eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChęcinyPRZETARG NIEOGRANICZONY NAZapewnienie ochrony fizycznej osób i mienia na terenie Regionalnego Centrum Naukowo - Technologicznego w Podzamczu koło Chęcin



Ogłoszenie z dnia 2013-12-12

Chęciny: PRZETARG NIEOGRANICZONY NA: Zapewnienie ochrony fizycznej osób i mienia na terenie Regionalnego Centrum Naukowo - Technologicznego w Podzamczu koło Chęcin
Numer ogłoszenia: 516108 - 2013; data zamieszczenia: 12.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalne Centrum Naukowo-Technologiczne , Podzamcze 45, 26-060 Chęciny, woj. świętokrzyskie, tel. 41 343 40 50, faks 41 307 44 76.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rcnt.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZETARG NIEOGRANICZONY NA: Zapewnienie ochrony fizycznej osób i mienia na terenie Regionalnego Centrum Naukowo - Technologicznego w Podzamczu koło Chęcin.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Zapewnienie ochrony fizycznej osób i mienia na terenie Regionalnego Centrum Naukowo - Technologicznego w Podzamczu koło Chęcin. 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi ochrony fizycznej osób i mienia na terenie Regionalnego Centrum Naukowo - Technologicznego w Podzamczu koło Chęcin na działkach oznaczonych numerami ewidencyjnymi: 649, 137/17, 137/20 położonych w miejscowości Podzamcze Chęcińskie obręb 14 Starochęciny gmina Chęciny - zwanej obiektem chronionym, w sposób określony w projekcie umowy, niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz sporządzonym planie ochrony. 2. Usługą ochrony objęty będzie teren Zamawiającego - obiekt chroniony, przez co rozumie się: Dwór Starościński wraz z oficyną i jego otoczeniem Stawy wraz z otoczeniem Ogrody włoskie wraz z otoczeniem Brama Jana III Sobieskiego wraz z otoczeniem Aleja Lipowa wraz z otoczeniem Budynek Biobanku wraz z otoczeniem Budynek Spichlerza wraz z otoczeniem 3. Wykonawca wyłoniony w wyniku rozstrzygnięcia niniejszego postępowania zobowiązany będzie do zapewnienia stałej, ochrony obiektu chronionego przez: 1 pracownika ochrony w godzinach 15.00 - 8.00 w dniach, będących dniami pracy Zamawiającego (Dwór Starościński wraz z oficyną i jego otoczeniem, stawy wraz z otoczeniem, ogrody włoskie wraz z otoczeniem, brama Jana III Sobieskiego wraz z otoczeniem, Aleja Lipowa wraz z otoczeniem, budynek Spichlerza wraz z otoczeniem); 1 pracownik ochrony całodobowo w dniach, będących dniami wolnymi od pracy dla Zamawiającego (Dwór Starościński wraz z oficyną i jego otoczeniem, stawy wraz z otoczeniem, ogrody włoskie wraz z otoczeniem, brama Jana III Sobieskiego wraz z otoczeniem, Aleja Lipowa wraz z otoczeniem, budynek Spichlerza wraz z otoczeniem); 1 pracownik ochrony całodobowo przez cały okres trwania zamówienia (Budynek Biobanku wraz z otoczeniem); Zapewnienia wsparcia technicznego oraz grup patrolowych tj.: a) zainstalowania na terenie obiektów chronionych systemu kontroli obchodów umożliwiających weryfikację dokonywanych obchodów ( co najmniej osiem punktów potwierdzania obchodu); b) wyposażenia w system antynapadowy (w tym również dla wyznaczonego pracownika Zamawiającego) umożliwiający bezpośrednie przywołanie załóg patrolowych w przypadku zagrożenia; c) zainstalowania systemu sygnalizacji włamania i napadu (cztery punkty wprowadzania kodów zabezpieczających i siedem czujników ruchu), które po zakończeniu przedmiotu umowy przechodzą na własność Zamawiającego oraz podłączenia w/w systemu do własnego centrum monitorowania; d) podjazdów grup patrolowych ( co najmniej dwa podjazdy na dobę) oraz grup interwencyjnych ( w każdym przypadku wystąpienia takiej konieczności całodobowo); e) archiwizacji zdarzeń i sygnałów odebranych z systemu alarmowego oraz nagrań z telewizji przemysłowej Zamawiającego na elektronicznych nośnikach danych;.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp, stanowiących nie więcej niż 20% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące: a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej w przedmiocie zamówienia działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania; b) posiadania wiedzy i doświadczenia; c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; d) sytuacji ekonomicznej i finansowej; 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki, o których mowa w ust. l. na podstawie złożonego wraz z ofertą zgodnie z art. 44 Pzp oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. b) Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: Wykonawca spełnia albo niespełna poszczególne warunki.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek w sytuacji, kiedy wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie wykonał lub wykonuje, przez co najmniej 12 miesięcy, minimum 3 zamówienia, polegające na świadczeniu usług całodobowej ochrony osób i mienia, każda wartości brutto minimum 300 000, 00 zł brutto.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponuje miniumum 10 pracownikami (wykonującymi bezpośrednią ochronę fizyczna) posiadającymi co najmniej licencję II stopnia pracownika ochrony, legitymującymi się dopuszczeniem do posiadania broni, w tym co najmniej 1 pracownikiem posiadającym licencję pracownika zabezpieczenia technicznego, oraz 25 pracownikami (realizującymi bezpośrednią ochronę fizyczną) posiadającymi co najmniej licencję I stopnia pracownika ochrony, legitymującymi się dopuszczeniem do posiadania broni, zapewniającymi realizację niniejszego zamówienia; Dysponuje miniumum dwoma grupami interwencyjnymi, mogącymi interweniować w ciągu max. 15 min od chwili wezwania,.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponuje minimum 10 pracownikami (wykonującymi bezpośrednią ochronę fizyczna) posiadającymi co najmniej licencję II stopnia pracownika ochrony, legitymującymi się dopuszczeniem do posiadania broni, w tym co najmniej 1 pracownikiem posiadającym licencję pracownika zabezpieczenia technicznego, oraz 25 pracownikami (realizującymi bezpośrednią ochronę fizyczną) posiadającymi co najmniej licencję I stopnia pracownika ochrony, legitymującymi się dopuszczeniem do posiadania broni, zapewniającymi realizację niniejszego zamówienia; Dysponuje minimum dwoma grupami interwencyjnymi, mogącymi interweniować w ciągu max. 15 min od chwili wezwania,.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni warunek w sytuacji, kiedy wykaże, że posiada lub zobowiąże się do uzyskania w okresie do 10 dni od podpisania umowy, ubezpieczenie OC z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej w zakresie wykonywania usługi, przewidujące sumę gwarancyjną nie niższą niż 5 000 000, 00 zł brutto. 2.) Nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmian postanowień zawartej umowy w sytuacji, gdy konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. W takim przypadku strony umowy zobowiązują się do sporządzenia protokołu konieczności. W/w. zmiany nie mogą dotyczyć zwiększenia wysokości wynagrodzenia wykonawcy podanego w ofercie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: https://bip.sejmik.kielce.pl/387-zamowienia-publiczne.html
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można nabyć w budynku Regionalnego Centrum Naukowo - Technologicznego, Podzamcze 45, 26-060 Chęciny. Cena specyfikacji 30 PLN.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.12.2013 godzina 10:00, miejsce: Regionalne Centrum Naukowo - Technologiczne Podzamcze 45, 26-060 Chęciny.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.