eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Inowrocław › Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad robotami budowlanymi i sanitarnymi.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-03-18

Inowrocław: Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad robotami budowlanymi i sanitarnymi.
Numer ogłoszenia: 51589 - 2009; data zamieszczenia: 18.03.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 36789 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o., ul. ks. Piotra Wawrzyniaka 33, Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3573454, faks 051 3564305.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z o.o.- własność samorządowa, zarządzanie nieruchomościami.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad robotami budowlanymi i sanitarnymi..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Do zadań Inspektora Nadzoru będzie należeć: a) reprezentacja inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem, przepisami i obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej, b) sprawdzenie jakości wykonanych robót, wbudowanych wyrobów a w szczególności zapobieganie stosowania wyrobów wadliwych niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, c) sprawdzanie i odbiór robót zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych oraz przygotowanie i udział w odbiorze robót i przekazaniu do użytkowania, d) potwierdzenie faktycznie wykonanych prac oraz kontrola usunięcia wad, e) wydawanie wykonawcy robót poleceń, potwierdzonych wpisem do dziennika budowy, dotyczących usunięcia nieprawidłowości i zagrożeń, wpisów o próbach i badaniach, wpisach o dowodach dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, f) żądanie od wykonawcy robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych prac, a także wstrzymania dalszych robót w przypadku, gdy ich kontynuacja wywoływała zagrożenie bądź powodowała niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę, g) kontrola ilości i terminowości wykonania robót, h) udział w spotkaniach i naradach dotyczących realizacji robót, i) skompletowanie i sprawdzenie dokumentacji powykonawczej dostarczonej przez wykonawcę robót, j) przygotowanie jeśli będzie wymagane specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, przedmiarów robót, k) sprawdzenie kosztorysów przekazanych przez Zamawiającego i potwierdzenie ich zgodności pod względem rachunkowym i merytorycznym z obowiązującymi zasadami kosztorysowania oraz zastosowania średnich cen wg aktualnych na dzień opracowania katalogów SEKOCENBUDU-u, ORGBOD-u, itp., l) każdorazowego zgłaszania zamawiającemu wszelkich trudności i problemów wynikłych w trakcie realizacji nadzorowanych prac, np. przerw, opóźnień. 2. Inspektor Nadzoru budowlanego zobowiązany będzie do przygotowania również dokumentacji: a) wykonanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, b) wykonanie przedmiarów robót. 3. Wymienione dokumenty powyżej należy wykonać w wersji papierowej w ilości 3 egzemplarzy oraz w formie elektronicznej na płycie CD - 1 szt. w formacie PDF, DOC, ZIP lub MS WORD. Dokumenty muszą być przygotowane zgodnie z: - ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. nr 156, poz. 1118 z późn. zm.), - Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno- użytkowego (Dz. U. nr 202, poz. 2072), - Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 22 kwietnia 2005 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno- użytkowego (Dz. U. Nr 75, poz. 2075), - Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 28 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno- użytkowym (Dz. U. Nr 130, poz. 1389). 4. Dodatkowe wymagania: a) Inspektor nadzoru będzie przedstawicielem Zamawiającego w stosunkach z wykonawcą robót budowlanych, b) Inspektor nadzoru nie jest upoważniony do zlecania wykonawcy robót dodatkowych nie wynikających z umowy. Nie może nakazać wykonawcy podejmować żadnych działań powodujących powstanie zobowiązań finansowych, chyba, że działania te mają zapobiec katastrofie budowlanej lub innym zdarzeniom powodującym zagrożenie dla życia i zdrowia ludzi. Każde z powyższych zdarzeń musi być uprzednio zgłoszone zamawiającemu. c) Obowiązkiem Inspektora nadzoru jest spisanie z wykonawcą robót protokołu konieczności wykonania robót dodatkowych i niezwłocznego przedstawienia go Zamawiającemu celem podjęcia decyzji co do udzielania dodatkowego zlecenia na te roboty, w trybie określonym w umowie o wykonanie robót budowlanych, d) Inspektor nadzoru ponosi odpowiedzialność za niewłaściwe wykonywanie swoich obowiązków zarówno, jeżeli skutki jego błędów zostaną stwierdzone na etapie budowy, jak i eksploatacji budynku, e) Inspektor nadzoru zobowiązany jest do posiadania poczty elektronicznej oraz telefonu komórkowego..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 85000.00 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.03.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Obsługi Inwestycyjnej Sp. z o.o., ul. Gajowa 99, 85-717 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 4.15 %
  • Oferta z najniższą ceną: 4.15 % oferta z najwyższą ceną: 16.6 %
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.