Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-12-12
Radoszyce: Dostawa oleju napędowego
Numer ogłoszenia: 516034 - 2013; data zamieszczenia: 12.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Zespół Obsługi Oświaty , ul. Żeromskiego, 26-230 Radoszyce, woj. świętokrzyskie, tel. 0-41 37 36 591.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa oleju napędowego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju napędowego, sklasyfikowana w Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV) pod numerem: 09134100-8 Olej napędowy. 2. Dostarczane paliwo olej napędowy musi spełniać określone normy jakościowe zgodnie z przepisami obowiązującymi w dniu dostawy: - Polskiej Normie: PN-EN 590, - Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 9 grudnia 2008 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (tj. Dz. U. z 2013r. poz. 1058). 3. Zamówienie obejmuje dostawę w 2014 r. tj. do 31.12.2014r. oleju napędowego w ilości 31 000 litrów do pojazdów Zamawiającego. Dopuszcza się zmianę wielkości przedmiotu zamówienia umowy, jeżeli wystąpią okoliczności, których nie można było przewidzieć na etapie przygotowania postępowania przetargowego. 4. Tankowanie pojazdów Zamawiającego odbywać się będzie w stacji paliw Wykonawcy położonej w miejscowości Radoszyce lub w stacji paliw Wykonawcy położonej w miejscu oddalonym od miejscowości Radoszyce nie więcej niż 5 km. 5. Stacja paliw płynnych, o której mowa w pkt. 4 musi spełniać warunki techniczne określone Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 21 listopada 2005 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać bazy i stacje paliw płynnych, rurociągi przesyłowe dalekosiężne służące do transportu ropy naftowej i produktów naftowych i ich usytuowanie (Dz.U. z 2005 r. Nr 243, poz. 2063 zpóźn. zm.), oraz Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 12 grudnia 2007 r. zmieniającym rozporządzenie w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać bazy i stacje paliw płynnych, rurociągi przesyłowe dalekosiężne służące do transportu ropy naftowej i produktów naftowych i ich usytuowanie (Dz.U. z 2007 r. Nr 240, poz.1753). 6. Tankowanie pojazdów Zamawiającego odbywać się będzie w terminach wynikających z potrzeb Zamawiającego. 7. Paliwo będzie pobierane przez upoważnionych pracowników kierujących pojazdami Zamawiającego. 8. Wykaz pracowników Zamawiającego upoważnionych do tankowania pojazdów z numerami rejestracyjnymi samochodów Zamawiającego zawierać będzie załącznik do umowy. 9. Każdorazowo bezpośrednio po zakończeniu tankowania oleju napędowego do zbiornika pojazdu Zamawiającego Wykonawca lub upoważniony pracownik Wykonawcy wystawi dokument WZ za dostarczony olej napędowy. W dokumencie WZ wpisany będzie dodatkowo numer rejestracyjny pojazdu Zamawiającego, cena jednostkowa, ilość zatankowanego paliwa. 10. Każde tankowanie pojazdu musi być odnotowane w karcie drogowej pojazdu z podaniem ilości zatankowanego paliwa, datą tankowania i podpisem wydającego paliwo. 11. Zamawiający będzie dokonywał zapłaty za faktycznie zakupione paliwo w oparciu o cenę za 1 litr tankowanego paliwa uwidocznioną na dystrybutorze w czasie tankowania pojazdu pomniejszoną o deklarowany upust. 12. Wykonawca wystawi fakturę VAT dwa razy w miesiącu (w połowie i na końcu miesiąca). 13. Zapłata za dostawę oleju napędowego nastąpi na podstawie faktury VAT w ciągu 14 dni od daty wystawienia faktury przez Wykonawcę. 14. Zakup paliwa dokonywany będzie w sposób bezgotówkowy..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.41.00 - Olej napędowy .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca potwierdzi spełnienie w/w warunku, jeżeli okaże aktualną koncesję na obrót paliwami ciekłymi.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena w/w warunku nastąpi w oparciu o oświadczenie wykonawcy dotyczące art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy pzp. wg. załącznika nr 2.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena w/w warunku nastąpi w oparciu o oświadczenie wykonawcy dotyczące art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy pzp. wg. załącznika nr 2.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena w/w warunku nastąpi w oparciu o oświadczenie wykonawcy dotyczące art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy pzp. wg. załącznika nr 2.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena w/w warunku nastąpi w oparciu o oświadczenie wykonawcy dotyczące art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy pzp. wg. załącznika nr 2.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Warunki umowy określa wzór umowy stanowiący załącznik Nr 6 do SIWZ. 2. Potrzeba wprowadzenia istotnych zmian umowy w formie aneksu może wynikać z następujących okoliczności: a) zmian regulacji prawnych obowiązujących w dniu podpisania umowy (m.in. zmian przepisów w zakresie podatku VAT). b) zmiany formy organizacyjno-prawnej.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.radoszyce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Zespół Obsługi Oświaty w Radoszycach
ul. Żeromskiego 27
26-230 Radoszyce (budynek Gimnazjum Nr 1 w Radoszycach ul. Ogrodowa 21).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.12.2013 godzina 10:00, miejsce: Gminny Zespół Obsługi Oświaty w Radoszycach ul. Żeromskiego 27 26-230 Radoszyce (budynek Gimnazjum Nr 1 w Radoszycach ul. Ogrodowa 21).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy paliw płynnych oraz środka przeznaczonego do redukcji ilości szkodliwych substancji zawartych w spalinach realizowane w systemie bezgotówkowym
- Dostawa benzyny bezołowiowej 95, oleju napędowego
- Dostawa paliwa płynnego dla pojazdów Przedsiębiorstwa Wodno - Kanalizacyjnego "Eko - Skawa" Sp. z o.o. w okresie 12 miesięcy
- Sukcesywne dostawy paliw płynnych: oleju napędowego i benzyny bezołowiowej
- Dostawa paliw płynnych dla Komendy Wojewódzkiej Państwowej Straży Pożarnej w Katowicach
- Zakup paliwa na potrzeby Urzędu Miejskiego w Iłży
więcej: Olej napędowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.