Ogłoszenie z dnia 2020-02-25
Ogłoszenie nr 516160-N-2020 z dnia 2020-02-25 r.
Zespół Szkół Ogólnokształcących: Zakup i dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania i urządzeń peryferyjnych.
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU -
Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: Zamieszczanie obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
Tak
Nazwa projektu lub programu
Stawiamy na IT - wsparcie kształcenie zawodowego w Zespole Szkół Ogólnokształcących w Sejnach - edycja II" realizowanego przez Stowarzyszenie Nauczycieli, Pracowników, Uczniów, Rodziców oraz Przyjaciół Liceum Ogólnokształcącego im. Szymona Konarskiego - "Szymon Konarski" w Sejnach w partnerstwie z Powiatem Sejneńskim, gdzie realizatorem jest Zespół Szkół Ogólnokształcących w Sejnach w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020 Priorytet III. Kompetencje i Kwalifikacje, Działania 3.3 Kształcenie zawodowe młodzieży na rzecz konkurencyjności podlaskiej gospodarki, Poddziałanie 3.3.1 Kształcenie zawodowe młodzieży na rzecz konkurencyjności podlaskiej gospodarki.
O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie zakłady pracy chronionej oraz wykonawcy, których działalność, lub działalność ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek, które będą realizowały zamówienie, obejmuje społeczną i zawodową integrację osób będących członkami grup społecznie marginalizowanych
Nie
Należy podać minimalny procentowy wskaźnik zatrudnienia osób należących do jednej lub więcej kategorii, o których mowa w art. 22 ust. 2 ustawy Pzp, nie mniejszy niż 30%, osób zatrudnionych przez zakłady pracy chronionej lub wykonawców albo ich jednostki (w %)
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
Nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowaniaNie
Informacje na temat podmiotu któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
Nie
Jeżeli tak, należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzają postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
Nie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES:
Zespół Szkół Ogólnokształcących, krajowy numer identyfikacyjny
79075152700000, ul.
ul. Łąkowa
1
,
16-500
Sejny, woj.
podlaskie, państwo
Polska, tel.
875 162 167, e-mail
zso.sejny@op.pl, faks
875 162 018.
Adres strony internetowej (URL): www.zso.sejny.pl
Adres profilu nabywcy:
Adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym
w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających):
I.4) KOMUNIKACJA:
Nieograniczony, pełny i bezpośredni dostęp do dokumentów z postępowania można uzyskać pod adresem (URL)
Nie
Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia
Tak
www.zso.sejny.pl
Dostęp do dokumentów z postępowania jest ograniczony - więcej informacji można uzyskać pod adresem
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu należy przesyłać:
Elektronicznie
Nie
adres
Dopuszczone jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Nie
Inny sposób:
Wymagane jest przesłanie ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w inny sposób:
Tak
Inny sposób:
Listem, przesyłką lub osobiście
Adres:
ZESPÓŁ SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCĄCYCH W SEJNACH ul. Łąkowa 1 16-500 Sejny, sekretariat
Komunikacja elektroniczna wymaga korzystania z narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne
Nie
Nieograniczony, pełny, bezpośredni i bezpłatny dostęp do tych narzędzi można uzyskać pod adresem: (URL)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania i urządzeń peryferyjnych.
Numer referencyjny:
ZSO.271.1.2020
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia przeprowadzono dialog techniczny
Nie
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do:
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane: Zakup i dostawa sprzętu komputerowego, oprogramowania i urządzeń peryferyjnych. Dotyczące projektu: "Stawiamy na IT - wsparcie kształcenie zawodowego w Zespole Szkół Ogólnokształcących w Sejnach - edycja II" realizowanego przez Stowarzyszenie Nauczycieli, Pracowników, Uczniów, Rodziców oraz Przyjaciół Liceum Ogólnokształcącego im. Szymona Konarskiego - "Szymon Konarski" w Sejnach w partnerstwie z Powiatem Sejneńskim, gdzie realizatorem jest Zespół Szkół Ogólnokształcących w Sejnach w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podlaskiego na lata 2014-2020 Priorytet III. Kompetencje i Kwalifikacje, Działania 3.3 Kształcenie zawodowe młodzieży na rzecz konkurencyjności podlaskiej gospodarki, Poddziałanie 3.3.1 Kształcenie zawodowe młodzieży na rzecz konkurencyjności podlaskiej gospodarki. Przedmiot zamówienia ilość Szczegółowy opis / parametry 1 Nagrywarka DVD 1 sztuka Zewnętrzna Nagrywarka DVD Interfejs: USB 2.0 lub wyższy o Obsługiwane formaty (odczyt): CD-ROM, CD-R, CD-RW, DVD-ROM, DVD-RAM, DVD+/-R, DCD+/-RDL, DVD+/RW o Obsługiwane formaty (zapis): CD-R, CD-RW 2 Nagrywarka BLU-RAY 1 sztuka Zewnętrzna Nagrywarka BLU-RAY Odtwarzanie/Nagrywanie BLU-RAY, CD, DVD Interfejs: USB 2.0 lub wyższy 3 Słuchawki z mikrofonem 10 sztuk Słuchawki z mikrofonem nauszne: Pasmo przenoszenia słuchawek 20 lub mniej - 20 000 lub więcej Hz, Czułość mikrofonu -40 dB, lub mniej. Pasmo przenoszenia mikrofonu 100 lub mniej - 10 000 lub więcej Hz 4 Drukarka 3D 1 sztuka Drukarka powinna być wyposażona w podgrzewany stół roboczy. Obszar drukowania min. - 20 x 20 x 20 cm Obsługiwane materiały: PLA, ABS, PET, HIPS, Opcja cichego druku, prędkość druku, 200 mm/s. 5 Jednostki centralne do pracowni komputerowej 10 sztuk Parametry: o procesor min. 6 rdzeni, o min 8 GB RAM DDR4 Minimalna częstotliwość 3000 MHz o Wbudowany dysk twardy o pojemności SSD min 400 GB lub SSD + HDD o pamięć kart graficznej min 4GB DDR 5 o Certyfikat zasilacza przynajmniej 80 PLUS Bronze 6 Płyty DVD +R (-R) 100 sztuk 7 Płyty DVD RW 25 sztuk 8 Płyty CD -R 25 sztuk 9 Projektor multimedialny 1 sztuka Projektor multimedialny LED HDMI USB WIFI umożliwiający osiągnięcie rozdzielczości 1920 x 1080 pikseli. Jasność lampy min 3000 ANSI lumen 10 Projektor multimedialny 1 sztuka Projektor multimedialny LED HDMI jasność lampy przynajmniej 3500 lm 11 Płyta główna pod procesor LGA 6 sztuk Płyta główna z podstawka LGA 12 Płyta główna pod procesor AM3+ 6 sztuk Płyta główna z typem gniazda procesora AMD Socket AM3+ lub nowszy Typ obsługiwanej pamięci DDR4, Maksymalna obsługiwana wielkość pamięci RAM min. 32 GB 13 Procesor typu Intel 6 sztuk Procesor pasujący do płyty głównej pod procesor LGA 14 Procesor typu AMD AM3+ 6 sztuk Procesor pasujący do płyty główne z typem gniazda procesora AMD Socket AM3+ lub nowszy, minimalnie 6 rdzeni 15 Płyta główna msi a320m pro-vd +amd x8 ryzen7 1700+ram ddr 4 32 gb 1 sztuka Zestaw: o Płyta główna MSI A320M PRO-VD/S DDR4 AM4 , lub nowszy o Procesor AMD x8 RYZEN-7 1700, lub nowszy o Pamięć ram DDR4 32GB Minimalna częstotliwość 3000 MHz 16 Pamięć ram DDR4 16 sztuk Pamięć ram DDR4: o Minimalna pojemność 4 GB o Minimalna częstotliwość 3000 MHz 17 Oprogramowanie Windows 10 30 sztuk Oprogramowanie Windows 10 w wersji PRO lub wyższej 18 Oprogramowanie Windows 10 10 sztuk Oprogramowanie Windows 10 w wersji PRO lub wyższej 19 Zasilacz komputerowy 8 sztuk Moc zasilacza - 500 W lub więcej Certyfikat zasilacza przynajmniej 80 PLUS Bronze 20 Zasilacz awaryjny UPS 6 sztuk o Moc skuteczna:500 W o Moc pozorna:700 VA o Ilość gniazd wyjściowych min. 2 o Typy gniazd wyjściowych 230 V o Zabezpieczenia: Przeciwzwarciowe, Przeciążeniowe, Przeciwprzepięciowe ,Zabezpieczenie przed rozładowaniem 21 PenDrive USB 15 sztuk Pamięć PenDrive USB 3.0 o pojemności przynajmniej 32 GB 22 Zestaw mysz bezprzewodowa i klawiatura bezprzewodowa 12 sztuk Klawiatura nisko profilowa, Sensor myszy optyczny Klawisze membranowe Język klawiatury : polski 23 Środki konserwująco czyszczące do pracowni informatycznej 1 zestaw Zestaw powinien zawierać preparaty do czyszczenia monitorów, plastików, sprężone powietrze, pasty termoprzewodzące oraz ścierki. 24 Materiały eksploatacyjne do drukarek 1 zestaw o Zestaw filamentów dla drukarki Accura Genius 3D (min. 6 kolorów) oraz zestaw filamentów dla zakupionej drukarki o Klej dla drukarek 3D o Podkładka Adhezyjna (Coropad/Buildtak) o Materiały eksploatacyjne dla drukarek laserowych 25 Oscyloskop 1 sztuka Oscyloskop cyfrowy 26 Monitor 15 sztuk Ekran o przekątnej min. 24 cale, umożliwiający osiągnięcie rozdzielczości 1920 x 1080 pikseli, częstotliwość odświeżania obrazu 144 Hz Opóźnienie 1 ms 27 Tablet 10 sztuk - min.7-calowy wyświetlacz o rozdzielczości - min. 1024×600 pikseli, - Min. 2 GB RAM - Min. 16GB pamięci na dane, - moduły łączności Bluetooth i Wi-Fi. - aparat obsługujący autofocus 28 Laptop 1 sztuka parametry: o min 8 GB RAM o Wbudowany dysk twardy o pojemności SSD min 240 GB lub SSD + HDD o pamięć kart graficznej min 2GB 29 Oprogramowanie Office 25 sztuk MICROSOFT OFFICE 2016 PROFESSIONAL lub nowszy 30 Karta graficzna GeForce 6 sztuk pamięć kart graficznej Min. 4 GB RAM DDR5, 31 Karta graficzna Palit/Assus 2 sztuki pamięć kart graficznej Min. 4 GB RAM DDR5, 32 Karta graficzna Radeon 6 sztuk pamięć kart graficznej Min. 4 GB RAM DDR5, 33 Karta graficzna Dell 2 sztuki 34 Dyski HDD 2 sztuki Dyski HDD Pojemność przynajmniej 320 GB 35 Dyski SSD 8 sztuk Dyski SSD 2,5 cala. Pojemność przynajmniej 240 GB 36 Mysz bezprzewodowa 19 sztuk Mysz bezprzewodowa optyczna. Rozdzielczość myszy: 1000 dpi lub więcej
II.5) Główny kod CPV: 30211500-6
Dodatkowe kody CPV:
Kod CPV |
48900000-7 |
48000000-8 |
30213000-5 |
30232100-5 |
38652100-1 |
30237134-7 |
II.6) Całkowita wartość zamówienia (jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
(w przypadku umów ramowych lub dynamicznego systemu zakupów - szacunkowa całkowita maksymalna wartość w całym okresie obowiązywania umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów)
II.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp: Nie
Określenie przedmiotu, wielkości lub zakresu oraz warunków na jakich zostaną udzielone zamówienia, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 lub w art. 134 ust. 6 pkt 3 ustawy Pzp:
II.8) Okres, w którym realizowane będzie zamówienie lub okres, na który została zawarta umowa ramowa lub okres, na który został ustanowiony dynamiczny system zakupów:
miesiącach: lub dniach:
lub
data rozpoczęcia: lub zakończenia:
Okres w miesiącach | Okres w dniach | Data rozpoczęcia | Data zakończenia |
14 |
II.9) Informacje dodatkowe:
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU
III.1.1) Kompetencje lub uprawnienia do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Określenie warunków:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań. Spełnienie warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Informacje dodatkowe
III.1.2) Sytuacja finansowa lub ekonomiczna
Określenie warunków:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie szczególnych wymagań. Spełnienie warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
Informacje dodatkowe
III.1.3) Zdolność techniczna lub zawodowa
Określenie warunków:
Na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu, dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał się niezbędnym doświadczeniem, tj. w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje należycie, co najmniej 2 dostawy polegające dostarczeniu co najmniej 10 sprzętów komputerowych stacjonarnych o wartości nie mniejszej niż 10 000,00 PLN brutto (Załącznik Nr 4 do SIWZ).
Poprzez dostawę wykonywaną Zamawiający rozumie dostawę będącą w trakcie realizacji, przy czym wartość zrealizowanej części dostawy w ramach zawartej umowy na dzień składania ofert musi obejmować co najmniej 5 zestawów komputerów i nie może być niższa niż 5 000,00 PLN brutto. Wykaże że zrealizował dostawy na potwierdzenie posiadania wiedzy i doświadczenia.
Zamawiający wymaga od wykonawców wskazania w ofercie lub we wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu imion i nazwisk osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o kwalifikacjach zawodowych lub doświadczeniu tych osób:
Nie
Informacje dodatkowe:
III.2.1) Podstawy wykluczenia określone w art. 24 ust. 1 ustawy Pzp
III.2.2) Zamawiający przewiduje wykluczenie wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 5 ustawy Pzp
Nie
Zamawiający przewiduje następujące fakultatywne podstawy wykluczenia:
Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
Tak
Oświadczenie o spełnianiu kryteriów selekcji
Nie
Dokument potwierdzający, iż oferta została podpisana przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy chyba, że umocowanie wynika z dokumentów dostępnych dla Zamawiającego w myśl art. 26 ust. 6 ustawy prawo zamówień publicznych. Jeżeli umocowanie wynika z udzielonego pełnomocnictwa musi być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej przez notariusza. Jeżeli umocowanie nie wynika z dokumentów dostępnych Zamawiającemu, o których mowa powyżej, należy załączyć odpowiednie dokumenty.
III.5) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW SKŁADANYCH PRZEZ WYKONAWCĘ W POSTĘPOWANIU NA WEZWANIE ZAMAWIAJACEGO W CELU POTWIERDZENIA OKOLICZNOŚCI, O KTÓRYCH MOWA W ART. 25 UST. 1 PKT 1 USTAWY PZP
III.5.1) W ZAKRESIE SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU:
Na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postępowaniu, dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał się niezbędnym doświadczeniem, tj. w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje należycie, co najmniej 2 dostawy polegające dostarczeniu co najmniej 10 sprzętów komputerowych stacjonarnych o wartości nie mniejszej niż 10 000,00 PLN brutto (Załącznik Nr 4).
Poprzez dostawę wykonywaną Zamawiający rozumie dostawę będącą w trakcie realizacji, przy czym wartość zrealizowanej części dostawy w ramach zawartej umowy na dzień składania ofert musi obejmować co najmniej 5 zestawów komputerów i nie może być niższa niż 5 000,00 PLN brutto. Wykaże że zrealizował dostawy na potwierdzenie posiadania wiedzy
III.5.2) W ZAKRESIE KRYTERIÓW SELEKCJI:
III.7) INNE DOKUMENTY NIE WYMIENIONE W pkt III.3) - III.6)
Wykonawca w terminie 5 dni od dnia przekazania (zamieszczenia na stronie internetowej) informacji z otwarcia ofert, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu (bez wezwania) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy - wg wzoru określonego w Załączniku nr 6 do SIWZ. Wraz z przedstawieniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) OPIS
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Przetarg nieograniczony
IV.1.2) Zamawiający żąda wniesienia wadium:
Nie
Informacja na temat wadium
IV.1.3) Przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia:
Nie
Należy podać informacje na temat udzielania zaliczek:
IV.1.4) Wymaga się złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Dopuszcza się złożenie ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia do ofert katalogów elektronicznych:
Nie
Informacje dodatkowe:
IV.1.5.) Wymaga się złożenia oferty wariantowej:
Nie
Dopuszcza się złożenie oferty wariantowej
Nie
Złożenie oferty wariantowej dopuszcza się tylko z jednoczesnym złożeniem oferty zasadniczej:
Nie
IV.1.6) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu
(przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne)
Liczba wykonawców
Przewidywana minimalna liczba wykonawców
Maksymalna liczba wykonawców
Kryteria selekcji wykonawców:
IV.1.7) Informacje na temat umowy ramowej lub dynamicznego systemu zakupów:
Umowa ramowa będzie zawarta:
Czy przewiduje się ograniczenie liczby uczestników umowy ramowej:
Przewidziana maksymalna liczba uczestników umowy ramowej:
Informacje dodatkowe:
Zamówienie obejmuje ustanowienie dynamicznego systemu zakupów:
Adres strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów:
Informacje dodatkowe:
W ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów dopuszcza się złożenie ofert w formie katalogów elektronicznych:
Przewiduje się pobranie ze złożonych katalogów elektronicznych informacji potrzebnych do sporządzenia ofert w ramach umowy ramowej/dynamicznego systemu zakupów:
IV.1.8) Aukcja elektroniczna
Przewidziane jest przeprowadzenie aukcji elektronicznej (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem) Nie
Należy podać adres strony internetowej, na której aukcja będzie prowadzona:
Należy wskazać elementy, których wartości będą przedmiotem aukcji elektronicznej:
Przewiduje się ograniczenia co do przedstawionych wartości, wynikające z opisu przedmiotu zamówienia:
Należy podać, które informacje zostaną udostępnione wykonawcom w trakcie aukcji elektronicznej oraz jaki będzie termin ich udostępnienia:
Informacje dotyczące przebiegu aukcji elektronicznej:
Jaki jest przewidziany sposób postępowania w toku aukcji elektronicznej i jakie będą warunki, na jakich wykonawcy będą mogli licytować (minimalne wysokości postąpień):
Informacje dotyczące wykorzystywanego sprzętu elektronicznego, rozwiązań i specyfikacji technicznych w zakresie połączeń:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w aukcji elektronicznej:
Informacje o liczbie etapów aukcji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Czy wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Warunki zamknięcia aukcji elektronicznej:
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.2.2) Kryteria
Kryteria | Znaczenie |
Cena | 60,00 |
Okres gwarancji | 40,00 |
IV.2.3) Zastosowanie procedury, o której mowa w art. 24aa ust. 1 ustawy Pzp (przetarg nieograniczony)
Tak
IV.3) Negocjacje z ogłoszeniem, dialog konkurencyjny, partnerstwo innowacyjne
IV.3.1) Informacje na temat negocjacji z ogłoszeniem
Minimalne wymagania, które muszą spełniać wszystkie oferty:
Przewidziane jest zastrzeżenie prawa do udzielenia zamówienia na podstawie ofert wstępnych bez przeprowadzenia negocjacji
Przewidziany jest podział negocjacji na etapy w celu ograniczenia liczby ofert:
Należy podać informacje na temat etapów negocjacji (w tym liczbę etapów):
Informacje dodatkowe
IV.3.2) Informacje na temat dialogu konkurencyjnego
Opis potrzeb i wymagań zamawiającego lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu:
Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody:
Wstępny harmonogram postępowania:
Podział dialogu na etapy w celu ograniczenia liczby rozwiązań:
Należy podać informacje na temat etapów dialogu:
Informacje dodatkowe:
IV.3.3) Informacje na temat partnerstwa innowacyjnego
Elementy opisu przedmiotu zamówienia definiujące minimalne wymagania, którym muszą odpowiadać wszystkie oferty:
Podział negocjacji na etapy w celu ograniczeniu liczby ofert podlegających negocjacjom poprzez zastosowanie kryteriów oceny ofert wskazanych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia:
Informacje dodatkowe:
IV.4) Licytacja elektroniczna
Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna:
Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej:
Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych:
Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień:
Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:
Czas trwania:
Wykonawcy, którzy nie złożyli nowych postąpień, zostaną zakwalifikowani do następnego etapu:
Data: godzina:
Termin otwarcia licytacji elektronicznej:
Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej:
Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego, albo ogólne warunki umowy, albo wzór umowy:
Zgodnie z załącznikiem nr 3 do SIWZ projektem umowy
Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy:
Zamawiający nie wymaga zabezoieczenia
Informacje dodatkowe:
IV.5) ZMIANA UMOWY
Przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: Nie
Należy wskazać zakres, charakter zmian oraz warunki wprowadzenia zmian:
IV.6) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.6.1) Sposób udostępniania informacji o charakterze poufnym (jeżeli dotyczy):
Środki służące ochronie informacji o charakterze poufnym
IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu:
Data: 2020-03-04, godzina: 10:00,
Skrócenie terminu składania wniosków, ze względu na pilną potrzebę udzielenia zamówienia (przetarg nieograniczony, przetarg ograniczony, negocjacje z ogłoszeniem):
Nie
Wskazać powody:
Język lub języki, w jakich mogą być sporządzane oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
> Polski
IV.6.3) Termin związania ofertą: do: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
IV.6.4) Przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków, które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: Nie
IV.6.5) Informacje dodatkowe:
Wykonawcy wyrażą zgodę na gromadzenie i przetwarzanie danych osobowych (zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych oraz art. 28 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE) do celów niezbędnych przy realizacji "Stawiamy na IT - wsparcie kształcenie zawodowego w Zespole Szkół Ogólnokształcących w Sejnach - edycja II". Administratorem danych będzie Zespół Szkół Ogólnokształcących w Sejnach, ul. Łąkowa 1, 16-500 Sejny.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
INNE PRZETARGI SEJNY
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych na terenie Gminy Sejny w 2025 r.
- Zakup i sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym W Sejnach od 02.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
więcej: przetargi SEJNY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa sprzętu ICT, specjalistycznego, wyposażenia i pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej nr 15 w Mysłowicach w ramach projektu Edukacja dla wszystkich = wysoka jakość kształcenia.
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem
- "Odnowienie oraz zakup licencji Microsoft Office 365 oraz CodeTwo Email Signatures for Microsoft 365 dla Instytutu Adama Mickiewicza z podziałem na zadania".
- Świadczenie usług informatycznych na rzecz Okręgowej Komisji Egzaminacyjnej w Łodz
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Rozwój edukacji na terenie gminy Hyżne"
- Zakup oprogramowania
więcej: Centralne jednostki przetwarzające (CPU) lub procesory »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.