eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BrzeskoZagospodarowanie poscaleniowe w ramach operacji pn. Scalenie gruntów w obrębie ewidencyjnym Strzelce Małe, gmina Szczurowa

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-04-14

Brzesko: Zagospodarowanie poscaleniowe w ramach operacji pn. Scalenie gruntów w obrębie ewidencyjnym Strzelce Małe, gmina Szczurowa
Numer ogłoszenia: 51591 - 2015; data zamieszczenia: 14.04.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 33411 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Brzesku, ul. Głowackiego 51, 32-800 Brzesko, woj. małopolskie, tel. , faks.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zagospodarowanie poscaleniowe w ramach operacji pn. Scalenie gruntów w obrębie ewidencyjnym Strzelce Małe, gmina Szczurowa.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zagospodarowania poscaleniowe w ramach operacji pn. Scalenie gruntów w obrębie ewidencyjnym Strzelce Małe, gmina Szczurowa obejmującego: - modernizację poprzez przebudowę i rozbudowę istniejących dróg - 17,62 km, - poprawę parametrów technicznych rowów melioracyjnych - 1,65 km, - budowę przepustów - 65 sztuk, - budowę mostków - 10 sztuki, 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik Nr 1 do niniejszej SIWZ. 3.W celu prawidłowego sporządzenia oferty Wykonawca powinien dokonać oględzin terenu i jego otoczenia oraz uzyskać wszystkie niezbędne informacje co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji zamówienia. 4. Wykonawca własnym staraniem i na własny koszt zobowiązany jest do: 1) odbioru placu budowy i jego zabezpieczenia; 2) urządzenia i zagospodarowania placu budowy oraz zorganizowania zaplecza budowy; 3) ubezpieczenia w zakresie odpowiedzialności cywilnej z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w trakcie realizacji przedmiotu niniejszej umowy; 4) zapewnienia własnym staraniem i na własny koszt Kierownika budowy oraz kierowników robót branżowych; 5) prowadzenia robót budowlanych z zachowaniem należytego porządku, a po ich zakończeniu do uporządkowania terenu budowy (przywrócenie go do stanu pierwotnego) i przekazania go Zamawiającemu w terminie ustalonym na odbiorze końcowym; 6) bieżącego utrzymywania porządku na miejscu objętym pracami, zapewnienia prawidłowej organizacji robót oraz wykonania robót zabezpieczających; 7) informowania Zamawiającego Inspektora nadzoru np. poprzez wpis do dziennika budowy, o terminie wykonania odbioru robót zanikających oraz zakrycia robót ulegających zakryciu, z wyprzedzeniem umożliwiającym ich sprawdzenie tj od 3 - 5 dni roboczych. O powyższym fakcie Wykonawca niezwłocznie powiadomi Zamawiającego Inspektora nadzoru. Przystąpienie do sprawdzenia nastąpi nie później niż w ciągu 3 dni roboczych od daty powiadomienia. Jeżeli Wykonawca nie dokonał powiadomienia, o którym mowa powyżej zobowiązany jest odkryć roboty lub wykonać inne czynności niezbędne do zbadania robót, a następnie przywrócić roboty do stanu poprzedniego na własny koszt; 8) dostarczania Zamawiającemu Inspektorowi nadzoru bez dodatkowego wzywania wszystkich wymaganych prawem atestów, certyfikatów i specyfikacji technicznych na zastosowane materiały, pod rygorem odmowy dokonania przez Zamawiającego odbioru robót wykonanych przez Wykonawcę; 9) umożliwiania wstępu na teren budowy pracownikom Państwowego Nadzoru Budowlanego, oraz innych uprawnionych osób, do których należy wykonanie zadań określonych przepisami prawa oraz do udostępnienia im danych i informacji wymaganych prawem, a dotyczących prowadzonych na budowie robót; 10) natychmiastowego wykonanie robót zabezpieczających w przypadku groźby katastrofy budowlanej lub zniszczeń oraz niezwłocznego powiadomienie o tym fakcie Zamawiającego Inspektora nadzoru; 11) prowadzenia robót w sposób nie powodujący uszkodzeń infrastruktury naziemnej i podziemnej oraz mienia osób trzecich, a w przypadku powstania jakiejkolwiek szkody do jej naprawienia; 12) prowadzenia na bieżąco dziennika budowy; 13) przerwania prac na żądanie Zamawiającego i w związku z tym zabezpieczenia wykonanych robót przed ich zniszczeniem; 14) zapewnienia stosownej obsługi geodezyjnej realizowanych robót budowlanych oraz do odtworzenia punktów osnowy geodezyjnej w przypadku nieumyślnego ich zniszczenia; 15) uzyskania na dzień wykonania przedmiotu umowy dokumentów wynikających z art.57 Prawa budowlanego niezbędnych do złożenia zawiadomienia o zakończeniu budowy do Powiatowego Inspektora Nadzoru Budowlanego w Brzesku. 5. Jeżeli do wykonania przedmiotu niniejszej umowy niezbędne będzie: 1) wejście w teren lub korzystanie z innych nieruchomości lub obiektów osób trzecich Wykonawca zobowiązany jest uzyskać stosowną zgodę ich właścicieli, uzgodnić zakres i terminy korzystania z nich oraz ponieść wszystkie koszty z tym związane; 2) zajęcie pasa drogowego Wykonawca zobowiązany jest uzyskać stosowną zgodę zarządcydrogi, opracować projekt tymczasowej organizacji ruchu na czas budowy oraz ponieść wszystkie koszty z tym związane. 6. Roboty budowlane stanowiące przedmiot zamówienia Wykonawca wykona z materiałów własnych tj. wyrobów dopuszczonych do stosowania w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane oraz ustawy z dnia 16 kwiecień 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2014 r. poz. 883). 7. Niezależnie od rękojmi przysługującej na przedmiot niniejszej umowy Wykonawca na cały przedmiot umowy udzieli Zamawiającemu 60 miesięcznego okresu gwarancji jakości licząc od daty zakończenia odbioru końcowego całości przedmiotu zamówienia bez zastrzeżeń. 8.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych. 9.Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających,. 10.Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej. 11.Zamawiający nie będzie udzielać zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 12.Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. W takim przypadku Wykonawca jest zobowiązany do wskazanie w ofercie tej części zamówienia, której realizację zamierza powierzyć podwykonawcy. Wymagania dotyczące umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, których niespełnienie spowoduje zgłoszenie przez zamawiającego odpowiednio zastrzeżeń lub sprzeciwu oraz informacje o umowach o podwykonawstwo, których przedmiotem są dostawy lub usługi, które, z uwagi na wartość lub przedmiot tych dostaw lub usług, nie podlegają obowiązkowi przedkładania zamawiającemu zostały wskazane we wzorze umowy, stanowiącym zał. nr 5 do SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.23 - Roboty budowlane w zakresie dróg podrzędnych 45.23.31.24 - Roboty budowlane w zakresie arterii drogowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt dofinansowany w ramach działania 125 Poprawianie i rozwijanie infrastruktury związanej z rozwojem i dostosowywaniem rolnictwa i leśnictwa przez scalanie gruntów objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 z udziałem środków Europejskiego Funduszu Rolnego na Rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.04.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwem Budownictwa Inżynieryjnego ENERGOPOL Sp. z o.o., ul. Salwatorska 14, 30-109 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 3091649,55 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2565000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 2565000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3348044,10

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.