eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceOchrona mienia i obsługa portierska w budynku Urzędu Miasta Katowice przy ul. Francuskiej 70 w Katowicach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-01-15

Katowice: Ochrona mienia i obsługa portierska w budynku Urzędu Miasta Katowice przy ul. Francuskiej 70 w Katowicach
Numer ogłoszenia: 5158 - 2009; data zamieszczenia: 15.01.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Katowice , ul. Młyńska 4, 40-098 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2593303, faks 032 2593303,032 2598930.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.katowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona mienia i obsługa portierska w budynku Urzędu Miasta Katowice przy ul. Francuskiej 70 w Katowicach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Ochrona mienia i obsługa portierska w budynku Urzędu Miasta Katowice przy ul. Francuskiej 70 w Katowicach.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 11.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawcy ubiegający się o wykonanie zamówienia muszą wykazać, że: a) posiadają uprawnienia do wykonania działalności będącej przedmiotem postępowania, b) posiadają koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia, c) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują lub będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, d) wykażą, że wykonywali w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania (a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie) co najmniej trzy usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia oraz przedstawią dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. Zamawiający za usługi odpowiadające swoją wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia będzie uważał zamówienie o wartości 100.000 zł rocznie. W sytuacji gdy wykonawcy będą dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zostaną dopuszczeni do postępowania, jeśli przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów, że zostaną te osoby udostępnione. e) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, f) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest złożyć w terminie wskazanym w części VIII pkt 23 ppkt 1 SIWZ: 1. ofertę na formularzu oferty, o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 2. oświadczenia oraz dokumenty jakie należy przedłożyć w ofercie na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej. Dokument ten winien być wystawiony nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed dniem otwarcia ofert, b) kopię koncesji na prowadzenie usług ochrony osób i mienia, c) oświadczenie o treści określonej w art. 22 ust. 1 ustawy - że wykonawca może ubiegać się o udzielenie zamówienia d) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, e) aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed pływem terminu składania ofert, f) wykaz usług wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączą trzy dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie (załącznik nr 4 do SIWZ), g) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (załącznik nr 5 do SIWZ), h) kopie licencji pracownika ochrony fizycznej (minimum drugiego stopnia) wydanych przez właściwego komendanta wojewódzkiego policji dla osób reprezentujących Wykonawcę, i) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa w punkcie g wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. Dokumenty załączone do oferty winny być przedstawione w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu wykonawcy. Uwaga Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 13 ppkt 2a, składa dokument lub dokumenty w formie jak określono w § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 z późn. zm)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.um.katowice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Katowice, ul. Francuska 70, pokój 101 - Administracja Budynku.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.01.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta Katowice, ul. Młyńska 4, pokój 419.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.