzymaniu zlecenia, w przypadkach znacznych utrudnień w ruchu kołowym i pieszym, np. gdy roboty będą się odbywać na skrzyżowaniu ulic lub konieczne będzie wprowadzenie ruchu wahadłowego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.41-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.